Το λέγει η Επιστήμη
Η ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ & ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ
Καταπληκτικάς λεπτομερείας επί του μαρτυρίου του Ιησού Χριστού απεκάλυψεν ηλεκτρονική ανάλυσις της Αγίας Σινδόνος, η οποία φυλάσσεται εις την εκκλησία των Σικελών εις την Ρώμη. Η ανάλυσις, με λεπτομερείς φωτογραφίες και επεξηγήσεις, εκτίθεται εις το Κέντρον Σινδολογίας της Ρώμης.
Η ηλεκτρονική μελέτη και ανάλυσις της Ιεράς Σινδόνος, η αυθεντικότης της οποίας κατά τους ειδικούς είναι πλέον αναντίρρητος εγένετο εις την Πασαδένα της Καλιφόρνιας υπό επιστημόνων του εκεί ?Τζετ Προπιούλσιον Λαμπορατόρυ? όπου εγένοντο και οι αναλύσεις των φωτογραφιών του πλανήτου ʼρεως, οι οποίες είχαν μεταδοθεί από τον διαστημικό δορυφόρο Βάικινγκ.
Η ανάλυσις της Ιεράς Σινδόνος εγένετο κατά τον αυτόν τρόπο, κατά τον οποίον εγένετο και εκείνη των φωτογραφιών του ʼρεως. Με τη βοήθεια ενός ?σκάννερ? (τομογραφικού μηχανήματος ) οι Αμερικανοί επιστήμονες υπέβαλαν τις φωτογραφίες τις οποίες είχε λάβει δι υπεριωδών ακτινών το 1973, ο Ιταλός επιστήμων Τζιοβάν Μπαττίστα Τζιούντικα Κορδίλια, οι οποίες είχαν αποτυπώσει επί της ταινίας λεπτομέρειες όχι μόνον του σώματος του Ιησού, οι οποίες ήταν αθέατες δια γυμνού οφθαλμού, αλλά και των τραυμάτων της μαστιγώσεως, των ήλων και των ακανθών επί της κεφαλής Του. Τώρα το μηχάνημα τομογραφίας ανέλυσε εκάστην εκ των εικόνων εκείνων εις μίαν σειράν λεπτότατων στιγμών, των οποίων εμετρήθη η φωτεινή έντασις βάσει ειδικού κώδικος.
Εν συνεχεία όλες οι στιγμές διοχετεύτηκαν εντός ηλεκτρονικού εγκεφάλου, ο οποίος τις υπέβαλε σε διάφορες επεξεργασίες.
Εν εκ των πορισμάτων του ηλεκτρονικού εγκεφάλου υπήρξε η αναγνώριση της αρχαιότητας και του τόπου κατασκευής του ?υφαδιού? του υφάσματος, το οποίο απεδείχθη ότι είχε κατασκευαστεί σύμφωνα προς τα ισχύοντα εις την Ιερουσαλήμ κατά την εποχή του Ιησού Χριστού. Με τα αυτά κριτήρια εξετάστηκε και η λεπτότατη κόνις, η οποία υπήρχε επί του υφάσματος και η οποία προερχόταν εκ των αρωμάτων και των ελαίων με τα οποία είχε αλειφθεί το Σώμα μετά την αποκαθήλωση.
Το σπουδαιότερο όμως όλων υπήρξαν οι φωτογραφημένες αποτυπώσεις επί της Σινδόνος όλων των λεπτομερειών του περιτυλιχθέντος Σώματος και οι οργανικές ουσίες του οι οποίες αφηγούνται με απίστευτη ακρίβεια το Θείον Πάθος. Οι ηλεκτρονικές αυτές εικόνες επιβεβαιώνουν τας ληφθείσας δια των υπεριωδών ακτινών, δείχνουν δε ότι το Θείον Σώμα είχε μαστιγωθεί και μάλιστα 121 φορές, σε όλα τα σημεία, πλην της περιοχής της καρδιάς, υπό δυο μαστιγωτών. Ο βασανισθείς είχε μαστιγωθεί σε κυρτή στάση, ο δε ηλεκτρονικός εγκέφαλος κατόρθωσε να μετρήσει ακόμη και τη δύναμη των μαστιγώσεων.
Επί της κεφαλής έχουν αποτυπωθεί τα ίχνη ακάνθινου στεφάνου, ο οποίος δεν ήταν στέφανος αλλά ολόκληρος ?σκούφος?, ο οποίος κάλυπτε ολόκληρο το κεφάλι.
