Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Δημοσίευση από pilotos »

Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Σας παρακαλούμε να ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ το παρακάτω ΑΡΘΡΟ πολύ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και να το αναδημοσιεύσετε ΠΑΝΤΟΥ, μήπως και γλιτώσει κάποια ψυχή από τη σύγχρονη σκλαβιά μιας αμερικανικής εταιρίας.

Όποιος μπορεί, ας μεταφράσει το άρθρο σε κάποια άλλη γλώσσα ( αγγλικά, γαλλικά, ρωσικά, σερβικά κλπ )και ας μας το στείλει ( pilotos91@pathfinder.gr ) γιατί ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ οι ΛΑΟΙ όλου του κόσμου, και ειδικά στα Βαλκάνια και στην Ανατολική Ευρώπη, καθώς και οι παλιννοστούντες και οι οικονομικοί μετανάστες στην Ελλάδα και τη Κύπρο.


(
http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... es_skopia/ )
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Αγαπητέ πιλότε ,ωραίο το άρθρο αλλά και πάλι εγώ είμαι επιφυλακτική.

Πιστεύεις ότι πέφτουν απλά σε μιά πλάνη; δηλ. είναι άβουλα νοητικά άτομα και τους κάνουν ότι θέλουν;
Δεν έχουν οι ίδιοι κάποια ευθύνη;
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Δημοσίευση από pilotos »

Καλησπέρα, Βασιλική.

Έχουν ευθύνη έως ένα σημείο, δηλαδή στο σημείο που δέχονται άκριτα όσα τους σερβίρει η Σκοπιά και δεν αντιλαμβάνονται τα παιχνίδια με τις αλλαγές ημερομηνιών και διδασκαλιών. Απο κει και πέρα έχουν και άλλη ευθύνη, αν βλέπουν τα δογματικά λάθη, αλλά παραμένουν μέσα.

Ευθύνη έχουμε και όλοι μας που δεν ξέρουμε ή δεν μας μαθαίνουν σωστά την Ορθόδοξη πίστη. Πόσοι από εμάς τους Ορθοδόξους μελετάμε την Αγία Γραφή ; Πόσοι γνωρίζουμε πως ερμηνεύει η Εκκλησία από αρχαιοτάτων χρόνων τα διάφορα χωρία, ώστε να μη πέσουμε σε πλάνη ; Πόσοι ξέρουμε το πως και το γιατί της πίστεώς μας ;

Ευθύνη έχουμε και ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί για το τρόπο που συμπεριφερόμαστε και ζούμε. Αν σκανδαλίζουμε, τότε τα άτομα που έχουν ενταχθεί σε αιρέσεις εγκλωβίζονται σε αυτές, γιατί αδυνατούν να δουν τη διαφορά ΠΙΣΤΗΣ με τα έργα που κάνουμε ως Επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί ή απλοί πιστοί.

Ξέρεις ότι μια ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ - προτεσταντική ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ( σκανδαλοθηρική ) από την Αυστραλία ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ όλα τα σκάνδαλα των πεπτωκότων ιερέων ή μοναχών ( τα ελάχιστα πάντως σε σχέση με τη πλειοψηφία ) για να κατηγορήσει την Ορθόδοξη πίστη ; Ξέρετε ότι δημοσίευσε ένα ΧΥΔΑΙΟΤΑΤΟ ΑΡΘΡΟ κατά της Ιεραρχίας της Ελλάδος, εξαιτίας της απόφασης του Συνοδικού ΔΙκαστηρίου ; Ξέρετε ότι σήμερα το αναδημοσιεύει ένα φανατικό αντιεκκλησιαστικό μπλογκ του wordpress, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν συγκοινωνούντα δοχεία ΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ και ΑΘΕΩΝ ; Βέβαια, ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΥΠΟΚΡΙΣΗ, ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ, ΣΕ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ, αλλά η βλάβη γίνεται στους ασθενείς ως προς τη πίστη Ορθοδόξους Χριστιανούς ... Έτσι κρατούν ΠΕΙΘΗΝΙΑ και ΥΠΑΚΟΥΑ τα μέλη τους οι διάφορες αιρέσεις ...

