Μας έστειλαν τις νέες βεβηλώσεις σε παρεκκλήσιο και Αγιορειτική Εστία στη Θεσσαλονίκη.
( http://antiparakmi.blogspot.com/2009/03 ... st_06.html )
Στο ίδιο μπλογκ δημοσιεύεται και η φωτογραφία του νεαρού αστυνομικού που δολοφονήθηκε από ληστές στη Νίκαια. Αλλά τα ΜΜΕ δεν έβγαλαν έκτακτα δελτία. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Ο θάνατος έχει άλλη σημασία, αναλόγως με την ηλικία ή την ιδιότητα...
Η ελεύθερη διακίνηση ιδεών έχει αξία όταν διακινούνται ορισμένες ιδέες ...
Λυπάμαι πολύ. Εμείς ταΐζουμε τα ΜΜΕ ... Εμείς τα ταΐζουμε για να πετροβολούν την Εκκλησία και να σπιλώνουν ( μέσα από ανώνυμα μπλογκ του διαδικτύου ) τους Αγίους μας, την Εκκλησία, τους παπάδες, για να ωθούν τους κάθε παρακρατικούς να στρέφονται κατά της Εκκλησίας ( αλλά όχι κατά των εμπόρων ναρκωτικών , όχι κατά των εκδοτών κλπ ). Εκεί υπάρχει ΑΣΥΛΙΑ ...
Αύριο θα δημοσιεύσουμε, αν θέλει ο Θεός, ένα κείμενο ( στο μπλογκ της Ορθόδοξης ιεραποστολής ) που ( πιστεύουμε ) θα ξεσκεπάσει όλους αυτούς που εδώ και μήνες σπιλώνουν την Εκκλησία.
( http://ierapostoli.wordpress.com/ )
Ο Θεός να μας ελεήσει, γιατί η Ελλάδα έγινε άντρο παραθρησκευτικών ομάδων , που δρουν κεκαλυμμένα με διάφορα προσωπεία ( είτε αθεϊας, είτε νεοπαγανισμού, είτε άλλων δυτικόφερτων σεκτών και αποκρυφιστικών ομάδων ), με δούρειο ίππο τα ΜΜΕ, ορισμένους εκδότες, δημοσιογράφους, πολιτικούς και μπλογκερς. Η εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ αποκάλυψε όσα συμβαίνουν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και ποιοι κρύβονται πίσω από τα νέα βιβλία ( ακόμα και θρησκευτικών ! )
Να σημειώσουμε ότι ήδη η Εκκλησία της Ελλάδος έβγαλε ανακοίνωση για τον ύποπτο ρόλο της οργάνωσης «Νεολαία Υπέρ των Διεθνών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» (YHRI), που είναι παρακλάδι της ΣΑΙΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. Σας αναφέρω ( και κάνω επίσημη καταγγελία) , ότι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ της εν λόγω ομάδας ( με ένα δικαστήριο ) έπαιζε το ΚΑΝΑΛΙ ΜΕΓΚΑ σε ώρα μεγάλης τηλεθέασης, δηλαδή γύρω στις 7 . Είναι φανερό ότι η παραθρησκευτική ομάδα της ΣΑΙΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ψάχνει να στρατολογήσει νέα θύματα , με συνεργούς ελληνικά ΜΜΕ, είτε δωρεάν, είτε επί πληρωμή.
Ας αφήσουμε, λοιπόν, τις όποιες μικροδιενέξεις μας και ας ΕΝΩΘΟΥΜΕ. Η Ελλάδα κινδυνεύει και πρέπει όλοι μας να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων.
Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
Συντονιστής: Συντονιστές
Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Re: Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
Αυτή την οργάνωση διαφήμιζε το ΜΕΓΚΑ την ώρα που στις εκκλησίες οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί προσεύχονταν στη Παναγία
( http://www.romfea.gr/index.php?option=c ... 8&Itemid=2 )
Όσο για τις διάφορες πεντηκοστιανές και χιλιαστικές σέκτες που όλο τον 20ο αιώνα παραμύθιαζαν το κόσμο με τον ερχομό του Κυρίου, με την "αρπαγή" και άλλα ψέματα, αλίμονο στον κοσμάκη που τους πίστεψε και τους πιστεύει ...
