Ιστορικά θέματα για το Ισλάμ
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
ΕΙΣΕ ΩΡΑΙΟΣ
Φίλε Lovethink είσαι σπουδαίος αλλά πολλές φορές με μπερδεύεις. Στο μικρό αυτό θέμα Μακάριοι.....Δεν απάντησα με καμιά πικρία, με κάποιον θυμό, πράγματι είναι αυτό που είπα. Αν ήταν με θυμό δεν θα έφερνε το ωραίο και γλυκό αυτό αποτέλεσμα......Ένας φίλος από τα παλιά Χάρηςlovethink έγραψε:Συγνώμμη για το "μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι" γιατί άλλη έννοια είχε και εγώ το είπα με την λανθασμένη του έννοια αλλά οκ δε μπορώ να μιλάω συνέχεια ήρεμα :p
Το παίρνω πίσω :)
Re: ΕΙΣΕ ΩΡΑΙΟΣ
Nαι αλλά κανόνισε τη πορεία σου γιατί μπορεί να ξαναπώ τίποτ'άλλο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑHarrys1934 έγραψε:Φίλε Lovethink είσαι σπουδαίος αλλά πολλές φορές με μπερδεύεις. Στο μικρό αυτό θέμα Μακάριοι.....Δεν απάντησα με καμιά πικρία, με κάποιον θυμό, πράγματι είναι αυτό που είπα. Αν ήταν με θυμό δεν θα έφερνε το ωραίο και γλυκό αυτό αποτέλεσμα......Ένας φίλος από τα παλιά Χάρηςlovethink έγραψε:Συγνώμμη για το "μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι" γιατί άλλη έννοια είχε και εγώ το είπα με την λανθασμένη του έννοια αλλά οκ δε μπορώ να μιλάω συνέχεια ήρεμα :p
Το παίρνω πίσω :)
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
lovethink έγραψε:Συγνώμμη για το "μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι" γιατί άλλη έννοια είχε και εγώ το είπα με την λανθασμένη του έννοια αλλά οκ δε μπορώ να μιλάω συνέχεια ήρεμα :p
Το παίρνω πίσω :)
Παρακαλώ φίλοι μου έχω μπερδευτεί πολύ με την σειρά που ακολουθώ για την διήγηση του ισλαμ, γιαυτό αν δεν με βρείτε με την πρώτη ψάξτε πάνω κάτω κάπου θα με βρήτε, και συνεχάμε.
165) πέρα απ' αυτά οι μουσουλμάνοι σέβονται μεν την Μαριάμ, μιλούν και για πολλά θαύματα στη ζωή της, την θεωρούν ως μητέρα του Μεσσία, δεν τη δέχονται όμως ούτε βέβαια και την ονομάζουν Θεοτόκον, Μητέρα του Θεού. ....172) Τον αντίχριστο τον οποίον ονομάζει<<40>> και εκεί θα έχουν αγνές γυναίκες (συζύγους) και θα μείνουν σ' αυτούς για πάντα. Ακόμη στον παράδεισο του ισλάμ οι πληιέστεροι στον Αλλάχ θα είναι πάνω σε θρονιά, κινούμενα, από χρυσό και πετράδια. Θα περιτριγυρίζουν πάνω τους και θα υπηρετούν έφηβοι με αιώνια (δροσερότητα) και εκεί θα υπάρχουν συντρόφισσες, με όμορφα, μεγάλα και λαμπερά μάτια σαν τα καλά φυλαγμένα μαργαριτάρια..
Δεν θα ακούνε μέσα εκεί αναιδή λόγια, και ούτε κάνουν αμαρτίες, παρά μόνο την έκφραση. Ειρίνη, Ειρίνη. Για τον κάθε μουσουλμάνο αντιστοιχχούν και 72 παρθένες (ουρί) εξαιρετικής καλονής
Lovethink τι θα έλεγες να αλάξουμε θρησκεία.
Μέχρι αύριο θα το σκευτώ και άμα είναι θα σε πάρω τηλέφωνο
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
Harrys1934 έγραψε:lovethink έγραψε:Συγνώμμη για το "μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι" γιατί άλλη έννοια είχε και εγώ το είπα με την λανθασμένη του έννοια αλλά οκ δε μπορώ να μιλάω συνέχεια ήρεμα :p
Το παίρνω πίσω :)
Παρακαλώ φίλοι μου έχω μπερδευτεί πολύ με την σειρά που ακολουθώ για την διήγηση του ισλαμ, γιαυτό αν δεν με βρείτε με την πρώτη ψάξτε πάνω κάτω κάπου θα με βρήτε, και συνεχάμε.
165) πέρα απ' αυτά οι μουσουλμάνοι σέβονται μεν την Μαριάμ, μιλούν και για πολλά θαύματα στη ζωή της, την θεωρούν ως μητέρα του Μεσσία, δεν τη δέχονται όμως ούτε βέβαια και την ονομάζουν Θεοτόκον, Μητέρα του Θεού. ....172) Τον αντίχριστο τον οποίον ονομάζει<<40>> και εκεί θα έχουν αγνές γυναίκες (συζύγους) και θα μείνουν σ' αυτούς για πάντα. Ακόμη στον παράδεισο του ισλάμ οι πληιέστεροι στον Αλλάχ θα είναι πάνω σε θρονιά, κινούμενα, από χρυσό και πετράδια. Θα περιτριγυρίζουν πάνω τους και θα υπηρετούν έφηβοι με αιώνια (δροσερότητα) και εκεί θα υπάρχουν συντρόφισσες, με όμορφα, μεγάλα και λαμπερά μάτια σαν τα καλά φυλαγμένα μαργαριτάρια..
