Καμαρώστε...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Καμαρώστε...

Δημοσίευση από ΣΤΕΦΑΝΟΣ »

Ελαβα το παρακάτω και σας το προωθώ!


Αγαπητοί φίλοι,
Η Mc Donald's και τα Starbucks ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα δίνουν όλα τα κέρδη από τώρα μέχρι την Κυριακή στο Ισραήλ για τον πόλεμο (γενοκτονία) που κάνει στη Γάζα.
Επίσης, οι παραγωγοί της ταινίας Bed time stories με τον Adam Sandler θα δίνουν τα κέρδη τους στο Ισραήλ.
Ενηµερωθείτε, και ενηµερώστε κι άλλους για να µην γίνουν άθελά τους υποστηρικτές αυτών των τεράτων που πιστεύουν στη δολοφονία των αθώων πολιτών.
Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
ο Χριστός σώζει....
Άβαταρ μέλους
LOCKHEART
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 764
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
Επικοινωνία:

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από LOCKHEART »

ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε: Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
Eχω να πάω χρόνια, τα mc είναι χάλια και στα starbucks ο καφές έχει όσο ο βασιλικός πολτός ! ελεος!

Όσο για το σινεμά, δεν δίνω λεφτα να ειναι καλα τα torrent :)
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
GIKGEO
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 08, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ-ΑΤΤΙΚΗΣ-

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από GIKGEO »

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ Mc Donald's και τα Starbucks ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ Bed time stories :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Ο ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και αρκετά ακόμη σουπερμάρκετ που έχουν προιόντα
απο το Ισραήλ;Φρούτα , λαχανικά κλπ

Επίσης σιτάρι που έρχεται απο το Ισραήλ και γίνεται ψωμάκι που το αγοράζουμε;

και πολλά άλλα..............................................................................................
Άβαταρ μέλους
Harrys1934
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
Επικοινωνία:

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από Harrys1934 »

Αυτοί όλοι που χρηματοδοτούν το Ισραήλ, είναι Ισραηλίτες, ¨η φίλοι του Ισραήλ;; ξέρει κανείς;
Γιατί το λέω;; Το Ισραήλ μάλλον ο λαός του ξέρεται γιατί έχει πάντοτε τον πλούτο ; Από τη μία μεριά είναι Δώρο Θεού και δεν θα έχετε εσείς ανάγκη να δανείζεστε, αλλά εσείς θα δανείζετε άλλα έθνη.
Δευτερονόμιο ΙΕ- 1 έως 16-
Το άλλο σκέλος της επιτυχίας τους είναι, ότι όπου και να βρίσκονται ανά τον κόσμο στέλνουν πίσω στην πατρίδα τους την δεκάτη, δλδ το 10% από το εισόδημα τους.

Το έχω ζήσει εδώ από μερικούς που έτυχε να έρθω σε επικοινωνία. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι, αλλά όσοι το κάνουν δεν είναι ξεχασμένο από τον νόμο του Μωϋσέως.

Και κάτι κακό εν συγκρίσει με εμάς; Πόσα βάζουμε στον δίσκο στην Εκκλησία;; Δεν ξέρω τους αριθμούς αλλά σε αντίκρισμα ξέρω από εδώ 20 σεντς και τα σπίρτα θα έχουν κοντα ένα δολάριο.. Και ερχόμαστε καμαρωτοί πολλές φορές να πούμε, ότι η Εκκλησία που τα έφτιαξε με τα δικά μας τα λεφτά......

Άραγε ξέρεται ότι βάζετε στον δίσκο είναι ευλογημένο ,και όχι κατακριτέο από τον Θεό; Τι είπε ο Κύριος για την χήρα γυναίκα που έβαλε στον κουρβανά ΄ τις δύο δεκάρες; Αν ήταν κατακριτέο ποιον θα φοβόταν ο Κύριος να πει για τους φαρισαίους ότι δίπατε;
Υπάρχουν στην Π. Διαθήκη πολλά για την ευλογία του δίσκου αλλά μέχρι εδώ καλά
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από Teri »

NIKOSZ έγραψε:BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN



Εικόνα

Εικόνα

http://www.inminds.co.uk/boycott-brands.html

Εικόνα
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Εικόνα
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Άβαταρ μέλους
Harrys1934
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
Επικοινωνία:

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από Harrys1934 »

Φίλε Νίκο συλλέκτης είσαι;; Και τι έμεινε για εμάς Μόνο το σουβλάκι; Αν δεν το έχουν αγοράσει κι αυτό σαν το Ούζο Μεταξά Με την φέτα πήγαν να μας την πάρουν αλλά ευτυχώς την κρατήσαμε
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Ermite
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 03, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Βόλος-Θεσσαλονίκη-Πάτρα-Αίγιο

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από Ermite »

Συμφωνώ απόλυτα στο να μποϊκοτάρουμε τα προϊόντα του Ισραήλ, το οποίο έχει προβεί εμφανώς σε εγκλήματα κατα της ανθρωπότητος.

Οι πληροφορίες μας όμως γιά συγκεκριμένες Εταιρίες Προϊόντων θα πρέπει να είναι εγγυημένες και ελεγμένες. Μην ξεχνούμε ότι υπάρχουν και επιπολαιότητες και συμφέροντα ανταγωνιστών κλπ κλπ.

Κάτι βοηθητικό είναι το bar-code. Τα προϊόντα που προέρχονται από το Ισραήλ έχει αριθμό που αρχίζει από 279 ...
larys
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 21, 2008 12:44 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο,τώρα Σουφλί.

Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...

Δημοσίευση από larys »

Από Mc δεν έφαγα ποτέ.

Όσο για τα άλλα προϊόντα είναι δύσκολα να τα μποϊκοτάρουμε,διστιχός.
Αντί αγαθών,ων εποίησας,Χριστέ,τω γένει των Εβραίων,σταυρωθήναί σε κατεδίκασαν,όξος και χολήν σε ποτίσαντες.Αλλά δος αυτοίς,Κύριε,κατά τα έργα αυτών,ότι ου συνήκεν την σην συγκατάβασιν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”