Η δεξιά πλευρά του προσώπου του βασανισθέντος είχε παραμορφωθεί, η δε αριστερά πλευρά της κόμης του και της γενειάδος του είχε ξεριζωθεί. Η πλευρά αυτή ήταν περισσότερο ματωμένη από τη δεξιά. Εις πλαστογράφος ουδέποτε θα ήταν δυνατό να φανταστεί τέτοιες περίεργες λεπτομέρειες, λέγει η έκθεση των επιστημόνων. Επί του σημείου όπου είχε ακουμπήσει το πρόσωπο διακρίνεται η θλάση του ρινικού οστού εκ ραβδισμού. Τραύματα εκ της μαστιγώσεως διακρίνονται επίσης εις το αριστερό γόνατο, εις δε την αριστερή κνήμη το τραύμα εκ του σχοινιού.
Ακόμη και το μαρτύριο της Σταυρώσεως και η φοβερά και μακρότατη αγωνία είναι αποτυπωμένα επί της Σινδόνος. Οι ήλοι φαίνεται ότι ήταν τρεις και όχι τέσσερις, κατά δε την διάρκεια της αγωνίας του ο Εσταυρωμένος είχε προσπαθήσει να ανορθωθεί, στηριζόμενος επί του μοναδικού ήλου δια του οποίου ήταν καρφωμένα τα πόδια του.
Υπάρχουν επίσης τα αιματοβαμμένα ίχνη των χεριών εκείνων οι οποίοι έκαναν την Αποκαθήλωση. Πολλές δε λεπτομέρειες επιτρέπουν αναπαράσταση της σπουδής με την οποίαν εγένετο η Αποκαθήλωση.
πηγή: http://users.hol.gr/~sapikas_md/ermineia.htm
Η Ιερά Σινδόνη του Τορίνο είναι γνήσια και αυθεντική (;)
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 151
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 10, 2006 5:00 am
- Επικοινωνία:
Η Ιερά Σινδόνη του Τορίνο είναι γνήσια και αυθεντική (;)
"μη φοβού, μόνον πίστευε"
(κατά Λουκά η΄50)
(κατά Λουκά η΄50)
Απ' ότι έχω διαβάσει, παραθέτω συνοπτικά τα παρακάτω :
Η ιερά Σινδόνη (του Τορίνο), είναι το σεντόνι που ο Ιωσήφ από την Αριμαθαία τύλιξε το σώμα του Χριστού και αποτυπώθηκαν στοιχεία αυτού από ιδρώτα αίμα, υγρά. Το Βατικανό ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της εξέτασής της στις 13 Οκτωβρίου 1988 (τι σύμπτωση η ίδια ημερομηνία με τον διωγμό των Ναϊτών).
Διακρίνονται σημάδια από πληγές στην πλάτη, ένα από αγκάθια στο κεφάλι, από μώλωπες στους ώμους και διάφορες κηλίδες αίματος. Παρά όμως τους ισχυρισμούς των ερευνητών, η εξέταση με τη μέθοδο του άνθρακα έδειξε ότι πρόκειται για ύφασμα μετά το 1357. Τότε (το 1357) εκτέθηκε σε προσκύνημα, αλλά λίγους μήνες αργότερα αποκαλύφθηκε ότι η Σινδόνη ήταν πλαστή κι ότι είχε φτιαχτεί από κάποιον ζωγράφο που ο ίδιος είχε αποκαλύψει την αλήθεια. Αυτό όμως είναι αναληθές, διότι οι σταγόνες είναι πράγματι από αίμα. Ο επίσκοπος διέταξε την καταστροφή της, πράγμα που δεν έγινε. Αφού πέρασε από διάφορα χέρια, από το 1937 είναι στην κατοχή της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και από το 1978 φυλάσσεται στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή στο Τορίνο.
Η πιο ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη θεωρία υποστηρίζει ότι ο άνδρας που τυλίχθηκε με το σεντόνι είναι ο Ζακ ντε Μολαί, τελευταίος Μέγας Διδάσκαλος των Ναϊτών!
Κάποιοι θέλουν να είναι η Σινδόνη δημιούργημα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Με κάποιο αλχημικό τρόπο αποτύπωσε το σώμα του σε σεντόνι με τέτοιο τρόπο που να μην μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα.