Δεν θα ακούνε μέσα εκεί αναιδή λόγια, και ούτε κάνουν αμαρτίες, παρά μόνο την έκφραση. Ειρίνη, Ειρίνη. Για τον κάθε μουσουλμάνο αντιστοιχχούν και 72 παρθένες (ουρί) εξαιρετικής καλονής
Lovethink τι θα έλεγες να αλάξουμε θρησκεία.
Μέχρι αύριο θα το σκευτώ και άμα είναι θα σε πάρω τηλέφωνο
Είναι Χαρακτηριστική η επισήμανση του Blaise Pascal για την εσχατολογία του ισλάμ την οποία συνγκρίνει με την Αγία Γραφή.Παρατηρεί ο Γάλος φιλόσοφος: Δεν είναι επειδή υπάρχει ασάφεια και σκοτάδι στον Μωαμεθ κι' ότι μπορεί να θεωρίθεί πως η διδασκαλία τουέχει ένα μυστικό νόημα, που θέλω να το κρίνει ο καθένας για ότι είναι ξεκάθαρο, σχετικά με τον Παράδεισο του, και όλλα τα υπόλοιπα. Σ΄αυτό είναι γελείο. διότι αυτό ακριβώς είναι εκείνο που είναι γελείο για τον μωάμεθ και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον δεν είναι σωστό να παίρνουμε τα σκοτάδια και τις ασάφειες του Μωάμεθως ως μυστήρια, διότι ότι είναι ξεκάθαρο στη διδασκαλία του είναι γελείο Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την Αγία Γραφή. Αναγνωρίζω ότι η Αγία Γραφή έχει σκοτεινά σημεία, που είναι ασυνήθη, όπως εκείνα του Μωάμεθ. Υπάρχουν όμως στην Γραφή) ορισμένα σημεία που είναι κατά τρόπο εκπληκτικά θαυμαστά ξεκάθαρα. με τις προφυτείες που έχουν ολοφάνερα εκπληρωθεί. Έτσι δεν διαμφισβητούνται πια Δεν πρέπει να μπερδεύουμ, και να διαπραγματευόμαστε ως ισόκυρα πράγματα(θέματα) τα οποία απλώς μοιάζουν μεταξύ τους όσον αφορά τις ασάφειες (τα σκοτεινά σημεία)και όχι την καθαρότητα (σαφήνεια) η οποία κερδίζει την εκτίμηση (το σεβασμό) για τις υπάρχουσες ασάφειες
177) Η ώρα δε του θανάτου κάθε ανθρώπου έχει ορισθεί εκ των πρωτέρων και επομένως ο θάνατος δεν είναι δυνατόν ούτε ν' αποφευχθεί ούτε ν' αναβληθεί . Μ ετην πεποίθησιν αυτήν του πεπρωμένου οι μουσουλμάνοι εμάχοντο ως εάν μη υπάρχει κίνδυνος δι' αυτούς είτε νικώντες είτε θνήσκοντες εν τη μάχη ήσαν βεβαιοι περί της ανταμιβής>>
178) Τότε ο Μωάμεθ , για να εγκαρδιώσει τους οπαδούς του δικήρυξε. ¨Ολοι πεθαίνουν στην ώρα, που έχει ταχθεί σ΄αυτούς. Ο θάνατος συναντά κατά την ώρα αυτή τον άνθρωπο, όπου και αν βρίσκεται αυτός στο παιδίο της μάχης ¨η στο κρεβάτι του Το κήρυγμα εκείνο ήταν το πιο κατάληλο για πολεμιστές αμαθείς που επιδίδοντο στην ληστεία, εφ' όσον αυτοί επείθοντο με το κήρυγμα τούτο ότι. Εάν μεν επιζήσουν μετά τη μάχη, θα λάβουν άφθονα λάφυρα, αν πάλιν πέσουν στη μάχη, θα ανοιχθούν γι' αυτούς ο Παράδεισος. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί αυτοκτονούν τόσο εύκολαφορόντας μία ζακέτα φτιαγμένη από εκρηκτικά) δικό μου
Αύριο ίσως γράψω πιο πολλά τώρα είμαι κουρασμένος Με το καλό. Χάρης
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:lovethink έγραψε:Συγνώμμη για το "μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι" γιατί άλλη έννοια είχε και εγώ το είπα με την λανθασμένη του έννοια αλλά οκ δε μπορώ να μιλάω συνέχεια ήρεμα :p
Το παίρνω πίσω :)
Παρακαλώ φίλοι μου έχω μπερδευτεί πολύ με την σειρά που ακολουθώ για την διήγηση του ισλαμ, γιαυτό αν δεν με βρείτε με την πρώτη ψάξτε πάνω κάτω κάπου θα με βρήτε, και συνεχάμε.
