Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Συντονιστής: Συντονιστές
Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Για μια ακόμα φορά η αμερικανική Εταιρία Σκοπιά και τα φερέφωνά της στην Ελλάδα προσπαθούν να λογοκρίνουν και να φιμώσουν όσους καταγγέλουν τη συμπεριφορά της και όσους αποκαλύπτουν τις αντιφάσεις της. Η οργουελική Εταιρία Σκοπιά, ενώ δεν αναγνωρίζει κράτη και εξουσίες, τις χρησιμοποιεί επιβάλλοντας ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ σε όσους τολμούν να την εγκαταλείψουν. Προσπάθεια φασιστικής φίμωσης, όταν οι ίδιοι στέλνουν τα μέλη τους στα σπίτια μας, σε δημόσιες υπηρεσίες και σε κάθε χώρο για να εξυβρίζουν την Εκκλησία και την Ελλάδα και κάθε πολιτικό σύστημα.
( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )
( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Καλημέρα, αδέλφια μου. Χριστός Ανέστη !
Σήμερα είναι μια ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ! Σήμερα είναι η επόμενη μέρα της "χριστιανικής επίθεσης" της Σκοπιάς κατά του μπλογκ ενός πρώην μάρτυρα του Ιεχωβά !
Η Σκοπιά , με το "αγγελικό πρόσωπο" προσπαθεί να φιμώσει και εξοντώσει ηθικά κάθε άνθρωπο που τολμά να την εγκαταλείψει και να την αποκαλύψει.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΧΡΕΟΥΣ :
1) Μετά την επέμβαση της Σκοπιάς στο βιβλίο των Θρησκευτικών της Α΄ Λυκείου , που ξαναγράφτηκε το κεφάλαιο για την Σκοπιά, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥ, όπως κατήγγειλε ο π. Γ. Μεταλληνός
2) Μετά τη ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ παραχώρηση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΧΩΡΩΝ στην εταιρία Σκοπιά για αύξηση των "αντιρρησιών συνείδησης" ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ και τις ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ότι θα προσφύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια,
3) ΣΗΜΕΡΑ η θρασύδειλη εταιρία "αγάπης" απειλεί ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ μέσω του PATHFINDER ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΚΕΨΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Η ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ ΗΘΙΚΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ.
Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ, ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΧΤΥΠΑ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΑΣ ...
ΝΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ...
ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ , Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΣΚΟΠΙΑ, Η ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΚΕΨΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ.
ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΑΣ.
ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΜΑΙΛ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ pathfinder ΚΑΙ ΝΑ ΥΨΩΣΟΥΜΕ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. Μετά το μπλογκ του πρώην μάρτυρα του Ιεχωβά, η Σκοπιά θα επεκτείνει τη λογοκρισία της παντού, όπως φίμωσε πολλές ιστοσελίδες στην Αμερική.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ !
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ !
ΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ! ΦΑΣΙΣΜΟΣ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΩΝ ! ΝΑ Η "αγάπη" ! Καταλαβαίνετε ότι όλα ( "ευγένεια, αγάπη" ) είναι ΦΟΥΜΑΡΑ ; ΥΒΡΕΙΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΑΛΙΕΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΝΟΜΙΚΟ ΣΩΜΑ ! Ζητάνε την "προστασία" "διαβολικών οργανισμών", όπως θεωρούν τα κράτη, τα δικαστήρια, τα ΜΜΕ, τους ΄δήμους !
ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ! ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΑΣ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ακόμα και αμερικάνικων εταιριών. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ στο ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ .
Σήμερα είναι μια ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ! Σήμερα είναι η επόμενη μέρα της "χριστιανικής επίθεσης" της Σκοπιάς κατά του μπλογκ ενός πρώην μάρτυρα του Ιεχωβά !
Η Σκοπιά , με το "αγγελικό πρόσωπο" προσπαθεί να φιμώσει και εξοντώσει ηθικά κάθε άνθρωπο που τολμά να την εγκαταλείψει και να την αποκαλύψει.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΧΡΕΟΥΣ :
1) Μετά την επέμβαση της Σκοπιάς στο βιβλίο των Θρησκευτικών της Α΄ Λυκείου , που ξαναγράφτηκε το κεφάλαιο για την Σκοπιά, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥ, όπως κατήγγειλε ο π. Γ. Μεταλληνός
2) Μετά τη ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ παραχώρηση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΧΩΡΩΝ στην εταιρία Σκοπιά για αύξηση των "αντιρρησιών συνείδησης" ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ και τις ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ότι θα προσφύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια,
3) ΣΗΜΕΡΑ η θρασύδειλη εταιρία "αγάπης" απειλεί ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ μέσω του PATHFINDER ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΚΕΨΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Η ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ ΗΘΙΚΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ.
Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ, ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΧΤΥΠΑ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΑΣ ...
ΝΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ...
ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ , Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΣΚΟΠΙΑ, Η ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΚΕΨΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ.
ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΑΣ.
ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΜΑΙΛ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ pathfinder ΚΑΙ ΝΑ ΥΨΩΣΟΥΜΕ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. Μετά το μπλογκ του πρώην μάρτυρα του Ιεχωβά, η Σκοπιά θα επεκτείνει τη λογοκρισία της παντού, όπως φίμωσε πολλές ιστοσελίδες στην Αμερική.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ !
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ !
ΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ! ΦΑΣΙΣΜΟΣ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΩΝ ! ΝΑ Η "αγάπη" ! Καταλαβαίνετε ότι όλα ( "ευγένεια, αγάπη" ) είναι ΦΟΥΜΑΡΑ ; ΥΒΡΕΙΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΑΛΙΕΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΝΟΜΙΚΟ ΣΩΜΑ ! Ζητάνε την "προστασία" "διαβολικών οργανισμών", όπως θεωρούν τα κράτη, τα δικαστήρια, τα ΜΜΕ, τους ΄δήμους !
ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ! ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΑΣ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ακόμα και αμερικάνικων εταιριών. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ στο ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ .
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Εχω δώσει μάχες με αυτούς, προσωπικά με έχουν απο τους πρώτους που πρέπει να εξολοθρευτούν. Το ξέρω αυτό διότι διαπίστωσα ότι φακελλώνουν όσους επισκέπτονται και συνομιλούν μαζί τους. Αρκεί να μάθουν το ποιός είμαι και δεν με πλησιάζουν απο χιλιόμετρα. Προσπάθησαν να με πείσουν με μεγάλα στελέχη τους με επιχειρήματα απο την Αγία Γραφή, κατατροπώθηκαν. Στη συνέχεια με απείλησαν, όταν τους αποκάλυψα απο που προέρχονται. Στο τέλος προσπάθησαν να με δωροδοκήσουν, το τελευταίο γεγονός έγινε ως εξής:
Χτυπάει η πόρτα και τους ανοίγει η μεγάλης ηλικίας μάνα μου. -Τι θέλετε;
-Είμαστε μάρτυρες του Ιεχωβά, και θέλουμε να μιλήσουμε με τα παιδιά.... ( ήξεραν όλη την οικογενειακή μας κατάσταση χωρίς να τους έχει μιλήσει κανένας άλλος πλύν εμού)
- Δεν είναι εδώ. ( ήταν και μόνη της και άρχισε να φοβάται)
- Βλέπουμε ότι έχουν αρχίσει οικοδομή ( ήταν στα μπετά), μήπως θέλουν καμιά βοήθεια για να την τελειώσουν;
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Η ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
- Παιδάκια μου, η πίστη μας δεν έχει καμιά σχέση με λεφτά.
ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΑΝ.
Χτυπάει η πόρτα και τους ανοίγει η μεγάλης ηλικίας μάνα μου. -Τι θέλετε;
-Είμαστε μάρτυρες του Ιεχωβά, και θέλουμε να μιλήσουμε με τα παιδιά.... ( ήξεραν όλη την οικογενειακή μας κατάσταση χωρίς να τους έχει μιλήσει κανένας άλλος πλύν εμού)
- Δεν είναι εδώ. ( ήταν και μόνη της και άρχισε να φοβάται)
- Βλέπουμε ότι έχουν αρχίσει οικοδομή ( ήταν στα μπετά), μήπως θέλουν καμιά βοήθεια για να την τελειώσουν;
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Η ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
- Παιδάκια μου, η πίστη μας δεν έχει καμιά σχέση με λεφτά.
ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΑΝ.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΓΩΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Αντιαιρετικός
( http://antiairetikos.blogspot.com/2009/ ... st_23.html )
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ
( http://orthodoxi-pisti.blogspot.com/200 ... st_23.html )
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ
( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )
ΒΑΛΤΕ ΛΙΝΚ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΕΝΟΡΙΩΝ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ ΚΛΠ.
ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ... ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ...
ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ... ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ , ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΡΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΩΝ και ήρθε τώρα μια εταιρία να παρουσιάσει τους κουστουμαρισμένους πλασιέ της, ως αληθινούς "μάρτυρες" ! ΝΤΡΟΠΗ !
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗ ;
Αντιαιρετικός
( http://antiairetikos.blogspot.com/2009/ ... st_23.html )
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ
( http://orthodoxi-pisti.blogspot.com/200 ... st_23.html )
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ
( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )
ΒΑΛΤΕ ΛΙΝΚ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΕΝΟΡΙΩΝ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ ΚΛΠ.
ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ... ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ...
ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ... ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ , ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΡΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΩΝ και ήρθε τώρα μια εταιρία να παρουσιάσει τους κουστουμαρισμένους πλασιέ της, ως αληθινούς "μάρτυρες" ! ΝΤΡΟΠΗ !
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗ ;
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Που ειναι η μανα σου αγορι μου, να της βαλω τρεις εδαφιαιες μετανοιες, και να ασπαστω την δεξια της;Σπάρτακος έγραψε:Εχω δώσει μάχες με αυτούς, προσωπικά με έχουν απο τους πρώτους που πρέπει να εξολοθρευτούν. Το ξέρω αυτό διότι διαπίστωσα ότι φακελλώνουν όσους επισκέπτονται και συνομιλούν μαζί τους. Αρκεί να μάθουν το ποιός είμαι και δεν με πλησιάζουν απο χιλιόμετρα. Προσπάθησαν να με πείσουν με μεγάλα στελέχη τους με επιχειρήματα απο την Αγία Γραφή, κατατροπώθηκαν. Στη συνέχεια με απείλησαν, όταν τους αποκάλυψα απο που προέρχονται. Στο τέλος προσπάθησαν να με δωροδοκήσουν, το τελευταίο γεγονός έγινε ως εξής:
Χτυπάει η πόρτα και τους ανοίγει η μεγάλης ηλικίας μάνα μου. -Τι θέλετε;
-Είμαστε μάρτυρες του Ιεχωβά, και θέλουμε να μιλήσουμε με τα παιδιά.... ( ήξεραν όλη την οικογενειακή μας κατάσταση χωρίς να τους έχει μιλήσει κανένας άλλος πλύν εμού)
- Δεν είναι εδώ. ( ήταν και μόνη της και άρχισε να φοβάται)
- Βλέπουμε ότι έχουν αρχίσει οικοδομή ( ήταν στα μπετά), μήπως θέλουν καμιά βοήθεια για να την τελειώσουν;
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Η ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
- Παιδάκια μου, η πίστη μας δεν έχει καμιά σχέση με λεφτά.
ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΑΝ.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Η ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
- Παιδάκια μου, η πίστη μας δεν έχει καμιά σχέση με λεφτά.
ΓΙ' ΑΥΤΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ...
ΑΥΤΗ Η ΛΕΒΕΝΤΟΓΕΝΝΑ ΜΑΝΑ, ΓΙΑΓΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ! ΝΑΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΜΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΝΔΥΑ !
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΣΜΟΣ ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ ! ΕΔΩ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ! ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΚΕΨΗΣ ...
- Παιδάκια μου, η πίστη μας δεν έχει καμιά σχέση με λεφτά.
ΓΙ' ΑΥΤΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ...
ΑΥΤΗ Η ΛΕΒΕΝΤΟΓΕΝΝΑ ΜΑΝΑ, ΓΙΑΓΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ! ΝΑΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΜΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΝΔΥΑ !
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΣΜΟΣ ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ ! ΕΔΩ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ! ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΚΕΨΗΣ ...
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
- pepiixthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
και τι να κάνουμε δηλαδη? που να βάλουμε?
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
pilotos γραφεις: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! H ΕΛΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗ ;
Και θα σου ελεγα αδελφικα εν Χριστω και φιλικα, κρατα το πρωτο σαν σιγουρο και δεδομενο, και ασε το δευτερο, σαν σχεδον απιθανο..
Και θα σου ελεγα αδελφικα εν Χριστω και φιλικα, κρατα το πρωτο σαν σιγουρο και δεδομενο, και ασε το δευτερο, σαν σχεδον απιθανο..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Δυστυχώς έτσι είναι ...
