Γεγονός είναι η τυχαία ανακάλυψη μιας μασονικής στοάς στην Πάτρα!
http://aktines.blogspot.com/2009/02/blog-post_130.html
Μασονική στοά Πατρών
Συντονιστής: Συντονιστές
- AndreasGewrgios
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 11:07 pm
Re: ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΠΑΤΡΩΝ
Το καρναβάλι κατά τη γνώμη μου συντελεί πάρα πολύ στον ηθικό ξεπεσμό και δεν προσφέρει τίποτα θετικό

Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
- Byzantine_Spirit
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΠΑΤΡΩΝ
Απο μικρή δε μου άρεσαν τα καρναβάλια,
απο μικρή δε μου άρεσε αυτό το θεόκλειστο κτίριο στη Σουρμελή γωνία.
Μακρυά.
απο μικρή δε μου άρεσε αυτό το θεόκλειστο κτίριο στη Σουρμελή γωνία.
Μακρυά.
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1199
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΠΑΤΡΩΝ
η μασωνια,ειναι ασυμβιβαστη με την ιδιοτητα του χριστιανου,κατα την εκκλησια μας.
ελεησον με ο Θεος