165) πέρα απ' αυτά οι μουσουλμάνοι σέβονται μεν την Μαριάμ, μιλούν και για πολλά θαύματα στη ζωή της, την θεωρούν ως μητέρα του Μεσσία, δεν τη δέχονται όμως ούτε βέβαια και την ονομάζουν Θεοτόκον, Μητέρα του Θεού. ....172) Τον αντίχριστο τον οποίον ονομάζει<<40>> και εκεί θα έχουν αγνές γυναίκες (συζύγους) και θα μείνουν σ' αυτούς για πάντα. Ακόμη στον παράδεισο του ισλάμ οι πληιέστεροι στον Αλλάχ θα είναι πάνω σε θρονιά, κινούμενα, από χρυσό και πετράδια. Θα περιτριγυρίζουν πάνω τους και θα υπηρετούν έφηβοι με αιώνια (δροσερότητα) και εκεί θα υπάρχουν συντρόφισσες, με όμορφα, μεγάλα και λαμπερά μάτια σαν τα καλά φυλαγμένα μαργαριτάρια..
Δεν θα ακούνε μέσα εκεί αναιδή λόγια, και ούτε κάνουν αμαρτίες, παρά μόνο την έκφραση. Ειρίνη, Ειρίνη. Για τον κάθε μουσουλμάνο αντιστοιχχούν και 72 παρθένες (ουρί) εξαιρετικής καλονής
Lovethink τι θα έλεγες να αλάξουμε θρησκεία.
Μέχρι αύριο θα το σκευτώ και άμα είναι θα σε πάρω τηλέφωνο
Είναι Χαρακτηριστική η επισήμανση του Blaise Pascal για την εσχατολογία του ισλάμ την οποία συνγκρίνει με την Αγία Γραφή.Παρατηρεί ο Γάλος φιλόσοφος: Δεν είναι επειδή υπάρχει ασάφεια και σκοτάδι στον Μωαμεθ κι' ότι μπορεί να θεωρίθεί πως η διδασκαλία τουέχει ένα μυστικό νόημα, που θέλω να το κρίνει ο καθένας για ότι είναι ξεκάθαρο, σχετικά με τον Παράδεισο του, και όλλα τα υπόλοιπα. Σ΄αυτό είναι γελείο. διότι αυτό ακριβώς είναι εκείνο που είναι γελείο για τον μωάμεθ και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον δεν είναι σωστό να παίρνουμε τα σκοτάδια και τις ασάφειες του Μωάμεθως ως μυστήρια, διότι ότι είναι ξεκάθαρο στη διδασκαλία του είναι γελείο Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την Αγία Γραφή. Αναγνωρίζω ότι η Αγία Γραφή έχει σκοτεινά σημεία, που είναι ασυνήθη, όπως εκείνα του Μωάμεθ. Υπάρχουν όμως στην Γραφή) ορισμένα σημεία που είναι κατά τρόπο εκπληκτικά θαυμαστά ξεκάθαρα. με τις προφυτείες που έχουν ολοφάνερα εκπληρωθεί. Έτσι δεν διαμφισβητούνται πια Δεν πρέπει να μπερδεύουμ, και να διαπραγματευόμαστε ως ισόκυρα πράγματα(θέματα) τα οποία απλώς μοιάζουν μεταξύ τους όσον αφορά τις ασάφειες (τα σκοτεινά σημεία)και όχι την καθαρότητα (σαφήνεια) η οποία κερδίζει την εκτίμηση (το σεβασμό) για τις υπάρχουσες ασάφειες
177) Η ώρα δε του θανάτου κάθε ανθρώπου έχει ορισθεί εκ των πρωτέρων και επομένως ο θάνατος δεν είναι δυνατόν ούτε ν' αποφευχθεί ούτε ν' αναβληθεί . Μ ετην πεποίθησιν αυτήν του πεπρωμένου οι μουσουλμάνοι εμάχοντο ως εάν μη υπάρχει κίνδυνος δι' αυτούς είτε νικώντες είτε θνήσκοντες εν τη μάχη ήσαν βεβαιοι περί της ανταμιβής>>
178) Τότε ο Μωάμεθ , για να εγκαρδιώσει τους οπαδούς του δικήρυξε. ¨Ολοι πεθαίνουν στην ώρα, που έχει ταχθεί σ΄αυτούς. Ο θάνατος συναντά κατά την ώρα αυτή τον άνθρωπο, όπου και αν βρίσκεται αυτός στο παιδίο της μάχης ¨η στο κρεβάτι του Το κήρυγμα εκείνο ήταν το πιο κατάληλο για πολεμιστές αμαθείς που επιδίδοντο στην ληστεία, εφ' όσον αυτοί επείθοντο με το κήρυγμα τούτο ότι. Εάν μεν επιζήσουν μετά τη μάχη, θα λάβουν άφθονα λάφυρα, αν πάλιν πέσουν στη μάχη, θα ανοιχθούν γι' αυτούς ο Παράδεισος. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί αυτοκτονούν τόσο εύκολαφορόντας μία ζακέτα φτιαγμένη από εκρηκτικά) δικό μου
Αύριο ίσως γράψω πιο πολλά τώρα είμαι κουρασμένος Με το καλό. Χάρης
179) Η διδασκαλία του Μωάμεθ ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποφύγουν τίποτε με τη θέληση τους, ούτε βέβαια και την αμαρτία, θεωρήθηκε από κάποιους Μουσουλμάνους ότι έρχεται σε αντίθεση προς τη δικαιοσύνη του Θεού.
