τι να πεις ;
Βλέπουν καλά τα μάτια μας;
Συντονιστής: Συντονιστές
Βλέπουν καλά τα μάτια μας;
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
- theodora
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
- Επικοινωνία:
Re: Βλέπουν καλά τα μάτια μας;
Δεν γνωρίζω γι΄αυτό και ρωτάω: " Οι ιεχωβάδες, είναι φορολογούμενοι πολίτες"?
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.