Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Συντονιστής: Συντονιστές
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Καρκινοπαθή, συνταξιούχο του ΤΕΒΕ Πιερίας, τον πέταξαν έξω … για 20 ευρώ!
Είχε μαζί του 261, αντί για 281 ευρώ, που ήταν η κατά 25% συμμετοχή του στο κόστος μιας αξονικής τομογραφίας και του την αρνήθηκαν!
Με οδυνηρό τρόπο βίωσε συνταξιούχος του ΤΕΒΕ την πιλοτική εφαρμογή (μόνο στην Πιερία από όλους τους νομούς της χώρας) του νέου καθεστώτος περίθαλψής του, όταν, μετά από συνεχείς, δωρεάν εξετάσεις και θεραπείες στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης, τον πληροφόρησαν, σε πρόσφατη επίσκεψή του για μια αξονική τομογραφία, ότι έπρεπε να πληρώσει συμμετοχή 25%.
Το τραγικότερο; Του έλειπαν 20 ευρώ, από τα 281 που του ζητήθηκαν και το νοσοκομείο, όπου βρίσκονται οι θεράποντες γιατροί του, του αρνήθηκε την εξέταση!
«Με έκαναν ζήτουλα για 20 ευρώ!», λέει έμπλεος οργής κι αγανάκτησης ο συνταξιούχος, που αναγκάστηκε να δανειστεί από πλήρωμα ασθενοφόρου του νοσοκομείου της Κατερίνης που για καλή (!) του τύχη βρέθηκε στην είσοδο του «Παπαγεωργίου».
Η απίστευτα ανάλγητη αυτή αντιμετώπιση του καρκινοπαθούς συνταξιούχου του ΤΕΒΕ, φέρνει ξανά στην επικαιρότητα την αγωνία των 3.700 συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών του νομού, που επιλέχθηκαν να γίνουν τα «πειραματόζωα» της δοκιμαστικής, από τις αρχές του 2009, εφαρμογής ενός νόμου, που προβλέπει την επαναφορά τους από τον κλάδο υγείας του ΙΚΑ στον κλάδο υγείας του ΟΑΕΕ.
Και, όπως φαίνεται, διαψεύδει τις διαβεβαιώσεις της διοίκησης της Ένωσης Συνταξιούχων Τ.Α.Ε -Ο.Α.Ε.Ε Πιερίας προς τα μέλη του ότι από φέτος θα έχουν πια ελεύθερη επιλογή του γιατρού, χωρίς να στερηθούν τις δωρεάν παντός είδους εξετάσεις.
http://www.eptanews.gr/?aid=2328
Είχε μαζί του 261, αντί για 281 ευρώ, που ήταν η κατά 25% συμμετοχή του στο κόστος μιας αξονικής τομογραφίας και του την αρνήθηκαν!
Με οδυνηρό τρόπο βίωσε συνταξιούχος του ΤΕΒΕ την πιλοτική εφαρμογή (μόνο στην Πιερία από όλους τους νομούς της χώρας) του νέου καθεστώτος περίθαλψής του, όταν, μετά από συνεχείς, δωρεάν εξετάσεις και θεραπείες στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης, τον πληροφόρησαν, σε πρόσφατη επίσκεψή του για μια αξονική τομογραφία, ότι έπρεπε να πληρώσει συμμετοχή 25%.
Το τραγικότερο; Του έλειπαν 20 ευρώ, από τα 281 που του ζητήθηκαν και το νοσοκομείο, όπου βρίσκονται οι θεράποντες γιατροί του, του αρνήθηκε την εξέταση!
«Με έκαναν ζήτουλα για 20 ευρώ!», λέει έμπλεος οργής κι αγανάκτησης ο συνταξιούχος, που αναγκάστηκε να δανειστεί από πλήρωμα ασθενοφόρου του νοσοκομείου της Κατερίνης που για καλή (!) του τύχη βρέθηκε στην είσοδο του «Παπαγεωργίου».
Η απίστευτα ανάλγητη αυτή αντιμετώπιση του καρκινοπαθούς συνταξιούχου του ΤΕΒΕ, φέρνει ξανά στην επικαιρότητα την αγωνία των 3.700 συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών του νομού, που επιλέχθηκαν να γίνουν τα «πειραματόζωα» της δοκιμαστικής, από τις αρχές του 2009, εφαρμογής ενός νόμου, που προβλέπει την επαναφορά τους από τον κλάδο υγείας του ΙΚΑ στον κλάδο υγείας του ΟΑΕΕ.