Η διδασκαλία του Μωάμεθ περί κισμέτ εξυπηρετεί τα κατακτητικά σχέδια του Ισλάμ, είναι επηρεασμένη από την ειδωλολατρεία και καθαρά σατανική. Είναι σατανική διότι με τον τρόπο αυτό ο πανούργος διάβοκος, με όργανο του τον Μωάμεθ, μεταθέτει την ευθύνη των πράξεων μας και της όποιας αμαρτίας στον Πανάγαθο Θεό της αγάπης, διότι εφ' όσον όλα τα κυβερνά η τυφλή μοίρα και η ειμαρτημένη, για ότι καλό ¨η κακό γίνεται στον κόσμο, υπεύθυνος είναι ο Θεός, ο οποίος εξουσιάζει και καθορίζει τα πάντα, κανένας δε άνθρωπος δεν μπορεί να παραβλέψει τα γεγονότα, να τα μεταλάξει ¨η να τα ανατρέψει. Κατά συνέπεια σύμφωνα με τον Μωάμεθ, για ότι συμβαίνει στη ζωή μας υπεύθυνος δεν είναι ο άνθρωπος, αλλ' ο Θεός που ενεργεί κατ' εκείνο ¨η το άλλον τρόπο. Πέραν τούτου η διδασκαλία αυτή του Ισλάμ είναι καθαρά σατανική.
180) Η Ορθόδοξος Εκκλησία διδάσκει σταθερά ότι η ελευθέρα βο'υληση. το αυτοξούσιον, είναι οντολογικό στοιχείο της ανθρωπίνης φύσεως. Η οδός της σωτηρίας ευρίσκεται στη συνεργασία της ανθρωπίνης ελευθερίας με τη θεία χάρη. Ενώ το κοράνιο αρνείται ότι ο άνθρωπος έχει ελευθερία της βουλήσεως. Το καλ'ο και το κακό κατά την κορανική διδασκαλία έχουν την αιτία τους στον Θεό.
181) την αλήθεια περί αυτεξουσίου του ανθρώπου διδάσκει η Αγία Γραφή και όλοι οι θεοφόροι πατέρες της Εκκλησίαςμας και ιεροί συγγραφείς, με επικεφαλής τον Οριγένη , ο οποίος και την αναλύει, ακολουθούν ο ¨Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης Χρυσόστομος, Κύριλλος Αλεξανδρείας
181) Συμ[ληρώνοντας την Ορθδοξη άποψη στο καίριο αυτό θέμα, τονίζουμε ότι η Εκκλησία μας διδάσκει ακόμη ότι σε καμιά περίπτοση δεν δεσμεύεται η ελευθερία του ανθρώπου, ούτε πάλι σ' αυτούς που προρρίζονται για τη σωτηρία, η Χάρη καθίσταται αναγκαστική, εκμηδενίζετας την ανθρώπινη ελευθερία και θέληση. Γιαυτό η Αγία Γραφή προτρέπει συχνά να προσέχουν και αυτοί στη ζωή τους, μηπως εκπέσουν της χάριτος
Μ ετο καλό πρώτα ο Θεός αύριο πάλι Χάρης...
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:
Παρακαλώ φίλοι μου έχω μπερδευτεί πολύ με την σειρά που ακολουθώ για την διήγηση του ισλαμ, γιαυτό αν δεν με βρείτε με την πρώτη ψάξτε πάνω κάτω κάπου θα με βρήτε, και συνεχάμε.
165) πέρα απ' αυτά οι μουσουλμάνοι σέβονται μεν την Μαριάμ, μιλούν και για πολλά θαύματα στη ζωή της, την θεωρούν ως μητέρα του Μεσσία, δεν τη δέχονται όμως ούτε βέβαια και την ονομάζουν Θεοτόκον, Μητέρα του Θεού. ....172) Τον αντίχριστο τον οποίον ονομάζει<<40>> και εκεί θα έχουν αγνές γυναίκες (συζύγους) και θα μείνουν σ' αυτούς για πάντα. Ακόμη στον παράδεισο του ισλάμ οι πληιέστεροι στον Αλλάχ θα είναι πάνω σε θρονιά, κινούμενα, από χρυσό και πετράδια. Θα περιτριγυρίζουν πάνω τους και θα υπηρετούν έφηβοι με αιώνια (δροσερότητα) και εκεί θα υπάρχουν συντρόφισσες, με όμορφα, μεγάλα και λαμπερά μάτια σαν τα καλά φυλαγμένα μαργαριτάρια..
Δεν θα ακούνε μέσα εκεί αναιδή λόγια, και ούτε κάνουν αμαρτίες, παρά μόνο την έκφραση. Ειρίνη, Ειρίνη. Για τον κάθε μουσουλμάνο αντιστοιχχούν και 72 παρθένες (ουρί) εξαιρετικής καλονής
Lovethink τι θα έλεγες να αλάξουμε θρησκεία.
