Μασονία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Μασωνία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Δημοσίευση από dionysisgr »

Προς βλασφημους, αιρετικους, λαμογια, δαιμονοπληκτους, μασονους, ιεχωβαδες, μισθωτους του εκπτωτου, πολεμιους της Ορθοδοξιας, θεομαχους, φασιστοειδεις αθεους, αστρολογοβλαμενους, κοροιδα των μεντιουμ, θυματα των ανατολικων.. θεραπευτων, ζωα υποτακτικα των γκουρου, λατρες του σατανα, εργολαβους συκοφαντησης και σπιλωσης του Κυριου και της Θεοτοκου, και λοιποι υιοι του σκοτους, εν απωλεια αιωνια πορευομενοι ΕΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ...

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ !!!
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Μασονία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Δημοσίευση από Andreasmas »

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΣΟΥ ,ΑΔΕΡΦΕ dionyisisgr. ΑΛΛΑ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ. ΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΑΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ.ΗΡΕΜΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Μασονία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Δημοσίευση από dionysisgr »

Αδελφε, πλεον τα πραγματα ειναι ολοενα και πιο οριακα, καθε μερα που περναει, καθε ωρα και στιγμη καθε λεπτο, ερχεται και πιο κοντα η στιγμη που θα πρεπει ΟΛΟΙ, να διαλεξουμε ξεκαθαρα, με ποιους θα παμε και ποιους θα αφησουμε πισω.

Καθε μερα γινεται και πιο ευδιακριτο οτι ερχεται ο καιρος να δωσουμε σε καθε επιπεδο, που εχει ταχθει ο καθενας, απο τον Θεον, απο τον Οικουμενικο Πατριαρχη μας, μεχρι τον "τελευταιο" απλο πιστο που δεν εχει ουτε δουλεια, ουτε σπιτι, ουτε να φαει, αλλα εχει πιστη στον Μεγαλομαρτυρα του Γολγοθα, τον Ανασταντα Κυριο τον Θεον, την καλην ομολογια μας.

Γιαυτο και ενοψει και της επερχομενης Κυριακης της Ορθοδοξιας μας, της Μιας, της Αγιας, της Αμωμης, της Αιματοβαμμενης, της Μαρτυρικης, της Ασκητικης, της Αληθινης, της Οικουμενικης, της Υπερκοσμικης, της Προαιωνιου, της Εκκλησιας του Χριστου, ας φωναξουμε και παλι σε ολους αυτους που δεν ξερουν που πανε και που βαδιζουν οτι η θα επιλεξουν την Ορθοδοξια, η τους περιμενει αιωνιος θανατος. Αυτο εννοουσα αγαπητε μου, αλλα με παρεξηγησες..

Ας αναφωνησουμε παλι λοιπον..

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ !!!
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
panosgreece
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2941
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 5:00 am

Re: Μασονία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Δημοσίευση από panosgreece »

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ !!!
«Άγιοι της ημέρας, πρεσβεύσατε υπέρ ημών»
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Μασονία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Δημοσίευση από dionysisgr »

Ετσι, αιντε, να ανεβουμε λιγο, να σηκωθουμε λιγο ψηλοτερα που ελεγε και ο αειμνηστος Ελυτης..

ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ !!!
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Μασονία και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!!

Δημοσίευση από Andreasmas »

ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ .ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΝΙΩΘΩ , ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΙΩΘΩ , ΑΔΕΡΦΙΑ.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΕΡΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ;
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”