Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !

Δημοσίευση από pilotos »

Μεταφέρουμε το παρακάτω άρθρο ενός συναδέλφου για την ενέργεια του δήμαρχου Κιλκίς να δώσει το συνεδριακό κέντρο του Δήμου Κιλκίς σε μια αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία, την εταιρία Σκοπιά,της οποίας τα μέλη :

1) Δεν θα υπερασπιστούν το Κιλκίς ως αντιρρησίες συνείδησης ( δεν αναγνωρίζουν κράτη και στρατούς, αφού πρέπει να υποτάσσονται στο μόνη νόμιμη κυβέρνηση του Ιεχωβά, το διοικητικό συμβούλιο της Σκοπιάς στην Αμερική !)
2) Απαγορεύουν στα παιδιά τους ( που δεν είναι μέλη της Σκοπιάς ) τη μετάγγιση αίματος.
3)Στα έντυπά της η Σκοπιά ονομάζει την Ορθόδοξη Εκκλησία "Βαβυλώνα", καθυβρίζει το εθνικό σύμβολο τη σημαία,αλλά και το Σταυρό ως "ειδωλολατρικά σύμβολα" και μύρια όσα άλλα.

ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.
ΜΑΥΡΟ σε όσους διευκολύνουν την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ της Σκοπιάς. Οι κάτοικοι του Κιλκίς θα πρέπει ( ανεξαρτήτου κομματικής ταυτότητας ) να δώσουν μια ηχηρή απάντηση...
Μποϋκοτάρουμε κάθε επιχείρηση ή ξενοδοχείο ή άλλο σύλλογο που παραχωρεί αίθουσες ( ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ - δεν ξέρω τι χρήμα είναι αυτό ) ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ τα σχέδια μιας αμερικανικής εταιρίας στο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ.


ΥΓ. Ο καϋμένος ο δήμαρχος δεν γνωρίζει ότι τα μέλη της Σκοπιάς ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ να ψηφίζουν λευκό σε όλες τις εκλογές, γιατί θεωρούν όλες τις κυβερνήσεις και τις εξουσίες παράνομες και διαβολικές ! Άσχετα , αν ζητάνε εξυπηρετήσεις από αυτές για να προωθούν το έργο -πλασιέ της Σκοπιάς !!!

ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ του ΚΙΛΚΙΣ !

Μήπως, ξέρετε, τι έγινε στην υπόλοιπη Ελλάδα ; Περιμένουμε ανταποκρίσεις από Ελλάδα και Κύπρο.
Να τους βάλουμε μπροστά για να ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ τους.

Όχι να είναι τα παιδιά μας στα σύνορα, σε αντίξοες συνθήκες στο στρατό και οι ... "αντιρρησίες συνείδησης" να είναι σε δημόσιες υπηρεσίες και να κάνουν και προσηλυτισμό ! Φτάνει πια η κοροϊδία ! Πρέπει να ξυπνήσουμε, είμαστε ραγιάδες κάθε αμερικανικής πολυεθνικής αίρεσης, που έρχεται εδώ μέσα και μας βρίζει τα ιερά και τα όσια ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, όμως ! Και χειρότερα θα έρθουν !

Η αναδημοσίευση του κειμένου δεν σημαίνει ταύτιση με όλα τα υπόλοιπα θέματα του μπλογκ, αφού επιθυμούμε να λειτουργούμε ενωτικά, υπεράνω κομμάτων και προσώπων.


ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ…
( http://fileleftheros.wordpress.com/2009 ... με-τους-α/ )
Του Αναστασίου Καζαντζίδη, Εκπαιδευτικού-Αρθρογράφου

Ας υποθέσουμε λοιπόν κύριε δήμαρχε Κιλκίς Δημήτρη Τερζίδη, ότι την Πέμπτη 9 του μήνα (Απριλίου), η αμερικανόφερτη ΑΙΡΕΣΗ με την επωνυμία «ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» πραγματοποιεί την θρησκευτική τελετή της στο συνεδριακό κέντρο του δήμου μας, για τη χρήση του οποίου ΕΣΕΙΣ δώσατε την άδεια.

