δε μου λύθηκε.
Σταχτοπούτα, Χιονάτη κι 7 νάνοι, νεράϊδες, ξωτικά κ.λ.π.
Και σε αυτά συνανατάμε, παρόμοια πλάσματα και παρόμοιες υποθέσεις
αλλά τα λέμε στα παιδιά μας....
Συντονιστής: Συντονιστές


ναι και για τα στρουμφακια τα ιδια ειπαν επειδη ειναι ενα σωρο στρουμφ μια στρουμφιτα και μωρα απο το πουθενα! οσο εβλαψαν εμας που τα βλεπαμε τοσο θα βλαψουν και τα παιδια μας μαλλον το παρακανουμε τελικά!
ε μα πιααααα!!!!!Byzantine_Spirit έγραψε:ψυχούλα..
Φοβερή η προηγούμενή σου απάντηση και κατατοπιστική όσο δε παίρνει.
Καλύφθηκα πλήρως και τα λεγόμενά σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη.
Δε μπορώ όμως να σου κρύψω ότι ξελιγώθηκα απο τα γέλια,
ότα με τις επόμενες απαντήσεις, αρχίσατε να αναλύετε μήπως κρύβετε κάτι κακό,
ακόμα και πίσω απο τον ντόναλντ, τον ποπάϋ, τον μίκυ και τα στρουμφάκια.
Κι εκεί ήρθε η φοβερή σου ατάκα:ναι και για τα στρουμφακια τα ιδια ειπαν επειδη ειναι ενα σωρο στρουμφ μια στρουμφιτα και μωρα απο το πουθενα! οσο εβλαψαν εμας που τα βλεπαμε τοσο θα βλαψουν και τα παιδια μας μαλλον το παρακανουμε τελικά!
![]()
![]()