Μέχρι αύριο θα το σκευτώ και άμα είναι θα σε πάρω τηλέφωνο
Είναι Χαρακτηριστική η επισήμανση του Blaise Pascal για την εσχατολογία του ισλάμ την οποία συνγκρίνει με την Αγία Γραφή.Παρατηρεί ο Γάλος φιλόσοφος: Δεν είναι επειδή υπάρχει ασάφεια και σκοτάδι στον Μωαμεθ κι' ότι μπορεί να θεωρίθεί πως η διδασκαλία τουέχει ένα μυστικό νόημα, που θέλω να το κρίνει ο καθένας για ότι είναι ξεκάθαρο, σχετικά με τον Παράδεισο του, και όλλα τα υπόλοιπα. Σ΄αυτό είναι γελείο. διότι αυτό ακριβώς είναι εκείνο που είναι γελείο για τον μωάμεθ και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον δεν είναι σωστό να παίρνουμε τα σκοτάδια και τις ασάφειες του Μωάμεθως ως μυστήρια, διότι ότι είναι ξεκάθαρο στη διδασκαλία του είναι γελείο Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την Αγία Γραφή. Αναγνωρίζω ότι η Αγία Γραφή έχει σκοτεινά σημεία, που είναι ασυνήθη, όπως εκείνα του Μωάμεθ. Υπάρχουν όμως στην Γραφή) ορισμένα σημεία που είναι κατά τρόπο εκπληκτικά θαυμαστά ξεκάθαρα. με τις προφυτείες που έχουν ολοφάνερα εκπληρωθεί. Έτσι δεν διαμφισβητούνται πια Δεν πρέπει να μπερδεύουμ, και να διαπραγματευόμαστε ως ισόκυρα πράγματα(θέματα) τα οποία απλώς μοιάζουν μεταξύ τους όσον αφορά τις ασάφειες (τα σκοτεινά σημεία)και όχι την καθαρότητα (σαφήνεια) η οποία κερδίζει την εκτίμηση (το σεβασμό) για τις υπάρχουσες ασάφειες
177) Η ώρα δε του θανάτου κάθε ανθρώπου έχει ορισθεί εκ των πρωτέρων και επομένως ο θάνατος δεν είναι δυνατόν ούτε ν' αποφευχθεί ούτε ν' αναβληθεί . Μ ετην πεποίθησιν αυτήν του πεπρωμένου οι μουσουλμάνοι εμάχοντο ως εάν μη υπάρχει κίνδυνος δι' αυτούς είτε νικώντες είτε θνήσκοντες εν τη μάχη ήσαν βεβαιοι περί της ανταμιβής>>
178) Τότε ο Μωάμεθ , για να εγκαρδιώσει τους οπαδούς του δικήρυξε. ¨Ολοι πεθαίνουν στην ώρα, που έχει ταχθεί σ΄αυτούς. Ο θάνατος συναντά κατά την ώρα αυτή τον άνθρωπο, όπου και αν βρίσκεται αυτός στο παιδίο της μάχης ¨η στο κρεβάτι του Το κήρυγμα εκείνο ήταν το πιο κατάληλο για πολεμιστές αμαθείς που επιδίδοντο στην ληστεία, εφ' όσον αυτοί επείθοντο με το κήρυγμα τούτο ότι. Εάν μεν επιζήσουν μετά τη μάχη, θα λάβουν άφθονα λάφυρα, αν πάλιν πέσουν στη μάχη, θα ανοιχθούν γι' αυτούς ο Παράδεισος. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί αυτοκτονούν τόσο εύκολαφορόντας μία ζακέτα φτιαγμένη από εκρηκτικά) δικό μου
Αύριο ίσως γράψω πιο πολλά τώρα είμαι κουρασμένος Με το καλό. Χάρης
179) Η διδασκαλία του Μωάμεθ ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποφύγουν τίποτε με τη θέληση τους, ούτε βέβαια και την αμαρτία, θεωρήθηκε από κάποιους Μουσουλμάνους ότι έρχεται σε αντίθεση προς τη δικαιοσύνη του Θεού.
Η διδασκαλία του Μωάμεθ περί κισμέτ εξυπηρετεί τα κατακτητικά σχέδια του Ισλάμ, είναι επηρεασμένη από την ειδωλολατρεία και καθαρά σατανική. Είναι σατανική διότι με τον τρόπο αυτό ο πανούργος διάβοκος, με όργανο του τον Μωάμεθ, μεταθέτει την ευθύνη των πράξεων μας και της όποιας αμαρτίας στον Πανάγαθο Θεό της αγάπης, διότι εφ' όσον όλα τα κυβερνά η τυφλή μοίρα και η ειμαρτημένη, για ότι καλό ¨η κακό γίνεται στον κόσμο, υπεύθυνος είναι ο Θεός, ο οποίος εξουσιάζει και καθορίζει τα πάντα, κανένας δε άνθρωπος δεν μπορεί να παραβλέψει τα γεγονότα, να τα μεταλάξει ¨η να τα ανατρέψει. Κατά συνέπεια σύμφωνα με τον Μωάμεθ, για ότι συμβαίνει στη ζωή μας υπεύθυνος δεν είναι ο άνθρωπος, αλλ' ο Θεός που ενεργεί κατ' εκείνο ¨η το άλλον τρόπο. Πέραν τούτου η διδασκαλία αυτή του Ισλάμ είναι καθαρά σατανική.
