Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Εικόνα

Συντάξεις… πείνας λαμβάνουν τρεις στους δέκα Έλληνες, καθώς η κύρια σύνταξή τους διαμορφώνεται κάτω από 450 ευρώ το μήνα. Μάλιστα έξι στους δέκα έχουν κύρια σύνταξη μικρότερη των 600 ευρώ, ενώ μόλις 15 στους 100 λαμβάνουν πάνω από 1.050 ευρώ το μήνα σύμφωνα με στοιχεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής (ΠΟΠΟΚΠ).

Της Μπέττυς Κυριακίδου

Όπως επισημαίνει σε ανάλυσή της η Ομοσπονδία, οι αυξήσεις στις συντάξεις για το 2008, που δίνονται σε δύο δόσεις (3% από 1.1.2008 και 2% από 1.10.2008) για τους συνταξιούχους όλων των Ταμείων και του δημοσίου, παραμένουν χαμηλές και δεν εξασφαλίζουν αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης για μεγάλο αριθμό συνταξιούχων. “Στα 2.250.000 συνταξιούχους που καταγράφονται στην παρούσα ανάλυση υπάρχουν μεγάλες ομάδες που είναι αδικημένες και σε δυσμενέστερη μοίρα μεταξύ των συνταξιούχων μας”, τονίζει η ΠΟΠΟΚΠ.

Πρόκειται για χαμηλοσυνταξιούχους των 500 και 600 ευρώ χωρίς ΕΚΑΣ ή άλλο σταθερό εισόδημα, για συνταξιούχους αγρότες μεγάλης ηλικίας που λαμβάνουν μόνο βασική σύνταξη, για αναπήρους με χαμηλές συντάξεις, για συντάξεις χηρείας, οι οποίες πρέπει να καλύψουν πολλές φορές τις ανάγκες οικογενειών με ανήλικα παιδιά, με ανέργους κτλ. Σύμφωνα με την ανάλυση της ΠΟΠΟΚΠ, οι αλλαγές που έγιναν με τον τελευταίο ασφαλιστικό νόμο σταδιακά θα διαμορφώσουν ακόμη χαμηλότερο επίπεδο συντάξεων μετά το 2020. Με βάση τις σημερινές συνθήκες αμοιβών οι συντάξεις θα διαμορφωθούν σε επίπεδα περίπου 20% χαμηλότερα από τα σημερινά. Η μείωση αυτή θα επέλθει σταδιακά από τη μείωση των επικουρικών συντάξεων, την αύξηση της ποινής για την πρόωρη συνταξιοδότηση και την αύξηση του αριθμού των συντάξεων των νέων ασφαλισμένων που έχουν συγκριτικά χαμηλότερες συντάξεις.

ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ

Όπως επισημαίνει σχολιάζοντας τα εν λόγω στοιχεία ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ανωτάτης Γενικής Συνομοσπονδίας Συνταξιούχων Ελλάδος Ιγνάτιος Πλιάκος, οι αυξήσεις που έδωσε η κυβέρνηση για το 2008 είναι χαμηλές και δεν καλύπτουν τις αλματώδεις αυξήσεις του κόστους ζωής. “Ακόμη και 15% αύξηση να δοθεί στους συνταξιούχους, πάλι η σύνταξή τους δεν θα είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα”, υπογραμμίζει ο κ. Πλιάκος. Το ασφαλιστικό μας σύστημα δεν κινδυνεύει από τις συντάξεις, αναφέρει ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ) Νίκος Γιαννόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι το 60% των συνταξιούχων λαμβάνει συντάξεις κάτω των 600 ευρώ. “Οι συντάξεις χρειάζονται ενίσχυση, όχι περικοπές.