Η Ενημέρωση και η προσευχή και η νηστεία είναι οι μόνες σίγουρες λύσεις. Η αγάπη και η ταπείνωση και η εν μετανοία ζωή μας και τα ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ μπορούν να πείσουν. Όχι λόγια και διακηρύξεις.

Καλούμαστε όλοι να βοηθήσουμε, γιατί όλοι ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και την πονάμε. Και στον αντιαιρετικό αγώνα και στην Ορθόδοξη Εξωτερική ιεραποστολή, και στην ενορία και στο μοναστήρι. Στώμεν καλώς. Ματαιοπονούν ( Ματθ, 16:18 ).

Αλλά, νομίζω, ότι ήρθε η ώρα ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΥΜΑ ΛΑΣΠΗΣ που εκπέμπουν αυτές οι ευαγγελικές -προτεσταντικές ιστοσελίδες κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της Παναγίας , των Αγίων, ήρθε η ώρα να ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ... Θα επανέλθω αν χρειαστεί σε διάφορες προτάσεις.

Αυτές τις μέρες θα ξεχυθούν τα μέλη της Σκοπιάς στους δρόμους για την ετήσια σύναξή τους ( ανάμνηση του μυστικού δείπνου ). Οι συνάξεις αυτές έχουν σκοπό τη στρατολόγηση νέων μελών. Τι θα κάνουμε ; Ας κάνουμε προσευχή και ας αναδημοσιεύουμε όσο το δυνατόν περισσότερα άρθρα που ξεσκεπάζουν τη Σκοπιά. Αν δούμε φυλλάδια στη γειτονιά μας ή στην ενορία μας, ας μπούμε στο κόπο να ενημερώσουμε φίλους και γνωστούς και γείτονες. Ο Θεός να μας ελεήσει...


( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... es_skopia/ )
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Δημοσίευση από pilotos »

Για να καταλάβετε τι εννοώ, μπορείτε να δείτε πως πολεμούν την Εκκλησία τα νεοπαγανιστικά και αθεϊστικά μπλογκ στο wordpress.

Αναμασούν αναξιόπιστα πράγματα που έχουν απαντηθεί, χρησιμοποιούν ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΕΣ-προτεσταντικές ιστοσελίδες για να χτυπήσουν την Εκκλησία, μιλάνε για αθεϊα ... Δείτε πως γίνεταη η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ των διαφόρων νεοποχίτικων οργανώσεων στο διαδίκυτο, των αιρέσεων και των παραθρησκειών.

Αυτά τα γράφω όχι για να επισκεφτείτε τα μπλογκ τους και να εμέσετε από τις αηδίες που γράφουν, αλλά για να ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ όλης της Εκκλησίας. Πρέπει να γίνει ένα δίκτυο ιστοσελίδων και μπλογκ Ορθοδόξων σε όλο το κόσμο που να γράφει αντιαιρετικά άρθρα και Ορθόδοξα άρθρα κατήχησης ( και κάποιοι να μεταφράζουν ).

( http://botd.wordpress.com/top-posts/?lang=el )

Όσα γράφουν είναι αναμασήματα των τελευταίων νεοπαγανιστών, που φθίνουν ο ένας μετά τον άλλο, μέσα στη σαπίλα και το ψέμα τους. Τα έχει απαντήσει η Εκκλησία :
( http://www.apologitis.com/ ) ( http://www.oodegr.com/neopaganismos/index.htm )

Το διαδίκτυο μπορεί να γίνει ένα ευλογημένο όχημα για να καταρρεύσουν οι μύθοι της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, του παγανισμού, της αθείας, των αιρέσεων και παραθρησκειών. Χρειάζεται προσευχή και ΕΝΟΤΗΤΑ. Αυτο το τονίζω για να προβάλλω την ανάγκη υπέρβασης των μικρών ΔΙΑΦΟΡΩΝ μας, γιατί οι ΑΙΡΕΣΕΙΣ και οι ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΕΣ αποτελούν πρόβλημα για το ελληνικό έθνος και ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.

