Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Δες κι αυτα και φριξε...

Συνταξιούχοι στη μαύρη εργασία

http://www.enet.gr/online/online_text/c ... d=36048048

Συνταξιούχοι, παράνομα εργαζόμενοι

http://www.capital.gr/articles.asp?show ... 9&expand=1
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από filotas »

Νικόλα φτάνει ως εδώ. Κανονικά θά ΄πρεπε ν' αρχίσουμε τώρα να κάνουμε συγκρίσεις με άλλες χώρες, που βρίσκονται σε ίδιο περίπου οικονομικό επίπεδο με την Ελλάδα και να δούμε, αν έχουν μεγαλύτερες ή μικρότερες συντάξεις, αλλά δε νομίζω ότι είναι αντικείμενο αυτού του forum.

Ενδεικτικά μόνο αναφέρω ότι οι αντίστοιχες συντάξεις στον Καναδά και την Αυστραλία είναι μικρότερες, απ' όσο ξέρω από τους συγγενείς που έχουμε εκεί.
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

οκ Νικολα το πιασαμε το υπονοουμενο...

Δεν σας ενδιαφερουν σ'αυτο το φορουμ οι ανθρωποι που ενω ειναι συνταξιουχοι
βγαινουν στη παρανομη εργασια γιατι δε τα βγαζουν περα !

Δεν σας ενδιαδερουν τα προβληματα των συνταξιουχων ε ?

και σας ενδιαφερουν Νικολα οι στρατιωτικες ασκησεις της ρωσιας της Αμερικης και της τουρκιας ε ?

Τοσο πολυ φοβαστε ?

Ευγε...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από fotios »

NIKOSZ έγραψε:οκ Νικολα το πιασαμε το υπονοουμενο...

Δεν σας ενδιαφερουν σ'αυτο το φορουμ οι ανθρωποι που ενω ειναι συνταξιουχοι
βγαινουν στη παρανομη εργασια γιατι δε τα βγαζουν περα !

Δεν σας ενδιαδερουν τα προβληματα των συνταξιουχων ε ?

και σας ενδιαφερουν Νικολα οι στρατιωτικες ασκησεις της ρωσιας της Αμερικης και της τουρκιας ε ?

Τοσο πολυ φοβαστε ?

Ευγε...
Αδέρφια χαλαρώστε... Φίλε Nikosz δεν νομίζω να τα πιστεύεις αυτά που αναφέρεις στην τελευταία
σου αποστολή παραπάνω...Δεν συμφωνώ με τον filota, αλλά δεν νομίζω πως έχει αυτήν την εντύπωση λόγω σκληρότητας αλλά διότι στην επαρχία(Κοζάνη) δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα όσο στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οπότε δεν τα βλέπουμε αυτά τόσο συχνά...όπως δεν βλέπουμε το πρόβλημα πχ. με τα γκέτο των μεταναστών..όπου δεν μπορείς να πλησιάσεις...
Οι συντάξεις και γενικά οι μισθοί στην Ελλάδα είναι αναμφισβήτητα χαμηλοί και πολλά προϊόντα πρώτης ανάγκης ακριβά. Αυτό είναι σίγουρο, επίσης δεν πρέπει να συγκρίνουμε με χώρες χαμηλότερου ή ίσου επιπέδου, αλλά να προσπαθούμε για το καλύτερο, πρέπει δηλαδή να βλέπουμε σε πιο ανεπτυγμένες χώρες, που σαφώς τα πράγματα είναι καλύτερα σε όλους τους κοινωνικούς τομείς(Υγεία,...)
Τέλος, να γνωρίζουμε όλοι πως ο καθένας έχει κάποια πιο ανεπτυγμένη ευαισθησία, που πρέπει να είναι σεβαστή.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από ψυχουλα »

