τη γνώμη σας!!!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

petrosathonas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1460
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από petrosathonas »

preloude έγραψε:επειδη τωρα τελευτεα ακουω και στον υπνο μου,και ξυπνιος την λεξη[τελεια..]ως αερολογια και στο υποσυννειδητο μου,θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για το θεμα!
τι σημαινει η λεξη τελεια,χωρις να συνοδευετε απο καποια προταση. :shock:

Μη δίνεις καμία σημασία.
Πρόκειται για το γνωστό σημείο στίξης.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από Teri »

Ίσως σκέφτεσαι υποσυνείδητα να βάλεις κάπου τελεία (να δώσεις ένα τέλος!)
Δε δοκιμάζεις να λες την ευχή;; Μια πρόταση κάνω.....
eikonikos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Πέμ Απρ 05, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Greece

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από eikonikos »

και δηλαδή ακούς συνέχεια αυτή τη λέξη ;
Μήπως είδες καμια ταινία ή άκουσες ένα τραγούδι που έλεγε συχνά αυτή τη λέξη και σου τυπώθηκε ; Μήπως καμια διαφήμιση που έλεγε πολλές φορές αυτή τη λέξη;
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από vasilikirimp »

τελεία σημαίνει τελεία = τέλος
Αρχίζει μια καινούργια πρόταση = αρχίζεις κάτι καινούργιο = άγραφο
Άβαταρ μέλους
preloude
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: athens
Επικοινωνία:

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από preloude »

τιποτα τιποτα απο ολα αυτα.απλα ακουω . και με περνει ο υπνος ακομα και στο ξυπνιο μου. :7
Άβαταρ μέλους
preloude
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: athens
Επικοινωνία:

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από preloude »

efraim21 έγραψε:ΗΛΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΗΣ

γιατι τι εκανα?
eikonikos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Πέμ Απρ 05, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Greece

Re: τη γνώμη σας!!!

Δημοσίευση από eikonikos »

preloude έγραψε:τιποτα τιποτα απο ολα αυτα.απλα ακουω . και με περνει ο υπνος ακομα και στο ξυπνιο μου. :7
Εμένα μου φαίνεται σαν αυτά που λένε υπνωτισμός, αλλά πάλι ακούγεται τραβηγμένο κάτι τέτοιο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”