Οι Ρώσσοι κλείνουν την "Μάνα" των Αμερικανικών δυνάμεων...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Οι Ρώσσοι κλείνουν την "Μάνα" των Αμερικανικών δυνάμεων...

Δημοσίευση από Christos »

Ανεφοδίαζε το Αφγανιστάν
Κλείνει η αμερικανική αεροπορική βάση "Μάνας" στο Κιργιστάν, αποφάσισε η κυβέρνηση


Εικόνα

Το προσωπικό της αμερικανικής βάσης φτάνει τα 1.000 άτομα

Μόσχα

Το Κιργιστάν θα προχωρήσει στο κλείσιμο της αμερικανικής αεροπορικής βάσης Μάνας που βρίσκεται στο έδαφος του, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της χώρας.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος Κουρμανμπέκ Μπακίγεφ μετά από συνομιλίες που είχε στη Μόσχα με το Ρώσο πρόεδρο Ντμίτρι Μεντβέντεφ, «η κυβέρνηση του Κιργιστάν θα αναλάβει σαφείς ενέργειες για να κλείσει η βάση».

Λόγω της γειτνίασης με το Αφγανιστάν η βάση Μάνας θεωρείται σαν μία από τις σημαντικότερες βάσεις ανεφοδιασμού για τις αμερικανικές δυνάμεις στην ευρύτερη περιοχή, παρακάμπτοντας μάλιστα το Πακιστάν, βασικό σύμμαχο των ΗΠΑ με τον οποίον οι σχέσεις είναι τεταμένες.

Η βάση λειτουργεί από το 2001, ακριβώς από την εποχή της αμερικανικής στρατιωτικής επέμβασης στο Αφγανιστάν. Το προσψπικό της φτάνει τα 1.000 άτομα.

Κατά τις συνομιλίες που είχαν ο Ντ.Μεντβεντεφ με τον Κ.Μπακίγεφ συμφωνήθηκε η χορήγηση βοήθειας δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Ρωσία στο Κιργιστάν, πρώην σοβιετική δημοκρατία.

Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
Κατά τα φαινόμενα ούτε ξεχνούν ούτε φοβούνται οι Ρώσσοι... :roll:
Εικόνα
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Οι Ρώσσοι κλείνουν την "Μάνα" των Αμερικανικών δυνάμεων...

Δημοσίευση από aposal »

Σιγά - σιγά πλησιάζουμε!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Οι Ρώσσοι κλείνουν την "Μάνα" των Αμερικανικών δυνάμεων...

Δημοσίευση από vasilikirimp »

aposal έγραψε:Σιγά - σιγά πλησιάζουμε!
Σε τι πλησιάζουμε; Λίγο περισσότερο ανάλυση και για εμάς που δε γνωρίζουμε;
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Οι Ρώσσοι κλείνουν την "Μάνα" των Αμερικανικών δυνάμεων...

Δημοσίευση από aposal »

vasilikirimp έγραψε:
aposal έγραψε:Σιγά - σιγά πλησιάζουμε!
Σε τι πλησιάζουμε; Λίγο περισσότερο ανάλυση και για εμάς που δε γνωρίζουμε;
Οι κρίσει και εκτιμήσεις του καθενός μας δεν έχουν τόση σημασία. Πρέπει να πλησιάσουμε προς τον Κύριο, έπρεπε να πω!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Οι Ρώσσοι κλείνουν την "Μάνα" των Αμερικανικών δυνάμεων...

Δημοσίευση από Christos »

Βλέπουν δάκτυλο Μόσχας πίσω από το λουκέτο στη βάση του Κιργιζιστάν

6/2/2009


«Δάκτυλο Κρεμλίνου» βλέπουν οι ΗΠΑ πίσω από την αναμενόμενη απόφαση του Κιργιζιστάν να κλείσει την αμερικανική αεροπορική βάση που παίζει ρόλο-κλειδί στον πόλεμο κατά των Ταλιμπάν.

Σύμφωνα με τα αμερικανικά ΜΜΕ, οι ΗΠΑ αναζητούν απεγνωσμένα εναλλακτική στρατιωτική βάση στην κεντρική Ασία, καθώς το Κιργιζιστάν ετοιμάζεται να δείξει στους Αμερικανούς την πόρτα της εξόδου αφήνοντας «ξεκρέμαστες» τις συμμαχικές δυνάμεις που σταθμεύουν στο Αφγανιστάν.

Παρά το γεγονός ότι η ψηφοφορία με θέμα το κλείσιμο της βάσης του Μανάς στο κιργιζικό κοινοβούλιο μετατέθηκε στα τέλη του μήνα, αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου παραδέχτηκαν ότι η Ουάσιγκτον θεωρεί δεδομένη την άρνηση της Μπισκέκ να ανανεώσει τη συμφωνία με τις ΗΠΑ.

Ετσι, ο νέος Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα καλείται να βρει εναλλακτική λύση για τον ανεφοδιασμό των αμερικανικών δυνάμεων που βρίσκονται στο Αφγανιστάν στο οποίο προτίθεται μάλιστα να στείλει άλλους 30.000 άνδρες.

Πρόβλημα
Σύμφωνα με τους αναλυτές, το νέο αυτό πρόβλημα είναι κάθε άλλο παρά απλό, καθώς η άλλη «οδός» την οποία χρησιμοποιούσαν μέχρι πρότινος ήταν το Πακιστάν, το οποίο όμως γίνεται «ολοένα και πιο αναξιόπιστο».

Ας σημειωθεί ότι από την αεροπορική βάση του Μανάς -την οποία οι ΗΠΑ νοικιάζουν από το 2001 μέχρι σήμερα- περνάνε κάθε μήνα περίπου 15.000 στρατιώτες και συνολικό φορτίο βάρους 500 τόνων. Σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους, ο λόγος για τον οποίο ο πρόεδρος του Κιργιζιστάν, Κουρμανμπέκ Μπακίγιεφ, αποφάσισε να προβεί σε αυτή την κίνηση είναι «οι πιέσεις που δέχεται από τη Μόσχα», καθώς, όπως υποστηρίζουν, «το Κρεμλίνο εξαγόρασε την ηγεσία του Κιργιζιστάν παραχωρώντας της δάνεια ύψους 2 δισ. δολαρίων με αντάλλαγμα την απομάκρυνση των Αμερικανών από τη χώρα».

Σύμφωνα με αξιωματούχους του Πενταγώνου, οι εναλλακτικές λύσεις που έχουν πέσει μέχρι στιγμής στο τραπέζι περιλαμβάνουν βάσεις στην Ευρώπη και τον Περσικό Κόλπο, ενώ άλλοι προτείνουν τη διεύρυνση των βάσεων του Αφγανιστάν.

Πηγ: Έθνος Online
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=2384800#
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”