Μέ την αγιότητα φεύγουν τα ψυχικά τραύματα
Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 373
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 20, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Μέ την αγιότητα φεύγουν τα ψυχικά τραύματα
O' Γέροντας έβλεπε μέσα στην ψυχή τών ανθρώπων ό,τι τού αποκάλυπτε ό Θεός. Γιά ένα γνωστό μου, μοϋ είπε: «Βλέπω μέσα στην ψυχή του, όχι πολύ καθαρά, ένα κακό πράγμα. Είναι τραύμα, είναι παλιό, είναι δαιμονικό. Δέν ξέρω τί ακριβώς είναι αυτό. Μπορεί ό Θεός νά μού το φανερώσει αργότερα». Καί μετά άπό μερικές εβδομάδες: «Αυτό το κακό πράγμα, πού είδα στην ψυχή του, μπορεί νά φύγει, αλλά μόνο αν εκείνος άγιασθεϊ. Μέ τήν αγιότητα αλλάζει ό άνθρωπος. Όσο αμαρτωλός κι αν είναι, φεύγουν τά ψυχικά τραύματα. Σήμερα οί γιατροί τά λένε ψυχασθένειες, ένώ στην πραγματικότητα είναι δαιμονική επίδραση καί οφείλεται στις αμαρτίες». [Γ 122π.]
Re: Μέ την αγιότητα φεύγουν τα ψυχικά τραύματα
Eυχαριστούμε αλλά !!!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ με πνευματικά μηνύματαkostas8888 έγραψε:O' Γέροντας έβλεπε μέσα στην ψυχή τών ανθρώπων ό,τι τού αποκάλυπτε ό Θεός. Γιά ένα γνωστό μου, μοϋ είπε: «Βλέπω μέσα στην ψυχή του, όχι πολύ καθαρά, ένα κακό πράγμα. Είναι τραύμα, είναι παλιό, είναι δαιμονικό. Δέν ξέρω τί ακριβώς είναι αυτό. Μπορεί ό Θεός νά μού το φανερώσει αργότερα». Καί μετά άπό μερικές εβδομάδες: «Αυτό το κακό πράγμα, πού είδα στην ψυχή του, μπορεί νά φύγει, αλλά μόνο αν εκείνος άγιασθεϊ. Μέ τήν αγιότητα αλλάζει ό άνθρωπος. Όσο αμαρτωλός κι αν είναι, φεύγουν τά ψυχικά τραύματα. Σήμερα οί γιατροί τά λένε ψυχασθένειες, ένώ στην πραγματικότητα είναι δαιμονική επίδραση καί οφείλεται στις αμαρτίες». [Γ 122π.]
Μην ανοίγεις ένα ξεχωριστό για κάθε μήνυμα
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 373
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 20, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
ΤA ΠΑΘΗ, ΟΙ
AΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΤΗΣ
ΨΥΧΗΣ
1. Τί είναι τά πάθη καί ποια τά μεγαλύτερα από αυτά;
Άπό τήν αρχή της δημιουργίας του ό άνθρωπος, ως θεοειδής, δέ δεχόταν στή σκέψη καί στή ζωή του τό παράλογο. Οί σκέψεις καί οι κινήσεις του ήταν ορθές, γιατί φωτιζόταν άπό τή θεία Χάρη. Άφοΰ πλανήθηκε καί άπέκοψε τή σχέση του μέ τό πρώτο αϊτιο της παντελειότητας, αμέσως συντρίφτηκε ή προσωπικότητα του καί τό πρώτο «απλούν» διαδέχθηκε τό «σύνθετον». Μέ αυτόν τόν τρόπο τοποθετήθηκε τό παράλογο στή θέση τοΰ λογικού. Άπό τότε όλες οί δυνάμεις της ανθρώπινης προσωπικότητας διαστράφηκαν προς τή βία τοΰ παραλόγου καί δημιούργησαν τά πάθη. Οί λογισμοί καί οί πράξεις δέν κινούνται μέ βάση τή σωστή «χρεία», αλλά μέ βάση τήν πονηρή εξη καί συνήθεια καί σύμφωνα μέ τό πονηρό πάθος πού επικρατεί.
Κάθε σκέψη και ενέργεια του παραλόγου είναι και λέγεται πάθος, γιατί δέ λειτουργεί μέ τους νόμους τοΰ λογικού ή της «χρείας», αλλά μέ τίς παρά φύση ορμές, στις οποίες υπάρχει ή κτηνωδία καί 6 δαιμονισμός.