Και, όπως φαίνεται, διαψεύδει τις διαβεβαιώσεις της διοίκησης της Ένωσης Συνταξιούχων Τ.Α.Ε -Ο.Α.Ε.Ε Πιερίας προς τα μέλη του ότι από φέτος θα έχουν πια ελεύθερη επιλογή του γιατρού, χωρίς να στερηθούν τις δωρεάν παντός είδους εξετάσεις.
http://www.eptanews.gr/?aid=2328
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
-
Ermite
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 333
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 03, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Βόλος-Θεσσαλονίκη-Πάτρα-Αίγιο
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Ο filotas δείχνει ότι κατέχει το θέμα, μιλά με πολύ συγκεκριμένα στοιχεία και είναι νηφάλιος και πειστικός.
Ως προς το γενικότερο θέμα θα κατέθετα τις εξής σκέψεις:
1. Μάθαμε στα έτοιμα λεφτά. Και μάθαμε να ζητάμε. Ένα πνεύμα καθαρά μαρξιστικό έχει περάσει μέσα μας. "Είμαστε φτωχοί"! "Θέλουμε, ζητάμε, απαιτούμε"! "Είμαστε κακομοίρηδες προλετάριοι, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε μόνοι μας, γιά να επιβιώσουμε"! "Θεοποιούμε το Κράτος και τα περιμένουμε όλα από αυτό". "Κατεβαίνουμε στους δρόμους με φωνές και γροθιές προσπαθώντας να εκβιάσουμε". Κυτάξετε τη γερόντισσα (ας μην πω γριά) της φωτογραφίας, που έχει κατεβεί στο δρόμο και φωνάζει. Πόσο απρεπής φαίνεται.. (γελοία.. ευτελής..)
2. Το ασφαλιστικό σύστημα είναι σύστημα κοινωνικό, βασίζεται σε φιλοσοφία ανθρώπων που αγαπούν το σύνολο μέσα στο οποίο ζουν, που εννοούν να αλληλοϋποστηρίζονται ως συμπολίτες, συμπατριώτες, συντεχνίτες, συνάνθρωποι. Πλην όμως στις μέρες μας έχουμε χάσει αυτήν την ψυχική καλλιέργεια, έχουμε απαρνηθεί την αναγκαία πνευματικότητα, ακόμη και την ηθική. Θυμηθείτε τί καταχρήσεις έχουν γίνει με τα κεφάλαια των Ασφαλιστικών Ταμείων και τί υπέρογκα ποσά έχουν χαθεί με τους τυχοδιωκτισμούς των διαχειριστών τους (Διοικητών), οι οποίοι απ'ό,τι γνωρίζω έχουν μείνει ατιμώρητοι.. Αλλά και ο απλός λαός κυτάει τί μπορεί να αρπάξει (έτοιμα λεφτά), ενώ δε σκέφτεται ούτε απο μακριά ότι πρόκειται γιά "κοινό ταμείο", που αν το σπαταλάμε δε θα μας μείνει τίποτε..
3. Το ασφαλιστικό σύστημα προχωράει μαζί με τη ζωή. Τα σημερινά γηρατειά χρηματοδοτούνται με την εργασία των νεων. Αυτοί θα τροφοδοτούνται από την εργασία των νέων της επόμενης 50ετίας. Η φιλοσοφία είναι σωστή. Η ζωή κυλάει. Πάντα θα υπάρχουν νέες γενιές. Ωστόσο, η υπογεννητικότητα φέρνει αναστάτωση στο σύστημα. Οι νέοι είναι λιγότεροι από το αναμενόμενο. Και αρχίζουν να εργάζονται όχι από τα 18 ή τα 20 όπως παλιά, αλλά από τα 35 τους!.. Έτσι, μετατίθεται αναγκαστικά το όριο εξοδου των προβεβηκότων την ηλικία απο την εργασία. Φοβούμεθα ότι θα φθάνουμε και μέχρι 70 χρονών γιά να πάρουμε σύνταξη (γιά πόσο υπόλοιπο ζωής;).
Πάλι καταλήγουμε.
Πνευματική αφύπνιση!!
Ως προς το γενικότερο θέμα θα κατέθετα τις εξής σκέψεις:
1. Μάθαμε στα έτοιμα λεφτά. Και μάθαμε να ζητάμε. Ένα πνεύμα καθαρά μαρξιστικό έχει περάσει μέσα μας. "Είμαστε φτωχοί"! "Θέλουμε, ζητάμε, απαιτούμε"! "Είμαστε κακομοίρηδες προλετάριοι, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε μόνοι μας, γιά να επιβιώσουμε"! "Θεοποιούμε το Κράτος και τα περιμένουμε όλα από αυτό". "Κατεβαίνουμε στους δρόμους με φωνές και γροθιές προσπαθώντας να εκβιάσουμε". Κυτάξετε τη γερόντισσα (ας μην πω γριά) της φωτογραφίας, που έχει κατεβεί στο δρόμο και φωνάζει. Πόσο απρεπής φαίνεται.. (γελοία.. ευτελής..)
2. Το ασφαλιστικό σύστημα είναι σύστημα κοινωνικό, βασίζεται σε φιλοσοφία ανθρώπων που αγαπούν το σύνολο μέσα στο οποίο ζουν, που εννοούν να αλληλοϋποστηρίζονται ως συμπολίτες, συμπατριώτες, συντεχνίτες, συνάνθρωποι. Πλην όμως στις μέρες μας έχουμε χάσει αυτήν την ψυχική καλλιέργεια, έχουμε απαρνηθεί την αναγκαία πνευματικότητα, ακόμη και την ηθική. Θυμηθείτε τί καταχρήσεις έχουν γίνει με τα κεφάλαια των Ασφαλιστικών Ταμείων και τί υπέρογκα ποσά έχουν χαθεί με τους τυχοδιωκτισμούς των διαχειριστών τους (Διοικητών), οι οποίοι απ'ό,τι γνωρίζω έχουν μείνει ατιμώρητοι.. Αλλά και ο απλός λαός κυτάει τί μπορεί να αρπάξει (έτοιμα λεφτά), ενώ δε σκέφτεται ούτε απο μακριά ότι πρόκειται γιά "κοινό ταμείο", που αν το σπαταλάμε δε θα μας μείνει τίποτε..
3. Το ασφαλιστικό σύστημα προχωράει μαζί με τη ζωή. Τα σημερινά γηρατειά χρηματοδοτούνται με την εργασία των νεων. Αυτοί θα τροφοδοτούνται από την εργασία των νέων της επόμενης 50ετίας. Η φιλοσοφία είναι σωστή. Η ζωή κυλάει. Πάντα θα υπάρχουν νέες γενιές. Ωστόσο, η υπογεννητικότητα φέρνει αναστάτωση στο σύστημα. Οι νέοι είναι λιγότεροι από το αναμενόμενο. Και αρχίζουν να εργάζονται όχι από τα 18 ή τα 20 όπως παλιά, αλλά από τα 35 τους!.. Έτσι, μετατίθεται αναγκαστικά το όριο εξοδου των προβεβηκότων την ηλικία απο την εργασία. Φοβούμεθα ότι θα φθάνουμε και μέχρι 70 χρονών γιά να πάρουμε σύνταξη (γιά πόσο υπόλοιπο ζωής;).
Πάλι καταλήγουμε.
Πνευματική αφύπνιση!!
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Μπορεις να μου εξηγησεις φιλε ermite πως ενω τα χωνεις στην κακομοιρη τη γιαγια
μετα λες οτι υπαρχει κακοδιαχειρηση στα ασφαλιστικα ταμεια ;
Πως συμβαδιζουν αυτα τα 2 ;
Η γιαγιακα βγηκε στο δρομο γιατι πειναει !
Ο χορτασμενος δεν διαμαρτυρεται !
Πες μας λοιπον για τα 400 τοσα ευρω της αναπηρικης συνταξης
καθως και για το ποσοι την εχουν χασει αφου δεν ειχαν το απαιτουμενο ποσοστο !
Δες και δω
http://news.disabled.gr/?p=414
Πες μας ακομη για το οτι έξι στους δέκα έχουν κύρια σύνταξη μικρότερη των 600 ευρώ !
Φτανουν ε ;
Ωστε το κατεχετε το θεμα ?
Και να μην βγει στο δρομο κανεις γιατι περνανε καλα οι συνταξιουχοι ε ;
Απορω ειλικρινα εαν διαβασες τα λινκ που εχω παραθεσει και μιλας ετσι για τη γιαγια σου
τη γιαγια μου και ολους τους ηλικιωμενους που κατεβηκαν στο δρομο για τα δικια που εχουν !
