ελληνοτουρκική φιλία

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από panos0 »

Λοιπον οσο αφορα τις σχεσεις με τους Τουρκους και την Χριστιανικη αντιμετωπιση και θεωρηση της ζωης εχω να πω το εξης, οι Χριστιανοι πρεπει να εχουν όπως είναι λογικο, προτυπο τον Χριστο, κατά το μετρο του δυνατου, φυσικα πρεπει να αναγνωρισει καποιος ακομα και εάν είναι πολεμιος του Χριστιανισμου ότι ο Χριστιανος παρολο την εντολη αλλα και την νοοτροπια γενικα της Γραφης του «γυρισε και την άλλη σιαγωνα» κάθε άλλο παρα βλακας, δειλος μαλθακος η αδυναμος είναι.
Είναι περιττο να αναφερω περι Κολοσσαιου, περι της συμπεριφορας του Χριστιανου προς τον συνανθρωπο, η οποια συμπεριφορα να σημειωσω εδώ ότι είναι δειγμα τεραστιας ανδρειας ειδικα στην σημερινη εποχη της τεχνητης συγχυσης των ορων οπου η κοροιδια σημαινει εξυπναδα και η εκμεταλλευση επιτυχια.
Ας δουμε λοιπον την επιγεια ζωη του Χριστου ώστε να παρουμε την απαντηση στο ερωτημα.
Βλεπουμε ότι ο Ιησους παει στην Αιγυπτο να γλυτωσει(χαχα) απο τον Ηρωδη βλεπουμε και
Καὶ περιεπάτει ὁ Ἰησοῦς μετὰ ταῦτα ἐν τῇ Γαλιλαίᾳ οὐ γὰρ ἤθελεν ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ περιπατεῖν, ὅτι ἐζήτουν αὐτὸν οἱ Ἰουδαῖοι ἀποκτεῖναι (Ιω.7.1) Ἠκούσατε ὅτι ἐρρέθη, Ὀφθαλμὸν ἀντὶ ὀφθαλμοῦ καὶ ὀδόντα ἀντὶ ὀδόντος ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ ἀλλ’ ὅστις σε ῥαπίζει εἰς τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην (Ματθ.5.38-39)
Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι. προσευχη που δεν εμεινε αναπαντητη αφου η θανατωση του Θεανθρωπου, του Κυριου των Δυναμεων, και το αιμα στο κεφαλι των παιδιων, δεν επεσυρε σαν τιμωρια την καταστροφη της Ιερουσαλημ αλλα, αμα το τετελεσται, την πληρη και σε real time εξαφανιση "αλα Πεντηκοστιανε αρπαγης"(εκει που βρισκονταν την στιγμη εκεινη) ολων των επι γης Εβραιων και οδηγηση τους οχι στον πατο αλλα στον αποπατο της κολασεως. :mrgreen: Ετσι... :mrgreen: :mrgreen:
Και συνεχιζω, παρα όμως την εντολη αυτή του Ιησου όταν ο δουλος τον χτυπησε αυτος δεν γυρισε την σιαγωνα ἀπεκρίθη αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς Εἰ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περὶ τοῦ κακοῦ εἰ δὲ καλῶς, τί με δέρεις; (Ιω 18.23) βλεπουμε και το καὶ ποιήσας φραγέλλιον ἐκ σχοινίων πάντας ἐξέβαλεν ἐκ τοῦ ἱεροῦ, τά τε πρόβατα καὶ τοὺς βόας, καὶ τῶν κολλυβιστῶν ἐξέχεεν τὸ κέρμα καὶ τὰς τραπέζας ἀνέτρεψε, καὶ τοῖς τὰς περιστερὰς πωλοῦσιν εἶπεν Ἄρατε ταῦτα ἐντεῦθεν μὴ ποιεῖτε τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου οἶκον ἐμπορίου. (Ιω 2,15) μηπως εδώ βλεπουμε μια αντιφαση, μια αλληλοσυγκρουομενη συμπεριφορα που βραχυκλυκλωνει τον Χριστιανο να τον κανει να αναρωτιέται ποιο είναι το σωστο να πραξει? Βεβαιως και όχι, εάν παρατηρησουμε καλυτερα θα δουμε ότι ο Χριστος θελει με την εντολη της αγαπης και της ανεξικακιας να ξεριζωσει από την καρδια του Χριστιανου την τυφλη εκδικηση, την βαναυσοτητα, το ζωο μεσα στον ανθρωπο ας μου επιτραπει η εκφραση, γιαυτο υπαρχει η διαφορα που ειδαμε παραπανω.
Τι ειπε στον εκατονταρχο ο Χριστος? (Ακουτε κ.κ. Ψευδ.τ. Ιεχωβα?) Φυγε εισαι στρατιωτικος δεν πρεπει να κραταμε οπλα, αγαπα τον εχθρο σου? η εθαυμασε κιολας την πιστη του? (και με το δικιο του διοτι η απαντηση του εκατ. ηταν για να μενεις με το στομα ανοιχτο)
Τι ειπε ο Απ. Παυλος? εἰ μὲν γὰρ ἀδικῶ καὶ ἄξιον θανάτου πέπραχά τι, οὐ παραιτοῦμαι τὸ ἀποθανεῖν εἰ δὲ οὐδέν ἐστιν ὧν οὗτοι κατηγοροῦσί μου, οὐδείς με δύναται αὐτοῖς χαρίσασθαι(Πραξ.25.11)
Ο Αγ. Κοσμας ο Αιτωλος? Ο Αγ. Ραφαηλ? Δεν πολεμησαν πρωτα με τον τροπο τους και μετα επαθαν? Πηγαν αμεσως και ειπαν σκοτωσε με να γινω μαρτυρας?
Δεν βοηθησε ο Χριστος στην Επανασταση του 21? δεν εβαλε την υπογραφη του στο συμβολαιο? :mrgreen:
Το 40? ένα σερβερ θα γεμισουμε εάν πουμε όλα τα θαυματα που εγιναν το 1940…
Θα βοηθουσε εαν ηταν αντιθετο με τις εντολες του? ΠΟΤΕ
Δεν κατηργει λοιπον ο Χριστος τους νομους, δεν θετει εκτος χριστιανικου νομου την αποδοση ευθυνων στους ενοχους η οποια φυσικα θα τους οδηγησει σε χειροτερες συμπεριφορες, ουτε διδασκει την ακριτη και χωρις νοηση θυσια του δικαιου μας, την μικροψυχια την αυτοδικια και γενικα το πνευμα εκδικησεως θελει να καταργησει.
Ο Χριστος δεν ηρθε να κατηργησει το κρατος τον στρατο η την υπερασπιση της Πατριδος ηρθε να κατηργησει «…τη ζουγκλα των ανθρωπων που μαχονται να αφησουνε οι μεν τους δε στον τοπον».