Είναι σημειώσεις μου από διάφορα βιβλία και δεν είμαι σίγουρη για την αλήθεια. Πολύ θα ήθελα να ακούσω κι άλλες απόψεις.
Αυτό που αναφέρει ο Intergallactic είναι η αρχική θέση της επιστήμης, που απ' ότι ξέρω έχει καταρριφθεί.
Η μέθοδος βάσει άνθρακα 14 δεν είναι βάσιμη γιατί το κομματάκι που δόθηκε για έρευνα ήταν από προσθετικές ίνες μετά από πυρκαγιά και καταστροφή μέρους της σινδόνης. Έτσι με τα σημερινά μέσα δεν είναι δυνατή η έρευνα, αλλά το πιο πιθανό είναι η απάτη.
Η ιερά Σινδόνη (του Τορίνο), είναι το σεντόνι που ο Ιωσήφ από την Αριμαθαία τύλιξε το σώμα του Χριστού και αποτυπώθηκαν στοιχεία αυτού από ιδρώτα αίμα, υγρά. Το Βατικανό ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της εξέτασής της στις 13 Οκτωβρίου 1988 (τι σύμπτωση η ίδια ημερομηνία με τον διωγμό των Ναϊτών).
Διακρίνονται σημάδια από πληγές στην πλάτη, ένα από αγκάθια στο κεφάλι, από μώλωπες στους ώμους και διάφορες κηλίδες αίματος. Παρά όμως τους ισχυρισμούς των ερευνητών, η εξέταση με τη μέθοδο του άνθρακα έδειξε ότι πρόκειται για ύφασμα μετά το 1357. Τότε (το 1357) εκτέθηκε σε προσκύνημα, αλλά λίγους μήνες αργότερα αποκαλύφθηκε ότι η Σινδόνη ήταν πλαστή κι ότι είχε φτιαχτεί από κάποιον ζωγράφο που ο ίδιος είχε αποκαλύψει την αλήθεια. Αυτό όμως είναι αναληθές, διότι οι σταγόνες είναι πράγματι από αίμα. Ο επίσκοπος διέταξε την καταστροφή της, πράγμα που δεν έγινε. Αφού πέρασε από διάφορα χέρια, από το 1937 είναι στην κατοχή της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και από το 1978 φυλάσσεται στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή στο Τορίνο.
Η πιο ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη θεωρία υποστηρίζει ότι ο άνδρας που τυλίχθηκε με το σεντόνι είναι ο Ζακ ντε Μολαί, τελευταίος Μέγας Διδάσκαλος των Ναϊτών!
Κάποιοι θέλουν να είναι η Σινδόνη δημιούργημα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Με κάποιο αλχημικό τρόπο αποτύπωσε το σώμα του σε σεντόνι με τέτοιο τρόπο που να μην μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα.
Είναι σημειώσεις μου από διάφορα βιβλία και δεν είμαι σίγουρη για την αλήθεια. Πολύ θα ήθελα να ακούσω κι άλλες απόψεις.
Αυτό που αναφέρει ο Intergallactic είναι η αρχική θέση της επιστήμης, που απ' ότι ξέρω έχει καταρριφθεί.
Η μέθοδος βάσει άνθρακα 14 δεν είναι βάσιμη γιατί το κομματάκι που δόθηκε για έρευνα ήταν από προσθετικές ίνες μετά από πυρκαγιά και καταστροφή μέρους της σινδόνης. Έτσι με τα σημερινά μέσα δεν είναι δυνατή η έρευνα, αλλά το πιο πιθανό είναι η απάτη.
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 151
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 10, 2006 5:00 am
- Επικοινωνία:
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση καθώς έχω πλήρη άγνοια περί του θέματος. Το παράθεμα το βρήκα σε μία ορθόδοξη ιστοσελίδα! Βέβαια είχα ακούσει γι'αυτό στο παρελθόν, όμως δεν γνωρίζω τίποτα.
Γι'αυτό ευχαριστούμε θερμά την δεσποινίδα 123 και περιμένουμε τεκμηριωμένες απόψεις για το θέμα αυτό και από άλλους χρήστες που γνωρίζουν.
Γι'αυτό ευχαριστούμε θερμά την δεσποινίδα 123 και περιμένουμε τεκμηριωμένες απόψεις για το θέμα αυτό και από άλλους χρήστες που γνωρίζουν.
