Μολις επέστρεψα απο την preshow προβολή της καινούργιας ταινίας του Νταν Μπράουν "Ιλλουμινατοι" με πρεμιέρα αύριο 13 Μαίου.
Οι εντυπώσεις μου άριστες. Παρακολούθησα την ταινία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Το "ανοιγμα" και ισως και η "χρηματοδότηση" απο το Βατικανό είναι μάλλον βέβαιο.
Υμνος η ταινία για τους Καθολικούς που ευθέως πλέον παραδέχονται ότι σαν άνθρωποι ουδείς μας είναι τέλειος ειμι μονο ο Θεός.
Μέσα στον εμφανή πλούτο των Καθολικών, θυμήθηκα το τελευταίο μου ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη όπου έξω από το Οικουμενικό Πατριαρχείο υπάρχει το ακαλαίσθητο φυλάκιο με τον Τούρκο μουστακαλή και μαυριδερό φύλακα που και μόνο η παρουσία του υποβαθμίζει το μεγαλείο της Ορθοδοξίας που βρίσκεται πίσω απο τους τοίχους.
Τιμή και δόξα πρέπει σ'αυτούς που έταξαν την ζωή τους να φυλάνε Θερμοπύλες. Γνωρίζουμε πλέον ότι έρχεται ο εφιάλτης. Αυτή την φορά όμως είμαστε εκεί για να τον αντιμετωπίσουμε.
Χρ.
Illuminati και Dan Brown
Συντονιστής: Συντονιστές
-
eortologio_gr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1644
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
- Επικοινωνία:
Illuminati και Dan Brown
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...


-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Illuminati και Dan Brown
A! Δηλαδη αυτη τη ταινια την βλεπουμε αφοβα?
Γιατι η προηγουμενη ταινια με τον κωδικα Ντα Βιντσι νομιζω ηταν λιγο προσβλητικη για τους Χριστιανους. Βεβαια οταν την ειδα ημουν "Χριστιανη της ταυτοτητας" και δεν μου εκανε εντυπωση, τωρα ομως δεν θα πηγαινα να τη δω.
Ειχα λοιπον την περιεργια για τους "Πεφωτισμενους", γιατι δεν εχω διαβασει και το βιβλιο για να εχω μια ιδεα!
Γιατι η προηγουμενη ταινια με τον κωδικα Ντα Βιντσι νομιζω ηταν λιγο προσβλητικη για τους Χριστιανους. Βεβαια οταν την ειδα ημουν "Χριστιανη της ταυτοτητας" και δεν μου εκανε εντυπωση, τωρα ομως δεν θα πηγαινα να τη δω.
Ειχα λοιπον την περιεργια για τους "Πεφωτισμενους", γιατι δεν εχω διαβασει και το βιβλιο για να εχω μια ιδεα!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...