Είναι γεγονός ότι για το συνταξιοδοτικό σύστημα πληρώνουν μόνο οι εργαζόμενοι, ενώ μεγαλοεργοδότες και δημόσιο χρωστούν πολλά δισ. ευρώ στα ταμεία. Η κυβέρνηση πρέπει να προσπαθήσει να πατάξει την εισφοροδιαφυγή και τη μαύρη εργασία και όχι να μειώσει περαιτέρω τις συντάξεις”, σημείωσε ο πρόεδρος του ΕΚΘ. Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συλλόγου Συνταξιούχων Εμπόρων Θεσσαλονίκης Τάκης Πολιτίδης επισημαίνει ότι η σύνταξη δεν φτάνει, για να ανταποκριθεί ένα νοικοκυριό στο ακριβό κόστος ζωής και στους λογαριασμούς που τρέχουν. “Οι συνταξιούχοι του εμπορικού κλάδου είμαστε οι πιο αδικημένοι του συνταξιοδοτικού συστήματος, καθώς η σύνταξή μας δεν είναι ανάλογη των υψηλών εισφορών που πληρώναμε”, διευκρινίζει ο κ. Πολιτίδης. Πιο συγκεκριμένα και με βάση τα στοιχεία των Ταμείων που επεξεργάστηκε η ΠΟΠΟΚΠ η κατάσταση για το 2008, μετά την υλοποίηση της εισοδηματικής πολιτικής αυξήσεων, θα διαμορφωθεί για τις κύριες συντάξεις ως εξής:

- Η μέση γενική κύρια σύνταξη διαμορφώνεται στα 655 ευρώ.

- Η μέση κύρια σύνταξη λόγω γήρατος διαμορφώνεται στα 752 ευρώ.

- Η μέση κύρια σύνταξη λόγω αναπηρίας διαμορφώνεται στα 535 ευρώ.

- Η μέση κύρια σύνταξη λόγω θανάτου διαμορφώνεται στα 498 ευρώ. Αυτό θα είναι από 1.10.2008 το μέσο επίπεδο για 1.392.784 κύριες συντάξεις όλων των Ταμείων πλην του ΟΓΑ. Για τους περίπου 850.000 συνταξιούχους του ΟΓΑ η μέση σύνταξη (περιλαμβάνονται βασική, πρόσθετη και κύρια) θα είναι στα περίπου 413 ευρώ.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ

Μεγάλες είναι οι αποκλίσεις που παρουσιάζονται από Ταμείο σε Ταμείο σε σχέση με το ύψος της σύνταξης. Με βάση το μέσο επίπεδο τις καλύτερες συντάξεις χορηγούν το ΤΣΑΥ (Ταμείο Υγειονομικών), το ΤΣΠ-ΗΣΑΠ, το ΤΑΠ-ΟΤΕ, το ΤΑΠ-ΕΤΒΑ, ο ΟΑΠ-ΔΕΗ κτλ. Εκτός του ΤΣΑΥ όλα τα άλλα Ταμεία από 1.8.2008 έχουν συγχωνευτεί στο ΙΚΑ. Στον αντίποδα τις χαμηλότερες συντάξεις καταβάλλουν το πρώην ΤΣΑ (ΟΑΕΕ), το ΙΚΑ, το Ταμείο Εμπόρων (ΟΑΕΕ), το ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ), το ΤΑΙΣΥΤ κτλ., δηλαδή όλα τα μεγάλα Ταμεία. Σύμφωνα με την έρευνα της ΠΟΠΟΚΠ, σε ό,τι αφορά τα Ταμεία του ιδιωτικού τομέα είναι μεγάλος ο αριθμός των χαμηλοσυνταξιούχων, αφού κάτω από τα 500 ευρώ είναι το 85% των συντάξεων του ΤΣΑ, το 42% των συντάξεων του ΤΕΒΕ, το 39% των συντάξεων του Ταμείου Εμπόρων, που σήμερα αποτελούν τον ΟΑΕΕ. Στο ΙΚΑ το ποσοστό που έχει κύρια σύνταξη κάτω των 500 ευρώ είναι 48%. Πάνω από 1.000 ευρώ λαμβάνει μόλις το 12% των συνταξιούχων του ΙΚΑ, το 14% του ΤΕΒΕ και το 9% του Ταμείου Εμπόρων.

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

- Η εισφοροδιαφυγή και επομένως ο μικρός χρόνος ασφάλισης που συμπληρώνουν οι εργαζόμενοι αποτελεί μία από τις βασικές αιτίες για τις χαμηλές συντάξεις, πέρα από τη σημαντική οικονομική επιβάρυνση που προκαλεί στο σύστημα.