Ή αρχή τοΰ πάθους βρίσκεται στην παράλογη χρήση των νοημάτων, ή οποία φέρνει σάν πράξη τήν παράχρηση των πραγμάτων. Αυτό είναι τό «κατ' ένέργειαν» παράλογο, πού είναι πρακτική διαστροφή, τό όποΤο δχι μόνο ή θεία δικαιοσύνη κατηγορεί, αλλά καί ή άνθρο3πινη καταδικάζει. Γι' αυτό υπάρχουν τά δικαστήρια καί οι φυλακές.
Οι τρεΤς μεγάλοι γίγαντες των παθών, όπως τους αποκαλούν οι Πατέρες μας, είναι ή φιληδονία, ή φιλαργυρία καί ή φιλοδοξία. "Αν αυτοί επικρατήσουν γεννούν άλλους τρεις τυράννους αντάξιους τους: τήν αμέλεια, τή λήθη καί τήν άγνοια, πού συντρίβουν τίς ψυχικές δυνάμεις καί τό νού. "Οποιος επιθυμεί λεπτομερέστερη περιγραφή του νόμου της διαστροφής, ας μελετήσει τά συγγράμματα μας «"Ασκηση, ή μητέρα τοΰ 'Αγιασμού» καί «Βατοπαιδινές Κατηχήσεις».
AΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΤΗΣ
ΨΥΧΗΣ
1. Τί είναι τά πάθη καί ποια τά μεγαλύτερα από αυτά;
Άπό τήν αρχή της δημιουργίας του ό άνθρωπος, ως θεοειδής, δέ δεχόταν στή σκέψη καί στή ζωή του τό παράλογο. Οί σκέψεις καί οι κινήσεις του ήταν ορθές, γιατί φωτιζόταν άπό τή θεία Χάρη. Άφοΰ πλανήθηκε καί άπέκοψε τή σχέση του μέ τό πρώτο αϊτιο της παντελειότητας, αμέσως συντρίφτηκε ή προσωπικότητα του καί τό πρώτο «απλούν» διαδέχθηκε τό «σύνθετον». Μέ αυτόν τόν τρόπο τοποθετήθηκε τό παράλογο στή θέση τοΰ λογικού. Άπό τότε όλες οί δυνάμεις της ανθρώπινης προσωπικότητας διαστράφηκαν προς τή βία τοΰ παραλόγου καί δημιούργησαν τά πάθη. Οί λογισμοί καί οί πράξεις δέν κινούνται μέ βάση τή σωστή «χρεία», αλλά μέ βάση τήν πονηρή εξη καί συνήθεια καί σύμφωνα μέ τό πονηρό πάθος πού επικρατεί.
Κάθε σκέψη και ενέργεια του παραλόγου είναι και λέγεται πάθος, γιατί δέ λειτουργεί μέ τους νόμους τοΰ λογικού ή της «χρείας», αλλά μέ τίς παρά φύση ορμές, στις οποίες υπάρχει ή κτηνωδία καί 6 δαιμονισμός.
Ή αρχή τοΰ πάθους βρίσκεται στην παράλογη χρήση των νοημάτων, ή οποία φέρνει σάν πράξη τήν παράχρηση των πραγμάτων. Αυτό είναι τό «κατ' ένέργειαν» παράλογο, πού είναι πρακτική διαστροφή, τό όποΤο δχι μόνο ή θεία δικαιοσύνη κατηγορεί, αλλά καί ή άνθρο3πινη καταδικάζει. Γι' αυτό υπάρχουν τά δικαστήρια καί οι φυλακές.
Οι τρεΤς μεγάλοι γίγαντες των παθών, όπως τους αποκαλούν οι Πατέρες μας, είναι ή φιληδονία, ή φιλαργυρία καί ή φιλοδοξία. "Αν αυτοί επικρατήσουν γεννούν άλλους τρεις τυράννους αντάξιους τους: τήν αμέλεια, τή λήθη καί τήν άγνοια, πού συντρίβουν τίς ψυχικές δυνάμεις καί τό νού. "Οποιος επιθυμεί λεπτομερέστερη περιγραφή του νόμου της διαστροφής, ας μελετήσει τά συγγράμματα μας «"Ασκηση, ή μητέρα τοΰ 'Αγιασμού» καί «Βατοπαιδινές Κατηχήσεις».