180) Η Ορθόδοξος Εκκλησία διδάσκει σταθερά ότι η ελευθέρα βο'υληση. το αυτοξούσιον, είναι οντολογικό στοιχείο της ανθρωπίνης φύσεως. Η οδός της σωτηρίας ευρίσκεται στη συνεργασία της ανθρωπίνης ελευθερίας με τη θεία χάρη. Ενώ το κοράνιο αρνείται ότι ο άνθρωπος έχει ελευθερία της βουλήσεως. Το καλ'ο και το κακό κατά την κορανική διδασκαλία έχουν την αιτία τους στον Θεό.
181) την αλήθεια περί αυτεξουσίου του ανθρώπου διδάσκει η Αγία Γραφή και όλοι οι θεοφόροι πατέρες της Εκκλησίαςμας και ιεροί συγγραφείς, με επικεφαλής τον Οριγένη , ο οποίος και την αναλύει, ακολουθούν ο ¨Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης Χρυσόστομος, Κύριλλος Αλεξανδρείας
181) Συμ[ληρώνοντας την Ορθδοξη άποψη στο καίριο αυτό θέμα, τονίζουμε ότι η Εκκλησία μας διδάσκει ακόμη ότι σε καμιά περίπτοση δεν δεσμεύεται η ελευθερία του ανθρώπου, ούτε πάλι σ' αυτούς που προρρίζονται για τη σωτηρία, η Χάρη καθίσταται αναγκαστική, εκμηδενίζετας την ανθρώπινη ελευθερία και θέληση. Γιαυτό η Αγία Γραφή προτρέπει συχνά να προσέχουν και αυτοί στη ζωή τους, μηπως εκπέσουν της χάριτος
Μ ετο καλό πρώτα ο Θεός αύριο πάλι Χάρης...
198) Αλλά για τον Μωάμεθ, μουσουλμάνος δεν ήταν μ[ονο ο Αβραάμ, μουσουλμάνος ήταν και ο Χριστός και οι Μαθηταί του. Ετόλμησε και αυτόν τον βέβηλο λόγο στο κοράνιο. ¨Οταν ο Ιησούς αντιλήφθηκε την από μέρους τους, είπε. Ποιός θα με βοηθήσει στο έργο του Αλλάχ; απεκριθηκαν οι μαθητές του. Εμείς είμαστε οι βοηθοί του Αλλάχ. Πιστεύσαμε στον Αλλάχ, και να μαρτυρήσεις ότι είμαστε μουσουλμάνοι.
199) Δεν υπάρχει κανένα νεογέννητο παιδί που να μην ανήκει στη μουσουλμανική θρησκεία. Εξ' αφορμής της θέσεως αυτής του Μωάμεθ δεν είναι περίεργο, ότι υπάρχουν όχι λίγοι μουσουλμάνοι, που θεωρούν ότι ο Χριστια νισμός είναι ένα αλλοιωμένο ένα παραχαραγμένο ισλάμ. Και η μόνη λύση γιαυτούς είναι να επιστρέψει ο χριστιανισμός στο Ισλάμ και να δεχθεί τον άνθρωπο Μωάμεθ ως τον μόνο προφήτη του Θεού, τον δε Θεάνθρωπον Κύριον Ιησούν ως πρόδρομον του Μωάμεθ και τον Και κοινό θνητό. Αυτή τη θέση υποστηρίζει το κοράνιο και κανένας, μουσουλμάνος δεν διανοήται να δεχθεί κάτι διαφορετικό.
199) γράφει ο γάλος φιλόσοφος Πασκάλ. Ο Μωάμεθ δεν προαναγγέλθηκε. Ο Χριστός προαναγγέλθηκε από τους προφήτες. Ο Μωάμεθ επιβλήθηκε σκοτώνοντας. Ο Ιησούς Χριστός επεκράτησε κάνοντας να φονεύονται οι δικοί του. Ο Μωάμεθ απαγόρευσε την ανάγνωση των Γραφών. Οι Απόστολοι έδωσαν εντολή να αναγινώσκονται
207) Ο Μωάμεθ είπε-Παρατήρησα τον Παράδεισο και είδα ότι οι περισσότεροι από τους κατοίκους του ήσαν πτωχοί και παρατήρησα και την κόλαση και είδα ότι οι περισσότεροι από τους κατοίκους της ήταν γυναίκες. Στο κοράνιο τονίζεται καθαρά και απερίφραστα ή υπεροχή του ανδρός έναντι της γυναίκας την οποίαν υποτιμά αφάνταστα.
208) Μέσα στο ευρή φάσμα των δυνατοτήτων του ανδρός είναι.
