29% των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων στο ΧΑ!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Είναι ασφαλής μακροχρόνια η επένδυση στο Χρηματιστήριο?

Ναί
5
28%
Όχι
13
72%
 
Σύνολο ψήφων: 18

NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 29% των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων στο ΧΑ!

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Τι μας νοιαζει τωρα εμας για το λαο ;

Εμεις μπηκαμε στις LEXUS τωρα...

Τι κι αν ο λαος εξω τραβαει τα χιλια μυρια βασανα με τους μισθους και τις συνταξεις πεινας ;

Εμεις με τους μισθους μας τα βγαζουμε μια χαρα τι μας νοιαζει για τους φτωχους και τους αστεγους ;

Παμε βολτα τωρα...

Εικόνα

Σας αρεσει το εσωτερικο της ; :oops:

Εικόνα
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 29% των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων στο ΧΑ!

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”