Προκλήσεις Νεοπαγανιστών στη Θεσσαλονίκη!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Προκλήσεις Νεοπαγανιστών στη Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευση από pilotos »

Απίστευτη ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αυτό το Σάββατο, όπου θα κάνουν πορείες και "μνημόσυνα".

Στείλτε διαμαρτυρία και κάντε τηλέφωνα διαμαρτυρίας στις τοπικές Μητροπόλεις και στις ενορίες σας. Αυτοί που έσφαξαν 10.000.000 εκατομμύρια και πλέον ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ προκαλούν τη νοημοσύνη μας ...

Δείτε το πρόγραμμα τους !!! Εμπλέκουν και τους αρχαίους Έλληνες στις τελετές τους ...
Η Ελλάδα δολοφονείται από ένα εσμό αθέων, νεοπαγανιστών και παραθρησκευτικών ομάδων.



Σάββατο 04.Απριλίου 2009,
Eκδήλωση μνήμης για την σφαγή των 15.000 Θεσσαλονικέων υπό τον Άγιο Θεοδόσιο το 390 μ.χ

Η εκδήλωση μνήμης και τιμής των σφαγιασθέντων υπό του Θεοδοσίου Θεσσαλονικέων, θα έχει ως εκκίνηση την άφιξη της δάδας με την επιβώμια προγονική πυρά (ώρα 18:30).
Την δάδα θα την φέρουν δρομείς οι οποίοι προηγουμένως, διασχίζοντας τους δρόμους της πόλης – χωρίς να προκαλέσουν το παραμικρό κώλυμα στην κυκλοφορία – θα καταθέσουν στεφάνια στον κοινό πρόγονο που τιμούσαν οι φονευθέντες υπό του Θεοδοσίου Θεσσαλονικείς, στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, καθώς και στον ανδριάντα του διδασκάλου του, του Αριστοτέλους.
Οι εκδηλώσεις τιμής και η τέλεση του μνημοσύνου θα πραγματοποιηθούν δίπλα στον αρχαιολογικό χώρο του ανακτορικού συγκροτήματος του Γαλερίου (πεζόδρομος Δημ. Γούναρη), 50 μέτρα απ’ το σημείο που ήταν ο Ιππόδρομος της Θεσσαλονίκης όπου έγινε η σφαγή.
smallafissa-15000-sfagiasthentonweb1.jpg
Η αφίσα αυτή η οποία σύμφωνα με πολλούς αρχαιολόγους και ιστορικούς απεικονίζει τον διασωθέντα και υπερμεγέθη (ύψους 5 μ.) ανδριάντα του Θεοδοσίου Α΄ (Barletta, Βασιλική του Αγίου Μνήματος), επιλέχθηκε απο την πλειονότητα των αναγνωστών κατα την ψηφοφορία που προηγήθηκε.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Ώρα 18:00
Κατάθεση στεφάνου στον ανδριάντα του φιλοσόφου Αριστοτέλους (Πλ. Αριστοτέλους).

Εκκίνηση δρομέων από την Πλατεία Αριστοτέλους προς το άγαλμα του Μεγ. Αλεξάνδρου δια μέσου της παραλιακής, φέροντας σύμβολα ενωτικά και μεταφέροντας την δάδα με την επιβώμια προγονική πυρά.

Κατάθεση στεφάνου από τους δρομείς στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Διαδρομή δρομέων δια μέσου των κεντρικών δρόμων και τερματισμός στην πλ. Ναυαρίνου (πεζόδρομος Δημ. Γούναρη), στο σημείο της εκδήλωσης.

Εναρξη εκδηλώσεων στην πλ. Ναυαρίνου (πεζόδρομος Δημ. Γούναρη)

Ώρα 18:30
ΑΦΙΞΗ ΔΡΟΜΕΩΝ

Υποδοχή των δρομέων που φέρουν την προγονική πυρά. Αφή της επιβώμιας πυράς.