- Η ανεργία στην οποία βρέθηκαν για μεγάλα διαστήματα κατά τη διάρκεια της ζωής τους πολλοί από τους σημερινούς συνταξιούχους τούς στέρησε τη δυνατότητα να έχουν μεγαλύτερο χρόνο ασφάλισης.

- Χαμηλές αποδοχές. Οι εργαζόμενοι, κυρίως του ιδιωτικού τομέα, έχουν χαμηλές αποδοχές και επομένως οδηγούνται σε χαμηλές συντάξεις.

- Ο τρόπος υπολογισμού των συντάξεων με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης. Οι εργαζόμενοι που συνταξιοδοτούνται έχοντας ασφαλιστεί σε περισσότερα του ενός Ταμεία χρόνο με το χρόνο αυξάνονται. Όμως με τον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων αυτής της κατηγορίας, που εφαρμόζεται τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια και ο οποίος οριακά μόνο βελτιώθηκε με το νόμο Ρέππα (3029/02), υπάρχουν μεγάλες απώλειες στη σύνταξη.

- Αποσύνδεση μισθού-σύνταξης. Οι αυξήσεις που δίνονται κάθε χρόνο στις συντάξεις έχουν αποσυνδεθεί από τις αντίστοιχες αυξήσεις των αποδοχών των εργαζομένων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χρόνο με το χρόνο να υπάρχει όλο και μεγαλύτερη απόκλιση στα εισοδήματα του συνταξιούχου και του εργαζόμενου, με τη σύνταξη να μειώνεται σταδιακά αλλά σταθερά.

περισσοτερα εδω

http://www.makthes.gr/index.php?name=Ne ... &sid=24497
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από filotas »

Το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα έχει ουσιαστικά οργανωθεί μετά την μεταπολίτευση. Επομένως δεν έχει ούτε πολλά χρόνια ύπαρξης ούτε βαθειές οικονομικές ρίζες.

Δυστυχώς η πολύπλοκη και περίεργη ελληνική σκέψη οδήγησε σ' ένα δαίδαλο ασφαλιστικών φορέων, όπου ...χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Κι αφού ήτανε στραβό το κλίμα τό φαγε κι ο ...γαϊδαρος της υπογεννητικότητας.

Οι τρεις τελευταίες κυβερνήσεις προσπαθούν να βάλουν τάξη στο χάος του ασφαλιστικού συστήματος, αλλά σκοντάφτουν στο λαϊκισμό των πολιτικών τους αντιπάλων. Έτσι καταφεύγουν σε πρόσκαιρες λύσεις και το πρόβλημα διαιωνίζεται.

Παρ' όλα αυτά θα πρέπει ν' αναγνωρίσουμε την τεράστια αύξηση των συντάξεων τα τελευταία 25 χρόνια. Σήμερα ένα ζευγάρι συνταξιούχων ακόμη και του ΟΓΑ μπορεί να επιβιώσει, ενώ πριν 10 χρόνια αυτό ήταν αδύνατο.

Όσο για το τι σημαίνει "συντάξεις πείνας", δεν μπορεί να προσδιοριστεί παρά μόνο ορίζοντας το τι σημαίνει "πείνα". Αν "πείνα" σημαίνει να μην έχει κάποιος τα στοιχειώδη, που του χρειάζονται για να ζήσει, τότε λίγοι πεινούν πραγματικά στην Ελλάδα κι αυτοί είναι ειδικές περιπτώσεις. Αν "πείνα" σημαίνει να μην μπορεί κάποιος ν' ακολουθήσει τη σημερινή λογική του καταναλωτισμού, τότε όλοι φτωχοί είμαστε τελικά, εκτός από ελάχιστους που δεν ξέρουν τι έχουν.