Με λιγα λογια και λαικα λοιπον, αμα θελουν οι διπλα να ειμαστε φιλοι ωραια, εμεις θα τους βοηθαμε και ας μην μας βοηθουν, όμως όταν θελουν να κανουν «μαγκιες» τοτε …....
Δημοσ.: 590
Δημοσ.: 591 " Έρχομαι και εγώ...."

I'll take lives and show all no mercy that night
Attack those not knowing my force
andreastsa
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 418
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 5:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από andreastsa »

Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από filotas »

ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:Παιδιά δεν νομίζω ότι όλοι οι Τούρκοι είναι το ίδιο πράγμα . Σε αντιδιαστολή σας συστήνω να διαβάσετε το "ΙΝΣΤΑΜΠΟΥΛ" του ΟΡΧΑΝ ΠΑΜΟΥΚ ο οποίος είναι ενας πραγματικά μορφωμένος άνθρωπος.Εκεί θα δείτε με πόση νοσταλγία μιλα για την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ των παιδικών του χρόνων , συνδεδεμένη σαφώς με την παρουσία και τον πολιτισμό των ΕΛΛΗΝΩΝ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Επίσης το άρθρο της ακαδημαϊκού ΝΤΙΛΕΚ ΓΚΙΟΥΒΕΝ για τα Σεπτεμβριανά όπου αναφέρεται η πλήρης αλήθεια των γεγονότων , αλήθεια την οποία επίσης αποδέχονται πολλοί Τούρκου συγγραφείς και ακαδημαϊκοί.