Στεφάνωση των δρομέων με κλάδους ελαίας.

Κατάθεση στεφάνου από τους δρομείς εις μνήμη των σφαγιασθέντων Θεσσαλονικέων.

Τιμητική απονομή στους δρομείς αναμνηστικών κυπέλλων που αναγράφουν την αναφορά της εκδήλωσης (Μνήμη Θεσσαλονικέων, 390 μ.Χ.).

Ώρα 18:50
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗΣ
Παρευρίσκονται και συμμετέχουν με δικές τους μελοποιήσεις τους οι συνθέτες Βασίλης Γαλανός (Αμόθεν, Δειπνοσοφιστές), ο Αλέξανδρος Χάχαλης (Απόλλωνος Ναός) και ο Δημήτριος Μιχάκης – Αλέξανδρος.
Χοροκίνηση: Υπατία η Αθηναία.
Ώρα 19:10 Χαιρετισμοί διοργανωτών, εκπροσώπων φορέων & προσωπικοτήτων.

Ώρα 19:25 Ομιλία του συγγραφέα Γεωργίου Γρηγορομιχελάκη.
Θέμα: «Μια 20ετία αγώνων ενάντια στην άγνοια και την αμάθεια: Ποιοι είμαστε».

Ώρα 19:40 Ομιλία του σκηνοθέτη Γιώργου Φωτεινού.
Θέμα: «Ιππόδρομος Θεσσαλονίκης, 390 μ.Χ.: Οι μνήμες της πόλης αποζητούν την ιστορική δικαίωση».

Ώρα 20:05 Καταθέσεις στεφάνων εκ μέρους φορέων και ατόμων.

Ώρα 20:15 Τελετή μνημοσύνου σύμφωνα με τις παραδόσεις και τις δοξασίες των νεκρών Θεσσαλονικέων πολιτών.

Ώρα 20:25 Διανομή πανσπερμίας στους παρευρισκόμενους, σύμφωνα με τις παραδόσεις των αρχαίων Ελλήνων κατά τα μνημόσυνα. Κατάθεση απ’ τους παρευρισκόμενους πήλινων οστράκων με τα ονόματα των νεκρών.

Ώρα 20:35
α. Κωνσταντίνου Καβάφη:
…………………………………..Γιατί τα σπάσαμε τ’ αγάλματά των,
…………………………………. γιατί τους διώξαμεν απ’ τους ναούς των,
…………………………………..διόλου δεν πέθαναν γι’ αυτό οι Θεοί…
Το ποίημα «Ιωνικόν» του Κωνσταντίνου Καβάφη σε μελοποίηση και ερμηνεία του Αλέξανδρου Χάχαλη.
Χοροκίνηση: Υπατία η Αθηναία

β. Γεωργίας Αλεξίου – Γοργούς:
……………………………….Ελαία Ιερά! Ελαία ζείδωρος! Ελαία αειφόρος
……………………………….Ελαία καλλιστέφανος! Ελαία Αθηνά!
Το ποίημα της Γεωργίας Αλεξίου – Γοργούς «Ελαία Αθηνά» σε μελοποίηση και ερμηνεία του Δημητρίου Μιχάκη – Αλεξάνδρου.

Παράδοση κλάδων ελαίας στους παρευρισκομένους προς μνήμη των θυμάτων.
Πέρας των εκδηλώσεων.
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
efraim21
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 5:00 am

Re: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ !

Δημοσίευση από efraim21 »

..........Κατά τη διάρκεια της απουσίας του Θεοδοσίου ταραχές ξέσπασαν στη Θεσσαλονίκη. Οι κάτοικοι της πόλης σκότωσαν έναν από τους στρατηγούς του Θεοδοσίου και αρκετούς στρατιώτες. Ο Θεοδόσιος οργισμένος διέταξε να σφαγιασθούν χιλιάδες Θεσσαλονικείς (390), πράξη που επιτιμήθηκε αυστηρά από τον Αμβρόσιο ο οποίος ζήτησε από τον αυτοκράτορα να μετανοήσει δημοσίως για το αμάρτημά του αρνούμενος να του προσφέρει την Αγία Μετάληψη. Αρχικά ο Θεοδόσιος δίστασε να υποκύψει στον εκβιασμό του επισκόπου αλλά τελικά κάμφθηκε. Μερικοί ιστορικοί αξιολογούν το περιστατικό ως την πρώτη παραχώρηση της κοσμικής εξουσίας έναντι της εκκλησιαστικής, πράγμα που οδήγησε κατά τους μετέπειτα αιώνες την Εκκλησία να διεκδικεί την πρωτοκαθεδρία.
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ !

Δημοσίευση από pilotos »

Από την ιστοσελίδα του ΑΝώνυμου Απολογητή λαμβάνουμε και τα ακόλουθα στοιχεία που αποδεικνύουν
1) Και η εξέγερση των Θεσσαλονικέων δεν είχε θρησκευτικά κίνητρα, ούτε η καταστολή της εξέγερσης δεν είχε θρησκευτικά κίνητρα

2)Η Εκκλησία απερίφραστα καταδίκασε τη σφαγή και ταπείνωσε το Μέγα Θεόδοσιο.

3)Αυτοί όλοι οι νεοπαγανιστές, νεοεποχίτες, για μια ακόμα φορά προσπαθούν να παρασύρουν τους πατριώτες Έλληνες. Είναι ανιστόρητοι και απερίγραπτα γραφικοί αλλά και επικίνδυνοι, γιατί διαταράσσουν την εθνική και θρησκευτική ΕΝΟΤΗΤΑ των Ελλήνων με τα ανιστόρητα ψεύδη τους.


Το 390, με αφορμή τη φυλάκιση ενόςδημοφιλούς ( ομοφυλόφιλου ) ηνίοχου του Ιππόδρομου, ο λαός της Θεσσαλονίκης εκδήλωσε τα αντιγερμανικά του αισθήματα σκοτώνοντας τον Γερμανό στρατηγό του Ιλλυρικού. Ο Θεοδόσιος διέταξε τον στρατό να περικυκλώσει τον Ιππόδρομο και να σφάξει όλους τους θεατές. Το γεγονός προκάλεσε την αντίδραση του επισκόπου Μεδιολάνων (Μιλάνου) Αμβρόσιου. Ο αυτοκράτορας αναγκάσθηκε να υποβληθεί στην ταπείνωση της δημόσιας αποκήρυξης της πράξης του. Κατά τον Μαλάλα «ἔμεινεν ἐπὶ πολλὰς ἡμέρας μὴ εἰσερχόμενος εἰς τὴν ἐκκλησίαν, ἕως οὐ παρακληθεὶς ὁ ἐπίσκοπος εἰς τὰ ἅγια γενέθλια ἐδέξατο αὐτὸν»

Το 390 μ.Χ. κατά διαταγή του ηγούμενου των Ιλλύριων στρατιωτών του Βουθέρικου συλλήφθηκε ηνίοχος του Ιπποδρόμου λόγω κακοήθειας( ομοφυλοφιλίας ). Επειδή ο όχλος απαιτούσε την αποφυλάκισή του και ο Βουθέρικος αρνούνταν, ο λαός στασίασε και σκότωσαν αυτόν και τους αξιωματούχους του. Ο Θεοδόσιος μόλις πληροφορήθηκε το περιστατικό οργίστηκε τόσο πολύ ώστε διοργάνωσε αγώνες στον Ιππόδρομο με στόχο την εξολόθρευση του παρευρισκόμενου πλήθους. Κατά την σφαγή σκοτώθηκαν 7000 ή κατά άλλους 15000 πολίτες.
( http://www.apologitis.com/gr/arxaiatot.htm )
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”