Σας παρακαλώ να μεταφραστεί ( από αδελφούς -εθελοντές ) το άρθρο για την εταιρία Σκοπιά ( τουλάχιστον στα αγγλικά ), ώστε να δώσουμε μαρτυρία για τους Ορθόδοξους λαους των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης που κινδυνεύουν από τις χιλιάδες δυτικόφερτες αιρέσεις ( νέα καταμέτρηση μιλάει για 40.000 !!! )

( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... es_skopia/ )

Αναδημοσιεύστε το σε μπλογκ, ιστοσελίδες, φόρουμ, κλαμπ και προσωπικές σελίδες, ΕΙδικά αυτές τις μέρες που οι μάρτυρες της Σκοπιάς θα ξεχυθούν στους δρόμους για να καλέσουν για την ετήσια συγκέντρωσή τους. Μπορεί να σώσετε κάποιον αδελφό. Προσευχηθείτε να ελευθερωθούν όσοι έχουν εμπλακεί με τη Σκοπιά και τις άλλες αιρέσεις. Βοηθήστε ΟΛΟΙ, πριν είναι αργά για τους συνανθρώπους μας.
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Δημοσίευση από pilotos »

Στο άρθρο μας για τα μέλη της Σκοπιάς και την τυφλή, πνευματική υποδούλωση σε μια αμερικανική εκδοτική εταιρία, με θρησκευτικό μανδύα , κάναμε 3 αναγκαίες προσθήκες.
( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... es_skopia/ )

Θα το κρατήσουμε πρώτο για κάποιες μέρες γιατί αγωνιούμε για τους Ορθόδοξους λαούς της Ανατολικής Ευρώπης.

Εκατοντάδες ευαγγελικές, προτεσταντικές, πεντηκοστιανές ομάδες, μορμόνοι, αντβεντιστές, βαπτιστές, μάρτυρες της Σκοπιάς και άλλες παραθρησκείες έχουν στείλει δεκάδες "μισσιονάριους" στα Βαλκάνια και Ανατολική Ευρώπη και προσπαθούν να κερδίσουν νέα μέλη. Και εμείς ; Τι κάνουμε εμείς ; Ξέρετε ότι η όποια αύξηση παρουσιάζουν, πλέον, οι προτεσταντικές, ευαγγελικές, πεντηκοστιανές και χιλιαστικές ομάδες στην Ελλάδα και στη Κύπρο, οφείλεται στο ψάρεμα παλλινοστούντων και οικονομικών μεταναστών από Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουκρανία, Γεωργία και Ρωσία ; Υπάρχουν ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ σε αυτές τις γλώσσες, για να προστατέψουμε τα αδέλφια μας ; Κίνδυνο αντιμετωπίζουν και οι Έλληνες του εξωτερικού ( δεύτερης και τρίτης γενιάς ), λόγω έλλειψης γνώσης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λόγω διαμονής σε ετερόδοξο περιβάλλον, όπου η αλλαγή "εκκλησίας" θεωρείται κάτι φυσιολογικό και ανώδυνο !!!


Παρακαλούμε όσους αδελφούς γνωρίζουν καλά ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ να μεταφράζουν αντιαιρετικά κείμενα ( ένας ή και πολλοί μαζί , με τη βοήθεια θεολόγων ) για να ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ τους Ορθοδόξους. Το διαδίκτυο μας δίνει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, αφού οι Ορθόδοξες εκκλησίες είναι αρκετά φτωχές σε υλικοτεχνική υποδομή και εκδόσεις, λόγω έλλειψης χρημάτων.

Να πούμε και τη ταπεινή μας γνώμη. Θεωρούμε ότι ξοδεύονται ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ σε κατασκευή κτιρίων, αλλά δεν επενδύονται ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, μελετημένες, σοβαρές, τεκμηριωμένες από τη Γραφή και τους Πατέρες της Εκκλησίας, σε χιλιάδες αντίτυπα που να διανέμονται ΔΩΡΕΑΝ στους Ορθόδοξους πιστούς. Ας το σκεφτούν οι Πνευματικοί μας Πατέρες αυτό. Γιατί χάνονται ψυχές ... Και έχουμε όλοι ευθύνη, μεγάλη ή μικρή ...
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στις πόρτες μας. Ποιοι ; Γιατί ;

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Εχθές υπήρχε στη ΝΕΤ ένα φοβερό ρεορτάζ για τους Αλμπίνο απο την εκπομπή ΕΞΑΝΤΑΣ-

μιλάμε για ανατριχιαστικο ρεπορτάζ - εκεί δε μπορεί κάτι να κάνει η Ελληνική Ορθόδοξη Ιεραποστολή;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”