Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Συντονιστής: Συντονιστές
Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Τελευταία δραστηριοποιείται και στη χώρα μας ο οργανισμός " Ο Δρόμος προς την Ευτυχία ".
Όπως προκύπτει οπό έντυπα της οργάνωσης ο εν λόγῳ οργανισμός είναι ένας ακόμη οργανισμός δορυφόρος της "Σαηεντολογίας".
Η οργάνωση αυτή επιχείρησε να προσεγγίσει και τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Υπενθυμίζουμε, ότι όπως σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες έτσι και στην Ελλάδα η Ελληνική Δικαιοσύνη (αποφάσεις Πρωτοδ. Αθηνών 7380/96 και Εφετ. Αθηνών 10493/97) έχει αποφανθεί ότι η "Σαηεντολογία" "επιδιώκει σκοπούς ξένους προς την φύση και την έννοια του ανθρώπου ως ελεύθερου όντος".
Επίσης ότι είναι " μια οργάνωση με ολοκληρωτικές δομές και τάσεις πού στην ουσία περιφρονεί τον άνθρωπον, ενώ ενεργεί ελεύθερα και μόνον κατ' επίφαση προκειμένου και αποκλειστικά νά προσελκύσει μέλη τα οποία στην συνέχεια υφίστανται.... πλύση εγκεφάλου, με απώτερο σκοπό την δημιουργία κατευθυνόμενου τρόπου σκέψης... και που από ετών ετράπηκε σε απαγορευμένη κερδοσκοπική δραστηριότητα".
Κατά συνέπεια, οι σαηεντολογικές αντιλήψεις, με όποιο τρόπο και αν προωθούνται, δεν μπορούν να θεωρηθούν ούτε "οδηγός κοινής λογικής για καλύτερη ζωή", πολύ δε περισσότερο ως "εκπαιδευτικά εργαλεία για την εξομάλυνση των εντάσεων", όπως υποστηρίζει η εν λόγῳ οργάνωση.
http://www.romfea.gr
Όπως προκύπτει οπό έντυπα της οργάνωσης ο εν λόγῳ οργανισμός είναι ένας ακόμη οργανισμός δορυφόρος της "Σαηεντολογίας".
Η οργάνωση αυτή επιχείρησε να προσεγγίσει και τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Υπενθυμίζουμε, ότι όπως σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες έτσι και στην Ελλάδα η Ελληνική Δικαιοσύνη (αποφάσεις Πρωτοδ. Αθηνών 7380/96 και Εφετ. Αθηνών 10493/97) έχει αποφανθεί ότι η "Σαηεντολογία" "επιδιώκει σκοπούς ξένους προς την φύση και την έννοια του ανθρώπου ως ελεύθερου όντος".
Επίσης ότι είναι " μια οργάνωση με ολοκληρωτικές δομές και τάσεις πού στην ουσία περιφρονεί τον άνθρωπον, ενώ ενεργεί ελεύθερα και μόνον κατ' επίφαση προκειμένου και αποκλειστικά νά προσελκύσει μέλη τα οποία στην συνέχεια υφίστανται.... πλύση εγκεφάλου, με απώτερο σκοπό την δημιουργία κατευθυνόμενου τρόπου σκέψης... και που από ετών ετράπηκε σε απαγορευμένη κερδοσκοπική δραστηριότητα".
Κατά συνέπεια, οι σαηεντολογικές αντιλήψεις, με όποιο τρόπο και αν προωθούνται, δεν μπορούν να θεωρηθούν ούτε "οδηγός κοινής λογικής για καλύτερη ζωή", πολύ δε περισσότερο ως "εκπαιδευτικά εργαλεία για την εξομάλυνση των εντάσεων", όπως υποστηρίζει η εν λόγῳ οργάνωση.
http://www.romfea.gr
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Ευχαριστούμε!
Να μαθαίνουμε, να μαθαίνουμε,
επειδή τόσα τροκτικά μας περικυκλώνουν.
Να ξέρουμε!...
Να μαθαίνουμε, να μαθαίνουμε,
επειδή τόσα τροκτικά μας περικυκλώνουν.
Να ξέρουμε!...
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Η οργάνωση αυτή ιδρύθηκε από τον Αμερικανό Lafayette Ron Hubbard (1911-1986). Ονομάζεται και "Εκκλησία της Σαηεντόλοτζυ". Στη χώρα μας υπάρχει το "Κέντρο Εφηρμοσμένης Φιλοσοφίας Ελλάδος", (ΚΕΦΕ) το "Φιλοσοφικό Κέντρο Αθηνά" και άλλες οργανώσεις πού συμπλέκονται με την σαηεντόλοτζυ, όπως Narconon, Citizens Commission on Human Rights κ.α.
Γενικές Εννοιες
Ο "υπεράνθρωπος" βρίσκεται κατά την Scientology μέσα στον άνθρωπο και μπορεί να "ελευθερωθεί" με την τεχνική της κίνησης, τη λεγόμενη Dianetik. Στο "Εγχειρίδιο για τον επίτιμο κληρικό" αναφέρεται για την Dianetik: "Είναι η τεχνολογία της απελευθέρωσης του πνευματικού όντος", "η διδασκαλία για το πνευματικό ον στις σχέσεις του με το σώμα και η προώθηση του όντος σ' αυτές τις σχέσεις".
Η κίνηση χρησιμοποιεί ατελείωτη σειρά σεμιναρίων, με σκοπό να "απελευθερώσει" τον "υπεράνθρωπο" μέσα στον άνθρωπο και να κάνει ολόκληρο τον κόσμο Clear, εγκαινιάζοντας μια "Νέα Εποχή". Έτσι ο άνθρωπος θα αποκτήσει απεριόριστη δύναμη: "Φαντάσου τον εαυτό σου σαν να μπορείς να έχεις όλη την υφήλιο στην αγκαλιά σου, στην πραγματικότητα την αγκαλιάζεις με θήταν-χέρια" (Source τ.65, σ.9).
Περισσότερα στο http://www.oodegr.com/oode/thriskies/sa ... ology1.htm
Γενικές Εννοιες
Ο "υπεράνθρωπος" βρίσκεται κατά την Scientology μέσα στον άνθρωπο και μπορεί να "ελευθερωθεί" με την τεχνική της κίνησης, τη λεγόμενη Dianetik. Στο "Εγχειρίδιο για τον επίτιμο κληρικό" αναφέρεται για την Dianetik: "Είναι η τεχνολογία της απελευθέρωσης του πνευματικού όντος", "η διδασκαλία για το πνευματικό ον στις σχέσεις του με το σώμα και η προώθηση του όντος σ' αυτές τις σχέσεις".
Η κίνηση χρησιμοποιεί ατελείωτη σειρά σεμιναρίων, με σκοπό να "απελευθερώσει" τον "υπεράνθρωπο" μέσα στον άνθρωπο και να κάνει ολόκληρο τον κόσμο Clear, εγκαινιάζοντας μια "Νέα Εποχή". Έτσι ο άνθρωπος θα αποκτήσει απεριόριστη δύναμη: "Φαντάσου τον εαυτό σου σαν να μπορείς να έχεις όλη την υφήλιο στην αγκαλιά σου, στην πραγματικότητα την αγκαλιάζεις με θήταν-χέρια" (Source τ.65, σ.9).
Περισσότερα στο http://www.oodegr.com/oode/thriskies/sa ... ology1.htm
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Μπράβο Δήμητρα!
Εύχομαι να είσαι πάντοτε έτσι, αγωνίστρια!
Εύχομαι να είσαι πάντοτε έτσι, αγωνίστρια!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
aposal έγραψε:Μπράβο Δήμητρα!
Εύχομαι να είσαι πάντοτε έτσι, αγωνίστρια!
Υπάρχουν πολλές παραθρησκευτικές η ακόμα κ θρησκευτικές οργανώσεις που απο άγνοια και αδυναμία ο άνθρωπος μπορεί να υποκύψει, οπότε καλό είναι να γνωρίζουμε έστω κ λίγα πράματα για να μην πεύτουμε θύματα.
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Χαλάλι τα ψάρια που έφαγες και δεν μας άφησες τίποτε!Dimitra79 έγραψε:aposal έγραψε:Μπράβο Δήμητρα!
Εύχομαι να είσαι πάντοτε έτσι, αγωνίστρια!
Υπάρχουν πολλές παραθρησκευτικές η ακόμα κ θρησκευτικές οργανώσεις που απο άγνοια και αδυναμία ο άνθρωπος μπορεί να υποκύψει, οπότε καλό είναι να γνωρίζουμε έστω κ λίγα πράματα για να μην πεύτουμε θύματα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
frouteboras
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 242
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2005 5:00 am
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Σε ενα σκιτσακι τι πιστευει η σαιεντολογια,η αθλια αυτη αιρεση.

και το αντιστοιχο βιντεο που το νο1 της αιρεσης τα αρνειται ενω τα διηγειται ο ιδιος ο αιρεσιαρχης- "μεσσιας" της χαμπαρντ.
http://www.youtube.com/watch?v=T7EEOMbBIO8
εδω ειναι ενα σκληρο βιντεο σε φλας http://kc-anathema.livejournal.com/1763374.html
που δειχνει θυματα της αιρεσης πως εκμεταλλευονται και κλεβουν ανθρωπους και την απατη και φοροδιαφυγη 200 εκατομ. δολλαριων του αιρεσιαρχη χαμπαρντ που πεθανε φυγας.προσοχη το τελευταιο εχει και φωτογραφιες νεκρων θυματων της δαιμονικης αυτης αιρεσης.

και το αντιστοιχο βιντεο που το νο1 της αιρεσης τα αρνειται ενω τα διηγειται ο ιδιος ο αιρεσιαρχης- "μεσσιας" της χαμπαρντ.
http://www.youtube.com/watch?v=T7EEOMbBIO8
εδω ειναι ενα σκληρο βιντεο σε φλας http://kc-anathema.livejournal.com/1763374.html
που δειχνει θυματα της αιρεσης πως εκμεταλλευονται και κλεβουν ανθρωπους και την απατη και φοροδιαφυγη 200 εκατομ. δολλαριων του αιρεσιαρχη χαμπαρντ που πεθανε φυγας.προσοχη το τελευταιο εχει και φωτογραφιες νεκρων θυματων της δαιμονικης αυτης αιρεσης.
Run フォクすけ, Run


-
frouteboras
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 242
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2005 5:00 am
Re: Οργανισμός δορυφόρος της Σαηεντολογίας
Πρεπει ολοι να ευχαριστουμε τη σαιεντολογια για ενα πραγμα,για τη δημιουργια της μεγαλυτερης σαβουροταινιας ολων των εποχων.
Το Battlefield Earth του 2000 ( καπως αδοκιμα στα ελληνικα πεδιο μαχης Γη?).
Ειναι επιστημονικης βλακειας και οχι φαντασιας γιατι στηριζεται στο ομωνυμο βιβλιο του χαμπαρντ και ευαγγελιο της αιρεσης.Παραγωγος της ταινιας ο τραβολτα,και πρωταγωνιστης ενθερμος σαιεντολογος κι ο ιδιος.Ηθελε να δημιουργησει απο εμπορικοτητα μια νεα τριλογια στο υφος του πολεμου των αστρων του λουκας.Πρωταγωνιστει αυτος με τη γυναικα του τον γουιτακερ , ολοι τους σαιεντολογοι.Περιεφερε καιρο το σεναριο στα μεγαλα στουντιο, γουορνερ και αλλα, που δεν ηθελαν να το στηριξουν γιατι πιστευαν οτι θα παει απατο.Μπηκαν αθορυβα πολλα εκατομμυρια δολαρια απο πισω στην παραγωγη,και τα εβαλε η αιρεση της σαιεντολογιας.Ο τραβολτα ελεγε πριν την προβολη της ταινιας οτι θα ειναι μεγαλη επιτυχια.Κοστιζει συνολικα 95 εκατομ. δολ. και κερδιζει 29 εκατομ. δολ. Οι κριτικοι το θαβουν," η μεγαλυτερη σαβουρα ολων των εποχων" το ιδιο και ο κοσμος. ( Το '80 η καριερα του τραβολτα ειχε πεσει πολυ,δεν πουλαγαν οι ταινιες του, ηρθε ο ταραντινο με το παλπ φικτιον το '91 και τον εκανε παλι ονομα.Πανω σε αυτο το γεγονος ενας γνωστος κριτικος λεει στις Ηπα για τον τραβολτα και το battlefield earth: "Τωρα ουτε ο Χριστος δε μπορει να αναστησει την καριερα του Τραβολτα" και ειχε δικιο.)Μπαινει πολλα εκατομμυρια δολαρια μεσα η αιρεση, ενω ειχαν κανει και προσεκτικο μαρκετινγκ,ακομη και κουκλακια του τραβολτα φτιαξανε,που δεν πουλησανε αλλα τελικα χρησιμευσαν.H ταινια κερδιζει 7 βατομουρα για την χειροτερη ταινια.Ο τραβολτα δεν ερχεται να παραλαβει το βραβειο χειροτερου πρωτου ρολου, και την απονομη την κανουν σε ενα κουκλακι του χαρακτηρα του στην ταινια.Κερδιζει το βραβειο χειροτερου ζευγαριου ( για τον τραβολτα και οποιον βρισκεται διπλα του) και αλλα.Ο σεναριογραφος ηρθε και παρελαβε το βραβειο χειροτερου σεναριου κι οπως λεει η wikipedia του ειπε ο τραβολτα, το σεναριο του θα γινοταν " Η λιστα του Σιντλερ στο ειδος ταινιων επιστημονικης φαντασιας".
