Συμπληρωνοντας αδελφοι εν Χριστω, και τον εαυτο μου στο κειμενο που παρεθεσα παραπανω, και εαν μου επιτρεπεται, τους προλαλησαντες, και στο πλαισιο της Χριστιανικης μας αυτοκριτικης και αυτομεμψιας, θα παρατηρουσα, οτι ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ, δεν ειναι αμετοχος αυτης της καταντιας, της κατρακυλας, της αθεϊας, και απιστιας, της αυξανομενης δυσαρεσκειας των ανθρωπων προς το Θειον, και της παγκοινης απελπισιας και του γενικου "τυχοδιωκτικου" ρευματος που επισκιαζει την κοινωνια μας.
Γιατι εμεις οι Χριστιανοι, που επιθυμουμε να λεγομαστε αλλα και να ειμαστε ονομα και πραγμα, ΔΕΝ εχουμε δυστυχως φροντισει να δειχνουμε με το καλο μας παραδειγμα, σαν φωτεινοι οδοδεικτες, και λυχναρια αρετης, τον δρομο προς το σωστικο τριπτυχο της Ορθοδοξιας ητοι το Καθαρση-Φωτισμος-Θεωση, αλλα μενουμε σε μια στειρα κριτικη, μια απομακρυνση απο την διαφορετικοτητα, περιχαρακωνομαστε πισω απο καποιους ηθικισμους και κακως εννοουμενους δογματισμους, και δεν δειχνουμε την εξωστρεφεια και παναθρωπινη Οικουμενικοτητα της Ορθοδοξιας, αλλα την περιοριζουμε την κρυβουμε, την φασκιωνουμε πισω απο εθνικιστικα, γενετικα, τολμω να πω και ρατσιστικα συνορα, ορια, και περιθωρια.
Ετσι διαμορφωνεται ενα κλειστο κλαμπ Ορθοδοξιας, μια καστα πεφωτισμενων, μια ομαδα αρετης, μια μικροκοινωνια "ξεχωριστων" ανθρωπων που αυτοπαραμυθιαζονται και ρεμβαζουν με την κεκρυμμενη εντος ου εγωϊστικου τους διανοητικου γιγνεσθαι "αγιοτητος", οτι εμεις ειμαστε "κατι αλλο ανωτερο".
Ειναι μυχιο αυτο, ειναι υπουλο, ειναι ο εσχατος και πιο μιαρος πειρασμος της υπερηφανειας, ειναι το σαρακι του διαβολου, και η απαρχη της πτωσης μας της πνευματικης.
Ας ανοιχτουμε στον αλλον, απο τον διπλα μας, μεχρι τον μακρινο "αλλοθρησκο", και ας δειξουμε οτι ποτε στην ιστορια η Ορθοδοξια, δεν περιχαρακωθηκε, δεν ταμπουρωθηκε, αλλα παντοτε με πιστη και ελπιδα βεβαια και ανυποκριτη στον Ανασταντα Κυριο, διαλεχθηκε, μιλησε, κυρηξε, συγκριθηκε και δεν ηττηθηκε, φωτισε, εσωσε, και εν τελει θεωσε αμετρητα ανθρωπινα οντα.
Περα απο αυτα που γραψαμε παραπανω, και ειναι α π α ρ α ι τ η τ α, θα πρεπει να ΜΗΝ φοβομαστε το εχθρικο, το διαφορετικο, το μη δικο μας, αλλα εν παρρησια, να μιλαμε να δειχνουμε, και προ παντων να βιωνουμε και αυτο ειναι που φαινεται πιο πολυ απο ολα, ωστε να δουν και οι αλλοι, το ΦΩΣ του κοσμου και να γευθουν το ΑΛΑΣ της ζωης που ειναι το να εισαι στην Ορθη Πιστη και Πραξη, και πορευομενος εν Χριστω.
Υπαρχουν πληθος ανθρωπων που αυτην την στιγμη ΔΕΝ το γνωριζουν οι ιδιοι, αλλα ειναι εν δυναμει προς Εκκλησιασμον και στο χερι μας ειναι να τους οδηγησουμε απο το εν δυναμει, στο εν ενεργεια.