το μονο που ψιλοσωζει την κατασταση στην Ελλαδα ειναι το μεγαλο ποσοστο ιδιοκτησιας, δηλαδη οι περισσοτεροι παππουδες μενουν σε δικο τους σπιτι. αυτοι που δεν εχουν ζουν στα ορια της φτωχιας, ξερω αρκετους που κυκλοφορουν με παπουτσια των 3 ευρω απο τη λαικη, που τα ρουχα τους ειναι τριμμενα και τα προσεχουν πως και τι για να διατηρηθουν οσο το δυνατο περισσοτερο αλλωστε δεν αγοραζουν ρουχα παιρνουν αυτα που δε θελουν καποιοι αλλοι, που οταν χαλα ο θερμοσιφωνας δεν καλουν ηλεκτρολογο γιατι δεν εχουν να τον πληρωσουν, που εχουν το αγχος πως θα πληρωσουν το πετρελαιο και ακομα και σε μεγαλη ηλικια κανουν δουλειες του ποδαριου για να μπορεσουν να εχουν ενα εξτρα εισοδημα, που μαζευουν μπομπονιερες απο τα βαφτισια στις εκκλησιες για να τις κανουν δωρο στα εγγονια τους αφου δεν εχουν χρηματα για να τους παρουν κατιτις σαν παππουδες, που τρεμουν μη βρεθουν κατακοιτοι απο καμια αρρωστια αφου ολη η συνταξη θα παει στη νοσοκομα, που νηστευουν συνεχεια ολο το χρονο ανεξαρτητως αν ειναι περιοδος νηστειας ή όχι και η λιστα δεν τελειωνει.
οι μεταναστες τα βγαζουν περα γιατι πανε και νοικιαζουν ενα σπιτι 10 ατομα, είναι αυτή λύση για τους συνταξιούχους; ας συγκρινουμε συνταξιουχους με συνταξιουχους οχι τους ακμαιους μεταναστες μαζί τους!
εγώ μένω σε μια απο τις χειροτερες περιοχες της Αθηνας με παρα πολυ υψηλη εγκληματικοτητα, το αντίστοιχο μπρονξ της νεας υορκης και βλεπω πως βγαζουν τα λεφτα οι μεταναστες στην περιοχη μου τουλαχιστον.
φυσικα και υπαρχει φτωχεια απο τη στιγμη που δουλευουμε σα σκλαβοι, με υπερωριες που δεν πληρωνονται, με ένσημα που δεν δίνονται και το σκεφτομαστε ακομα και να παρουμε μια αναρρωτικη αλλα παρολη τη σκληρη δουλεια πληρωνομαστε με γελοιους μισθους και παιρνουμε ακομη πιο γελοιες αυξησεις, καταπτυστες θα ελεγα, να πληρωνουμε εισφορες σε ενα ΙΚΑ που δε μας καλυπτει τελικα σε τιποτα σε θεματα υγειας και οταν προκυψει κατι πρεπει να ξαναπληρωνουμε καποιον ιδιωτη γιατρο, δηλαδη τι πρεπει να γινει για να θεωρηθει οτι υπαρχει προβλημα φτωχειας να πουλησουμε το αυτοκινητο που τυχον εχουμε, να αναγκαστουμε να πουλησουμε το σπιτι που τυχον εχουμε, να ριχνουμε κληρο αναμεσα στα παιδια ποιο θα κανει ξένη γλώσσα και να κανουμε ολοι δυο και τρεις δουλειες; προς τα κει οδευουμε αλλα αν ειναι να φτασουμε κι εκει...
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Αγαπητε φωτη δεν τα ειπα για ολους αυτα που αναφερα !

Και επειδη εκλεισε αυτο το θεμα

http://agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=7934

απαντω οτι δεν με απασχολει που καποιος καταφερθηκε σε εναν δημοσιογραφο
με αυτα που ειπε.Σε αυτον επρεπε να γινουν οι συστασεις η να διαγραφοταν εστω εκεινο το μηνυμα
και οχι να μπει ολοκληρο ποστ στα κρυμμενα !

Η ουσια του ποστ ηταν οι τιμες και οχι σε ποιανου το πορταλ γραφτηκε αυτο !

Κανεις δεν ειπε οτι δεν ισχυουν αυτα η οτι λεει ψεμματα !

Οκ καντε οτι καταλαβαινετε
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Δεν μας ειπες ακομη Νικολαε για τα φαρμακα που παιρνουν οι συνταξιουχοι !

