Εσείς τι λέτε;; (Ο Μεγαλύτερος Έλληνας)

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

dora gian
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 1:56 pm

Εσείς τι λέτε;; (Ο Μεγαλύτερος Έλληνας)

Δημοσίευση από dora gian »

Μολις ειχα μια συζυτηση με τη δασκαλα του παιδιου μου ,για το ποιος νομιζει κατα τη γνωμη της φυσικα ειναι ο μεγαλυτερος Ελληνας .Μου ειπε οτι εινια δυσκολο να απαντησει μαλλον Ο Καποδιστριας η Ο Μ Αλεξανδρος . Γνωμη μου ειναι 1 ο Παπανικολαου, 2 ο Περικλης και ισως 3 ο Μ Αλεξανδρος ,.Ο λογος ειναι απλος .Δεν πιστευω στον πολεμο ,για την διαδοση του πολιτισμου ,οπως δεν μου αρεσει ολη η αιματιχυσια για την εξαπλωση του Χριστιανισμου. Εσεις τη λετε? Δεν εγραψε κανενας σημερα για αυτο το μεγαλο γεγονος
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από yiorgos31 »

καταρχας κρινονται με βαση τα ακολουθα:
1. Ευφυΐα
2. Κληρονομιά
3. Ηγεσία
4. Ανδρεία
5. Ευσπλαχνία

Έχω διαβάσει για όλους... Όλοι κάτι πρόσφεραν. Για λόγους οικονομίας όμως θα αναφερθώ μόνο στον Μ. Αλέξανδρο. Ο Μ. Αλέξανδρος κατά τη γνώμη μου πρόσφερε τα περισσότερα αφού συνέβαλε στον παγκόσμιο πολιτισμό. Θα υπήρχαν άλλες αρχές και άλλες αξίες σήμερα. Οι κατακτήσεις του ένωσαν οικονομικά, θρησκευτικά, πολιτισμικά, πολιτικά, ηθικά, γλωσσικά και κοινωνικά όλους τους λαούς. Αν δεν ηταν αυτός η ρωμαϊκή κατάκτηση δε θα είχε επηρρεαστεί από τον ελληνικό πολιτισμό, δε θα μπορούσε να βρει πρόσφορο έδαφος να αναπτυχθεί εξαιτίας του κοινού νομίσματος και της κοινής γλώσσας. Θα μπορούσα να πω πολλά. Διαβάστε το βιβλίο "Η εφυής στρατηγική του Μ. Αλεξάνδρου" του Fowler που αποδεικνύει ότι ο Μ. Αλέξανδρος ήταν και εύσπλαχνος. Όλοι οι άλλοι τον είχαν πρότυπο. Ήταν πρωτοποριακός σε ιδέες και ξεπέρασε ακόμα και το δάσκαλο του τον αριστοτελη σε ανθρωπιστικό πνεύμα. Και μην ξεχνάμε δύο πράγματα: Βαθμολογείται με βάση τα στοιχεία 1-5 και επιπλεον ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ Η' ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ...
nikolaos-9

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Για μένα πρώτος είναι ο Ιωάννης Καποδίστριας.
Ο μεγάλος άνδρας που έδωσε την ψυχή του, τα υπάρχοντά του και την ίδια τη ζωή του για την ανασύσταση της διαλυμένης Ελλάδας. Στα πολύ δύσκολα χρόνια της Οθωμανικής κτίσης, ήταν ο οραματιστής- ηγέτης που επέστρεψε στην Ελλάδα, (ενώ η θέση του ως υπουργού εξωτερικών της Ρωσίας ήταν παγιωμένη και επιτυχημένη) για να δημιουργήσει από την αρχή ένα κράτος: Το Ελληνικό.
Την περιουσία που ο ίδιος είχε, τη χάρισε στο Ελλην. δημόσιο.
Με την ευστροφία του κατάφερε σε διπλωματικό επίπεδο να προσαρτίσει όλο και περισσότερα εδάφη στο Ελληνικό κράτος.
Γνώριζε πως ερχόταν σε ρήξη με τα συμφέροντα των μεγαλοτσιφλικάδων της εποχής (Μαυρομιχάληδες κλπ) και γνώριζε πως κινδύνευε η ζωή του από αυτούς. Δεν έκανε ούτε στιγμή πίσω όμως, τον ενδιέφερε το καλό της πατρίδας. Και το πλήρωσε με τη ζωή του.

