Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Συντονιστής: Συντονιστές
-
nikolaos-9
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Φρίκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κάτι ανάλογο βλέπαμε χρονιάρες μέρες στον άγριο πόλεμο που εξαπέλυσαν οι Ισραηλινοί στους Παλαιστινίους.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!!!
Κάτι ανάλογο βλέπαμε χρονιάρες μέρες στον άγριο πόλεμο που εξαπέλυσαν οι Ισραηλινοί στους Παλαιστινίους.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!!!
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Ακριβώς την ίδια απορία έχω! Τι θα πει "αγνοούμενοι"; Ξέρουν μήπως αυτοί, πόσα παιδιά μεγάλωσαν χωρίς πατέρα, επειδή ήταν αγνοούμενος του Ατίλλα; Πόσες μάνες έκλαιγαν βουβά για τα αγνοούμενα παιδιά τους, χωρίς να ξέρουν αν μπορούν να προσεύχονται για την υγεία τους ή για την ψυχή τους;iliasgr έγραψε:οι εκατονταδες αγνοουμενοι,που πηγαν,αν δεν τους σκοτωσαν καποιοι συναδελφοι του?ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΗΚΑΝ?????????????????????
Αλλά όπως έλεγαν κι οι πιο παλιοί, ο Τούρκος δεν έχει μπέσα:
Τουλάχιστον να έδιναν τα λείψανα..... Τόσες ψυχές αδιάβαστες...iliasgr έγραψε:εμειναν εκπληκτοι ,λεει,οι τουρκοι απο την ομολογια του ηθοποιου.......................
δεν ειχαν ακουσει για εγκληματα πολεμου στην Κυπρο.νομιζαν οτι επροκειτο περι μαζικης αυτοκτονιας των Ελληνοκυπριων αιχμαλωτων
-
filtor
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
"...οι Τούρκοι είναι βάρβαρος λαός..."
http://1453-2009.pblogs.gr/2009/01/oi-t ... laos-.html
http://1453-2009.pblogs.gr/2009/01/oi-t ... laos-.html
-
eortologio_gr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1644
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε βλακωδώς καλοπροαίρετοι.
Πιστεύουμε και συζητάμε σαν αληθές ότι πεί κάποιος είτε πρόκειται για κοτσάνα είτε για δικά του κατασκευάσματα με στόχο να κερδίσει τα 5 λεπτά δημοσιότητας.
Καμία ομολογία πράξης δεν στέλνει κάποιον στην αγχόνη εκτός και αν μπορεί να διασταυρωθεί με μαρτυρίες και απτές αποδείξεις.
Κάθε μπαρούφα την δίνουμε βάση σαν να είναι αληθινή. Οπως και το δημοσίευμα πριν μέρες "Τούρκοι χάκερς εναντίον Ορθόδοξων Sites". Καμία απόδειξη απλά λέξεις σε μια ιστοσελίδα "εδωσαν" την ταυτότητα.
Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.
Ας δείχνουμε λίγη καχυποψία, πολύ πίστη και κυριότερα ας έχουμε στο μυαλό μας το πολύ γνωστό "τίποτε δεν είναι ότι φαίνεται".
Δημοσιεύματα σαν το παρόν εντείνει και διατηρεί το "μίσος" εναντίον των Τούρκων. Η προσέγγιση στο θέμα και η πολιτική απάντηση είναι δουλειά και ευθύνη της Κυβέρνησης.
Η δικιά μας δουλειά (όπως όλοι μας το έχουμε πεποίθηση) είναι να προσευχόμαστε και να είμαστε κατα το δυνατόν σωστοί Χριστιανοί.
Χρ.
Πιστεύουμε και συζητάμε σαν αληθές ότι πεί κάποιος είτε πρόκειται για κοτσάνα είτε για δικά του κατασκευάσματα με στόχο να κερδίσει τα 5 λεπτά δημοσιότητας.
Καμία ομολογία πράξης δεν στέλνει κάποιον στην αγχόνη εκτός και αν μπορεί να διασταυρωθεί με μαρτυρίες και απτές αποδείξεις.
Κάθε μπαρούφα την δίνουμε βάση σαν να είναι αληθινή. Οπως και το δημοσίευμα πριν μέρες "Τούρκοι χάκερς εναντίον Ορθόδοξων Sites". Καμία απόδειξη απλά λέξεις σε μια ιστοσελίδα "εδωσαν" την ταυτότητα.
Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.
Ας δείχνουμε λίγη καχυποψία, πολύ πίστη και κυριότερα ας έχουμε στο μυαλό μας το πολύ γνωστό "τίποτε δεν είναι ότι φαίνεται".
Δημοσιεύματα σαν το παρόν εντείνει και διατηρεί το "μίσος" εναντίον των Τούρκων. Η προσέγγιση στο θέμα και η πολιτική απάντηση είναι δουλειά και ευθύνη της Κυβέρνησης.
Η δικιά μας δουλειά (όπως όλοι μας το έχουμε πεποίθηση) είναι να προσευχόμαστε και να είμαστε κατα το δυνατόν σωστοί Χριστιανοί.
Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...


- theodora
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Ας μην ανακαλούσε και θα πάθαινε ότι και η περιβόητη «ομάδα Καρντάκ» των Τούρκων κομάντος που κατέλαβαν τα Ίμια...
Η τουρκική στρατιωτική μηχανή δεν είναι σαν τις «άλλες»! Ελέγχει απόλυτα το τουρκικό κράτος και η λέξη «δημοκρατία» λέγεται μόνον χάριν αστειότητας μεταξύ των τούρκων πολιτών.
Και επειδή «όσοι είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρουν» και το τούρκικο συνάφι καταλαβαίνει και σέβεται μόνο την δύναμη των όπλων, η ελπίδα και η πίστη μας όλη ας είναι στο θέλημα του Κυρίου μας.
Όμως ούτε αφελείς είμαστε, ούτε αμαθείς. Ότι έχει να κάνει με τα γειτονάκια μας, άπτεται των υπηρεσιών, που και γι΄αυτό ονομάζονται έτσι για να μην γίνονται γνωστά παρά μόνο τα αποτελέσματα τους.
Ο Θεός μας να χαρίζει την φώτιση στους επιφορτισμένους ανθρώπους με την αποκάλυψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. (όσο για δικαιοσύνη ή ανθρώπινα δικαιώματα κρατών και πολιτών, μόνο στην Ουράνια Βασιλεία Του θα τα γευθούν ορισμένες ψυχές)
Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες, ό,τι είστε, μην ξεχνάτε,
δεν είστε από τα χέρια σας μονάχα, όχι.
Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θά 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί.
(Κωστῆς Παλαμᾶς)
Η τουρκική στρατιωτική μηχανή δεν είναι σαν τις «άλλες»! Ελέγχει απόλυτα το τουρκικό κράτος και η λέξη «δημοκρατία» λέγεται μόνον χάριν αστειότητας μεταξύ των τούρκων πολιτών.
Και επειδή «όσοι είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρουν» και το τούρκικο συνάφι καταλαβαίνει και σέβεται μόνο την δύναμη των όπλων, η ελπίδα και η πίστη μας όλη ας είναι στο θέλημα του Κυρίου μας.
Όμως ούτε αφελείς είμαστε, ούτε αμαθείς. Ότι έχει να κάνει με τα γειτονάκια μας, άπτεται των υπηρεσιών, που και γι΄αυτό ονομάζονται έτσι για να μην γίνονται γνωστά παρά μόνο τα αποτελέσματα τους.
Ο Θεός μας να χαρίζει την φώτιση στους επιφορτισμένους ανθρώπους με την αποκάλυψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. (όσο για δικαιοσύνη ή ανθρώπινα δικαιώματα κρατών και πολιτών, μόνο στην Ουράνια Βασιλεία Του θα τα γευθούν ορισμένες ψυχές)
Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες, ό,τι είστε, μην ξεχνάτε,
δεν είστε από τα χέρια σας μονάχα, όχι.
Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θά 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί.
(Κωστῆς Παλαμᾶς)
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1199
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
αγαπητο eortologio ,δεν συζηταμε με βαση το αν ειναι αληθες αυτο που ειπε ο συγγεκριμενος τουρκος,οτι δηλαδη ηταν και ο ιδιος εκτελεστης αιχμαλωτων.ακομα και αν αυτο ειναι ενα ευφανταστο σεναριο του ιδιου,
η πραγματικοτητα δεν αλλαζει.εκατονταδες αιχμαλωτοι πολεμου εκτελεστηκαν αφου εξευτελιστηκαν και βασανιστηκαν απο τους μογγολους του αττιλα.
