Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

nikolaos-9

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Φρίκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κάτι ανάλογο βλέπαμε χρονιάρες μέρες στον άγριο πόλεμο που εξαπέλυσαν οι Ισραηλινοί στους Παλαιστινίους.


ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!!!
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από Teri »

iliasgr έγραψε:οι εκατονταδες αγνοουμενοι,που πηγαν,αν δεν τους σκοτωσαν καποιοι συναδελφοι του?ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΗΚΑΝ?????????????????????
Ακριβώς την ίδια απορία έχω! Τι θα πει "αγνοούμενοι"; Ξέρουν μήπως αυτοί, πόσα παιδιά μεγάλωσαν χωρίς πατέρα, επειδή ήταν αγνοούμενος του Ατίλλα; Πόσες μάνες έκλαιγαν βουβά για τα αγνοούμενα παιδιά τους, χωρίς να ξέρουν αν μπορούν να προσεύχονται για την υγεία τους ή για την ψυχή τους;

Αλλά όπως έλεγαν κι οι πιο παλιοί, ο Τούρκος δεν έχει μπέσα:


iliasgr έγραψε:εμειναν εκπληκτοι ,λεει,οι τουρκοι απο την ομολογια του ηθοποιου.......................
δεν ειχαν ακουσει για εγκληματα πολεμου στην Κυπρο.νομιζαν οτι επροκειτο περι μαζικης αυτοκτονιας των Ελληνοκυπριων αιχμαλωτων
Τουλάχιστον να έδιναν τα λείψανα..... Τόσες ψυχές αδιάβαστες... :cry: :cry: :cry:
filtor
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 871
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από filtor »

"...οι Τούρκοι είναι βάρβαρος λαός..."
http://1453-2009.pblogs.gr/2009/01/oi-t ... laos-.html
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από eortologio_gr »

Σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε βλακωδώς καλοπροαίρετοι.

Πιστεύουμε και συζητάμε σαν αληθές ότι πεί κάποιος είτε πρόκειται για κοτσάνα είτε για δικά του κατασκευάσματα με στόχο να κερδίσει τα 5 λεπτά δημοσιότητας.

Καμία ομολογία πράξης δεν στέλνει κάποιον στην αγχόνη εκτός και αν μπορεί να διασταυρωθεί με μαρτυρίες και απτές αποδείξεις.

Κάθε μπαρούφα την δίνουμε βάση σαν να είναι αληθινή. Οπως και το δημοσίευμα πριν μέρες "Τούρκοι χάκερς εναντίον Ορθόδοξων Sites". Καμία απόδειξη απλά λέξεις σε μια ιστοσελίδα "εδωσαν" την ταυτότητα.

Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.

Ας δείχνουμε λίγη καχυποψία, πολύ πίστη και κυριότερα ας έχουμε στο μυαλό μας το πολύ γνωστό "τίποτε δεν είναι ότι φαίνεται".

Δημοσιεύματα σαν το παρόν εντείνει και διατηρεί το "μίσος" εναντίον των Τούρκων. Η προσέγγιση στο θέμα και η πολιτική απάντηση είναι δουλειά και ευθύνη της Κυβέρνησης.

Η δικιά μας δουλειά (όπως όλοι μας το έχουμε πεποίθηση) είναι να προσευχόμαστε και να είμαστε κατα το δυνατόν σωστοί Χριστιανοί.

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
theodora
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από theodora »

Ας μην ανακαλούσε και θα πάθαινε ότι και η περιβόητη «ομάδα Καρντάκ» των Τούρκων κομάντος που κατέλαβαν τα Ίμια...
Η τουρκική στρατιωτική μηχανή δεν είναι σαν τις «άλλες»! Ελέγχει απόλυτα το τουρκικό κράτος και η λέξη «δημοκρατία» λέγεται μόνον χάριν αστειότητας μεταξύ των τούρκων πολιτών.
Και επειδή «όσοι είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρουν» και το τούρκικο συνάφι καταλαβαίνει και σέβεται μόνο την δύναμη των όπλων,
η ελπίδα και η πίστη μας όλη ας είναι στο θέλημα του Κυρίου μας.
Όμως ούτε αφελείς είμαστε, ούτε αμαθείς. Ότι έχει να κάνει με τα γειτονάκια μας, άπτεται των υπηρεσιών, που και γι΄αυτό ονομάζονται έτσι για να μην γίνονται γνωστά παρά μόνο τα αποτελέσματα τους.
Ο Θεός μας να χαρίζει την φώτιση στους επιφορτισμένους ανθρώπους με την αποκάλυψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. (όσο για δικαιοσύνη ή ανθρώπινα δικαιώματα κρατών και πολιτών, μόνο στην Ουράνια Βασιλεία Του θα τα γευθούν ορισμένες ψυχές)



Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες, ό,τι είστε, μην ξεχνάτε,
δεν είστε από τα χέρια σας μονάχα, όχι.
Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θά 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί.