Απο 2 κουτες εχουν ο καθενας σπιτι του !

Ειναι φθηνα τα φαρμακα αυτα ?

Ψυχουλα συμφωνω στα περισσοτερα που λες αλλα αντε βρες ακρη εδω μεσα !

Καπου ειπες οτι οι περισσοτεροι εχουν σπιτι και ζουν

Οταν καποιο παιδι μεγαλωσει ομως και σκοπευει να παντρευτει δεν θα του το γραψουν ?

Αυτοματα δεν μπαινουν στο ενοικιο ?

Με 700 ευρω συνταξη που λεει ο Νικολας τα 300-400 ειναι το εοικιο !

Βαλτε κοινοχρηστα φαγητο φαρμακα και δειτε τι μενει !

Τιποτα !

Μας μεγαλωσαν μας σπουδασαν και μας εκαναν ανθρωπους και ποια ειναι η ανταμοιβη τους
στα γεραματα ?

"Παρε ενα ξεροκοματο και συ να ζησεις" ?

Αξιζουν τετοια γηρατεια ?

Οχι !

Εδω δεν εχουν να παρουν ενα παιχνιδι στα εγγονια τους τι να λεμε τωρα !

Δεν επρεπε οι παλιες γυναικες που δεν δουλευαν και κρατουσαν ολο το σπιτι
και η οικογενεια ηταν πιο δεμενη παλια να παιρνουν ενα χαρτζιλικι 100-200 ευρω το μηνα
απο το κρατος ? Ειναι κριμα δε το καταλαβαινετε ?

Αυτος που εχει προβλημα και πειναει θα φωναξει και θα κατεβει στους δρομους !

Οι χορτασμενοι κοιτουν απο τις τηλεορασεις και απο το ιντερνετ να μαθουν
και μετα σου ερχονται και σου λενε οχι δεν ισχυουν αυτα που λες και ετσι κι αλλιως !

Αμα δεν εισαι στη πηγη τι να καταλαβεις... :roll:
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
theodosis79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από theodosis79 »

Ναι, πολύ ωραία ολα αυτά και προς Θεού δεν θα μπω στον κόπο νατα διαψεύσω. Αλλα μου προξενεί εντύπωση όμως γιατί πρέπει να υοθετούνμε τους πομπόδες χαρακτηρισμούς των ΜΜΕ?. Δηλαδη τώρα στην Ελλάδα ανακάλυψαν ολοι τις συντάξεις της "πείνας" και τη γενιά των 700 ευρώ? Τόσα χρόνια μια σύνταξη πχ των 220 ευρώ ήταν πλουσιοπάροχη και οι αμοιβόμενοι με 700 ευρώ έκαναν διακοπές στην Ελβετία? Η μήπως όλα αυτά τοοοτε πριν μερικά χρόνια ήταν ασημαντα μπροστά στο φαινόμενο BIG BROTHER και φάρμα στους ρυθμούς των οποιων ζούσε τότε όλη η Ελλαδα. και που τότε το φαινόμενο Τσάκας, Ασπά και Πρόδρομος απασχολούσε πιο πολύ τους Ελληνες απο τις.. συντάξεις "πεινας". τη γενιά των 700 ευρώ και τις... εκτάσεις φιλέτα.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από filotas »

NIKOSZ έγραψε:οκ Νικολα το πιασαμε το υπονοουμενο...

Δεν σας ενδιαφερουν σ'αυτο το φορουμ οι ανθρωποι που ενω ειναι συνταξιουχοι
βγαινουν στη παρανομη εργασια γιατι δε τα βγαζουν περα !

Δεν σας ενδιαδερουν τα προβληματα των συνταξιουχων ε ?

και σας ενδιαφερουν Νικολα οι στρατιωτικες ασκησεις της ρωσιας της Αμερικης και της τουρκιας ε ?

Τοσο πολυ φοβαστε ?

Ευγε...
Ελπίζω να μη σου έχω δώσει εγώ την αφορμή για όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια. Αν φταίω εγώ τότε να με συγχωρείς.

