Είναι περιττο να αναφερω περι Κολοσσαιου, περι της συμπεριφορας του Χριστιανου προς τον συνανθρωπο, η οποια συμπεριφορα να σημειωσω εδώ ότι είναι δειγμα τεραστιας ανδρειας ειδικα στην σημερινη εποχη της τεχνητης συγχυσης των ορων οπου η κοροιδια σημαινει εξυπναδα και η εκμεταλλευση επιτυχια.
Ας δουμε λοιπον την επιγεια ζωη του Χριστου ώστε να παρουμε την απαντηση στο ερωτημα.
Βλεπουμε ότι ο Ιησους παει στην Αιγυπτο να γλυτωσει(χαχα) απο τον Ηρωδη βλεπουμε και
Καὶ περιεπάτει ὁ Ἰησοῦς μετὰ ταῦτα ἐν τῇ Γαλιλαίᾳ οὐ γὰρ ἤθελεν ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ περιπατεῖν, ὅτι ἐζήτουν αὐτὸν οἱ Ἰουδαῖοι ἀποκτεῖναι (Ιω.7.1) Ἠκούσατε ὅτι ἐρρέθη, Ὀφθαλμὸν ἀντὶ ὀφθαλμοῦ καὶ ὀδόντα ἀντὶ ὀδόντος ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ ἀλλ’ ὅστις σε ῥαπίζει εἰς τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην (Ματθ.5.38-39)
Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι. προσευχη που δεν εμεινε αναπαντητη αφου η θανατωση του Θεανθρωπου, του Κυριου των Δυναμεων, και το αιμα στο κεφαλι των παιδιων, δεν επεσυρε σαν τιμωρια την καταστροφη της Ιερουσαλημ αλλα, αμα το τετελεσται, την πληρη και σε real time εξαφανιση "αλα Πεντηκοστιανε αρπαγης"(εκει που βρισκονταν την στιγμη εκεινη) ολων των επι γης Εβραιων και οδηγηση τους οχι στον πατο αλλα στον αποπατο της κολασεως.
Και συνεχιζω, παρα όμως την εντολη αυτή του Ιησου όταν ο δουλος τον χτυπησε αυτος δεν γυρισε την σιαγωνα ἀπεκρίθη αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς Εἰ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περὶ τοῦ κακοῦ εἰ δὲ καλῶς, τί με δέρεις; (Ιω 18.23) βλεπουμε και το καὶ ποιήσας φραγέλλιον ἐκ σχοινίων πάντας ἐξέβαλεν ἐκ τοῦ ἱεροῦ, τά τε πρόβατα καὶ τοὺς βόας, καὶ τῶν κολλυβιστῶν ἐξέχεεν τὸ κέρμα καὶ τὰς τραπέζας ἀνέτρεψε, καὶ τοῖς τὰς περιστερὰς πωλοῦσιν εἶπεν Ἄρατε ταῦτα ἐντεῦθεν μὴ ποιεῖτε τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου οἶκον ἐμπορίου. (Ιω 2,15) μηπως εδώ βλεπουμε μια αντιφαση, μια αλληλοσυγκρουομενη συμπεριφορα που βραχυκλυκλωνει τον Χριστιανο να τον κανει να αναρωτιέται ποιο είναι το σωστο να πραξει? Βεβαιως και όχι, εάν παρατηρησουμε καλυτερα θα δουμε ότι ο Χριστος θελει με την εντολη της αγαπης και της ανεξικακιας να ξεριζωσει από την καρδια του Χριστιανου την τυφλη εκδικηση, την βαναυσοτητα, το ζωο μεσα στον ανθρωπο ας μου επιτραπει η εκφραση, γιαυτο υπαρχει η διαφορα που ειδαμε παραπανω.
Τι ειπε στον εκατονταρχο ο Χριστος? (Ακουτε κ.κ. Ψευδ.τ. Ιεχωβα?) Φυγε εισαι στρατιωτικος δεν πρεπει να κραταμε οπλα, αγαπα τον εχθρο σου? η εθαυμασε κιολας την πιστη του? (και με το δικιο του διοτι η απαντηση του εκατ. ηταν για να μενεις με το στομα ανοιχτο)
Τι ειπε ο Απ. Παυλος? εἰ μὲν γὰρ ἀδικῶ καὶ ἄξιον θανάτου πέπραχά τι, οὐ παραιτοῦμαι τὸ ἀποθανεῖν εἰ δὲ οὐδέν ἐστιν ὧν οὗτοι κατηγοροῦσί μου, οὐδείς με δύναται αὐτοῖς χαρίσασθαι(Πραξ.25.11)
Ο Αγ. Κοσμας ο Αιτωλος? Ο Αγ. Ραφαηλ? Δεν πολεμησαν πρωτα με τον τροπο τους και μετα επαθαν? Πηγαν αμεσως και ειπαν σκοτωσε με να γινω μαρτυρας?
Δεν βοηθησε ο Χριστος στην Επανασταση του 21? δεν εβαλε την υπογραφη του στο συμβολαιο?
Το 40? ένα σερβερ θα γεμισουμε εάν πουμε όλα τα θαυματα που εγιναν το 1940…
Θα βοηθουσε εαν ηταν αντιθετο με τις εντολες του? ΠΟΤΕ
Δεν κατηργει λοιπον ο Χριστος τους νομους, δεν θετει εκτος χριστιανικου νομου την αποδοση ευθυνων στους ενοχους η οποια φυσικα θα τους οδηγησει σε χειροτερες συμπεριφορες, ουτε διδασκει την ακριτη και χωρις νοηση θυσια του δικαιου μας, την μικροψυχια την αυτοδικια και γενικα το πνευμα εκδικησεως θελει να καταργησει.
Ο Χριστος δεν ηρθε να κατηργησει το κρατος τον στρατο η την υπερασπιση της Πατριδος ηρθε να κατηργησει «…τη ζουγκλα των ανθρωπων που μαχονται να αφησουνε οι μεν τους δε στον τοπον».
Με λιγα λογια και λαικα λοιπον, αμα θελουν οι διπλα να ειμαστε φιλοι ωραια, εμεις θα τους βοηθαμε και ας μην μας βοηθουν, όμως όταν θελουν να κανουν «μαγκιες» τοτε …....