Ας υποθέσουμε επίσης, ότι την ημέρα εκείνη της τελετής των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ για τον εορτασμό της επετείου του… ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, παρευρίσκεται στην αίθουσα, ένας απελπισμένος άνεργος δημότης του Κιλκίς με το μοναχοπαίδι του και ο οποίος… πείθεται από τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και γίνεται οπαδός τους (Ξέρετε, με τους γνωστούς… αμερικάνικους τρόπους).

Ας υποθέσουμε τώρα, κύριε δήμαρχε, ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, ο ίδιος δημότης με το παιδί του, παθαίνει ένα τροχαίο ατύχημα και ο μονάκριβος υιός του βρίσκεται στην εντατική και χρειάζεται άμεσα ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ αίματος για να κρατηθεί στη ζωή…

Γνωρίζετε, κύριε δήμαρχε, ότι η ΑΙΡΕΣΗ αυτή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ στους οπαδούς της την μετάγγιση αίματος και πως, εξαιτίας αυτής της… προοδευτικής και… ανθρωπιστικής αντίληψης, έχουν κινδυνεύσει να χάσουν τη ζωή τους πολλοί συνάνθρωποί μας;

Ας υποθέσουμε ξανά κύριε Τερζίδη, ότι στην ίδια αίθουσα βρίσκονται και δυο μικρά αγόρια μαζί με τους γονείς τους, οι οποίοι ασπάζονται και αυτοί την ΑΙΡΕΣΗ των «μαρτύρων του Ιεχωβά». Όταν μετά από λίγα χρόνια, θα κληθούν από την μητέρα πατρίδα να υπηρετήσουν στον Ελληνικό Στρατό, τα ίδια αγόρια θα δηλώσουν… ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ και θα αρνηθούν να πιάσουν το όπλο, επειδή θα τους το απαγορεύει η… ΑΙΡΕΣΗ τους!

Γνωρίζετε, κύριε δήμαρχε, ότι με την ενέργειά σας να δώσετε στην ΑΙΡΕΣΗ το συνεδριακό κέντρο του δήμου Κιλκίς, πως θα μπορούσατε να είστε Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ των δυο παραπάνω -υποθετικών- περιστατικών[1] που περιέγραψα;

Φυσικά και είναι νόμιμο και μέσα στα πλαίσια του συντάγματος η παραχώρηση του συνεδριακού κέντρου του δήμου Κιλκίς σε μια ΑΙΡΕΣΗ συμπολιτών μας.

Έχει όμως ηθικά ερείσματα;

Εκτός κι αν είστε της άποψης πως «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό» που πριν από λίγους μήνες είχε εκφράσει ένας… εξαίρετος πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας!

Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε μπορώ να σας πως:

‘ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ’….

[1] Ανάλογα περιστατικά όπως τα παραπάνω, μου έχουν επιβεβαιώσει διευθυντής αιματολόγος του ΕΣΥ και στρατιωτικός της στρατολογίας.
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !

Δημοσίευση από pilotos »

Και ο δήμαρχος ΒΕΡΟΙΑΣ έδωσε γη και ύδωρ στην εταιρία Σκοπιά. Διαβάστε :

Κάτω από δρακόντεια αστυνομικά μέτρα πραγματοποιήθηκε στην Βέροια, στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, η λατρευτική εκδήλωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Με την παραφιλολογία των ημερών να οργιάζει και μπροστά στον κίνδυνο να δημιουργηθούν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, η Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας έλαβε μέτρα για να μην επιτρέψει έκτροπα. Η εκδήλωση λατρεία ξεκίνησε μετά τις 8μμ και ολοκληρώθηκε μετά από μια ώρα. Πριν την έναρξή της, δημοτικοί υπάλληλοι μετέφεραν στους αστυνομικούς μήνυμα της δημάρχου Βέροιας ότι δέχθηκε τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο. Οι αίθουσες διδασκαλίας της Στέγης άδειασαν και δεκάδες μαθητές έχασαν το μάθημα τους μπρος στο κίνδυνο. Τελικά αποδείχθηκε φάρσα ή τρικ για να ματαιωθεί η εκδήλωση λατρείας των Ιεχωβάδων, εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε κανονικά. Από την πλευρά της Μητρόπολης κρατήθηκε ψύχραιμη στάση χωρίς εμφάνιση ιερέων στην περιοχή. Δεν αποκλείεται όμως τις επόμενες ημέρες να ακολουθήσουν ανακοινώσεις κατά του δήμου Βέροιας που παραχώρησε την αίθουσα κι επέτρεψε να μετατραπεί η Στέγη σε χώρο λατρείας.

