Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
LOCKHEART
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 764
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
Επικοινωνία:

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από LOCKHEART »

max1 έγραψε:
Στο Μαξίμου δεν κρύβουν την ανησυχία τους ότι το νέο κρούσμα θα αναγάγει την εγκληματικότητα σε ένα από τα βασικότερα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας και θα ανοίξει νέες δημοσκοπικές πληγές στη ΝΔ.



ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΙΣΧΟΣ !!!

NTΡΟΠΗ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!! ! !

ΚΑΗΚΕ Η ΑΘΗΝΑ , Η ΗΛΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ! ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ ! ΕΛΕΟΣ!

ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΣ ΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ....

Α ΡΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Ο ΛΑΟΣ ! !
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από ψυχουλα »

pr28 έγραψε:O αστυνομικός έδρασε απ' ότι φαίνεται πολύ γενναία!
και δυστυχώς συνελήφθει ! :angryfire

η γενναιοτητα καλο ειναι να συνοδευεται απο σωστη κριση. Εξαιτιας της ακριτης γενναιοτητας αυτου του ανθρωπου η κοπέλα αυτή είναι νεκρή.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
LOCKHEART
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 764
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
Επικοινωνία:

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από LOCKHEART »

ψυχουλα έγραψε:
pr28 έγραψε:O αστυνομικός έδρασε απ' ότι φαίνεται πολύ γενναία!
και δυστυχώς συνελήφθει ! :angryfire

η γενναιοτητα καλο ειναι να συνοδευεται απο σωστη κριση. Εξαιτιας της ακριτης γενναιοτητας αυτου του ανθρωπου η κοπέλα αυτή είναι νεκρή.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ είναι τα εξής : ΤΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ;

Μια αστυνομία που να κάνει την πάπια ; και μετά να λέμε γιατί δεν αντέδρασε ή δεν αντέδρασε σωστά κλπ;

Η μια αστυνομία που να επεμβαίνει ; Απορώ αν υπάρχει σχέδιο νόμου για το πως ένας αστυνομικό πρέπει να αντιδρά.

ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ

Αν δεν αντιδρούσε και είχα πάλι θύμα θα λέγαμε γιατί δεν αντέδρασε για να σωθεί το θύμα
Αν δεν αντιδρούσε και δεν είχαμε θύμα θα λέγαμε γιατίδ εν αντέδρασε να αποτραπεί η ληστεία
Αφού αντέδρασε και είχα θύμα λέμε γιατί αντέδρασε
Αφου αντέδρασε και δεν είχαμε θύμα θα λέγαμε γιατί αντέδρασε και γιατί η αστυνομία βγάζει πιστόλια

ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από ψυχουλα »

LOCKHEART έγραψε:
ψυχουλα έγραψε:
pr28 έγραψε:O αστυνομικός έδρασε απ' ότι φαίνεται πολύ γενναία!
και δυστυχώς συνελήφθει ! :angryfire

η γενναιοτητα καλο ειναι να συνοδευεται απο σωστη κριση. Εξαιτιας της ακριτης γενναιοτητας αυτου του ανθρωπου η κοπέλα αυτή είναι νεκρή.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ είναι τα εξής : ΤΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ;

Μια αστυνομία που να κάνει την πάπια ; και μετά να λέμε γιατί δεν αντέδρασε ή δεν αντέδρασε σωστά κλπ;

Η μια αστυνομία που να επεμβαίνει ; Απορώ αν υπάρχει σχέδιο νόμου για το πως ένας αστυνομικό πρέπει να αντιδρά.

ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ

Αν δεν αντιδρούσε και είχα πάλι θύμα θα λέγαμε γιατί δεν αντέδρασε για να σωθεί το θύμα
Αν δεν αντιδρούσε και δεν είχαμε θύμα θα λέγαμε γιατίδ εν αντέδρασε να αποτραπεί η ληστεία
Αφού αντέδρασε και είχα θύμα λέμε γιατί αντέδρασε
Αφου αντέδρασε και δεν είχαμε θύμα θα λέγαμε γιατί αντέδρασε και γιατί η αστυνομία βγάζει πιστόλια

ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!
κοίταξε να δεις σίγουρα ό, τι και να έκανε θα υπήρχαν αντιρρήσεις. Εγώ πάντως θα είχα αντίρρηση όπως και έχω μόνο σε καταστάσεις σαν και αυτή εφόσον δηλαδή υπάρχει άμαχος πληθυσμός, αφήνεις να πάρουν τα λεφτά και να φύγουν, όπλο βγάζεις μόνο αν απειλείται πραγματικά η ζωή κάποιου, οι ληστές είθισται να παίρνουν τα χρήματα και να φεύγουν και πυροβολούν μόνο αν υπάρξει αντίσταση. Αυτό που θέλουμε είναι εκπαιδευμένους αστυνομικούς που να δρουν όταν πρεπει και όπως πρέπει με γνώμονα πάντα πρώτα απόλα την προστασία της ζωής των πολιτών, χρήματα ξαναγίνονται ζωές όχι.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από aposal »

