4ε. Τώρα και ψηφιακή!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

4ε. Τώρα και ψηφιακή!

Δημοσίευση από Teri »

Εδώ και λίγες μέρες ο τηλεοπτικός σταθμός έγινε ψηφιακός. Όσοι λοιπόν έχετε αποκωδικοποιητές συντονίστε και το 4ε στα ψηφιακά σας κανάλια. (Μέχρι το 2012 θα γίνουν όλα τα κανάλια ψηφιακά)

Όσοι συμφορουμίστες έχουν τη δυνατότητα, ας μας ενημερώσουν ώστε να ξέρουμε αν αυτή η νέα ψηφιακή μορφή του ορθόδοξου καναλιού είναι πανελλαδικής εμβέλειας! Ευχαριστώ!
ktistos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ιωάννης & ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: 4ε. Τώρα και ψηφιακή!

Δημοσίευση από ktistos »

Πάντως στην Κατερίνη πιάνει!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”