( http://egolpio.wordpress.com/2009/03/06 ... de_xristo/ )
( http://www.oodegr.com/paratir/neo/neo.htm )
( http://www.egolpio.com/SUBS/PENTECOST_sub.htm )
( http://www.romfea.gr/index.php?option=c ... 8&Itemid=2 )
Όσο για τις διάφορες πεντηκοστιανές και χιλιαστικές σέκτες που όλο τον 20ο αιώνα παραμύθιαζαν το κόσμο με τον ερχομό του Κυρίου, με την "αρπαγή" και άλλα ψέματα, αλίμονο στον κοσμάκη που τους πίστεψε και τους πιστεύει ...
( http://egolpio.wordpress.com/2009/03/06 ... de_xristo/ )
( http://www.oodegr.com/paratir/neo/neo.htm )
( http://www.egolpio.com/SUBS/PENTECOST_sub.htm )
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Re: Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
Ενότητα αδελφοί, μην τους φοβάστε, έσσεται ήμαρ.
" μη ουν φοβηθήτε αυτούς, ουδέν γαρ εστι κεκαλυμμένον ο ουκ αποκαλυφθήσεται, και κρυπτόν ο ου γνωσθήσεται''
Αυτοί έχουν μαζί τους το Διάβολο, εμείς τον Θεό.
" μη ουν φοβηθήτε αυτούς, ουδέν γαρ εστι κεκαλυμμένον ο ουκ αποκαλυφθήσεται, και κρυπτόν ο ου γνωσθήσεται''
Αυτοί έχουν μαζί τους το Διάβολο, εμείς τον Θεό.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Re: Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
Εγώ λέω ότι η εγκληματικότητα αυτή την στιγμή έχει φτάσει στο ζενίθ και κανείς δεν αντιδρά.
Ούτε οι πολιτικοί μας ούτε οι πνευματικοί άνθρωποι του έθνους μας.Ένας αστυνομικός έπεσε νεκρός
απο σφαίρες προχθές σε ληστεία και οι δημοσιογράφοι σήμερα ούτε καν το ανάφεραν.
Το ότι τολμούν να βεβηλώνουν Εκκλησίες είναι πάρα πολύ κακό σημάδι.Η Παναγία που ήταν χθές
οι πρώτοι Χαιρετισμοί της να βάλει το χέρι της γιατί δεν πάμε καλά,βλέπω συμφορές.
Και κάτι άλλο αδελφοί είναι σωστό να βλέπουμε αυτά τα πράγματα και να μην αντιδρούμε; Ζούμε στην κοινωνία,τι σκοπό έχει ο χριστιανός την νιρβάνα;Την επόμενη φορά που θα βεβηλώσουν Εκκλησία ας κτυπήσουν όλη μέρα πένθιμα οι καμπάνες.
Ούτε οι πολιτικοί μας ούτε οι πνευματικοί άνθρωποι του έθνους μας.Ένας αστυνομικός έπεσε νεκρός
απο σφαίρες προχθές σε ληστεία και οι δημοσιογράφοι σήμερα ούτε καν το ανάφεραν.
Το ότι τολμούν να βεβηλώνουν Εκκλησίες είναι πάρα πολύ κακό σημάδι.Η Παναγία που ήταν χθές
οι πρώτοι Χαιρετισμοί της να βάλει το χέρι της γιατί δεν πάμε καλά,βλέπω συμφορές.
Και κάτι άλλο αδελφοί είναι σωστό να βλέπουμε αυτά τα πράγματα και να μην αντιδρούμε; Ζούμε στην κοινωνία,τι σκοπό έχει ο χριστιανός την νιρβάνα;Την επόμενη φορά που θα βεβηλώσουν Εκκλησία ας κτυπήσουν όλη μέρα πένθιμα οι καμπάνες.
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
Μήπως πάντα ήταν έτσι και δεν το βλέπαμε?????