Δες και δω τι συζητανε μεταξυ τους για να καταλαβεις
Δεν πειναει κανεις

Καληνυχτα μας
μετα λες οτι υπαρχει κακοδιαχειρηση στα ασφαλιστικα ταμεια ;
Πως συμβαδιζουν αυτα τα 2 ;
Η γιαγιακα βγηκε στο δρομο γιατι πειναει !
Ο χορτασμενος δεν διαμαρτυρεται !
Πες μας λοιπον για τα 400 τοσα ευρω της αναπηρικης συνταξης
καθως και για το ποσοι την εχουν χασει αφου δεν ειχαν το απαιτουμενο ποσοστο !
Δες και δω
http://news.disabled.gr/?p=414
Πες μας ακομη για το οτι έξι στους δέκα έχουν κύρια σύνταξη μικρότερη των 600 ευρώ !
Φτανουν ε ;
Ωστε το κατεχετε το θεμα ?
Και να μην βγει στο δρομο κανεις γιατι περνανε καλα οι συνταξιουχοι ε ;
Απορω ειλικρινα εαν διαβασες τα λινκ που εχω παραθεσει και μιλας ετσι για τη γιαγια σου
τη γιαγια μου και ολους τους ηλικιωμενους που κατεβηκαν στο δρομο για τα δικια που εχουν !
Δες και δω τι συζητανε μεταξυ τους για να καταλαβεις
Δεν πειναει κανεις
Καληνυχτα μας
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Δες κι αυτα ermite και πες στη γιαγια να μην ξαναφωναξει
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Ακρα του ταφου σιωπη...στο φορουμ βασιλευει !
Εμ δε θα μεγαλωσουμε ;
Αντε να σας δω τοτε...
Δειτε κι αυτα...

Καληνυχτα...
Εμ δε θα μεγαλωσουμε ;
Αντε να σας δω τοτε...
Δειτε κι αυτα...
Καληνυχτα...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Πορεία κατά της λιτότητας πραγματοποίησαν οι συνταξιούχοι στην Αθήνα

Με συνθήματα κατά της πολιτικής λιτότητας της κυβέρνησης οι συνταξιούχοι έκαναν πορεία στο κέντρο της Αθήνας εκφράζοντας την αντίθεση τους με τις πενιχρές, όπως τις χαρακτηρίζουν, αυξήσεις που ανακοίνωσε η κυβέρνηση τόσο για τους συνταξιούχους του Δημοσίου όσο και για τους συνταξιούχους όλων των άλλων Ταμείων.
Οι συνταξιούχοι διεκδικούν κατώτατη σύνταξη 1.120 ευρώ για όλα τα ταμεία και αφορολόγητο ποσό 16.000 ευρώ.
Οι χαμηλοσυνταξιούχοι υποστηρίζουν ότι το εφάπαξ επίδομα των 500 ευρώ που θα δοθεί τελικά αλλά και τα όσα διέρρευσαν για ποσοστιαίες αυξήσεις ύψους 2 έως 3% δεν καλύπτουν τις πραγματικές τους ανάγκες.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
και στο φορουμ σιωπη...

Με συνθήματα κατά της πολιτικής λιτότητας της κυβέρνησης οι συνταξιούχοι έκαναν πορεία στο κέντρο της Αθήνας εκφράζοντας την αντίθεση τους με τις πενιχρές, όπως τις χαρακτηρίζουν, αυξήσεις που ανακοίνωσε η κυβέρνηση τόσο για τους συνταξιούχους του Δημοσίου όσο και για τους συνταξιούχους όλων των άλλων Ταμείων.
Οι συνταξιούχοι διεκδικούν κατώτατη σύνταξη 1.120 ευρώ για όλα τα ταμεία και αφορολόγητο ποσό 16.000 ευρώ.
Οι χαμηλοσυνταξιούχοι υποστηρίζουν ότι το εφάπαξ επίδομα των 500 ευρώ που θα δοθεί τελικά αλλά και τα όσα διέρρευσαν για ποσοστιαίες αυξήσεις ύψους 2 έως 3% δεν καλύπτουν τις πραγματικές τους ανάγκες.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
και στο φορουμ σιωπη...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
-
theodosis79
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1265
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
- Επικοινωνία:
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Τι να πούμε Νικό μου? Και μεις μαζί σου είμαστε. Ποιος διαφωνεί για όλα αυτά ή ποιος θα πει οτι δεν είναι αδικία αυτό?