Αυτός ήταν ο Ιωάννης Καποδίστριας.
nikolaos-9

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

dora gian έγραψε:Δεν πιστευω στον πολεμο ,για την διαδοση του πολιτισμου ,οπως δεν μου αρεσει ολη η αιματιχυσια για την εξαπλωση του Χριστιανισμου. Εσεις τη λετε? Δεν εγραψε κανενας σημερα για αυτο το μεγαλο γεγονος
Θα συμφωνήσω απόλυτα.

Άλλωστε ο Μ. Αλέξανδρος έζησε στην ακμή της Ελλάδας, ενώ ο Καποδίστριας πάσχιζε από τις στάχτες και τα αποκαϊδια να φτιάξει κράτος.
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

ine dinaton na ine megalos ke na min ine agios????????????
min mperdevete to pragmatiko me to fantastiko........
theodosis79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από theodosis79 »

Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός δεν θα μπορούσε να είναι έστω στην λίστα?
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από yiorgos31 »

νικο θα συμφωνησω μαζι σου. Ηταν πολυ μεγαλη προσωπικοτητα. Δεν ειναι τυχαιο που οι Ελβετοι τον εχουν ως εθνικο ηρωα αφου χαρη σ' αυτον αυτοι εχουν κρατος. Αν δεν ειχα το Μ. Αλεξανδρο ως πρωτη επιλογη θα ειχα τον Καποδιστρια... Αλλα επιλεγω Αλεξανδρο...
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Καταρχας εγω προτιμουσα τον αγνωστο στρατιωτη αλλα δεν ειναι στην τελικη λιστα.
ο Ιωαννης Καποδιστριας οντως ειχε ενα πολυ δυσκολο εργο που εφερε εις περας και κατα τη γνωμη μου αν δεν ηταν αυτος εμεις μπορει ακομα να ειχαμε τουρκοκρατια! οκ οι στρατηγοι και οι μαχες και ο ξεσηκωμος αλλα στη διπλωματια παιζονται ολα.
επιπλεον ο Καποδιστριας μου ειναι πολυ αγαπητος επειδη ηταν και ενας πολυ ευσεβης χριστιανος και με ολη τη σημασια της λεξης οχι τυποις μονο.
απο την αλλη δε δεχομαι οτι ο Μ. Αλεξανδρος ηταν απλως ενας αιματοβαμμενος κατακτητης. υπαρχουν φυλες στα βαθη της Ασιας και οπου αλλου βρεθηκε (δεν τα ξερω καλα αυτα!) που ακουνε ελληνας και κανουν λες και ειδαν κανενα σουπερ ηρωα παρολο που μπορει να μην ξερουν ουτε κατα που πεφτει η Ελλαδα και ποιοι ειμαστε, εξαιτιας του Μ. Αλεξανδρου. Ο Μ. Αλεξανδρος δεν εγινε μισητος και δεν γεννησε μισος για την Ελλαδα γιατι σεβαστηκε τους πολιτισμους των χωρων που κατεκτησε και τους ηταν πραγματικα αγαπητος και μεσω εκεινου η Ελλαδα εγινε αγαπητη σε ολες αυτες τις χωρες. Ήταν μεγαλος γιατι εκανε κατι ανεπαναληπτο που δε θα μπορουσε να το κανει ο καθενας στρατηγος ή βασιλιάς όση ακμή και να είχε το κράτος του.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από aposal »

Και τι μας νοιάζει εμάς ποιούς έχει επιλέξει ο ΣΚΑΪ για καλύτερους Έλληνες;
Ξέρει κανείς τι μπορεί να κρύβεται πίσω από ένα show, όπως αυτό της ανάδειξης του καλύτερου Έλληνα;
Και γιατί παρακαλώ δεν βάλανε ως υποψήφιο και τον Κούδα;
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Για μένα ο μεγαλύτερος Έλληνας είναι ο καθένας μας ξεχωριστά - ο λαός - κατά τη διάρκεια των χρόνων -

μόνο ο λαός και ο καθένας πολίτης ξεχωριστά του αρμόζουν βραβεία ....

Αμφιβάλλει κανείς - αυτή θα ήταν η δική μου απάντηση προς τη καθηγήτρια .....

Και αν θέλετε να το δούμε και τώρα στη πλάκα τότε όλοι - εχουν προσφέρει και κάτι δεν είναι ούτε ο Καποδίστριας μόνος του , ούτε ο Μ.Αλέξανδρος ούτε ουδείς μεμονομένα
όλοι μαζί συμβάλλουν

εκτός και να η καθηγήτρια το μπερδεύει με τα καλλιστεία και τις εκλογές - η συνεισφορά όμως δεν είναι " θέσεις " κατάκτησεις στη σημαντικότητα ...

Η σημαντικότητα είναι μια ολότητα ....
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”