Τι είναι αυτό;
Συντονιστής: Συντονιστές
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Re: Τι είναι αυτό;
giorgospa, να φανταστείς δεν έχω διαβατήριο αλλά το σχολιάσαμε πέρυσι με κάποιους φίλους όταν έβγαλαν διαβατήριο και το πρόσεξαν!
koga μου, δεν κλονίζεται η πίστη μας προς το Θεό, αλίμονο! Αλλά νομίζω ότι είναι μια εύλογη απορία γιατί ένα επίσημο έγγραφο το οποίο εμφανίζεται κυρίως στο εξωτερικό, να απεικονίζει εκκλησίες χωρίς σταυρό στον τρούλο.
Εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί!
- pepiixthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη
Re: Τι είναι αυτό;
Παιδιά έχετε ακούσει αν θα ξανα αλλάξουν τα διαβατηρια? γιατι θέλω να πάω να βγάλω τον άλλο μήνα Θεού θέλοντως.
Ακούστε και αυτό το γνωρίζατε ότι δεν ή,μαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε καινούρια ταυτότητα για το διαβατήριο? Δεν υπάρχει πουθενά νόμος που σε επιβάλει να βγάλεις ταυτότητα νέα
Ακούστε και αυτό το γνωρίζατε ότι δεν ή,μαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε καινούρια ταυτότητα για το διαβατήριο? Δεν υπάρχει πουθενά νόμος που σε επιβάλει να βγάλεις ταυτότητα νέα
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»