Λέσχη Μπίλντεμπεργκ
Συντονιστής: Συντονιστές
-
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 16, 2009 2:02 pm
Λέσχη Μπίλντεμπεργκ
Παιδιά, μπήκα πρόσφατα στην ιστοσελίδα της λέσχης μπίλντεμπεργκ, όπου πληροφορήθηκα πως είναι πολλά τα μέλη της ακόμα και πολιτικά μας στελέχη. Τα μέλη "διαφεντεύουν" τον κόσμο, συνεδριάζουν μυστικά αφού οι συνεδριάσεις δεν βγαίνουν προς τα έξω. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα γι' αυτήν την οργάνωση. Ναι, έχουμε ακουστά πως τον κόσμο τον κατευθύνουν λίγοι, πως πίσω από τους πολιτικούς κρύβονται κάποιοι "άλλοι" που κινούν τα νήματα. Μήπως μπορείτε να δώσετε κάποια άλλα στοιχεία?
Να είστε όλοι καλά.
Να είστε όλοι καλά.
ΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ
- pepiixthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
Αφου μπήκες τα ειδες ολα, ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ γραψε στη μηχανη αναζητησης και θα δεις τι θα σου βγαλει 
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
Να στο πω απλά, τα κερατά τους, τα τράγια "διαφεντευουν"...
Ο Κυριος κινει τα νηματα εξ Αρχης, και μεχρι Εσχατων. Οι "ισχυροι" της ημερας, ειναι τα σκευη κεραμεως που θα συντριψει ο Κυριος οταν ελθει μετα Δοξης κρινων ζωντες και νεκρους, ου της Βασιλειας ουκ εσται τελος..
Ακομα και τον διαβολο, τον εχει ολο το 24ωρο στο μεροκαματο να παραγει Αγιους..
Στην καλυτερη περιπτωση εαν εχουν υπηρετησει σωστα και τιμια τον Λαο του Θεου, θα δοξαστουν και αυτοι, εν ημερα Κρισεως, σε διαφορετικη περιπτωση, οποιοι εχουν δυναστευσει, και ταλαιπωρησει τον κοσμο, θα ηταν καλυτερα να μην ειχαν γεννηθει κατα τον Λογο του Κυριου.
Τωρα το τι λενε μεταξυ τους, και το τι σχεδιαζουν, ποσως πρεπει να ενδιαφερει ειδικα, εμας τους Ορθοδοξους, γιατι εμεις δεν προσδοκουμε τιποτα αλλο, παρα Ανασταση νεκρων και Ζωη του μελλοντος αιωνος.
Ο Κυριος κινει τα νηματα εξ Αρχης, και μεχρι Εσχατων. Οι "ισχυροι" της ημερας, ειναι τα σκευη κεραμεως που θα συντριψει ο Κυριος οταν ελθει μετα Δοξης κρινων ζωντες και νεκρους, ου της Βασιλειας ουκ εσται τελος..
Ακομα και τον διαβολο, τον εχει ολο το 24ωρο στο μεροκαματο να παραγει Αγιους..
Στην καλυτερη περιπτωση εαν εχουν υπηρετησει σωστα και τιμια τον Λαο του Θεου, θα δοξαστουν και αυτοι, εν ημερα Κρισεως, σε διαφορετικη περιπτωση, οποιοι εχουν δυναστευσει, και ταλαιπωρησει τον κοσμο, θα ηταν καλυτερα να μην ειχαν γεννηθει κατα τον Λογο του Κυριου.
Τωρα το τι λενε μεταξυ τους, και το τι σχεδιαζουν, ποσως πρεπει να ενδιαφερει ειδικα, εμας τους Ορθοδοξους, γιατι εμεις δεν προσδοκουμε τιποτα αλλο, παρα Ανασταση νεκρων και Ζωη του μελλοντος αιωνος.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- pepiixthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
dionysisgr έγραψε:Να στο πω απλά, τα κερατά τους, τα τράγια "διαφεντευουν"...
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
-
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 16, 2009 2:02 pm
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
Φυσικά ο Χριστός διαφεντεύει τον κόσμο, και μας καλεί να αναπαυτούμε. Πάλι καλά, γιατί διαφορετικά θα τρελαινόμασταν.dionysisgr έγραψε:Να στο πω απλά, τα κερατά τους, τα τράγια "διαφεντευουν"...
Ο Κυριος κινει τα νηματα εξ Αρχης, και μεχρι Εσχατων. Οι "ισχυροι" της ημερας, ειναι τα σκευη κεραμεως που θα συντριψει ο Κυριος οταν ελθει μετα Δοξης κρινων ζωντες και νεκρους, ου της Βασιλειας ουκ εσται τελος..
Ακομα και τον διαβολο, τον εχει ολο το 24ωρο στο μεροκαματο να παραγει Αγιους..
