Αν κανείς παρακολουθήσει τηλεόραση και μάλιστα σε ώρες αιχμής πχ προ και μετά τις 8 μμ, θα βρεθεί σίγουρα σε αμηχανία αφού παίζονται διάφορα σίριαλ με καλλίγραμμες ελευθεριάζουσες κυρίες και γραφικούς κύριους και με μοναδικό σενάριο τις σχέσεις μεταξύ των ομόφυλων και ετερόφυλων σε ακραία σενάρια ελευθέρων ή διεστραμμένων σχέσεων και με μόνιμη συνοδεία έναν καταιγισμό ατάκας.
Μια ώρα δηλαδή που μεγάλο ποσοστό είναι και παιδιά, φαίνεται πως μερικοί βάλθηκαν να τα ‘ξεβγάλουν’ για τα καλά.
Η οικογένεια πλέον χτυπιέται στα θεμέλιά της. Ποιος αμφιβάλει πλέον για το τι μέλει γενέσθαι;
Και απορώ αυτό το ΕΣΡ τι ρόλο παίζει; Mόνο τα χρήματα ξέρουν να παίρνουν;
Μήπως ήρθε καιρός να αντιδράσουμε;
Και αναρωτιέμαι πώς;
Πρόγραμμα και σενάρια της TV ......
Συντονιστής: Συντονιστές
-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Πρόγραμμα και σενάρια της TV ......
Γιατι το δελτιο καιρου του Star παει πισω? Δεν θα ηθελα να το σχολιασω αλλιως, γιατι θα πρεπει να εκφραστω χυδαια και δεν μου επιτρεπεται.
Μια λυση ειναι απλως να μην βλεπουμε τηλεοραση. Αλλα ποσο ειναι εφικτο αυτο?
Δεν ξερω αν υπαρχει η δυνατοτητα να στειλουμε τη διαμαρτυρια μας με email στα εκαστοτε καναλια.
Μια λυση ειναι απλως να μην βλεπουμε τηλεοραση. Αλλα ποσο ειναι εφικτο αυτο?
Δεν ξερω αν υπαρχει η δυνατοτητα να στειλουμε τη διαμαρτυρια μας με email στα εκαστοτε καναλια.
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Πρόγραμμα και σενάρια της TV ......
Σίγουρα είναι σε κακό χάλι η τηλεόραση ...αλλά να μας " βγάλει " τα παιδιά δε νομίζω.....διότι υπάρχουν και γύρω τους μια χαρά πειρασμοί προς αυτή τη κατεύθυνση....
εξάλλου δε νομίζω να έχουμε εναποθέση την εκπαίδευση των παιδιών μας στη τηλεόραση....
η τηλεόραση είναι προαιρετικό μέσον ...απο τη νάλλη πλευρά δυστυχώς και τη τηλεόραση εμείς την απαρτίζουμε ...εμείς σα λαός ανεβάζουμε και κατεβάζουμε αυτάπ ου βλέπουμε ...αυθαίρετα δε μας φέρνουν τίποτα.....οπότε την ίδια την Ελλάδα ως εικόνα βλέπουμε στη τηλεόραση ...δυστυχώς
Θα μου πείτε δεν υπάρχει διέξοδος ? υπάρχει ή το κουμπάκι να κλείσει - που σημαίνιε και αυτόματω αποκλεισμό απο το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι ή μια " επανάσταση " αξιών !!
Επαναπροσδιορισμό αξιών ...ποιός έχει τη τόλμη όμως ?
εξάλλου δε νομίζω να έχουμε εναποθέση την εκπαίδευση των παιδιών μας στη τηλεόραση....
η τηλεόραση είναι προαιρετικό μέσον ...απο τη νάλλη πλευρά δυστυχώς και τη τηλεόραση εμείς την απαρτίζουμε ...εμείς σα λαός ανεβάζουμε και κατεβάζουμε αυτάπ ου βλέπουμε ...αυθαίρετα δε μας φέρνουν τίποτα.....οπότε την ίδια την Ελλάδα ως εικόνα βλέπουμε στη τηλεόραση ...δυστυχώς
Θα μου πείτε δεν υπάρχει διέξοδος ? υπάρχει ή το κουμπάκι να κλείσει - που σημαίνιε και αυτόματω αποκλεισμό απο το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι ή μια " επανάσταση " αξιών !!
Επαναπροσδιορισμό αξιών ...ποιός έχει τη τόλμη όμως ?
- zafeiris
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 478
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Μαγνησίας
Re: Πρόγραμμα και σενάρια της TV ......
η διαφθορά της συνήδεισης δεν ξεκινά μονο απο την τηλεόραση... ειναι παντού... στα σχολεία ας πουμε....
δεν είναι απαραίτητο τα παιδιά μας να παίρνουν τα ερεθίσματα απο την τηλεόραση αφού και οι εκπαιδευτικοί και τα σχολικά βιβλία κάνουν μια χαρά τη "δουλειά" τους
δεν είναι απαραίτητο τα παιδιά μας να παίρνουν τα ερεθίσματα απο την τηλεόραση αφού και οι εκπαιδευτικοί και τα σχολικά βιβλία κάνουν μια χαρά τη "δουλειά" τους
ο καιρός γαρ εγγυς
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Πρόγραμμα και σενάρια της TV ......
Όταν μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που είναι υπεύθυνο για τα σχολικά βιβλία, λένε κατάμουτρα στον π. Γ. Μεταλληνό : "είμαστε μασόνοι" και αλλοιώνουν τα κείμενά του, όταν οι δικαστές του ΣτΕ απαγοερεύουν στον ιερέα να κάνει αγιασμό στο κτίριο και επιζητούν να κατέβει ο Χριστός από τις αίθουσες των δικαστηρίων, γιατί μας εκπλήσσει ότι η tv δεν έχει καλό πρόπγραμμα;
Πάμε κατά διαόλου στην κυριολεξία και όχι μεταφορικά!
Ας κάνουμε αγώνα να κρατηθούμε γιατί έρχονται δύσκολες ημέρες!
Πάμε κατά διαόλου στην κυριολεξία και όχι μεταφορικά!
Ας κάνουμε αγώνα να κρατηθούμε γιατί έρχονται δύσκολες ημέρες!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- pepiixthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη
Re: Πρόγραμμα και σενάρια της TV ......
angieholi έγραψε:Γιατι το δελτιο καιρου του Star παει πισω?
καλά παιδιά η τηλεοραση όλο το 24ωρο είναι χαλιά πλέον, αν και μικρή
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»