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Re: Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ
Αιματηρή ληστεία σε κατάστημα «Γερμανός» στο Βύρωνα
Εξέπνευσε η υπάλληλος, που δέχθηκε τα πυρά ληστών στο κατάστημα «Γερμανός», στο Βύρωνα.
Δύο ένοπλοι εισέβαλαν στο κατάστημα, άρπαξαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό, αλλά κατά την διαφυγή τους πυροβόλησαν και τραυμάτισαν μία υπάλληλο.
Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, η κοπέλα δέχθηκε μία σφαίρα στο στήθος και διακομίστηκε στο «Λαϊκό Νοσοκομείο». Οι γιατροί, όμως, δεν πρόλαβαν να τη βοηθήσουν, καθώς άφησε την τελευταία της πνοή λίγα λεπτά μετά.
Στο κατάστημα ήταν και ένας αστυνομικός εκτός υπηρεσίας, ο οποίος αμέσως μόλις βγήκαν έξω οι ληστές, τους καταδίωξε και τους κάλεσε να παραδοθούν, αλλά σε απόσταση περίπου 100 μέτρων από το κατάστημα, αντηλλάγησαν πυροβολισμοί.
Ο Αλβανός ληστής, που τραυματίστηκε από τις σφαίρες του αστυνομικού, που καταδίωξε τον ίδιο και το συνεργό του, μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στον «Ευαγγελισμό». Ο συνεργός του Αλβανού κατάφερε να διαφύγει.
Στον τόπο του αιματηρού συμβάντος βρίσκονται αξιωματικοί της Ασφάλειας, που ερευνούν την υπόθεση, ενώ γίνονται εκτεταμένες αναζητήσεις για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δεύτερου δράστη.
Αιματηρή ληστεία σε κατάστημα «Γερμανός» στο Βύρωνα
Εξέπνευσε η υπάλληλος, που δέχθηκε τα πυρά ληστών στο κατάστημα «Γερμανός», στο Βύρωνα.
Δύο ένοπλοι εισέβαλαν στο κατάστημα, άρπαξαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό, αλλά κατά την διαφυγή τους πυροβόλησαν και τραυμάτισαν μία υπάλληλο.
Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, η κοπέλα δέχθηκε μία σφαίρα στο στήθος και διακομίστηκε στο «Λαϊκό Νοσοκομείο». Οι γιατροί, όμως, δεν πρόλαβαν να τη βοηθήσουν, καθώς άφησε την τελευταία της πνοή λίγα λεπτά μετά.
Στο κατάστημα ήταν και ένας αστυνομικός εκτός υπηρεσίας, ο οποίος αμέσως μόλις βγήκαν έξω οι ληστές, τους καταδίωξε και τους κάλεσε να παραδοθούν, αλλά σε απόσταση περίπου 100 μέτρων από το κατάστημα, αντηλλάγησαν πυροβολισμοί.
Ο Αλβανός ληστής, που τραυματίστηκε από τις σφαίρες του αστυνομικού, που καταδίωξε τον ίδιο και το συνεργό του, μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στον «Ευαγγελισμό». Ο συνεργός του Αλβανού κατάφερε να διαφύγει.
Στον τόπο του αιματηρού συμβάντος βρίσκονται αξιωματικοί της Ασφάλειας, που ερευνούν την υπόθεση, ενώ γίνονται εκτεταμένες αναζητήσεις για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δεύτερου δράστη.
Re: Καταστροφές σε Θεσσαλονίκη: Άγιο Αθανάσιο, ΑγιορειτικήΕστία
[quote="efraim21"]Και κάτι άλλο αδελφοί είναι σωστό να βλέπουμε αυτά τα πράγματα και να μην αντιδρούμε; Ζούμε στην κοινωνία,τι σκοπό έχει ο χριστιανός την νιρβάνα;Την επόμενη φορά που θα βεβηλώσουν Εκκλησία ας κτυπήσουν όλη μέρα πένθιμα οι καμπάνες.[/quote[/b]
πολυ μου αρεσε αυτο ΧΑΙΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
πολυ μου αρεσε αυτο ΧΑΙΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
