Μήπως το παρακάνουμε με κάποια πράγματα;...
Συντονιστής: Συντονιστές
- LOCKHEART
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
- Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
- Επικοινωνία:
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Για τον ΧΑΡΗ ΠΟΤΕΡ σύμφωνώ αλλα δεν συμφωνώ με τον όλο ισοπεδωτισμό και το καταθέτω σαν προσωπική άποψη.
Τοσα παιδιά μεγάλωσαν με DISNEY , κακό λύκο, χιονάτη, στρουμφακια δεν έγιναν όλοι σατανιστές!
Δεν κατάλαβα και το έγινε αν κάποιο παιδικό έχει ξόρκι και δεν μιλάω για τον ΧΑΡΗ ΠΟΤΕΡ που κρύβει πολλα , αλλά τι κρύβει ο ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ; Η Ματζικα ΝΤΕΣΠΕΛ και εκεί διάβολος ποια; ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙ να το παω απο το μαιευτήριο στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ να τελειωνουμε ;
Συγνώμη ρε παιδιά δηλαδή αν το παιδί μου θέλει έστω το βιβλίο του ΧΑΡΗ ΠΟΤΕΡ αν του πω οτι ειναι σατανιστικό και δεν του το αγοράσω δεν θα του κάνω χειρότερο κακό και αποθημένο; δεν θα το οδηγήσω στην αντίδραση ;
ΕΔΩ μετά απο τόσα χρόνια βγήκανε και είπαμε οτι τα στρουμφάκια ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ! ! ΕΛΕΟΣ !!! επηδεί υπάρχει κοινωνική ισομέρια ! ....
Στην τελική σε όλα τα καρτοον που υπάρχουν μάγισσες και δρακουμελ κλπ στο τέλος ΝΙΚΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ !
ΠΑΝΤΑ τα στρουμφάκια νικούσαν !
ΠΑΝΤΑ ο Σπορτ-μπίλλι κερδίζει την μάγισσα !
Μικρό πόνι κέρδιζε πάντα !
Οι Θαντερκατς κέρδισαν ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΜΠΡΑ !
ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ που είχαν ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΙΚΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ! ! !
ΡΩΤΩ : Εχεις παιδί και σου λέει κλαίγοντας "Μαμά θέλω το βιβλίο του χαρη ποτερ που έχουν και τα άλλα παιδάκια θα μου το πάρεις ;"!
Εκει τι κάνεις ; Τι θα έκανα ; Θα το έπαιρνα για να μην δημιουργήσω απωθημένα , αλλα θα του ΕΞΗΓΟΥΣΑ.
(εκφράζω προσωπική άποψη)....
ΘΕΩΡΩ: ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ τα video GAMES που σκοτώνεις κόσμο , βλέπεις αίματα τα πετάγοντας απο δω κει εκει και σου χειραγωγούν βίαιη συμπεριφορά απο την Magical de spell απο το mickey mouse.
Τοσα παιδιά μεγάλωσαν με DISNEY , κακό λύκο, χιονάτη, στρουμφακια δεν έγιναν όλοι σατανιστές!
Δεν κατάλαβα και το έγινε αν κάποιο παιδικό έχει ξόρκι και δεν μιλάω για τον ΧΑΡΗ ΠΟΤΕΡ που κρύβει πολλα , αλλά τι κρύβει ο ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ; Η Ματζικα ΝΤΕΣΠΕΛ και εκεί διάβολος ποια; ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙ να το παω απο το μαιευτήριο στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ να τελειωνουμε ;
Συγνώμη ρε παιδιά δηλαδή αν το παιδί μου θέλει έστω το βιβλίο του ΧΑΡΗ ΠΟΤΕΡ αν του πω οτι ειναι σατανιστικό και δεν του το αγοράσω δεν θα του κάνω χειρότερο κακό και αποθημένο; δεν θα το οδηγήσω στην αντίδραση ;
ΕΔΩ μετά απο τόσα χρόνια βγήκανε και είπαμε οτι τα στρουμφάκια ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ! ! ΕΛΕΟΣ !!! επηδεί υπάρχει κοινωνική ισομέρια ! ....
Στην τελική σε όλα τα καρτοον που υπάρχουν μάγισσες και δρακουμελ κλπ στο τέλος ΝΙΚΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ !
ΠΑΝΤΑ τα στρουμφάκια νικούσαν !
ΠΑΝΤΑ ο Σπορτ-μπίλλι κερδίζει την μάγισσα !
Μικρό πόνι κέρδιζε πάντα !