Τώρα βέβαια αν πούμε ότι ο Χριστός είπε πως ο άνθρωπος δεν ζει μόνο με ψωμί αλλά και με τον λογο του Θεού και ότι όταν ο Ουράνιος Πατέρας σας μεριμνά ακόμη και για τα σπουργίτια, δεν θα μεριμνήσει για εσάς που αξίζεται απείρως περισσότερο απο τα σπουργίτια ή το "Ζητήτε την Βασιλεία των Ουράνων και όλα τα άλλα θα σας δωθούν", εσύ θα μας πεις την παροιμία "ο χορτάτος τον πεινασμένο δεν το καταλαβαίνει". Οποτε βαδίζοντας σε αυτή τη λογική ποιος ο λόγος να συνεχίστεί η συζήτηση? Βλέπω τελικά πως με τετοιου είδους σκέψεις, όταν θα έρθει ο Χριστός την Δευτέρα Παρουσία για να μας ζητήσει λόγο για τις πράξεις μας, μάλλον εμείς θα είματε αυτοί που θα Του ζητήσουμε τελικά λόγο.
Τώρα βέβαια αν πούμε ότι ο Χριστός είπε πως ο άνθρωπος δεν ζει μόνο με ψωμί αλλά και με τον λογο του Θεού και ότι όταν ο Ουράνιος Πατέρας σας μεριμνά ακόμη και για τα σπουργίτια, δεν θα μεριμνήσει για εσάς που αξίζεται απείρως περισσότερο απο τα σπουργίτια ή το "Ζητήτε την Βασιλεία των Ουράνων και όλα τα άλλα θα σας δωθούν", εσύ θα μας πεις την παροιμία "ο χορτάτος τον πεινασμένο δεν το καταλαβαίνει". Οποτε βαδίζοντας σε αυτή τη λογική ποιος ο λόγος να συνεχίστεί η συζήτηση? Βλέπω τελικά πως με τετοιου είδους σκέψεις, όταν θα έρθει ο Χριστός την Δευτέρα Παρουσία για να μας ζητήσει λόγο για τις πράξεις μας, μάλλον εμείς θα είματε αυτοί που θα Του ζητήσουμε τελικά λόγο.
- zafeiris
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 478
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Μαγνησίας
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
η κατάσταση είναι τραγική.... μα πάρα πολυ τραγική...
το θέμα δεν είναι στο οτι υπάρχουν γεροντάκια που δεν μπορούν να ζήσουν σωστά γιατι η σύνταξη είναι μικρή εως ανύπαρκτη...
το θέμα είναι τι πρέπει να κάνουμε εμεις που μπορούμε ακόμα να αντιδράσουμε....
τι πρέπει να κάνουμε ωστε να μη χρειαστεί ξανά να βιώσει κανένας άλλος αυτές τις εξευτελιστικές στιγμες
το θέμα δεν είναι στο οτι υπάρχουν γεροντάκια που δεν μπορούν να ζήσουν σωστά γιατι η σύνταξη είναι μικρή εως ανύπαρκτη...
το θέμα είναι τι πρέπει να κάνουμε εμεις που μπορούμε ακόμα να αντιδράσουμε....
τι πρέπει να κάνουμε ωστε να μη χρειαστεί ξανά να βιώσει κανένας άλλος αυτές τις εξευτελιστικές στιγμες
ο καιρός γαρ εγγυς
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Θεοδοση θα συμφωνησω μαζι σου οτι ο ανθρωπος δεν ζει μονο με το ψωμι αλλα και με το λογο του Θεου !theodosis79 έγραψε:Τι να πούμε Νικό μου? Και μεις μαζί σου είμαστε. Ποιος διαφωνεί για όλα αυτά ή ποιος θα πει οτι δεν είναι αδικία αυτό?
Τώρα βέβαια αν πούμε ότι ο Χριστός είπε πως ο άνθρωπος δεν ζει μόνο με ψωμί αλλά και με τον λογο του Θεού και ότι όταν ο Ουράνιος Πατέρας σας μεριμνά ακόμη και για τα σπουργίτια, δεν θα μεριμνήσει για εσάς που αξίζεται απείρως περισσότερο απο τα σπουργίτια ή το "Ζητήτε την Βασιλεία των Ουράνων και όλα τα άλλα θα σας δωθούν", εσύ θα μας πεις την παροιμία "ο χορτάτος τον πεινασμένο δεν το καταλαβαίνει". Οποτε βαδίζοντας σε αυτή τη λογική ποιος ο λόγος να συνεχίστεί η συζήτηση? Βλέπω τελικά πως με τετοιου είδους σκέψεις, όταν θα έρθει ο Χριστός την Δευτέρα Παρουσία για να μας ζητήσει λόγο για τις πράξεις μας, μάλλον εμείς θα είματε αυτοί που θα Του ζητήσουμε τελικά λόγο.
