Έρευνες σε εξέλιξη
Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική από οπλισμό που βρέθηκε στις Σάπες Έβρου
Αθήνα
Συναγερμός σήμανε στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία Έβρου, στο Γενικό Επιτελείο Στρατού και στην Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών μετά τον εντοπισμό στις Σάπες Έβρου οπλοστασίου με τεράστιες ποσότητες εκρηκτικών, χειροβομβίδες, αντιαρματικά όπλα, τηλεκατευθυνόμενα βλήματα και άλλο στρατιωτικό υλικό.
Κατά πληροφορίες, πρόκειται για όπλα και εκρηκτικά, τα οποία είχαν κλαπεί από στρατόπεδο της Αλεξανδρούπολης πριν από τρεις μήνες.
Οι έρευνες της Αντιτρομοκρατικής εδράζονται στο να εντοπιστεί ποιοι είχαν πραγματοποιήσει την κλοπή και πού σκόπευαν να το διακινήσουν.
Την ίδια ώρα ερωτήματα προκαλεί η στάση του Γενικού Επιτελείου Στρατού, το οποίο τον περασμένο Νοέμβριο είχε ανακοινώσει την απουσία από στρατιωτική αποθήκη μόνο πέντε βλημάτων όλμου.
Ωστόσο, μετά την εύρεση του οπλοστασίου στις Σάπες, αποκάλυψε ότι το υλικό που αφαιρέθηκε από τις εγκαταστάσεις του ήταν περισσότερο και σε αυτό συμπεριλαμβάνονταν και αντιαρματικές ρουκέτες Milan, οι οποίες μπορούν να εκτοξευθούν μόνο από τα ανάλογα συστήματα.
Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική...
Συντονιστής: Συντονιστές
Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική...
Re: Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική...
Οκτώ υπηρεσιακά πιστόλια εκλάπησαν από σπίτια αστυνομικών τον τελευταίο μήνα
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=989996
Δειτε κι αυτο
http://troktiko.blogspot.com/2009/02/bl ... _6115.html
Ο Θεος ας βαλει το χερι του να μην θρυνησουμε κι αλλους ανθρωπους....
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=989996
Δειτε κι αυτο
http://troktiko.blogspot.com/2009/02/bl ... _6115.html
Ο Θεος ας βαλει το χερι του να μην θρυνησουμε κι αλλους ανθρωπους....
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό

