Εχω μια απορια σε ενα θεμα που προεκυψε απο μια συζητηση που ειχα με εναν εβραιο ελληνα ηληκιωμενος ανθρωπος και σεβαστος.Αυτο εχει ωσ εξης του εκανα μια ερωτηση για το εβραικο πασχα και στη συζητηση πανω μου ερωτησε αν ξερω για ποιο λογο ειναι κινητη εορτη το Ορθοδοξο Πασχα (δυστηχως δε γνωριζα) και μου ειπε οτι η Ορθοδοξη Εκκλησια περιμενει να περασει πρωτα το εβραικο πασχα που εινα και αυτο κινητη εορτη και μετα απο μερικες ημερες γινεται το δικο μας Πασχα.
Αυτο μου ειπε γινεται διοτι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ κατα το εβραικο πασχα ηταν ακομα με τουσ μαθητες δεν ειχε συληφθει ακομα.
Γνωριζετε κατι περι του θεματος
Ορθόδοξο Πάσχα και Εβραϊκό
Συντονιστής: Συντονιστές
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Re: ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΣΧΑ & ΕΒΡΑΙΚΟ?
Ρίξε μια ματιά 
- GEOXAN
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 71
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 5:46 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Επικοινωνία:
Re: ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΣΧΑ & ΕΒΡΑΙΚΟ?
Σε ευχαριστω teri πρεπει να ψαχνω καλυτερα στο φορουμ..Teri έγραψε:Ρίξε μια ματιά