Εδώ και λίγες μέρες ο τηλεοπτικός σταθμός 4ε έγινε ψηφιακός. Όσοι λοιπόν έχετε αποκωδικοποιητές συντονίστε και το 4ε στα ψηφιακά σας κανάλια. (Μέχρι το 2012 θα γίνουν όλα τα κανάλια ψηφιακά)
Όσοι συμφορουμίστες έχουν τη δυνατότητα, ας μας ενημερώσουν ώστε να ξέρουμε αν αυτή η νέα ψηφιακή μορφή του ορθόδοξου καναλιού είναι πανελλαδικής εμβέλειας! Ευχαριστώ!
4ε. Τώρα και ψηφιακή!
Συντονιστής: Συντονιστές
-
ktistos
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 292
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ιωάννης & ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: 4ε. Τώρα και ψηφιακή!
Πάντως στην Κατερίνη πιάνει!