Στην καλυτερη περιπτωση εαν εχουν υπηρετησει σωστα και τιμια τον Λαο του Θεου, θα δοξαστουν και αυτοι, εν ημερα Κρισεως, σε διαφορετικη περιπτωση, οποιοι εχουν δυναστευσει, και ταλαιπωρησει τον κοσμο, θα ηταν καλυτερα να μην ειχαν γεννηθει κατα τον Λογο του Κυριου.
Τωρα το τι λενε μεταξυ τους, και το τι σχεδιαζουν, ποσως πρεπει να ενδιαφερει ειδικα, εμας τους Ορθοδοξους, γιατι εμεις δεν προσδοκουμε τιποτα αλλο, παρα Ανασταση νεκρων και Ζωη του μελλοντος αιωνος.
ΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ....
Να στο πω απλά, τα κερατά τους, τα τράγια "διαφεντευουν"...
ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.
Να στο πω απλά, τα κερατά τους, τα τράγια "διαφεντευουν"...
ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
- zafeiris
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 478
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Μαγνησίας
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
...και καλά νομίζουν πως παίρνουν αποφάσεις και κινούν νήματα αλλά δεν ξέρουν πως όλα αυτά που κάνουν τα επιτρέπει ο Κύριος.... είναι μέσα στο σχέδιο του Θεού και αυτοί....
ο καιρός γαρ εγγυς
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
Πέσ' τα Διονύσιε Χρυσόστομε!dionysisgr έγραψε:Να στο πω απλά, τα κερατά τους, τα τράγια "διαφεντευουν"...
Ο Κυριος κινει τα νηματα εξ Αρχης, και μεχρι Εσχατων. Οι "ισχυροι" της ημερας, ειναι τα σκευη κεραμεως που θα συντριψει ο Κυριος οταν ελθει μετα Δοξης κρινων ζωντες και νεκρους, ου της Βασιλειας ουκ εσται τελος..
Ακομα και τον διαβολο, τον εχει ολο το 24ωρο στο μεροκαματο να παραγει Αγιους..
Στην καλυτερη περιπτωση εαν εχουν υπηρετησει σωστα και τιμια τον Λαο του Θεου, θα δοξαστουν και αυτοι, εν ημερα Κρισεως, σε διαφορετικη περιπτωση, οποιοι εχουν δυναστευσει, και ταλαιπωρησει τον κοσμο, θα ηταν καλυτερα να μην ειχαν γεννηθει κατα τον Λογο του Κυριου.
Τωρα το τι λενε μεταξυ τους, και το τι σχεδιαζουν, ποσως πρεπει να ενδιαφερει ειδικα, εμας τους Ορθοδοξους, γιατι εμεις δεν προσδοκουμε τιποτα αλλο, παρα Ανασταση νεκρων και Ζωη του μελλοντος αιωνος.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
Τοποθετηκε και ο Επισκοπος Πειραιως και Φαληρου, ο Σεβασμιωτατος Κ.κ. Σεραφειμ, σχετικα με την "περιβοητη" λεσχη μπιλντεμπεργκ, φωτογραφιζοντας την ουσιαστικα οτι κρυβεται πισω απο την διογκωση, εαν οχι την ιδια την κατασκευη της "παγκοσμιας οικονομικης κρισης", που απωτερο στοχο και σκοπο εχει να φερει την θρυλουμενη παγκοσμια υπερ-κυβερνηση με οτι αυτο συνεπαγεται.
Και οταν η Επισημη Εκκλησια μας σε επιπεδο Συνοδικου Επισκοπου μαλιστα, (που καποιοι λενε οτι ταχα μου ταχα μου, εχει "αποστατησει" η "ξεπουληθηκε" η "τα εχει βρει" με τον Πάπα. αληθεια που κρυβονται ολοι αυτοι οι Ιεροκατηγοροι τωρα;), Οταν η Εκκλησια μας λοιπον βγαινει και λεει τα πραγματα με το ονομα τους, ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ με ΠΑΡΡΗΣΙΑ και ΑΝΔΡΕΙΑ, τοτε ποιος θα τολμησει να μεινει στο περιθωριο, και να πουλαει ανεξοδη κριτικη και ψευτο-ορθοδοξια απο τον καναπε του;
Μπραβο στον Αγιο Πειραιως, γιατι, εκτος απο το Αγιασμενο και Μαρτυρικο Επισκοπικο Ρασο, φοραει και Ανδρικα παντελονια.
Αξιος, και την ευχη του να εχουμε ολοι μας, ο Θεος να τον διατηρει επι πολλα ετη, και να τον ευλογει, και να τον αγιαζει. Αμην.
Και αποδεικνυει, οτι οι Ιεραρχες μας, αν μη τι αλλο, εχουν εκτος απο την Αποστολικη Διαδοχη και τις προσωπικες τρεις Πεντηκοστες εκαστος, εχουν και την γενναιοτητα, το φρονημα, την ανδρεια, την Πιστη, την θεολογικη παιδεια, των Αγιων Πατερων μας.
Και οτι οταν το απαιτησουν οι χρονοι και οι καιροι, θα δωσουν Ομολογια και Μαρτυρια εαν χρειαστει της Αγιας και Αμωμητης Πιστεως μας.