Η πολυγαμία. Η γυναίκα αντίθετα δεν έχει κανένα δικαίωμα, καμία αξία, δεν διαφέρει καθόλου από ένα κτήμα και είναι απόλυτα εξαρτημένη από τον άνδρα της, ο οποίος την εξουσιάζει
208) Ο Αλλάχ όπως γράφεται στο κοράνιο, συνιστά στον Μωάμεθ να πει στις συζύγους του, στις θυγατέρες του και στις γυναίκες των πιστών μουσουλμάνων ότι πρέπει να ρίχνουν πάνω τους (όταν κυκλοφορούν ) τα (εξωτερικάτους ρούχα) γκλαμπίες (που καλύπ
τουν από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Τελειόνωντας και για σήμερα παρατηρώ οτι κάποιος απουσιάζει για αρκετό καιρό. Σαν να μου μυρίζει χωματήλα.......Χάρρυς
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:
Είναι Χαρακτηριστική η επισήμανση του Blaise Pascal για την εσχατολογία του ισλάμ την οποία συνγκρίνει με την Αγία Γραφή.Παρατηρεί ο Γάλος φιλόσοφος: Δεν είναι επειδή υπάρχει ασάφεια και σκοτάδι στον Μωαμεθ κι' ότι μπορεί να θεωρίθεί πως η διδασκαλία τουέχει ένα μυστικό νόημα, που θέλω να το κρίνει ο καθένας για ότι είναι ξεκάθαρο, σχετικά με τον Παράδεισο του, και όλλα τα υπόλοιπα. Σ΄αυτό είναι γελείο. διότι αυτό ακριβώς είναι εκείνο που είναι γελείο για τον μωάμεθ και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον δεν είναι σωστό να παίρνουμε τα σκοτάδια και τις ασάφειες του Μωάμεθως ως μυστήρια, διότι ότι είναι ξεκάθαρο στη διδασκαλία του είναι γελείο Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την Αγία Γραφή. Αναγνωρίζω ότι η Αγία Γραφή έχει σκοτεινά σημεία, που είναι ασυνήθη, όπως εκείνα του Μωάμεθ. Υπάρχουν όμως στην Γραφή) ορισμένα σημεία που είναι κατά τρόπο εκπληκτικά θαυμαστά ξεκάθαρα. με τις προφυτείες που έχουν ολοφάνερα εκπληρωθεί. Έτσι δεν διαμφισβητούνται πια Δεν πρέπει να μπερδεύουμ, και να διαπραγματευόμαστε ως ισόκυρα πράγματα(θέματα) τα οποία απλώς μοιάζουν μεταξύ τους όσον αφορά τις ασάφειες (τα σκοτεινά σημεία)και όχι την καθαρότητα (σαφήνεια) η οποία κερδίζει την εκτίμηση (το σεβασμό) για τις υπάρχουσες ασάφειες
177) Η ώρα δε του θανάτου κάθε ανθρώπου έχει ορισθεί εκ των πρωτέρων και επομένως ο θάνατος δεν είναι δυνατόν ούτε ν' αποφευχθεί ούτε ν' αναβληθεί . Μ ετην πεποίθησιν αυτήν του πεπρωμένου οι μουσουλμάνοι εμάχοντο ως εάν μη υπάρχει κίνδυνος δι' αυτούς είτε νικώντες είτε θνήσκοντες εν τη μάχη ήσαν βεβαιοι περί της ανταμιβής>>
178) Τότε ο Μωάμεθ , για να εγκαρδιώσει τους οπαδούς του δικήρυξε. ¨Ολοι πεθαίνουν στην ώρα, που έχει ταχθεί σ΄αυτούς. Ο θάνατος συναντά κατά την ώρα αυτή τον άνθρωπο, όπου και αν βρίσκεται αυτός στο παιδίο της μάχης ¨η στο κρεβάτι του Το κήρυγμα εκείνο ήταν το πιο κατάληλο για πολεμιστές αμαθείς που επιδίδοντο στην ληστεία, εφ' όσον αυτοί επείθοντο με το κήρυγμα τούτο ότι. Εάν μεν επιζήσουν μετά τη μάχη, θα λάβουν άφθονα λάφυρα, αν πάλιν πέσουν στη μάχη, θα ανοιχθούν γι' αυτούς ο Παράδεισος. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί αυτοκτονούν τόσο εύκολαφορόντας μία ζακέτα φτιαγμένη από εκρηκτικά) δικό μου
Αύριο ίσως γράψω πιο πολλά τώρα είμαι κουρασμένος Με το καλό. Χάρης
179) Η διδασκαλία του Μωάμεθ ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποφύγουν τίποτε με τη θέληση τους, ούτε βέβαια και την αμαρτία, θεωρήθηκε από κάποιους Μουσουλμάνους ότι έρχεται σε αντίθεση προς τη δικαιοσύνη του Θεού.
Η διδασκαλία του Μωάμεθ περί κισμέτ εξυπηρετεί τα κατακτητικά σχέδια του Ισλάμ, είναι επηρεασμένη από την ειδωλολατρεία και καθαρά σατανική. Είναι σατανική διότι με τον τρόπο αυτό ο πανούργος διάβοκος, με όργανο του τον Μωάμεθ, μεταθέτει την ευθύνη των πράξεων μας και της όποιας αμαρτίας στον Πανάγαθο Θεό της αγάπης, διότι εφ' όσον όλα τα κυβερνά η τυφλή μοίρα και η ειμαρτημένη, για ότι καλό ¨η κακό γίνεται στον κόσμο, υπεύθυνος είναι ο Θεός, ο οποίος εξουσιάζει και καθορίζει τα πάντα, κανένας δε άνθρωπος δεν μπορεί να παραβλέψει τα γεγονότα, να τα μεταλάξει ¨η να τα ανατρέψει. Κατά συνέπεια σύμφωνα με τον Μωάμεθ, για ότι συμβαίνει στη ζωή μας υπεύθυνος δεν είναι ο άνθρωπος, αλλ' ο Θεός που ενεργεί κατ' εκείνο ¨η το άλλον τρόπο. Πέραν τούτου η διδασκαλία αυτή του Ισλάμ είναι καθαρά σατανική.