(Κωστῆς Παλαμᾶς)
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από iliasgr »

αγαπητο eortologio ,δεν συζηταμε με βαση το αν ειναι αληθες αυτο που ειπε ο συγγεκριμενος τουρκος,οτι δηλαδη ηταν και ο ιδιος εκτελεστης αιχμαλωτων.ακομα και αν αυτο ειναι ενα ευφανταστο σεναριο του ιδιου,
η πραγματικοτητα δεν αλλαζει.εκατονταδες αιχμαλωτοι πολεμου εκτελεστηκαν αφου εξευτελιστηκαν και βασανιστηκαν απο τους μογγολους του αττιλα.
και δυστυχως,η ιστορια μας διδασκει οτι οι τουρκοι ποτε δεν ειχαν ηθικους φραγμους.
και τα δογματα περι ελληνοτουρκικης φιλιας,ζεημπεκικου,και κουμπαριων,να τα πουνε στις χαροκαμενες μανες,χηρες,αδελφες,και στα ορφανα ,που στερηθηκαν τους δικους τους ανθρωπους απο το βαρβαρο γιαταγανι του μπαμπεση γειτονα.
ελεησον με ο Θεος
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από iliasgr »

eortologio_gr έγραψε:Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.


Χρ.
ταυτοτητα επισης εχουν και τα ρυτιδωμενα και οργωμενα απο το κλαμα προσωπα των χιλιαδων συγγενων των νεκρων και αγνοουμενων του αττιλα :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire
ελεησον με ο Θεος
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από vasilikirimp »

ταυτοτητα επισης εχουν και τα ρυτιδωμενα και οργωμενα απο το κλαμα προσωπα των χιλιαδων συγγενων των νεκρων και αγνοουμενων του αττιλα



Ηλία συμφωνώ και επαυξάνω και μάλιστα ταυτότητα που δε στεγνώνει κάτω απο κανένα ήλιο !!!
Άβαταρ μέλους
theodora
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από theodora »

Τί θέλω και σερφάρω αριστερά και δεξιά λες και εάν μάθω κάτι το μη πνευματικό θα ωφεληθώ σε κάτι...

Μου θυμήθηκε μετά από 5-7 χρόνια να μπω στις ελληνικές σελίδες του BBC (όπου κάποτε ενημερωνόμουνα για τα νέα ανά τον κόσμο)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον στα Ελληνικά !!! http://www.bbc.co.uk/greek/
Αντ΄αυτού δημιούργησαν μία άλλη στην «Μακεδονική» γλώσσα!!!!! http://www.bbc.co.uk/macedonian/.

Ε............ μία μύνηση από την Ελληνική Κυβέρνηση τουλάχιστον για το θέμα της «ψεύτικης» συνέντευξης θα έπρεπε να την δω να την χαρώ, αν όχι τίποτε περισσότερο.
Το χάλι μας πιά!!! Λίγη τσίπα χάθηκε? Εκείνο το ΡΩΜΑΊΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ .......... ?? :oops: :oops: :oops: :cry: :cry:



«όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , τον τρώνε οι κότες» μου φωνάζει μιά φωνούλα μέσα μου.... :angryfire :angryfire :angryfire
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Άβαταρ μέλους
nhfaliamethh
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 19, 2006 5:00 am
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από nhfaliamethh »

«Νησί πικρό,
Νησί γλυκό,
Νησί τυραγνισμένο,
κάνω τον πόνο σου να πω
και προσκυνώ και μένω...»
Γιάννης Ρίτσος


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

"Θεέ, που νάκραν δεν έσιεις ποττέ στην καλωσύνην,
λυπήθου μας τζιαι δώσε πκιον χαράν στην Ρωμιοσύνην."

Βασίλης Μιχαηλίδης: H 9η Ιουλίου του 1821
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”