"μη φοβού, μόνον πίστευε"
(κατά Λουκά η΄50)
(κατά Λουκά η΄50)
"Mεσαιωνική απάτη" η Σινδόνη του Τορίνο;
Ένας Ιταλός επιστήμονας δηλώνει ότι αναπαρήγαγε την «Σινδόνη του Τορίνο», ένα επίτευγμα που όπως λέει αποδεικνύει οριστικά ότι το λινό ύφασμα το οποίο πολλοί Χριστιανοί θεωρούν ως το σάβανο του Ιησού Χρηστού, είναι μια μεσαιωνική απάτη.
Συγκεκριμένα ο Λουίτζι Γκαρλασκέλι, καθηγητής της οργανικής χημείας στο πανεπιστήμιο της Παβίας που έκανε τις έρευνες πάνω στο ζήτημα της Σινδόνης του Τορίνο, είπε: «Δείξαμε ότι είναι δυνατό να αναπαραγάγουμε κάτι το οποίο έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την Σινδόνη».
Η Σινδόνη του Τορίνο δείχνει την πίσω και την μπροστινή πλευρά του σώματος ενός γενειοφόρου άνδρα με μακριά μαλλιά , με τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος, και όλο το ύφασμα φέρει ίχνη αίματος που έτρεξε από πληγές στους καρπούς τα πόδια και τα πλευρά.
Ο Γκαρλασκέλι έκανε ένα σάβανο σε φυσικό μέγεθος χρησιμοποιώντας υλικά και τεχνικές που ήταν διαθέσιμες τον μεσαίωνα.
Άπλωσε ένα λινό σεντόνι τελείως επίπεδα πάνω σε έναν εθελοντή και το έτριψε με βαφική ύλη που περιείχε ίχνη οξέως. Για το πρόσωπο χρησιμοποιήθηκε μια μάσκα.
Η βαφική ύλη παλαιώθηκε με τεχνητό τρόπο, μια διαδικασία που αφαίρεσε μεγάλο μέρος του χρώματος από την επιφάνεια, άφησε όμως ένας ασαφές αποτύπωμα και περίγραμμα που μοιάζει με εκείνο της Σινδόνης.
Ο Ιταλός καθηγητής πιστεύει ότι η βαφική ύλη στην αυθεντική Σινδόνη ξεθώριασε με το πέρασμα του χρόνου.
http://www.foreignpress-gr.com/2009/10/m.html
Συγκεκριμένα ο Λουίτζι Γκαρλασκέλι, καθηγητής της οργανικής χημείας στο πανεπιστήμιο της Παβίας που έκανε τις έρευνες πάνω στο ζήτημα της Σινδόνης του Τορίνο, είπε: «Δείξαμε ότι είναι δυνατό να αναπαραγάγουμε κάτι το οποίο έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την Σινδόνη».
Η Σινδόνη του Τορίνο δείχνει την πίσω και την μπροστινή πλευρά του σώματος ενός γενειοφόρου άνδρα με μακριά μαλλιά , με τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος, και όλο το ύφασμα φέρει ίχνη αίματος που έτρεξε από πληγές στους καρπούς τα πόδια και τα πλευρά.
Ο Γκαρλασκέλι έκανε ένα σάβανο σε φυσικό μέγεθος χρησιμοποιώντας υλικά και τεχνικές που ήταν διαθέσιμες τον μεσαίωνα.
Άπλωσε ένα λινό σεντόνι τελείως επίπεδα πάνω σε έναν εθελοντή και το έτριψε με βαφική ύλη που περιείχε ίχνη οξέως. Για το πρόσωπο χρησιμοποιήθηκε μια μάσκα.
Η βαφική ύλη παλαιώθηκε με τεχνητό τρόπο, μια διαδικασία που αφαίρεσε μεγάλο μέρος του χρώματος από την επιφάνεια, άφησε όμως ένας ασαφές αποτύπωμα και περίγραμμα που μοιάζει με εκείνο της Σινδόνης.
Ο Ιταλός καθηγητής πιστεύει ότι η βαφική ύλη στην αυθεντική Σινδόνη ξεθώριασε με το πέρασμα του χρόνου.
http://www.foreignpress-gr.com/2009/10/m.html
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..