ψυχουλα έγραψε:
Kαλημέρα!!
ειναι ο Ραφαήλ (καμιά σχέση με το βαφτιστικό μου)
ναι είναι πολύ ωραία η εικόνα της Teri
και η δική σου μου αρέσει εχει κατι το υπέρκοσμο
Ο Ραφαήλ λοιπόν. Χαίρομαι που το έμαθα.
Όσο για τη δικιά μου φώτο, είναι στιγμιότυπο
απο την ταινία
The Passion Of the Christ του
Mel Gibson.
Δεν ήθελα να βάλω εικόνα κανονικού Αγίου.
Το είχα βάλει και πέρυσι αυτό σαν θέμα εδώ.
Δε μου πήγαινε π.χ. να έρχομαι σε αντιπαράθεση, έχοντας την εικόνα
της Παναγίας με το Βρέφος - που είχα επιλέξει τότε - δίπλα.
efraim21...
Διάβασε πρωτύτερη απάντηση της
ψυχούλας.
Είναι πολύ κατατοπιστική.
Όσο για τον Παπαδιαμάντη....
Ήταν μέσα στα παιδικά μυθιστορήματα που μου έπαιρναν οι γονείς μου.
Δεν μου άρεσε καθόλου σαν μικρό παιδί που ήμουν.
Η γλώσσα δε που χρησιμοποιούσε, τότε, στα παιδικά μου μάτια,
μου φαινόταν απωθητική.
Γενικώς τα διήγηματά του με ξένιζαν και μερικά δε μπορούσα να τα καταλάβω.
Ένα μου έκανε εντύπωση σαν παιδί απο αυτά του Παπαδιαμάντη:
Το άνθος του γυαλού.
Και το χειρότερό μου:
Στο Χριστό στο Κάστρο. Ποτέ δε το κατάλαβα σαν παιδί.