Οι Θαντερκατς κέρδισαν ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΜΠΡΑ !
ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ που είχαν ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΙΚΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ! ! !
ΡΩΤΩ : Εχεις παιδί και σου λέει κλαίγοντας "Μαμά θέλω το βιβλίο του χαρη ποτερ που έχουν και τα άλλα παιδάκια θα μου το πάρεις ;"!
Εκει τι κάνεις ; Τι θα έκανα ; Θα το έπαιρνα για να μην δημιουργήσω απωθημένα , αλλα θα του ΕΞΗΓΟΥΣΑ.
(εκφράζω προσωπική άποψη)....
ΘΕΩΡΩ: ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ τα video GAMES που σκοτώνεις κόσμο , βλέπεις αίματα τα πετάγοντας απο δω κει εκει και σου χειραγωγούν βίαιη συμπεριφορά απο την Magical de spell απο το mickey mouse.
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Επειδή δεν έχω διαβάσει τα περισσότερα από τα προαναφερομενα, θέλω να κάνω (ξανά) μία επισήμανση :
Δεν διαφωνώ ότι το "καλό" κερδίζει το "κακό", αλλά, νομίζω ότι πρέπει να ψάξουμε μήπως το μήνυμα είναι ότι το κακό νικιέται χάρη στην μαγεία, ή χάρη στη βία και όχι χάρη στον Θεό, ο ο οποίος απουσιάζει παντελώς. Και μήπως τα παιδιά εθίζονται στα δύο παραπάνω άσχημα πράγματα και μάθουν να τα εμπιστεύουνται στην δυσκολιες της ζωής τους, με αποτέλεσμα την απομάκρυνσή τους από τον δρόμο του Θεού.
Δεν διαφωνώ ότι το "καλό" κερδίζει το "κακό", αλλά, νομίζω ότι πρέπει να ψάξουμε μήπως το μήνυμα είναι ότι το κακό νικιέται χάρη στην μαγεία, ή χάρη στη βία και όχι χάρη στον Θεό, ο ο οποίος απουσιάζει παντελώς. Και μήπως τα παιδιά εθίζονται στα δύο παραπάνω άσχημα πράγματα και μάθουν να τα εμπιστεύουνται στην δυσκολιες της ζωής τους, με αποτέλεσμα την απομάκρυνσή τους από τον δρόμο του Θεού.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- LOCKHEART
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
- Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
- Επικοινωνία:
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
aposal έγραψε:Επειδή δεν έχω διαβάσει τα περισσότερα από τα προαναφερομενα, θέλω να κάνω (ξανά) μία επισήμανση :
Δεν διαφωνώ ότι το "καλό" κερδίζει το "κακό", αλλά, νομίζω ότι πρέπει να ψάξουμε μήπως το μήνυμα είναι ότι το κακό νικιέται χάρη στην μαγεία, ή χάρη στη βία και όχι χάρη στον Θεό, ο ο οποίος απουσιάζει παντελώς. Και μήπως τα παιδιά εθίζονται στα δύο παραπάνω άσχημα πράγματα και μάθουν να τα εμπιστεύουνται στην δυσκολιες της ζωής τους, με αποτέλεσμα την απομάκρυνσή τους από τον δρόμο του Θεού.
Αποστόλη καλημερα,
Αν ένα παιδί ειναι να φύγει απο το δρόμο του θεού θα φύγει ακόμα και να το κλείσει σε μια εκκλησία απο την μέρα που γεννήθηκε όπως και αντίθετα αν βλέπει όλα αυτά μπορεί να γίνει ποιος πιστό απο όλους μας.
Ενα μικρό παιδάκι του μένει η ουσία θυμάμαι όταν ημουν μικρός δεν έβλεπα τον ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ σαν μάγο αλλα σαν τον κακό άνθρωπο που θέλει να διαπράξει το κακό μάλιστα πολλές φορες φώναζα "ΜΑΜΑ τα στρουμφακια κέρδισαν!"
ΠΑΝΤΑ σε όλα τα παιδιά ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΌ !
Ακόμα και στον ΣΙΛΒΕΣΤΡΟ με τον ΤΟΥΙΤΗ ή και στο ΤΟΜ και ΤΖΕΡΥ ! Αυτοί που θέλον απλά να φανε τον αλλον ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΑΝΟΥΝ! !! ! ! 1
Ε πως θα παρουσιαζαν το κακο στα καρτουν ; με ροζ χρωματακια καλυτερα που το δειχνουν ετσι μαυρο οποτε καταλαβαινει καλυτερα το παιδι το κακο. δηλαδη πως θα επρεπε να ηταν ο ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ΜΕ ΣΑΤΕΝ ΦΟΡΕΜΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΓΟΒΑΚΙ ;....
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Ο Αποστολος ειναι η γενια του Ποπαυ και του Σεραφινο.......
οταν εμεις βλεπαμε Θαντερκατς Σπυρο μου ο Αποστολος τελειωνε το στρατο μη το ξεχνας
Οπως και ναχει βρε Σπυρο μου παιρνανε καποια μηνυματα στο παιδι υποσυνειδητα,καλο ειναι να εχουμε εμεις την επιλογη του τι θα βλεπει μεχρι καποια ηλικια φυσικα γιατι μετα δε θα σε ρωταει,θα βλεπει οτι θελει,αλλα τουλαχιστον τα δικα σου μηνυματα θα του τα εχεις περασει στη τρυφερη του ηλικια που αυτη ειναι και η βασικη...

Οπως και ναχει βρε Σπυρο μου παιρνανε καποια μηνυματα στο παιδι υποσυνειδητα,καλο ειναι να εχουμε εμεις την επιλογη του τι θα βλεπει μεχρι καποια ηλικια φυσικα γιατι μετα δε θα σε ρωταει,θα βλεπει οτι θελει,αλλα τουλαχιστον τα δικα σου μηνυματα θα του τα εχεις περασει στη τρυφερη του ηλικια που αυτη ειναι και η βασικη...
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Δεν επιμένω.
Μάλλον είμαι της παλιά γενιάς (έχω περάσει τα 37 ...)
Μάλλον είμαι της παλιά γενιάς (έχω περάσει τα 37 ...)
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Οσο και να τρωγεσαι Αποστολη μου παντα θα προηγησαι

«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Προηγούμαι λόγω αρχαιότητας!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Αν η Ρόουλινγκ είχε μείνει μόνο στα 2-3 πρώτα βιβλία του Χάρυ Πόττερ τότε θα ήταν δύσκολο να την αντιμετωπίσουμε στη δημοτικότητά της, όμως συνέχισε και απομυθοποιήθηκε σαν μια συγγραφέας, που ο μόνος της σκοπός ήταν να βγάλει λεφτά από τα βιβλία της και δεν την ενδιέφερε αν το περιεχόμενό τους ήταν παιδαγωγικά σωστό ή όχι.
Προσωπικά τόσο εγώ όσο και τα παιδιά μου διαβάσαμε μ' ενδιαφέρον τα πρώτα βιβλία, αλλά το ενδιαφέρον μειωνόταν σταδιακά. Εγώ σταμάτησα στο 4ο βιβλίο, ο γιος μου στο 3ο και η κόρη μου τα διάβασε όλα, αλλά ήταν ήδη πάνω από 18 χρονών και της αρέσουν γενικά τα μυθιστορήματα φαντασίας.
Τα μυθιστορήματα αυτά περιέχουν πολύ βία, όπως διστυχώς και κάθε τι στο σύγχρονο κόσμο. Δηλαδή ένα δελτίο ειδήσεων περιέχει συνήθως περισσότερη βρωμιά και βία από ένα βιβλίο Χάρυ Πόττερ.
Δεν μπορούμε να βάλουμε τα παιδιά μας σε γυάλα, ούτε να τους απαγορεύουμε χωρίς εξήγηση ότι νομίζουμε ότι μπορεί να τα βλάψει. Είναι προτιμότερο να συζητάμε μαζί τους κάθε φορά που προκύπτει κάποιο θέμα (βιβλίο, πρόγραμμα τηλεόρασης, παιχνίδι) τι σκεφτόμαστε γι αυτό και γιατί νομίζουμε ότι πρέπει ή δεν πρέπει ν' ασχοληθούν μ' αυτό. Έτσι θα μάθουν σιγά σιγά και μόνα τους να προστατεύουν τον εαυτό τους, αλλά θα έχουν και επιχειρήματα απέναντι στους συνομηλίκους τους, γιατί επέλεξαν ν΄ασχοληθούν ή να μην ασχοληθούν με κάτι.
Η μεγαλύτερη προσφορά που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας, εκτός από την αγάπη μας, είναι να τα έχουμε (όσο είναι μαζί μας) κοντά στο Χριστό και την Εκκλησία και να τα κάνουμε παιδιά σκεπτόμενα κι όχι στρατιωτάκια υπερπροστατευμένα.