Και αυτο μπορει να ειναι το αισιοδοξο μυνημα, περα απο την οντως απελπιστικη και σκοταδιστικη κατασταση που ζουμε, οτι η αρετη μας μπορει να μην μας σωσει, αλλα η εμμονη μας και η ζωσα Πιστη μας στον Χριστο, και η ανοχη μας, με τροπο Θεαρεστο "του αλλου", να αποτελεσει το εισιτηριο για ολους μας για τον πολυποθητο Παραδεισο της τρυφης του Τριαδικου Θεου μας.
Νυν καιρος ευπροσδεκτος λοιπον, του ποιησατε τω Κυριω. Ο καθενας στο μετρο του δυνατου.
Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
Συντονιστής: Συντονιστές
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
-
panagiotis2008
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 480
- Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
Ναι η Ελλάδα βρίσκεται σε καθεστώς αποστασίας από τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και κατατυραννείται από το σκυλί της απάτης και της πλάνης.
Ωστόσο όσοι μείνουν πιστοί στον Χριστό σε αυτά τα δύσκολα χρόνι θα τους ανταμέιψει με το αμαράντινο στεφάνι της δόξης ένδυμα τους δεν θα είναι τα γηίνα υφάσματα αλλά το υπέρλαμπρον φως της δόξης του Κυρίου και θα λαμποκοπούν σαν ολόλαμπρα αστέρια μαζί με τον Κύριο και Θεό τους εις τους αιώνας.
Έρχεται όμως η ώρα που η Ορθόδοξη πίστη θα γίνει δυνατή και σαν μια φλόγα ζωηρή θα αναβιώσει και στην Ελλάδα και στην άλλη πλευρά του Αιγαίου.
Και θα έρθει η επίγεια Βασιλεία του Θεού,Ο Παράκλητος θα πνεύσει και θα αναστήσει τις ψυχές που ήταν τόσο καιρό στο βαθύ σκότος,πολλοί θα γυρίσουν στον Χριστό και θα τους δώσει την συγχώρηση,σαν φιλεύσπλαγχνος γιατρός θα περιποιηθεί τις πληγές της ψυχής τους και θα τις γιατρέψει,θα ξεριζώσει τα αγκάθια των παθών,της κακίας και του εγωισμού και στην θέση τους ο Παράκλητος θα ρίξει τους σπόρους Του και θα φυτρώσουν τα λουλούδια των αρετών και τότε όλοι θα ενωθούν και θα μπουν στην Εκκλησία την Ορθόδοξη και θα γίνουν μια ποίμνη,εις ποιμήν.
Αλλά και στις χώρες που γίνεται Ιεραποστολή ο Χριστός θα βρει άλλα πρόβατα που ζουνε μακρυά,θα τα μαζέψει και θα τα συνάξει κάτω από το Σκήπτρο Του,θα τους δώσει το νερό της ζωής και θα πιστεύσουν σε αυτόν τον αληθινό Θεό και θα τους δώσει ζωή αιώνια γιατί θα γνωρίζουν Αυτόν τον μόνον αληθινό Θεό και τον Υιό του Θεού που σταυρώθηκε και πέθανε και αναστήθηκε ώστε όλοι όσοι πιστεύουν σε Αυτόν να μην χαθούν αλλά να έχουν ζωή αιώνιο.
Ο Λόγος της αληθείας θα εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Οικουμένη και όσοι πιστεύσουν σε αυτόν πραγματικά θα λάβουν το ύδωρ της ζωής και θα βλαστήσουν καρπούς αρετών.
Κι όλα αυτά θα γίνουν για να δοξασθεί και πάλι το όνομα του Θεού.
Ας μείνουμε πιστοί ως το τέλος με προσευχή και εγρήγορση και θα σωθούμε.
Ωστόσο όσοι μείνουν πιστοί στον Χριστό σε αυτά τα δύσκολα χρόνι θα τους ανταμέιψει με το αμαράντινο στεφάνι της δόξης ένδυμα τους δεν θα είναι τα γηίνα υφάσματα αλλά το υπέρλαμπρον φως της δόξης του Κυρίου και θα λαμποκοπούν σαν ολόλαμπρα αστέρια μαζί με τον Κύριο και Θεό τους εις τους αιώνας.