Αναρωτηθήκατε ποτέ με πόσα ζει σήμερα στην Ελλάδα μια οικογένεια Αλβανών μεταναστών;
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Θα μας τρελανεις Νικολα με αυτα που γραφεις

Δεν τα διαβασες καλα ?


filotas έγραψε:
Παρ' όλα αυτά θα πρέπει ν' αναγνωρίσουμε την τεράστια αύξηση των συντάξεων τα τελευταία 25 χρόνια. Σήμερα ένα ζευγάρι συνταξιούχων ακόμη και του ΟΓΑ μπορεί να επιβιώσει, ενώ πριν 10 χρόνια αυτό ήταν αδύνατο.
Ασε εχω παρει γιαγια με ενα ποδι 200 ευρω στον ΟΓΑ !

Ειπες τιποτα ;
filotas έγραψε:Όσο για το τι σημαίνει "συντάξεις πείνας", δεν μπορεί να προσδιοριστεί παρά μόνο ορίζοντας το τι σημαίνει "πείνα". Αν "πείνα" σημαίνει να μην έχει κάποιος τα στοιχειώδη, που του χρειάζονται για να ζήσει, τότε λίγοι πεινούν πραγματικά στην Ελλάδα κι αυτοί είναι ειδικές περιπτώσεις.
Σοβαρα μιλας ?

Και οι 20000 αστεγοι στην Ελλαδα ειναι ειδικες περιπτωσεις ?
filotas έγραψε:Αναρωτηθήκατε ποτέ με πόσα ζει σήμερα στην Ελλάδα μια οικογένεια Αλβανών μεταναστών;
Δεν αναρωτηθηκαμε τους ζουμε καθε μερα διπλα μας...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Και ξερεις Νικολα ποσο αναπηρια ειναι με το ενα ποδι ?

60%

Και γνωριζεις απο ποσο βγαινει η αναπηρικη ?

Απο 80% και πανω...

Να τις κοψουμε και το αλλο ποδι της γιαγιας...

Ξαναειπες τιποτα ?
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από filotas »

Νικόλα εκτιμώ την αγωνιστικότητά σου υπέρ των φτωχών και των αδυνάτων, αλλά φοβάμαι ότι χρησιμοποιείς λάθος πηγές πληροφόρησης.

Πως τεκμηριώνεται ο αριθμός των 20.000 αστέγων; Ποιος τους καταμέτρησε; Αν ο αριθμός ήταν τόσο μεγάλος τότε θα έπρεπε να τους βλέπουμε κάθε μέρα μπροστά μας. Υπάρχουν πράγματι κάποιες ακραίες περιπτώσεις ανθρώπων, που έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια να ενταχθούν στην κοινωνία και βρίσκονται σε συνθήκες έσχατης ένδειας, αλλά αυτές στην Ελλάδα είναι ελάχιστες. Στην περίθαλψη των αναξιοπαθούντων αυτών αδελφών μας μεγάλο ρόλο παίζει η Εκκλησία και η ιδιωτική πρωτοβουλία, ενώ το κράτος είναι μάλλον ανύπαρκτο στο θέμα αυτό.