( http://www.pliroforiodotis.gr/index.php ... 5&Itemid=1 )


Καμαρώστε και την ικανοποίηση για τη προστασία του "ΔΙΑΒΟΛΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ" στα χαμόγελα των μελών της Σκοπιάς.

ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ :
ΟΡΘΟΔΟΞΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ , ΡΑΓΙΑ ...

1) Τρέχα να υπηρετείς στον ελληνικό στρατό εσύ και τα παιδιά σου, για να κάνουν άοπλη θητεία οι ισόβιοι πλασιέ της Σκοπιάς !

2) Βλέπε καθημερινά να σου καίνε τις εκκλησίες, να σου βάφουν με μπογιές τους αγίους, ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ να είναι απουσα ! Να ξέρεις, φυλάει ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ θρησκευτικές εταιρείες, που θεωρούν ότι όσοι οπλοφορούν ( στρατιωτικοί, αστυνομικοί κλπ ) παραβαίνουν τις εντολές του Θεού και πάνε στη ... κόλαση !

3) Βλέπε καθημερινά τα ΜΜΕ να υβρίζουν την Εκκλησία, τους ιερείς, τους Αγίους και να υπερασπίζονται τις "μειονότητες", δηλαδή τα συμφέροντα αμερικανικών εταιρειών !

ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ;
ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ;


ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ την ΕΚΚΛΗΣΙΑ, το Χριστό, τους Αγίους, τα ιερά και τα όσια, αλλά θέλουν να πηγαίνουμε ΣΤΡΑΤΟ να τους φυλάμε ;

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ; Άθεοι, νεοπαγανιστές, όλος ο εσμός των πολεμιών της Εκκλησίας μας βρίζουν, ενώ υπηρετούμε τη πατρίδα, δίνουμε τόσα παιδιά , πληρώνουμε φόρους, και είμαστε ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ;

Και έχουν στα όπα-όπα μια ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ και τα σεμινάρια της... Κι εσύ, Έλληνα γονιέ, Ορθόδοξε, δεν έχεις δικαίωμα να διδάσκονται τα παιδιά σου Θρησκευτικά, ούτε παραδόσεις.

Μπράβο τους, αφού τα κατάφεραν, με τις φωνές να επιβάλλουν τη δικτατορία της Σκοπιάς στην Ελλάδα, μπράβο τους.

ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ. ΝΤΡΟΠΗ, ΞΕΦΤΙΛΑ ... Γη και ύδωρ, οι μηδίσαντες !!!

Πραγματικά, ντρέπομαι ... Ντρέπομαι για όσους μας κυβερνούν, που πουλάνε τα πάντα για 30 αργύρια ... Ούτε για ΦΤΥΣΙΜΟ δεν είναι ...

Πότε θα μας κάψουν και τις άλλες εκκλησίες, όπως έκαναν οι Τούρκοι ; Πότε ;
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Άβαταρ μέλους
zafeiris
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Μαγνησίας

Re: Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !

Δημοσίευση από zafeiris »

μπορεί ο "κύριος" δήμαρχος να είναι όμοιός τους....
ο καιρός γαρ εγγυς
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !

Δημοσίευση από pilotos »

Όχι, αυτό αποκλείεται.

Η Εταιρία Σκοπιά τους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΡΗΤΑ κάθε ανάμειξη σε ΕΘΝΙΚΑ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, γιατί πρέπει να αφιερώνουν ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ στη προώθηση των περιοδικών και των βιβλίων της και να παρακολουθούν ΜΟΝΟ ομιλίες ή γραφικές μελέτες ( 5 ή και περισσότερες φορές την εβδομάδα ).

