Και δεύτερος Τούρκος ομολογεί εν ψυχρώ εκτελέσεις Ελλήνων!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Και δεύτερος Τούρκος ομολογεί εν ψυχρώ εκτελέσεις Ελλήνων!

Δημοσίευση από Christos »

Μια ακόμα μαρτυρία
Και δεύτερος Τούρκος στρατιωτικός ομολογεί εκτελέσεις Ελληνοκυπρίων το 1974


Εικόνα


02/02/09 19:55

Λευκωσία

Μετά την υπόθεση Ολγκάτς, ένας ακόμα Τούρκος, αυτή τη φορά αξιωματικός των Ένοπλων Δυνάμεων, φέρεται να έδωσε διαταγή να εκτελεστούν δεκάδες Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι, που είχαν συλληφθεί στο χωριό Ασσια, τον Αύγουστο του 1974

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής της Κύπρου, ο Τούρκος ταγματάρχης, Μεχμέτ Γιουνγκιορμούς, ζήτησε από τους ανωτέρους του, μέσω ασυρμάτου, οδηγίες για τους αιχμαλώτους. Η απάντηση ήταν «Φορτώστε τους στο τρένο!».

Το δημοσίευμα, που στηρίζεται σε μαρτυρία Τούρκου στρατιώτη, αναφέρει ότι τη διαταγή εκτέλεσαν ο λοχαγός Ερτζάν Σαντίκ και δύο υπαξιωματικοί με όπλα τύπου Τόμσον.

Οι Τούρκοι έθαψαν τους 70 Ελληνοκύπριους σε τρία πηγάδια στην περιοχή Ορνίθι κοντά στο χωριό Αφάνεια, που σήμερα βρίσκεται στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου.

Τουρκοκύπριος από την Αφάνεια επιβεβαίωσε στην εφημερίδα τα διαδραματισθέντα.

Το μεσημέρι στο ΜΕGA Kύπρου, ο Μάριος Ασσιώτης δήλωσε ότι ο πατέρας του, ο οποίος πέθανε πριν από δύο χρόνια, ήταν αυτόπτης μάρτυρας της εκτέλεσης των 70 Ελληνοκυπρίων.

Ο κ. Ασσιώτης ανέφερε ότι ο πατέρας του, τον οποίο πήραν για τρεις μήνες αιχμάλωτο στην Τουρκία, μετά την απελευθέρωση του είχε δώσει κατάθεση στις αρμόδιες υπηρεσίες της Κυπριακής κυβέρνησης.


Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από το in.gr,
στη διεύθυνση http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Αφυπνίζονται οι συνειδήσεις στην Τουρκία...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”