Απο που να παρει κανεις; Απο το λογιότατο και πολυγραφοτατο Αγιο Ναυπακτου Ιεροθεο, απο τον Μελιρρυτο Σισσανιου και Κοζανης Παυλο; απο τον εκπληκτικα κατηρτισμενο επιστημονικα και θεολογικα τοποτηρητη Αττικης Νικολαο; Aπο τον ασκητικο και πραο Αρχιεπισκοπο Ιερωνυμο; Απο την βροντη του λογου και την δυναμη ψυχης του Πειραιως Σεραφειμ; και παει λεγοντας, και δεν τελειωνει..
Στωμεν καλως, λοιπον υπο τους Επισκοπους μας, και θα μεινουμε κραταιοι στην Πιστη του Κυριου, οσο μας χαριζει ο Ιδιος ο Κυριος, την Χαρη του, παρα την ευτελεια, την αναξιοτητα μας, την ατελειωτη αμαρτια και καταντια μας.
Χωρις την Πανσθενουργο Χαρι, του Κυριου ημων Ιησου Χριστου, τιποτα δεν γινεται, ομως απο οτι φαινεται ξεκαθαρα, σε αυτον τον καιρο της ανομιας, η Χαρις θα υπερπλεονασει, τοσο στους Αξιους Επισκοπους μας, οσο και στο Θεοσεβες ποιμνιο του Αρχιποιμενα Χριστου του Θεου.
Το Εσφαγμενον Αρνιον, εξηλθε ΝΙΚΩΝ, και ινα ΝΙΚΗΣΕΙ.
Και οταν η Επισημη Εκκλησια μας σε επιπεδο Συνοδικου Επισκοπου μαλιστα, (που καποιοι λενε οτι ταχα μου ταχα μου, εχει "αποστατησει" η "ξεπουληθηκε" η "τα εχει βρει" με τον Πάπα. αληθεια που κρυβονται ολοι αυτοι οι Ιεροκατηγοροι τωρα;), Οταν η Εκκλησια μας λοιπον βγαινει και λεει τα πραγματα με το ονομα τους, ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ με ΠΑΡΡΗΣΙΑ και ΑΝΔΡΕΙΑ, τοτε ποιος θα τολμησει να μεινει στο περιθωριο, και να πουλαει ανεξοδη κριτικη και ψευτο-ορθοδοξια απο τον καναπε του;
Μπραβο στον Αγιο Πειραιως, γιατι, εκτος απο το Αγιασμενο και Μαρτυρικο Επισκοπικο Ρασο, φοραει και Ανδρικα παντελονια.
Αξιος, και την ευχη του να εχουμε ολοι μας, ο Θεος να τον διατηρει επι πολλα ετη, και να τον ευλογει, και να τον αγιαζει. Αμην.
Και αποδεικνυει, οτι οι Ιεραρχες μας, αν μη τι αλλο, εχουν εκτος απο την Αποστολικη Διαδοχη και τις προσωπικες τρεις Πεντηκοστες εκαστος, εχουν και την γενναιοτητα, το φρονημα, την ανδρεια, την Πιστη, την θεολογικη παιδεια, των Αγιων Πατερων μας.
Και οτι οταν το απαιτησουν οι χρονοι και οι καιροι, θα δωσουν Ομολογια και Μαρτυρια εαν χρειαστει της Αγιας και Αμωμητης Πιστεως μας.
Απο που να παρει κανεις; Απο το λογιότατο και πολυγραφοτατο Αγιο Ναυπακτου Ιεροθεο, απο τον Μελιρρυτο Σισσανιου και Κοζανης Παυλο; απο τον εκπληκτικα κατηρτισμενο επιστημονικα και θεολογικα τοποτηρητη Αττικης Νικολαο; Aπο τον ασκητικο και πραο Αρχιεπισκοπο Ιερωνυμο; Απο την βροντη του λογου και την δυναμη ψυχης του Πειραιως Σεραφειμ; και παει λεγοντας, και δεν τελειωνει..
Στωμεν καλως, λοιπον υπο τους Επισκοπους μας, και θα μεινουμε κραταιοι στην Πιστη του Κυριου, οσο μας χαριζει ο Ιδιος ο Κυριος, την Χαρη του, παρα την ευτελεια, την αναξιοτητα μας, την ατελειωτη αμαρτια και καταντια μας.
Χωρις την Πανσθενουργο Χαρι, του Κυριου ημων Ιησου Χριστου, τιποτα δεν γινεται, ομως απο οτι φαινεται ξεκαθαρα, σε αυτον τον καιρο της ανομιας, η Χαρις θα υπερπλεονασει, τοσο στους Αξιους Επισκοπους μας, οσο και στο Θεοσεβες ποιμνιο του Αρχιποιμενα Χριστου του Θεου.
Το Εσφαγμενον Αρνιον, εξηλθε ΝΙΚΩΝ, και ινα ΝΙΚΗΣΕΙ.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."