Έρχεται όμως η ώρα που η Ορθόδοξη πίστη θα γίνει δυνατή και σαν μια φλόγα ζωηρή θα αναβιώσει και στην Ελλάδα και στην άλλη πλευρά του Αιγαίου.
Και θα έρθει η επίγεια Βασιλεία του Θεού,Ο Παράκλητος θα πνεύσει και θα αναστήσει τις ψυχές που ήταν τόσο καιρό στο βαθύ σκότος,πολλοί θα γυρίσουν στον Χριστό και θα τους δώσει την συγχώρηση,σαν φιλεύσπλαγχνος γιατρός θα περιποιηθεί τις πληγές της ψυχής τους και θα τις γιατρέψει,θα ξεριζώσει τα αγκάθια των παθών,της κακίας και του εγωισμού και στην θέση τους ο Παράκλητος θα ρίξει τους σπόρους Του και θα φυτρώσουν τα λουλούδια των αρετών και τότε όλοι θα ενωθούν και θα μπουν στην Εκκλησία την Ορθόδοξη και θα γίνουν μια ποίμνη,εις ποιμήν.
Αλλά και στις χώρες που γίνεται Ιεραποστολή ο Χριστός θα βρει άλλα πρόβατα που ζουνε μακρυά,θα τα μαζέψει και θα τα συνάξει κάτω από το Σκήπτρο Του,θα τους δώσει το νερό της ζωής και θα πιστεύσουν σε αυτόν τον αληθινό Θεό και θα τους δώσει ζωή αιώνια γιατί θα γνωρίζουν Αυτόν τον μόνον αληθινό Θεό και τον Υιό του Θεού που σταυρώθηκε και πέθανε και αναστήθηκε ώστε όλοι όσοι πιστεύουν σε Αυτόν να μην χαθούν αλλά να έχουν ζωή αιώνιο.
Ο Λόγος της αληθείας θα εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Οικουμένη και όσοι πιστεύσουν σε αυτόν πραγματικά θα λάβουν το ύδωρ της ζωής και θα βλαστήσουν καρπούς αρετών.
Κι όλα αυτά θα γίνουν για να δοξασθεί και πάλι το όνομα του Θεού.
Ας μείνουμε πιστοί ως το τέλος με προσευχή και εγρήγορση και θα σωθούμε.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
Re: Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
Να ένα ακόμα στοιχείο για την καταστροφή των εκκλησιών στο κόσσοβο.
Όπως και στην βόρεια Κύπρο!
Ο χριστιανισμός σε διωγμό!!
http://apantaortodoxias.blogspot.com/20 ... st_24.html
Να γιατί -και όχι μόνον- θλιβόμαστε!
Ο θεός να βάλει το χέρι του, με τόσα σημεία γύρω μας.
Όπως και στην βόρεια Κύπρο!
Ο χριστιανισμός σε διωγμό!!
http://apantaortodoxias.blogspot.com/20 ... st_24.html
Να γιατί -και όχι μόνον- θλιβόμαστε!
Ο θεός να βάλει το χέρι του, με τόσα σημεία γύρω μας.
Re: Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
Κοντά σε αυτά να και πατήρ Αντώνιος, στην Αθήνα μας δίνει θάρρος.
Μας δείχνει ότι οι καλοί άνθρωποι δεν τέλειωσαν.
http://parapolitiki.blogspot.com/
Μας δείχνει ότι οι καλοί άνθρωποι δεν τέλειωσαν.
http://parapolitiki.blogspot.com/
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΕΒΕΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!
http://orthodoxi-pisti.blogspot.com/
http://orthodoxi-pisti.blogspot.com/
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Νιώθω μεγάλη απογοήτευση ...
Προσωπικά δεν περιμένω τίποτε καλό από το σάπιο σύστημα που διοικεί την Ελλάδα. Μόνο την κατάρρευσή του! Η οποία θα έρθει μάλλον με ακραία γεγονότα σε όλον τον κόσμο!
Ας είμαστε κοντά στη Εκκλησία μας και ας κάνουμε προσευχή και αγώνα, γιατί υπάρχει πολύς πόνος γύρω μας.
Ας είμαστε κοντά στη Εκκλησία μας και ας κάνουμε προσευχή και αγώνα, γιατί υπάρχει πολύς πόνος γύρω μας.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.