Κι αυτό γιατί θεωρεί ότι το Διοικητικό Συμβούλιο ( το Κυβερνών Σώμα της Σκοπιάς, περίπου 20μελές )είναι η μόνη "Νόμιμη κυβέρνηση" του Θεού στη γη, από το 1919, και άρα όλες οι άλλες είναι του "διαβόλου" !!!Γι'αυτό και δεν στρατεύονται και δεν χαιρετούν τη σημαία κάθε κράτους. Όλα, λέει, είναι διαβολικά.

Αλλά,πραγματικά, το θεωρώ ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ.

Όταν πήγε η Νομαρχία να δώσει μια έκταση στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης να κτίσει ένα ίδρυμα για χρόνιους πάσχοντες, ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες ...
Κάθε μέρα μας ΠΡΗΖΟΥΝ για τα Θρησκευτικά.
Κάθε μέρα ονομάζουν τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και τον Γρηγόριο τον Ε' "προδότες" !
Κάθε μέρα υπάρχουν μπλογκ και εφημερίδες που χτυπούν την Εκκλησία, τους ιερείς, την Ορθόδοξη πίστη ...

Ε, ας γίνουμε και εμείς ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ. Οι μειονότητες που φωνάζουν ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ...
Η πλειοψηφία που σιωπά, ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ και ΥΒΡΙΖΕΤΑΙ και ΧΛΕΥΑΖΕΤΑΙ ...

Έρχεται η εταιρία Σκοπιά και αλλάζει το βιβλίο των Θρησκευτικών, το ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑΡΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ, αφού ζητούν Απαλλαγή. ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ, επιτέλους, ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ;

Για ψηφοθηρικούς λόγους, μάλλον, το έκαναν, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΣΚΟΠΙΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ, σε όλες τις εκλογές, να ψηφίζουν ΛΕΥΚΟ.

Αλλά εμείς ; ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, που βλέπουμε να μας καίνε τις εκκλησίες στην Ελλάδα και στην Αυστραλία και η αστυνομία να προστατεύει ( από ποιους, άραγε ) τους ... αντιρρησίες συνείδησης της Σκοπιάς ;

Πραγματικά ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ. Ντρέπομαι για την κατάντια ΜΑΣ ... Αυτά τα "κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά" πολέμησαν για να κάνουν τους ...αντιρρησίες τα μέλη της Σκοπιάς και να καίνε τις εκκλησίες μας οι αναρχικοί ; Αυτά τα "κόκκαλα"πολέμησαν για να κάνουν ανελέητο πόλεμο στην Εκκλησία πληρωμένα όργανα της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ και του ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ ;

Θα τρίζουν τα κόκκαλα και τα λείψανα των Αγίων και των Μαρτύρων και των Νεομαρτύρων με την ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ και με τα αίσχη των ΔΗΜΑΡΧΩΝ ...

Βλέπετε, όμως, τα μέλη της Σκοπιάς ; ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ... Στρατός ... ΠΙΟΝΙΑ ...

Εμείς, που πολεμούν την Ορθόδοξη Εκκλησία ΜΑΣ, δεν έχουμε τη δύναμη να ξεφύγουμε από τα κόμματα ;
Δεν έχουμε τη δύναμη να ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ τις εφημερίδες και τα έντυπα που την πολεμούν, ολοφάνερα ;
Δεν έχουμε τη δύναμη να ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ όσους λαμβάνουν τα 30 αργύρια της Σκοπιάς ;

Κι αν όλοι οι κάτοικοι του Κιλκίς και της Βέροιας, γίνουν -Θεός φυλάξοι -μέλη της Σκοπιάς, ποιος θα ΑΜΥΝΘΕΙ, κύριοι δήμαρχοι ; Και, γιατί θα έχετε την απαίτηση να στείλουν τα παιδιά τους στο στρατό οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, όταν ξεπουλάτε, έτσι απλά, τα ιερά και τα όσια ; Δεν έχει δικά της κτίρια η Σκοπιά για να κάνει τις συναθροίσεις της ; Γιατί νοικιάζει κτίρια της "Βαβυλώνας" και του "διαβόλου" ;

ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ ...
ΑΡΚΕΤΑ ... ΔΕΝ ΠΑΕΙ... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ και για ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ;
ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ... ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ... ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ για να σέβονται την Εκκλησία ως ΘΕΣΜΟ...
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
pilotos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1281
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 5:00 am

Re: Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !

Δημοσίευση από pilotos »

Στη μνήμη των 5 παιδιών που σκοτώθηκαν σε στρατόπεδο του Έβρου, από ηλεκτροπληξία, υπηρετώντας τη ΠΑΤΡΙΔΑ, αφιερώνω αυτές τις λίγες λέξεις στους δημάρχους του Κιλκίς και της Βεροίας ( μπορεί και άλλοι ), που έδωσαν γη και ύδωρ για να πολλαπλασιαστούν οι πλασιέ της Σκοπιάς στην Ελλάδα μας :

ΝΤΡΟΠΗ ! ΞΕΦΤΙΛΑ !

Περιμένω πότε θα έρθουν οι κυριακάτικες εφημερίδες για να μάθω :

1) πόσες Ορθόδοξες εκκλησίες πυρπόλησαν οι ... Τούρκοι ( ε, συγγνώμη ) οι κοινωνικοί επαναστάτες !

2) πόσο μεγάλο κακό έκανε στο έθνος μας οι "προδότες" Παλαιών Πατρών Γερμανός , ο Γρηγόριος ο Ε', όλοι οι πατριάρχες, οι κληρικοί ( ζωντανοί και κρεμασμένοι ) ...

3) πόσο κακό έκανε στην Ελλάδα μας το Βυζάντιο, η μεγαλύτερη σε διάρκεια αυτοκρατορία του κόσμου, 12 αιώνων.

4) πόσο κακό είναι να χτίζει ένα ίδρυμα για ανίατες ασθένειες η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ( σε παρθένο δάσος τύπου Αμαζονίου, που αποτελείται -όμως -από τις βίλες χιλιάδων Θεσσαλονικέων !!!) και οι αντιρρησίες "οικολόγοι" να δενδροφυτεύουν το χώρο, αλλά να ΜΗ ΤΟΛΜΟΥΝ να ζητήσουν τη ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΟΛΩΝ των κτισμάτων στη ... δασώδη περιοχή. Γιατί ;

5) πόσο αντιδραστικό είναι το μάθημα των Θρησκευτικών

Να σημειώσω ότι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των πολύτεκνων οικογενειών ( πάνω από 6.000 οικογένειες με 4 παιδιά και άνω ) είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, συνειδητοί -ας το πούμε έτσι άκομψα και το κράτος τους τιμωρεί ως εξής :

1) Θεσπίζει αφορολόγητο όριο πάνω από τα 3 παιδιά τα 1000 ευρώ για κάθε παιδί !
2) Δεν δίνει αυξήσεις στους πολύτεκνους δημοσίους υπαλλήλους, αφού το όριο είναι τα 1.700 ευρώ. Για παράδειγμα οικογενειάρχης με 4 παιδιά και μισθό ( μικτά ) 1.705 δεν λαμβάνει ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ( και ας έχει 6 στόματα να θρέψει ), ενώ ένας δημόσιος υπάλληλος άγαμος με μισθό 1500 ευρώ , λαμβάνει το επίδομα των 500 ευρώ, για να θρέψει το ΕΝΑ ΣΤΟΜΑ.

Αυτό λέγεται ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ;

Αυτό το κράτος που ξαναγράφει τα βιβλία των θρησκευτικών σύμφωνα με τις υποδείξεις της εταιρίας Σκοπιά, σέβεται τους πολίτες του ;

Αυτό το κράτος που δεν δίνει καμία αύξηση στις πολύτεκνες οικογένειες ( που θα επανδρώσουν μελλοντικά τα σχολεία του και το στρατό του ) και δίνει γη και ύδωρ στους "αντιρρησίες" πλασιέ αμερικάνικης ιδιωτικής εταιρίας, σέβεται τους πολίτες του ;

ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΡΑΓΙΑΔΕΣ, ας απολαύσουμε και σήμερα και αύριο τις ΥΒΡΕΙΣ τους κατά της Εκκλησίας και του Αγίου Όρους και των παπάδων και των Αγίων και του Αγίου Φωτός ... Εμείς θα στέλνουμε τα παιδιά μας στο στρατό,στην αστυνομία για να φυλάνε τη ... ΣΚΟΠΙΑ !!!

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ !

Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”