Όσο για τη σύνταξη γήρατος του ΟΓΑ είναι 330 ευρώ για εκείνους που δεν έχουν πληρώσει καθόλου εισφορές. Αναπηρική παίρνουν μόνο όσοι έχουν πάνω από 65% αναπηρία και δεν έχουν ακόμη συμπληρώσει το 65 έτος της ηλικίας τους και επίσης δεν έχουν καταβάλει αρκετές εισφορές, ώστε να δικαιούνται μεγαλύτερη σύνταξη. Οι κινητικά ανάπηροι, όπως η περίπτωση που ανέφερες, δικαιούνται επιπλέον επίδομα από την Πρόνοια το οποία ανέρχεται σε 400 ευρώ το μήνα. Ακραίες περιπτώσεις είναι εκείνοι που δεν έχουν κανένα εισόδημα, ούτε τρόπο ν' αποκτήσουν, όπως προείπα. Αυτός είναι ο χώρος στον οποίο πρέπει να δράσει και η ελεήμων διάθεσή μας.
NIKOSZ έγραψε:Δεν αναρωτηθηκαμε τους ζουμε καθε μερα διπλα μας...
Τους ζούμε αλλά δεν διδασκόμαστε από το παράδειγμά τους, πως μπορούν και ζουν την οικογένειά τους με ελάχιστα χρήματα, περιορίζοντας τις ανάγκες τους στα απολύτως απαραίτητα. Μ' αυτό δε λέω ότι πρέπει να γίνουμε κι εμείς Αλβανοί στη χώρα μας, αλλά να μην αρχίσουμε ξαφνικά να νομίζουμε ότι φτωχύναμε επειδή δεν μπορούμε ίσως να ζήσουμε με την ίδια πολυτέλεια, που ζούσαμε τα προηγούμενα χρόνια.
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Νικολα μου η γιαγια που ειχα παρει ηταν γυρω στα 80 χωρις οπως ειπες να εχει πληρωσει εισφορες
οπως οι περισσοτερες γυναικες σε αυτη την ηλικια.Ποια απο τις μαναδες μας δουλευε παλιοτερα ?
Οι περισσοτερες ηταν στο σπιτι για να κοιτουν την οικογενεια.Δεν θα επρεπε και αυτες
να παιρνουν ενα χαρτζηλικι το μηνα 100-200 ευρω ? Κριμα ειναι δλδ.Εδω θελουν να παρουν ενα παιχνιδι
στα εγγονια τους και δε μπορουν !

Οσο για τα 200 ευρω αυτα μου ειπε αυτα σου λεω.Δεν γνωριζω αν το εψαξε για περισσοτερα !

Για το αν υπαρχουν 17-20.00 αστεγοι δες εδω

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 008_294668

Δεν πιστευω να ειναι ψεμματα

Οπως και ναχει το φαινομενο που παρακολουθουμε στο κεντρο της Αθηνας αλλα και σε διαφορες
συνοικιες της ειναι αποκρουστικο και λιγοι ενδιαφερονται να το συμαζεψουν !

Μη ξεχνας και αυτο Νικολα

http://www.e-tipos.com/content/staticfi ... 8%2014.pdf

Δες και δω

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=70383420

Αγριες καταστασεις... :roll:

Παραπλησια θεματα

O Τρίτος Κόσμος της Αθήνας

http://agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=4482

Φτωχεια

http://agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=4668

Δες κι αυτα...

Μετά την Κατοχή για πρώτη φορά ρεκόρ στα συσσίτια

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=26684732

Στην ουρά για φαγητό τώρα και οι νεόπτωχοι

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=34583228

5.500 άνθρωποι σιτίζονται κάθε μέρα στην Πάτρα

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=48633916

«Παιδιά μου είναι οι γείτονες και οι εθελόντριες του Ερυθρού»

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=78142652

Ραγιζει η καρδια σου...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Συντάξεις πείνας από το ΙΚΑ

http://www.ant1online.gr/Economy/Econom ... a874e.aspx

Με σύνταξη πείνας ένας στους δύο

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... bid=116273

τι να πεις... :roll:
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Ολα εδω ειναι...απολαυστε τα...

Εικόνα
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από filotas »

Στις κατώτερες συντάξεις πρέπει να προσθέσεις το ΕΚΑΣ, που είναι άλλη μισή σύνταξη. Η κατώτερη του ΙΚΑ μαζί με το ΕΚΑΣ είναι κοντά στα 700 ευρώ.
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Γνωριζεις μηπως Νικολα να μας πεις ποσοι χαμηλοσυνταξιουχοι εχασαν
το ΕΚΑΣ για 1 ,ναι καλα ακουσατε, για 1 μολις ευρω ?

Και δεν το παιρνουν ολοι...

Και συ νομιζεις οτι με 700 ευρω ,ααφου οι περισσοτερες απο τις παλιες γυναικες δε δουλευαν,
μπορουν να ζησουν 2 ατομα σε ενοικιο ?

Ειναι πολλα τα λεφτα...εκατομμυρια...

Αλλα να μου πεις εδω ζουνε ολοκληρες οικογενειες...οι συνταξιουχοι δεν θα μπορεσουν ;

Τι να πεις... :roll:
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”