Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Συντονιστής: Συντονιστές
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Δεν είμαι σίγουρος ότι εκείνοι οι ήρωες, αν έβλεπαν πώς ζουν και τι κάνουν σήμερα οι Έλληνες, θα ξεσηκώνονταν... Κι αν το έκαναν θα ήταν επειδή ακριβώς στέκουν πολύ πιο ψηλά από εμάς σε ηθικό κι όχι μόνο ανάστημα...
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Oι ηρωίδες του 1821
http://schoolde.googlepages.com/oi_hroi ... 1821.ppt#1
http://schoolde.googlepages.com/oi_hroi ... 1821.ppt#1
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Πριν ρωτήσεις: τι έκανε η πατρίδα σου για σένα; ...ρώτησε τον εαυτό σου: ... τι έκανες εσύ γι' αυτή !
http://www.youtube.com/watch?v=C_DeElaAubo
http://www.youtube.com/watch?v=iOVIJJsl ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=C_DeElaAubo
http://www.youtube.com/watch?v=iOVIJJsl ... re=related
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1199
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
ο εθνικος ξεσηκωμος του 1821,δεν εχει τελειωσει..................
οσο υπαρχουν αλυτρωτες πατριδες,ο ορκος των αγωνιστων δεν εχει εκπληρωθει
οσο υπαρχουν αλυτρωτες πατριδες,ο ορκος των αγωνιστων δεν εχει εκπληρωθει
ελεησον με ο Θεος
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Ηλία σε κόβω για Συνασπιστή!
(Βουλωμένο γράμμα διαβάζω, το ξέρω)!
(Βουλωμένο γράμμα διαβάζω, το ξέρω)!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Ψηλά το κεφάλι Έλληνες και Ελληνίδες μου! Να ζήσουμε αντάξια των ηρώων της Πίστεως και της
Πατρίδας, και να πέσουμε αντάξια αν χρειαστεί!
Τα μεγαλύτερα κακά στην Ελλάδα τα προξένησαν οι δήθεν έλληνες μορφωμένοι στο εξωτερικό με άθεα γράμματα..Αυτοί μόλις ανέλαβαν της εξουσία του ελεύθερου έθνους, το πρώτο που έκαναν ήταν να κλείσουν τα 480 από τα 500 μοναστήρια που είχε εκείνη τη στιγμή η Ελλάδα, να καταστρέψουν 80 Εκκλησιές ιστορικές της Αθήνας μόνο για να κάνουν δρόμους...να φυλακίσουν μέχρι και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη...Απίστευτο μου φαίνεται!!! Φοβερό! Προστατέψτε τα παιδιά σας(όσοι έχουν η θα αποκτήσουν) διότι στα σχολεία υπαρχουν δάσκαλοι-ες και καθηγητές που διδάσκουν αθεΐα και έλλειψη κάθε σεβασμού στην πατρίδα.
Η Παναγία Μητέρα του Κυρίου μαζί σας!
Πατρίδας, και να πέσουμε αντάξια αν χρειαστεί!
Τα μεγαλύτερα κακά στην Ελλάδα τα προξένησαν οι δήθεν έλληνες μορφωμένοι στο εξωτερικό με άθεα γράμματα..Αυτοί μόλις ανέλαβαν της εξουσία του ελεύθερου έθνους, το πρώτο που έκαναν ήταν να κλείσουν τα 480 από τα 500 μοναστήρια που είχε εκείνη τη στιγμή η Ελλάδα, να καταστρέψουν 80 Εκκλησιές ιστορικές της Αθήνας μόνο για να κάνουν δρόμους...να φυλακίσουν μέχρι και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη...Απίστευτο μου φαίνεται!!! Φοβερό! Προστατέψτε τα παιδιά σας(όσοι έχουν η θα αποκτήσουν) διότι στα σχολεία υπαρχουν δάσκαλοι-ες και καθηγητές που διδάσκουν αθεΐα και έλλειψη κάθε σεβασμού στην πατρίδα.
Η Παναγία Μητέρα του Κυρίου μαζί σας!
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1199
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
aposal έγραψε:Ηλία σε κόβω για Συνασπιστή!
(Βουλωμένο γράμμα διαβάζω, το ξέρω)!
συνασπιστης??????????????????????????????????
εγω δεν σε εβρισα Αποστολε..................................
ελεησον με ο Θεος