Βεβαίως ενδιαφέρομαι για τους συνταξιούχους και για το πως τα βγάζουν πέρα, προτιμώ όμως ν' αντιμετωπίζω τα προβλήματα στις πραγματικές τους διαστάσεις, όχι στις διαστρεβλωμένες προς την μια ή την άλλη κατεύθυνση από τα ΜΜΕ.

Όσα για τ' άλλα θέματα διεθνούς πολιτικής σαφώς μ' ενδιαφέρουν λιγότερο, μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο στο θέμα αυτό.

Όσο για το αν φοβάμαι, Νικόλα μου, μόνο το Θεό φοβάμαι και κανένα άλλο.
Άβαταρ μέλους
panosgreece
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2941
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 5:00 am

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσίευση από panosgreece »

filotas έγραψε:Το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα έχει ουσιαστικά οργανωθεί μετά την μεταπολίτευση. Επομένως δεν έχει ούτε πολλά χρόνια ύπαρξης ούτε βαθειές οικονομικές ρίζες.

Δυστυχώς η πολύπλοκη και περίεργη ελληνική σκέψη οδήγησε σ' ένα δαίδαλο ασφαλιστικών φορέων, όπου ...χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Κι αφού ήτανε στραβό το κλίμα τό φαγε κι ο ...γαϊδαρος της υπογεννητικότητας.

Οι τρεις τελευταίες κυβερνήσεις προσπαθούν να βάλουν τάξη στο χάος του ασφαλιστικού συστήματος, αλλά σκοντάφτουν στο λαϊκισμό των πολιτικών τους αντιπάλων. Έτσι καταφεύγουν σε πρόσκαιρες λύσεις και το πρόβλημα διαιωνίζεται.

Παρ' όλα αυτά θα πρέπει ν' αναγνωρίσουμε την τεράστια αύξηση των συντάξεων τα τελευταία 25 χρόνια. Σήμερα ένα ζευγάρι συνταξιούχων ακόμη και του ΟΓΑ μπορεί να επιβιώσει, ενώ πριν 10 χρόνια αυτό ήταν αδύνατο.





Όσο για το τι σημαίνει "συντάξεις πείνας", δεν μπορεί να προσδιοριστεί παρά μόνο ορίζοντας το τι σημαίνει "πείνα". Αν "πείνα" σημαίνει να μην έχει κάποιος τα στοιχειώδη, που του χρειάζονται για να ζήσει, τότε λίγοι πεινούν πραγματικά στην Ελλάδα κι αυτοί είναι ειδικές περιπτώσεις. Αν "πείνα" σημαίνει να μην μπορεί κάποιος ν' ακολουθήσει τη σημερινή λογική του καταναλωτισμού, τότε όλοι φτωχοί είμαστε τελικά, εκτός από ελάχιστους που δεν ξέρουν τι έχουν.

Αναρωτηθήκατε ποτέ με πόσα ζει σήμερα στην Ελλάδα μια οικογένεια Αλβανών μεταναστών;


δυστηχως υπαρχει πεινα ,,,,και πεινα αγρια

το μονο που σωζει προς το παρον την κατασταση ειναι το μαυρο χρημα


οσο για την ερωτηση με ποσο ζουν οι αλβανοι

ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ + ΤΑ ΜΑΥΡΑ

ΤΑ 500 Ε ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΒΙΛΕς

ΕΙΝΑΙ 1500 ΓΙΑ ΑΥΤΟΥς .



ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΥς ΝΕΟΕΛΛΗΝΕς ΚΑΙ ΝΕΠΛΟΥΤΟΥς ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΠΑΜΠΑΔΕς ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕς

ΠΟΥ ΦΤΥΣΑΝ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΞΟΥΝ ΚΑΤΙ...........................


ΟΣΟ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΘΑ ΜΑΝΑΤΖΑΡΟΥΝ ΤΟΥς ΙΚΑΝΟΥς ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΜΠΑΧΑΛΟ

PANOSGREECE :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire
«Άγιοι της ημέρας, πρεσβεύσατε υπέρ ημών»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”