Φίλοι μου νομίζω ότι ο λαός εχει φάει μεγάλη πλύση εγκεφάλου και το κακό γίνεται μεγαλύτερο όταν κανείς απευθύνεται στην αμορφωσιά και την άγνοια του κόσμου . Δυστυχώς στην ΤΟΥΡΚΙΑ το ποσοστό του αναλφαβητισμού είναι πολύ μεγάλο.

Για αυτό η γνώμη μου είναι ότι κυρίαρχη θέση σε τέτοια ευαίσθητα ζητήματα παίζει η παιδεία στην οποία οι κυβερνήσεις θα πρέπει να δώσουν μεγάλη σημασία αν θέλουν να φέρουν τους δυο λαούς πραγματικά κοντά .

Πάντως και για την αλήθεια του πράγματος είναι γεγονός ότι οι διαφορές ανάμεσα στους δυο λαούς είναι μεγάλες και στη νοοτροπία και στα δημοκρατικά αισθήματα.Προσωπική μου άποψη απλώς είναι δημοκρατικός λαός σαν τους Έλληνες δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη.
Αυτή είναι η σωστή στάση. Δεν κρύβουμε την ιστορική αλήθεια, αλλά την προβάλλουμε χωρίς μνησικακία. Η προσπάθειά μας πρέπει να είναι να διδαχτούμε από την ιστορία για να χτίσουμε μια σχέση καλής γειτονίας σε υγιής βάσεις.

Η μνησικακία και οι εθνικιστικές κραυγές δεν βοηθούν προς τη σωστή κατεύθυνση, ούτε μας κάνουν καλύτερους Χριστιανούς. Το παράδειγμά του Αναστάσιου στην Αλβανία δείχνει πως μπορεί με την ειλικρινή Χριστιανική Αγάπη να αλλάξει κάποιος τον τρόπο που οι αλλόδοξοι και ετερόδοξοι αντιμετωπίζουν την Ορθοδοξία και κατά προέκταση την Ελλάδα.

Είμαστε όμως εμείς οι Έλληνες άξιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, κατά την έννοια που είναι ο Αναστάσιος;
Άβαταρ μέλους
zafeiris
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Μαγνησίας

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από zafeiris »

η αλήθεια είναι πως έτσι μεγαλώνουν οι τούρκοι.... απο μικροι μαθαινουν να μισούν τους έλληνες....
έχουν παραπλανηθεί πάρα πολύ και τρέφουν αυταπάτες ακόμα και για το ποιοι είναι... είναι ανιστόριτοι, οι περισότεροι είναι αμόρφωτοι και φανατισμένοι λόγω θρησκείας....
διάβασα ένα βιβλίο "σμύρνη 1922... άρχισε η σφαγή και ηπήρε το φευγιό" και περιγράφει με αφοπλιστικό τρόπο τον χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία των τουρκαλάδων μέσα απο τα ίδια τα γεγονότα.
Λίγο να ανατρέξουμε στις θυριωδίες που έχουν κάνει αλλά και που συνεχίζουν να κάνουν στους χριστιανούς και όχι μόνο, για μένα είναι αρκετό να μη θέλω να ξέρω ακόμα και αν υπάρχουν στον κόσμο.

στον κανόνα ομως υπάρχουν και εξαιρέσεις... σπάνια να βρεθεί τούρκος σωστός σε όλα του.... και αν βρεθεί σίγουρα θα έχει ελληνικό dna

...οι κουτοπόνηροι μπουνταλάδες...
ο καιρός γαρ εγγυς
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από yiorgos31 »

Έχει πάει κανένας Τουρκία?
Άβαταρ μέλους
zafeiris
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Μαγνησίας

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από zafeiris »

όχι φίλε μου προσωπικά δεν έχω πάει... θα ήθελα πολύ όμως να επισκευτώ την Κωνσταντινούπολη και τα μικρασιατικά παράλια μιας και η μητέρα μου κατάγεται απο τη Σμύρνη
ο καιρός γαρ εγγυς
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από aposal »

Στο κακό απαντάμε με το καλό και στο μίσος με την Χριστιανική αγάπη!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”