Προσωπικά τόσο εγώ όσο και τα παιδιά μου διαβάσαμε μ' ενδιαφέρον τα πρώτα βιβλία, αλλά το ενδιαφέρον μειωνόταν σταδιακά. Εγώ σταμάτησα στο 4ο βιβλίο, ο γιος μου στο 3ο και η κόρη μου τα διάβασε όλα, αλλά ήταν ήδη πάνω από 18 χρονών και της αρέσουν γενικά τα μυθιστορήματα φαντασίας.
Τα μυθιστορήματα αυτά περιέχουν πολύ βία, όπως διστυχώς και κάθε τι στο σύγχρονο κόσμο. Δηλαδή ένα δελτίο ειδήσεων περιέχει συνήθως περισσότερη βρωμιά και βία από ένα βιβλίο Χάρυ Πόττερ.
Δεν μπορούμε να βάλουμε τα παιδιά μας σε γυάλα, ούτε να τους απαγορεύουμε χωρίς εξήγηση ότι νομίζουμε ότι μπορεί να τα βλάψει. Είναι προτιμότερο να συζητάμε μαζί τους κάθε φορά που προκύπτει κάποιο θέμα (βιβλίο, πρόγραμμα τηλεόρασης, παιχνίδι) τι σκεφτόμαστε γι αυτό και γιατί νομίζουμε ότι πρέπει ή δεν πρέπει ν' ασχοληθούν μ' αυτό. Έτσι θα μάθουν σιγά σιγά και μόνα τους να προστατεύουν τον εαυτό τους, αλλά θα έχουν και επιχειρήματα απέναντι στους συνομηλίκους τους, γιατί επέλεξαν ν΄ασχοληθούν ή να μην ασχοληθούν με κάτι.
Η μεγαλύτερη προσφορά που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας, εκτός από την αγάπη μας, είναι να τα έχουμε (όσο είναι μαζί μας) κοντά στο Χριστό και την Εκκλησία και να τα κάνουμε παιδιά σκεπτόμενα κι όχι στρατιωτάκια υπερπροστατευμένα.
- LOCKHEART
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
- Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
- Επικοινωνία:
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
filotas έγραψε:
Προσωπικά τόσο εγώ όσο και τα παιδιά μου διαβάσαμε μ' ενδιαφέρον τα πρώτα βιβλία, αλλά το ενδιαφέρον μειωνόταν σταδιακά. Εγώ σταμάτησα στο 4ο βιβλίο, ο γιος μου στο 3ο και η κόρη μου τα διάβασε όλα, αλλά ήταν ήδη πάνω από 18 χρονών και της αρέσουν γενικά τα μυθιστορήματα φαντασίας.
Τα μυθιστορήματα αυτά περιέχουν πολύ βία, όπως διστυχώς και κάθε τι στο σύγχρονο κόσμο. Δηλαδή ένα δελτίο ειδήσεων περιέχει συνήθως περισσότερη βρωμιά και βία από ένα βιβλίο Χάρυ Πόττερ.
Δεν μπορούμε να βάλουμε τα παιδιά μας σε γυάλα, ούτε να τους απαγορεύουμε χωρίς εξήγηση ότι νομίζουμε ότι μπορεί να τα βλάψει. Είναι προτιμότερο να συζητάμε μαζί τους κάθε φορά που προκύπτει κάποιο θέμα (βιβλίο, πρόγραμμα τηλεόρασης, παιχνίδι) τι σκεφτόμαστε γι αυτό και γιατί νομίζουμε ότι πρέπει ή δεν πρέπει ν' ασχοληθούν μ' αυτό. Έτσι θα μάθουν σιγά σιγά και μόνα τους να προστατεύουν τον εαυτό τους, αλλά θα έχουν και επιχειρήματα απέναντι στους συνομηλίκους τους, γιατί επέλεξαν ν΄ασχοληθούν ή να μην ασχοληθούν με κάτι.
Η μεγαλύτερη προσφορά που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας, εκτός από την αγάπη μας, είναι να τα έχουμε (όσο είναι μαζί μας) κοντά στο Χριστό και την Εκκλησία και να τα κάνουμε παιδιά σκεπτόμενα κι όχι στρατιωτάκια υπερπροστατευμένα.
Υποκλίνομαι , τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ανοιχτή σου στρατηγική προσέγγιση παιδείας και το ανοιχτό σου πνεύμα. Ευγε..
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...
Είναι έφηβος ο Νίκος (filotas), γεμάτος από διαθεση για αγώνα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.