και δυστυχως,η ιστορια μας διδασκει οτι οι τουρκοι ποτε δεν ειχαν ηθικους φραγμους.
και τα δογματα περι ελληνοτουρκικης φιλιας,ζεημπεκικου,και κουμπαριων,να τα πουνε στις χαροκαμενες μανες,χηρες,αδελφες,και στα ορφανα ,που στερηθηκαν τους δικους τους ανθρωπους απο το βαρβαρο γιαταγανι του μπαμπεση γειτονα.
η πραγματικοτητα δεν αλλαζει.εκατονταδες αιχμαλωτοι πολεμου εκτελεστηκαν αφου εξευτελιστηκαν και βασανιστηκαν απο τους μογγολους του αττιλα.
και δυστυχως,η ιστορια μας διδασκει οτι οι τουρκοι ποτε δεν ειχαν ηθικους φραγμους.
και τα δογματα περι ελληνοτουρκικης φιλιας,ζεημπεκικου,και κουμπαριων,να τα πουνε στις χαροκαμενες μανες,χηρες,αδελφες,και στα ορφανα ,που στερηθηκαν τους δικους τους ανθρωπους απο το βαρβαρο γιαταγανι του μπαμπεση γειτονα.
ελεησον με ο Θεος
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1199
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
ταυτοτητα επισης εχουν και τα ρυτιδωμενα και οργωμενα απο το κλαμα προσωπα των χιλιαδων συγγενων των νεκρων και αγνοουμενων του αττιλαeortologio_gr έγραψε:Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.
Χρ.
ελεησον με ο Θεος
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
ταυτοτητα επισης εχουν και τα ρυτιδωμενα και οργωμενα απο το κλαμα προσωπα των χιλιαδων συγγενων των νεκρων και αγνοουμενων του αττιλα
Ηλία συμφωνώ και επαυξάνω και μάλιστα ταυτότητα που δε στεγνώνει κάτω απο κανένα ήλιο !!!
Ηλία συμφωνώ και επαυξάνω και μάλιστα ταυτότητα που δε στεγνώνει κάτω απο κανένα ήλιο !!!
- theodora
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Τί θέλω και σερφάρω αριστερά και δεξιά λες και εάν μάθω κάτι το μη πνευματικό θα ωφεληθώ σε κάτι...
Μου θυμήθηκε μετά από 5-7 χρόνια να μπω στις ελληνικές σελίδες του BBC (όπου κάποτε ενημερωνόμουνα για τα νέα ανά τον κόσμο)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον στα Ελληνικά !!! http://www.bbc.co.uk/greek/
Αντ΄αυτού δημιούργησαν μία άλλη στην «Μακεδονική» γλώσσα!!!!! http://www.bbc.co.uk/macedonian/.
Ε............ μία μύνηση από την Ελληνική Κυβέρνηση τουλάχιστον για το θέμα της «ψεύτικης» συνέντευξης θα έπρεπε να την δω να την χαρώ, αν όχι τίποτε περισσότερο.
Το χάλι μας πιά!!! Λίγη τσίπα χάθηκε? Εκείνο το ΡΩΜΑΊΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ .......... ??
«όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , τον τρώνε οι κότες» μου φωνάζει μιά φωνούλα μέσα μου....

Μου θυμήθηκε μετά από 5-7 χρόνια να μπω στις ελληνικές σελίδες του BBC (όπου κάποτε ενημερωνόμουνα για τα νέα ανά τον κόσμο)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον στα Ελληνικά !!! http://www.bbc.co.uk/greek/
Αντ΄αυτού δημιούργησαν μία άλλη στην «Μακεδονική» γλώσσα!!!!! http://www.bbc.co.uk/macedonian/.
Ε............ μία μύνηση από την Ελληνική Κυβέρνηση τουλάχιστον για το θέμα της «ψεύτικης» συνέντευξης θα έπρεπε να την δω να την χαρώ, αν όχι τίποτε περισσότερο.
Το χάλι μας πιά!!! Λίγη τσίπα χάθηκε? Εκείνο το ΡΩΜΑΊΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ .......... ??
«όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , τον τρώνε οι κότες» μου φωνάζει μιά φωνούλα μέσα μου....
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
- nhfaliamethh
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 19, 2006 5:00 am
- Επικοινωνία:


