Καμαρώστε...
Συντονιστής: Συντονιστές
- ΣΤΕΦΑΝΟΣ
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Καμαρώστε...
Ελαβα το παρακάτω και σας το προωθώ!
Αγαπητοί φίλοι,
Η Mc Donald's και τα Starbucks ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα δίνουν όλα τα κέρδη από τώρα μέχρι την Κυριακή στο Ισραήλ για τον πόλεμο (γενοκτονία) που κάνει στη Γάζα.
Επίσης, οι παραγωγοί της ταινίας Bed time stories με τον Adam Sandler θα δίνουν τα κέρδη τους στο Ισραήλ.
Ενηµερωθείτε, και ενηµερώστε κι άλλους για να µην γίνουν άθελά τους υποστηρικτές αυτών των τεράτων που πιστεύουν στη δολοφονία των αθώων πολιτών.
Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
Αγαπητοί φίλοι,
Η Mc Donald's και τα Starbucks ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα δίνουν όλα τα κέρδη από τώρα μέχρι την Κυριακή στο Ισραήλ για τον πόλεμο (γενοκτονία) που κάνει στη Γάζα.
Επίσης, οι παραγωγοί της ταινίας Bed time stories με τον Adam Sandler θα δίνουν τα κέρδη τους στο Ισραήλ.
Ενηµερωθείτε, και ενηµερώστε κι άλλους για να µην γίνουν άθελά τους υποστηρικτές αυτών των τεράτων που πιστεύουν στη δολοφονία των αθώων πολιτών.
Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
ο Χριστός σώζει....
- LOCKHEART
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
- Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Eχω να πάω χρόνια, τα mc είναι χάλια και στα starbucks ο καφές έχει όσο ο βασιλικός πολτός ! ελεος!ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε: Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
Όσο για το σινεμά, δεν δίνω λεφτα να ειναι καλα τα torrent :)
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ Mc Donald's και τα Starbucks ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ Bed time stories

ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ Mc Donald's και τα Starbucks ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ Bed time stories
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Ο ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και αρκετά ακόμη σουπερμάρκετ που έχουν προιόντα
απο το Ισραήλ;Φρούτα , λαχανικά κλπ
Επίσης σιτάρι που έρχεται απο το Ισραήλ και γίνεται ψωμάκι που το αγοράζουμε;
και πολλά άλλα..............................................................................................
απο το Ισραήλ;Φρούτα , λαχανικά κλπ
Επίσης σιτάρι που έρχεται απο το Ισραήλ και γίνεται ψωμάκι που το αγοράζουμε;
και πολλά άλλα..............................................................................................
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Αυτοί όλοι που χρηματοδοτούν το Ισραήλ, είναι Ισραηλίτες, ¨η φίλοι του Ισραήλ;; ξέρει κανείς;
Γιατί το λέω;; Το Ισραήλ μάλλον ο λαός του ξέρεται γιατί έχει πάντοτε τον πλούτο ; Από τη μία μεριά είναι Δώρο Θεού και δεν θα έχετε εσείς ανάγκη να δανείζεστε, αλλά εσείς θα δανείζετε άλλα έθνη.
Δευτερονόμιο ΙΕ- 1 έως 16-
Το άλλο σκέλος της επιτυχίας τους είναι, ότι όπου και να βρίσκονται ανά τον κόσμο στέλνουν πίσω στην πατρίδα τους την δεκάτη, δλδ το 10% από το εισόδημα τους.
Το έχω ζήσει εδώ από μερικούς που έτυχε να έρθω σε επικοινωνία. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι, αλλά όσοι το κάνουν δεν είναι ξεχασμένο από τον νόμο του Μωϋσέως.
Και κάτι κακό εν συγκρίσει με εμάς; Πόσα βάζουμε στον δίσκο στην Εκκλησία;; Δεν ξέρω τους αριθμούς αλλά σε αντίκρισμα ξέρω από εδώ 20 σεντς και τα σπίρτα θα έχουν κοντα ένα δολάριο.. Και ερχόμαστε καμαρωτοί πολλές φορές να πούμε, ότι η Εκκλησία που τα έφτιαξε με τα δικά μας τα λεφτά......
Άραγε ξέρεται ότι βάζετε στον δίσκο είναι ευλογημένο ,και όχι κατακριτέο από τον Θεό; Τι είπε ο Κύριος για την χήρα γυναίκα που έβαλε στον κουρβανά ΄ τις δύο δεκάρες; Αν ήταν κατακριτέο ποιον θα φοβόταν ο Κύριος να πει για τους φαρισαίους ότι δίπατε;
Υπάρχουν στην Π. Διαθήκη πολλά για την ευλογία του δίσκου αλλά μέχρι εδώ καλά
Γιατί το λέω;; Το Ισραήλ μάλλον ο λαός του ξέρεται γιατί έχει πάντοτε τον πλούτο ; Από τη μία μεριά είναι Δώρο Θεού και δεν θα έχετε εσείς ανάγκη να δανείζεστε, αλλά εσείς θα δανείζετε άλλα έθνη.
Δευτερονόμιο ΙΕ- 1 έως 16-
Το άλλο σκέλος της επιτυχίας τους είναι, ότι όπου και να βρίσκονται ανά τον κόσμο στέλνουν πίσω στην πατρίδα τους την δεκάτη, δλδ το 10% από το εισόδημα τους.
Το έχω ζήσει εδώ από μερικούς που έτυχε να έρθω σε επικοινωνία. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι, αλλά όσοι το κάνουν δεν είναι ξεχασμένο από τον νόμο του Μωϋσέως.
Και κάτι κακό εν συγκρίσει με εμάς; Πόσα βάζουμε στον δίσκο στην Εκκλησία;; Δεν ξέρω τους αριθμούς αλλά σε αντίκρισμα ξέρω από εδώ 20 σεντς και τα σπίρτα θα έχουν κοντα ένα δολάριο.. Και ερχόμαστε καμαρωτοί πολλές φορές να πούμε, ότι η Εκκλησία που τα έφτιαξε με τα δικά μας τα λεφτά......
Άραγε ξέρεται ότι βάζετε στον δίσκο είναι ευλογημένο ,και όχι κατακριτέο από τον Θεό; Τι είπε ο Κύριος για την χήρα γυναίκα που έβαλε στον κουρβανά ΄ τις δύο δεκάρες; Αν ήταν κατακριτέο ποιον θα φοβόταν ο Κύριος να πει για τους φαρισαίους ότι δίπατε;
Υπάρχουν στην Π. Διαθήκη πολλά για την ευλογία του δίσκου αλλά μέχρι εδώ καλά
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Φίλε Νίκο συλλέκτης είσαι;; Και τι έμεινε για εμάς Μόνο το σουβλάκι; Αν δεν το έχουν αγοράσει κι αυτό σαν το Ούζο Μεταξά Με την φέτα πήγαν να μας την πάρουν αλλά ευτυχώς την κρατήσαμε
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
-
Ermite
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 333
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 03, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Βόλος-Θεσσαλονίκη-Πάτρα-Αίγιο
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Συμφωνώ απόλυτα στο να μποϊκοτάρουμε τα προϊόντα του Ισραήλ, το οποίο έχει προβεί εμφανώς σε εγκλήματα κατα της ανθρωπότητος.
Οι πληροφορίες μας όμως γιά συγκεκριμένες Εταιρίες Προϊόντων θα πρέπει να είναι εγγυημένες και ελεγμένες. Μην ξεχνούμε ότι υπάρχουν και επιπολαιότητες και συμφέροντα ανταγωνιστών κλπ κλπ.
Κάτι βοηθητικό είναι το bar-code. Τα προϊόντα που προέρχονται από το Ισραήλ έχει αριθμό που αρχίζει από 279 ...
Οι πληροφορίες μας όμως γιά συγκεκριμένες Εταιρίες Προϊόντων θα πρέπει να είναι εγγυημένες και ελεγμένες. Μην ξεχνούμε ότι υπάρχουν και επιπολαιότητες και συμφέροντα ανταγωνιστών κλπ κλπ.
Κάτι βοηθητικό είναι το bar-code. Τα προϊόντα που προέρχονται από το Ισραήλ έχει αριθμό που αρχίζει από 279 ...
-
larys
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 21, 2008 12:44 pm
- Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο,τώρα Σουφλί.
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Από Mc δεν έφαγα ποτέ.
Όσο για τα άλλα προϊόντα είναι δύσκολα να τα μποϊκοτάρουμε,διστιχός.
Όσο για τα άλλα προϊόντα είναι δύσκολα να τα μποϊκοτάρουμε,διστιχός.
Αντί αγαθών,ων εποίησας,Χριστέ,τω γένει των Εβραίων,σταυρωθήναί σε κατεδίκασαν,όξος και χολήν σε ποτίσαντες.Αλλά δος αυτοίς,Κύριε,κατά τα έργα αυτών,ότι ου συνήκεν την σην συγκατάβασιν.



