Το «όνειδος της διαίρεσης»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Το «όνειδος της διαίρεσης»

Δημοσίευση από yiorgos31 »

Το «όνειδος της διαίρεσης» καθολικών και ορθοδόξων κατήγγειλε ο Πάπας Βενέδικτος


Με την επίσκεψη στον Ναό της Σταύρωσης και τον Πανάγιο Τάφο, στην παλαιά πόλη της Ιερουσαλήμ, ολοκληρώνεται σήμερα, Παρασκευή, το προσκύνημα του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ' στους Αγίους Τόπους.

Ο προκαθήμενος της Καθολικής Εκκλησίας άρχισε την επίσκεψή του στην παλαιά πόλη της Ιερουσαλήμ με μια «οικουμενική συνάντηση» με εκπροσώπους του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου στην έδρα του.

Κατά τη συνάντησή του με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο, ο ποντίφικας αναφέρθηκε στο «όνειδος της διαίρεσης» ανάμεσα στους καθολικούς και τους ορθόδοξους και στο «οικουμενικό καθήκον».

«Προσεύχομαι η συνάντησή μας σήμερα να δώσει μια νέα ώθηση στις εργασίες της διεθνούς κοινής επιτροπής για τον θεολογικό διάλογο ανάμεσα στην ρωμαιοκαθολική εκκλησία και τις ορθόδοξες εκκλησίες» είπε.

Μετά την επίσκεψή του στον Πανάγιο Τάφο, θα επισκεφθεί το αρμενικό πατριαρχείο και θα ακολουθήσει επίσημη τελετή αναχώρησης στο διεθνές αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν, κοντά στο Τελ Αβίβ.

http://www.in.gr
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Το «όνειδος της διαίρεσης»

Δημοσίευση από aposal »

Κι εγώ προσεύχομαι οι εκπρόσωποι των Ορθοδόξων Εκκλησιών να σταθιούν στο ύψος τους και μην ενδώσουν σε καμία πίεση!

Και να σταματήσουν επιτέλους αυτές οι συμπροσευχές!


Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ» του Ιερομονάχου Ισαάκ (ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2004).

Είχε μεγάλη ορθόδοξη ευαισθησία , γι’ αυτό δεν δεχόταν συμπροσευχές και κοινωνία με πρόσωπα μη ορθόδοξα. Τόνιζε : «Για να συμπροσευχηθούμε με κάποιον, πρέπει να συμφωνούμε στην πίστη. Διέκοπτε τις σχέσεις του, ή απέφευγε να δει κληρικούς που συμμετείχαν σε κοινές προσευχές με ετερόδοξους. Τα «μυστήρια» των ετερόδοξων δεν τα αναγνώριζε και συμβούλευε οι προσευχόμενοι στην ορθόδοξη Εκκλησία να κατηχούνται καλά πριν βαπτιστούν.
Καταπολέμησε τον οικουμενισμό και μιλούσε για το μεγαλείο και την μοναδικότητα της Ορθοδοξίας, την πληροφορία του αρυόμενος από την εν καρδία του θεία χάρη. Ο βίος του αποδείκνυε την υπεροχή της Ορθοδοξίας.
Για ένα διάστημα είχε διακόψει, μαζί με όλο σχεδόν το υπόλοιπο Άγιον Όρος, το μνημόσυνο του πατριάρχου Αθηναγόρα, για τα επικίνδυνα ανοίγματά του προς τους Ρωμαιοκαθολικούς. Αλλά το έκανε με πόνο : «Κάνω προσευχή», είπε σε κάποιον, «για να κόβει ο Θεός μέρες από μένα και να τις δίνει στον πατριάρχη Αθηναγόρα, για να ολοκληρώσει την μετάνοιά του».
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Το «όνειδος της διαίρεσης»

Δημοσίευση από dionysisgr »

Ε, ειναι και ηλικιωμενος ο δυσμοιρος, και ισως δεν θυμαται πια, οτι ο Καρλομάγνος έστειλε μια αντιπροσωπεία στη Ρώμη υπό το μοναχό Σμάραγδο για να μεταπείσει τον τελευταιο Ορθοδοξο Πάπα.

Στα πρακτικά της συνάντησης, που διασώζονται μέχρι σήμερα, φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο Λέων αρνήθηκε κατηγορηματικά. Οι διάδοχοι του συνέχισαν να είναι αντίθετοι στο filioque μέχρις ότου οι Φράγκοι κατέλαβαν δια της βίας το Πατριαρχείο Ρώμης και εγκατέστησαν οριστικά δικό τους Πάπα (πιθανόν από το 1009 και μετά).

Ας αποκυρηξει ολες τις κακοδοξιες του, να γινει επιτελους, η πολυποθητη ενωση των Εκκλησιων Ανατολης και Δυσεως οπως ηταν επι 11 αιωνες εις μιαν κοινην Πιστην, και να Δοξαστει το Ονομα του Κυριου με μια ενωμενη Χριστιανοσυνη. Αμην γενοιτο!

Μεχρι τοτε, οτι λεει ειναι για εσωτερικη καταναλωση και διπλωματια, που καμμια σχεση με την του Θεου Πιστη δεν εχουν, μα με ανομα και ανθρωπινα ματαια συμφεροντα..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Το «όνειδος της διαίρεσης»

Δημοσίευση από eortologio_gr »

dionysisgr έγραψε:...
Ας αποκυρηξει ολες τις κακοδοξιες του, να γινει επιτελους, η πολυποθητη ενωση των Εκκλησιων Ανατολης και Δυσεως οπως ηταν επι 11 αιωνες εις μιαν κοινην Πιστην, και να Δοξαστει το Ονομα του Κυριου με μια ενωμενη Χριστιανοσυνη. Αμην γενοιτο!...
Αμήν γένοιτο

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
alithis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 15, 2007 6:00 am

Re: Το «όνειδος της διαίρεσης»

Δημοσίευση από alithis »

Δυστυχως,αδελφοι μου,ειδαμε φωτογραφικα στιγμιοτυπα απο τα Ιεροσολυμα ,με τον Παπα και διπλα βρισκονταν ΟΥΝΙΤΕΣ επισκοποι ντυμενοι με ΟΡΘΟΔΟΞΑ ιερα αμφια!Ηθελε να δειξει ετσι ο Παπας σε ολο τον κοσμο ,μεσω των φωτογραφιων που θα δημοσιευονταν,οτι ΕΚΕΙΝΟΣ ειναι ο ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ-ολων δηλαδη-ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!!!!! ΝΤΡΟΠΗ! ΑΙΣΧΟΣ!!! Να καταργησει την Ουνια και μετα να προχωρησουμε στους διαλογους!!αλλιως,να αποσυρθουμε !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”