Η Ορθόδοξη Ελλάδα δεν έχει ακόμα αναστηθεί ... Ο Χριστός Ανέστη, αλλά η Ελλάδα κοιμάται και γίνεται έρμαιο κάθε παραθρησκευτικής οργάνωσης και σέκτας ...
Υπάρχει και αδούλωτη Ελλάδα, της οποίας η φωνή δεν ακούγεται ή πνίγεται... ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ... ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ... έχουμε ΦΩΝΗ σαν των μανάδων και των γιαγιάδων μας ; Έχουμε φωνή σαν ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΦΑΓΜΕΝΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗ ΧΙΟ, ΣΤΟ ΠΟΝΤΟ, ΣΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;
ΤΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΚΟΠΙΑ ; ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΙΛΚΙΣ, ΒΕΡΟΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΗΔΙΣΑΝΤΕΣ ! Που είναι ο Κολοκοτρώνης νβα δει ποιοι μας κυβερνάνε !!! ΜΠΡΑΒΟ ! ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ στην εταιρία Σκοπιά !!!
Τώρα ευαισθητοποιήθηκε και ο Παθφάιντερ !!! Τις ύβρεις και όλα τα εμετικά κατά της Εκκλησίας, των παπάδων , ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ στα ΦΟΡΟΥΜ και στα ΜΠΛΟΓΚ του ; Μια ζωή στη ρουφιανιά και στο γλύψιμο οι ΠΛΑΣΙΕΔΕΣ ... Δεν γνώρισαν , βλέπετε, Τουρκοκρατία για να καταλάβουν τι σημαίνει να είσαι ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ...
Η Ορθόδοξη Ελλάδα δεν έχει ακόμα αναστηθεί ... Ο Χριστός Ανέστη, αλλά η Ελλάδα κοιμάται και γίνεται έρμαιο κάθε παραθρησκευτικής οργάνωσης και σέκτας ...
Υπάρχει και αδούλωτη Ελλάδα, της οποίας η φωνή δεν ακούγεται ή πνίγεται... ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ... ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ... έχουμε ΦΩΝΗ σαν των μανάδων και των γιαγιάδων μας ; Έχουμε φωνή σαν ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΦΑΓΜΕΝΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗ ΧΙΟ, ΣΤΟ ΠΟΝΤΟ, ΣΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;
ΤΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΚΟΠΙΑ ; ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΙΛΚΙΣ, ΒΕΡΟΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΗΔΙΣΑΝΤΕΣ ! Που είναι ο Κολοκοτρώνης νβα δει ποιοι μας κυβερνάνε !!! ΜΠΡΑΒΟ ! ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ στην εταιρία Σκοπιά !!!
Τώρα ευαισθητοποιήθηκε και ο Παθφάιντερ !!! Τις ύβρεις και όλα τα εμετικά κατά της Εκκλησίας, των παπάδων , ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ στα ΦΟΡΟΥΜ και στα ΜΠΛΟΓΚ του ; Μια ζωή στη ρουφιανιά και στο γλύψιμο οι ΠΛΑΣΙΕΔΕΣ ... Δεν γνώρισαν , βλέπετε, Τουρκοκρατία για να καταλάβουν τι σημαίνει να είσαι ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ...
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !
Eχω και μια αλλη ιδεα pilotos.
Δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις. Παρε στην Αρχιεπισκοπή, στην Συνοδικη Επιτροπη επι των αιρεσεων, μηπως μπορουν να σε βοηθησουν. Νομιζω ειναι ο π.Κυριακος Τσουρος υπευθυνος.
Εαν βγει μια ανακοινωση για τις φασιστικες και τρομοκρατικες μεθοδους τους, θα λουφαξουν, και θα μπουν στην σκουληκοτρυπα τους παλι..
Για δες το.
Δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις. Παρε στην Αρχιεπισκοπή, στην Συνοδικη Επιτροπη επι των αιρεσεων, μηπως μπορουν να σε βοηθησουν. Νομιζω ειναι ο π.Κυριακος Τσουρος υπευθυνος.
Εαν βγει μια ανακοινωση για τις φασιστικες και τρομοκρατικες μεθοδους τους, θα λουφαξουν, και θα μπουν στην σκουληκοτρυπα τους παλι..
Για δες το.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."