Οι ανθρωποι αυτοι δε ζητησαν κατι το εξωπραγματικο !
Δεν ζητησαν πλουτη και μεγαλεια...
Μια αξιοπρεπη ζωη ζητησαν και ενα λογο παρηγορητικο
Ζητησαν ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που να μην τους κοροιδευουν και να μη παιζουν
τα αποθεματικα των ταμειων τους στα χρηματηστηρια
Αν ακουγαμε το λογο του Θεου δεν θα μας ενοιαζει η προσωπικη μας καλοπεραση
αλλα και το πως θα ζει αξιοπρεπως και ο συνανθρωπος μας και οπου μπορουμε να βοηθαμε !
Δηστυχως βλεπω εαυτουληδες στη πολιτικη με εφημερες χαρες προερχομενες απο υλικα αγαθα !
Ας απλωνουμε το χερι οπου υπαρχει αναγκη...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...
Ο χορτάτος τον νηστικό δεν τον πιστεύει. Είναι 3 στους 10, ή μήπως είναι περισσότεροι;
Η κατασπατάληση, η αρπαγή, και η ληστεία του δημοσίου χρήματος ( δηλαδή όλων μας) είναι και γίνεται πέρα απο κάθε φαντασία. Μας έστειλαν κάποτε απο επαγγελματικό σύλλογο που ανήκω, ''τα χαμένα'' απο τα ταμεία, λόγω τοξικών ομολόγων, με απλά λόγια δώσανε μετρητά, με αντίκρισμα παλιόχαρτα. Μιλάμε όχι για εκατομμύρια, αλλά για δις ευρώ χαμένα ( ίδε κλεμμένα), τα κρύβουν επιμελώς, και βγάζουν κατα καιρούς δήθεν σκάνδαλα με μικροποσά για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου. Δυστυχώς ο κόσμος ούτε ξέρει τι γίνεται,αλλά θα ζήσει τις συνέπειες λίαν συντόμως.
Η λεγόμενη διαφθορά δεν είναι μόνο αυτών που έχουν την εξουσία και κυβερνούν, έχει περάσει στα κατώτερα λαϊκά στρώματα, σε τέτοιο βαθμό, που η ανατροπή πλέον αυτής της δυσσώδους καταστάσεως, δεν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε ανθρώπινο σχεδιασμό,και απο κανέναν, ούτε σε εθνικό, ούτε σε παγκόσμιο επίπεδο. Απο εδώ και πέρα μόνο στη δύναμη του Θεού, μπορούν να ελπίζουν οι άνθρωποι, για ένα καλύτερο αύριο.
Η κατασπατάληση, η αρπαγή, και η ληστεία του δημοσίου χρήματος ( δηλαδή όλων μας) είναι και γίνεται πέρα απο κάθε φαντασία. Μας έστειλαν κάποτε απο επαγγελματικό σύλλογο που ανήκω, ''τα χαμένα'' απο τα ταμεία, λόγω τοξικών ομολόγων, με απλά λόγια δώσανε μετρητά, με αντίκρισμα παλιόχαρτα. Μιλάμε όχι για εκατομμύρια, αλλά για δις ευρώ χαμένα ( ίδε κλεμμένα), τα κρύβουν επιμελώς, και βγάζουν κατα καιρούς δήθεν σκάνδαλα με μικροποσά για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου. Δυστυχώς ο κόσμος ούτε ξέρει τι γίνεται,αλλά θα ζήσει τις συνέπειες λίαν συντόμως.
Η λεγόμενη διαφθορά δεν είναι μόνο αυτών που έχουν την εξουσία και κυβερνούν, έχει περάσει στα κατώτερα λαϊκά στρώματα, σε τέτοιο βαθμό, που η ανατροπή πλέον αυτής της δυσσώδους καταστάσεως, δεν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε ανθρώπινο σχεδιασμό,και απο κανέναν, ούτε σε εθνικό, ούτε σε παγκόσμιο επίπεδο. Απο εδώ και πέρα μόνο στη δύναμη του Θεού, μπορούν να ελπίζουν οι άνθρωποι, για ένα καλύτερο αύριο.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.