Εμεις μπηκαμε στις LEXUS τωρα...
Τι κι αν ο λαος εξω τραβαει τα χιλια μυρια βασανα με τους μισθους και τις συνταξεις πεινας ;
Εμεις με τους μισθους μας τα βγαζουμε μια χαρα τι μας νοιαζει για τους φτωχους και τους αστεγους ;
Παμε βολτα τωρα...

Σας αρεσει το εσωτερικο της ;