Το πρόβλημα κατά την άποψή μου είναι :
Χρειάζεται η αστυνομία να είναι καλύτερη;
Αυτοί που αποφασίζουν την τύχη του πλανήτη μας θεωρώ ότι έχουν κάθε όφελος να μην θέλουν αποτελεσματικές αστυνομίες (παγκοσμίως).
Αν όλοι φοβούμαστε μήπως μας κλέψουν, ή μας σκοτώσουν, για τα χρήματα, δεν θα αποδεχθούμε ευκολότερα την κατάργηση του χρήματος και την αντικατάστασή του από ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω έξυπνων ταυτοτήτων;
Δηλαδή το chip;
Το οποίο αρχικά θα υπάρχει στις ταυτότητες, αλλά λόγω του κινδύνου απώλειας, ή κλοπής της, θα τοποθετηθεί, στη συνέχεια,κάτω από το δέρμα (στο χέρι ή το μέτωπο).
Κι έτσι όλα θα πηγαίνουν as planned, που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικανοί.
Αχ αυτοι οι Αμερικανοί!
Ποιός τους αγαπάει πιο πολύ; Ο Γιωργάκης ή η Θεοδώρα;
(από συζήτηση στη Βουλή)
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
heart
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1069
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από heart »

Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή της
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από panos0 »

Κριμα πραγματικα κριμα μια νεα κοπελα να σκοτωθει ετσι, ο Θεος πρεπει να την βαλει στον Παραδεισο.
Τους βαζουν και φυσικα τους αφηνουν για να υπαρχει δικαιολογια για τα νεα μετρα. :wink: :wink:

Εγω παντως απο οτι ξερω στην καποια πορεια μου σε πολεμικες τεχνες σε ολες τις συμβουλες αυτοαμυνας ειτε σε ληστεια σε ταμειο ειτε στον δρομο συμβουλη ειναι να δωσεις τα χρηματα, αμυνεσε μονο εαν παρα το οτι εδωσες τα χρηματα ο ληστης δεν φευγει αλλα θελει να σε σκοτωσει κιολα, πραγμα σπανιο αφου ο εκτελεστης δεν θα πιασει κουβεντα, αλλα και ο ληστης ειδικα σε τετοιες περιπτωσεις τραπεζων κλπ πρωτο στοχο εχει τα λεφτα και οχι να σκοτωσει, δεν νοειτε λοιπον να βγαλω το οπλο και να αρχισω να πυροβολω εναντιων ληστων στο δρομο.
Δημοσ.: 590
Δημοσ.: 591 " Έρχομαι και εγώ...."

I'll take lives and show all no mercy that night
Attack those not knowing my force
efraim21
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 5:00 am

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από efraim21 »

EΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΛΟΠΕΣ Η ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ 80% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΗΛΘΑΝ ΕΔΩ.
ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΗΤΑΝ
ΑΠΟ ΑΘΩΩΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΕΣ ΠΟΙΝΕΣ.ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΕΙΣ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΕΧΕΙΣ ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΣΟΥ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΗΛΘΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΑ;
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΛΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
pr28
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 29, 2007 5:00 am

Re: Αυτό είναι πόλεμος πραγματικός

Δημοσίευση από pr28 »

Απο την στιγμη που υπαρχει οπλο στα χερια ενος παρανομου , η αστυνομία ειναι αναγκασμενη να αντιδρασει, και σε καθε μαχη πιθανον να υπαρχουν απωλειες.
Η εκπαιδευση των αστυνομικών ,αλλο ενα ΜΜΕτζιδικο παραμυθι .Υπάρχει τροπος να συλαβει 1 αστυνομικος τους 2 οπλισμενους χωρις καν να τραβηξει οπλο ?Πολλές ταινιες του Βανταμ βλεπουν οσοι τα λένε αυτα ...

"χρήματα ξαναγινονται οι ζωες οχι" .
Για τις ζωές σιγουρα δεν ξαναγινονται .
Στα χρηματα εχω μια καποια αντιρρηση .Μετα τις καταστροφές -βανδαλισμους του Δεκεμβρη ,ανακάμψαν οι καταστηματαρχες που ειχαν ζημιες ή ηταν και αυτο ενα επιπλεον οικονομικό βαρος μεσα στην κρίση ?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”