Στο βιντεο εδω εχει μια κριτικη της ταινιας http://www.youtube.com/watch?v=4O4t69GNgPY βεβαια ο ισχυρισμος στο βιντεο οτι δεν εχει να κανει με τη σαιεντολογια η ταινια ειναι ψευδης,ηταν η ταινια αυτη μια πλαγια διαφημιση της αιρεσης.Και μια ωραια παρωδια της http://www.youtube.com/watch?v=XV-KPaiqQLo
Ειναι πολυ σαβουρα, μην μπειτε στον κοπο να τη δειτε.
Για καποιους ειναι τοσο αηδιαστικη και ελεεινη που ειναι αξεπεραστη,σαν την ιδια την αιρεση της σαιεντολογιας και τις βλακειες που πρεσβευει.
Το Battlefield Earth του 2000 ( καπως αδοκιμα στα ελληνικα πεδιο μαχης Γη?).
Ειναι επιστημονικης βλακειας και οχι φαντασιας γιατι στηριζεται στο ομωνυμο βιβλιο του χαμπαρντ και ευαγγελιο της αιρεσης.Παραγωγος της ταινιας ο τραβολτα,και πρωταγωνιστης ενθερμος σαιεντολογος κι ο ιδιος.Ηθελε να δημιουργησει απο εμπορικοτητα μια νεα τριλογια στο υφος του πολεμου των αστρων του λουκας.Πρωταγωνιστει αυτος με τη γυναικα του τον γουιτακερ , ολοι τους σαιεντολογοι.Περιεφερε καιρο το σεναριο στα μεγαλα στουντιο, γουορνερ και αλλα, που δεν ηθελαν να το στηριξουν γιατι πιστευαν οτι θα παει απατο.Μπηκαν αθορυβα πολλα εκατομμυρια δολαρια απο πισω στην παραγωγη,και τα εβαλε η αιρεση της σαιεντολογιας.Ο τραβολτα ελεγε πριν την προβολη της ταινιας οτι θα ειναι μεγαλη επιτυχια.Κοστιζει συνολικα 95 εκατομ. δολ. και κερδιζει 29 εκατομ. δολ. Οι κριτικοι το θαβουν," η μεγαλυτερη σαβουρα ολων των εποχων" το ιδιο και ο κοσμος. ( Το '80 η καριερα του τραβολτα ειχε πεσει πολυ,δεν πουλαγαν οι ταινιες του, ηρθε ο ταραντινο με το παλπ φικτιον το '91 και τον εκανε παλι ονομα.Πανω σε αυτο το γεγονος ενας γνωστος κριτικος λεει στις Ηπα για τον τραβολτα και το battlefield earth: "Τωρα ουτε ο Χριστος δε μπορει να αναστησει την καριερα του Τραβολτα" και ειχε δικιο.)Μπαινει πολλα εκατομμυρια δολαρια μεσα η αιρεση, ενω ειχαν κανει και προσεκτικο μαρκετινγκ,ακομη και κουκλακια του τραβολτα φτιαξανε,που δεν πουλησανε αλλα τελικα χρησιμευσαν.H ταινια κερδιζει 7 βατομουρα για την χειροτερη ταινια.Ο τραβολτα δεν ερχεται να παραλαβει το βραβειο χειροτερου πρωτου ρολου, και την απονομη την κανουν σε ενα κουκλακι του χαρακτηρα του στην ταινια.Κερδιζει το βραβειο χειροτερου ζευγαριου ( για τον τραβολτα και οποιον βρισκεται διπλα του) και αλλα.Ο σεναριογραφος ηρθε και παρελαβε το βραβειο χειροτερου σεναριου κι οπως λεει η wikipedia του ειπε ο τραβολτα, το σεναριο του θα γινοταν " Η λιστα του Σιντλερ στο ειδος ταινιων επιστημονικης φαντασιας".
Στο βιντεο εδω εχει μια κριτικη της ταινιας http://www.youtube.com/watch?v=4O4t69GNgPY βεβαια ο ισχυρισμος στο βιντεο οτι δεν εχει να κανει με τη σαιεντολογια η ταινια ειναι ψευδης,ηταν η ταινια αυτη μια πλαγια διαφημιση της αιρεσης.Και μια ωραια παρωδια της http://www.youtube.com/watch?v=XV-KPaiqQLo
Ειναι πολυ σαβουρα, μην μπειτε στον κοπο να τη δειτε.
Για καποιους ειναι τοσο αηδιαστικη και ελεεινη που ειναι αξεπεραστη,σαν την ιδια την αιρεση της σαιεντολογιας και τις βλακειες που πρεσβευει.
Run フォクすけ, Run