180) Η Ορθόδοξος Εκκλησία διδάσκει σταθερά ότι η ελευθέρα βο'υληση. το αυτοξούσιον, είναι οντολογικό στοιχείο της ανθρωπίνης φύσεως. Η οδός της σωτηρίας ευρίσκεται στη συνεργασία της ανθρωπίνης ελευθερίας με τη θεία χάρη. Ενώ το κοράνιο αρνείται ότι ο άνθρωπος έχει ελευθερία της βουλήσεως. Το καλ'ο και το κακό κατά την κορανική διδασκαλία έχουν την αιτία τους στον Θεό.
181) την αλήθεια περί αυτεξουσίου του ανθρώπου διδάσκει η Αγία Γραφή και όλοι οι θεοφόροι πατέρες της Εκκλησίαςμας και ιεροί συγγραφείς, με επικεφαλής τον Οριγένη , ο οποίος και την αναλύει, ακολουθούν ο ¨Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης Χρυσόστομος, Κύριλλος Αλεξανδρείας
181) Συμ[ληρώνοντας την Ορθδοξη άποψη στο καίριο αυτό θέμα, τονίζουμε ότι η Εκκλησία μας διδάσκει ακόμη ότι σε καμιά περίπτοση δεν δεσμεύεται η ελευθερία του ανθρώπου, ούτε πάλι σ' αυτούς που προρρίζονται για τη σωτηρία, η Χάρη καθίσταται αναγκαστική, εκμηδενίζετας την ανθρώπινη ελευθερία και θέληση. Γιαυτό η Αγία Γραφή προτρέπει συχνά να προσέχουν και αυτοί στη ζωή τους, μηπως εκπέσουν της χάριτος
Μ ετο καλό πρώτα ο Θεός αύριο πάλι Χάρης...
198) Αλλά για τον Μωάμεθ, μουσουλμάνος δεν ήταν μ[ονο ο Αβραάμ, μουσουλμάνος ήταν και ο Χριστός και οι Μαθηταί του. Ετόλμησε και αυτόν τον βέβηλο λόγο στο κοράνιο. ¨Οταν ο Ιησούς αντιλήφθηκε την από μέρους τους, είπε. Ποιός θα με βοηθήσει στο έργο του Αλλάχ; απεκριθηκαν οι μαθητές του. Εμείς είμαστε οι βοηθοί του Αλλάχ. Πιστεύσαμε στον Αλλάχ, και να μαρτυρήσεις ότι είμαστε μουσουλμάνοι.
199) Δεν υπάρχει κανένα νεογέννητο παιδί που να μην ανήκει στη μουσουλμανική θρησκεία. Εξ' αφορμής της θέσεως αυτής του Μωάμεθ δεν είναι περίεργο, ότι υπάρχουν όχι λίγοι μουσουλμάνοι, που θεωρούν ότι ο Χριστια νισμός είναι ένα αλλοιωμένο ένα παραχαραγμένο ισλάμ. Και η μόνη λύση γιαυτούς είναι να επιστρέψει ο χριστιανισμός στο Ισλάμ και να δεχθεί τον άνθρωπο Μωάμεθ ως τον μόνο προφήτη του Θεού, τον δε Θεάνθρωπον Κύριον Ιησούν ως πρόδρομον του Μωάμεθ και τον Και κοινό θνητό. Αυτή τη θέση υποστηρίζει το κοράνιο και κανένας, μουσουλμάνος δεν διανοήται να δεχθεί κάτι διαφορετικό.
199) γράφει ο γάλος φιλόσοφος Πασκάλ. Ο Μωάμεθ δεν προαναγγέλθηκε. Ο Χριστός προαναγγέλθηκε από τους προφήτες. Ο Μωάμεθ επιβλήθηκε σκοτώνοντας. Ο Ιησούς Χριστός επεκράτησε κάνοντας να φονεύονται οι δικοί του. Ο Μωάμεθ απαγόρευσε την ανάγνωση των Γραφών. Οι Απόστολοι έδωσαν εντολή να αναγινώσκονται
207) Ο Μωάμεθ είπε-Παρατήρησα τον Παράδεισο και είδα ότι οι περισσότεροι από τους κατοίκους του ήσαν πτωχοί και παρατήρησα και την κόλαση και είδα ότι οι περισσότεροι από τους κατοίκους της ήταν γυναίκες. Στο κοράνιο τονίζεται καθαρά και απερίφραστα ή υπεροχή του ανδρός έναντι της γυναίκας την οποίαν υποτιμά αφάνταστα.
208) Μέσα στο ευρή φάσμα των δυνατοτήτων του ανδρός είναι.
Η πολυγαμία. Η γυναίκα αντίθετα δεν έχει κανένα δικαίωμα, καμία αξία, δεν διαφέρει καθόλου από ένα κτήμα και είναι απόλυτα εξαρτημένη από τον άνδρα της, ο οποίος την εξουσιάζει
208) Ο Αλλάχ όπως γράφεται στο κοράνιο, συνιστά στον Μωάμεθ να πει στις συζύγους του, στις θυγατέρες του και στις γυναίκες των πιστών μουσουλμάνων ότι πρέπει να ρίχνουν πάνω τους (όταν κυκλοφορούν ) τα (εξωτερικάτο
υς ρούχα) γκλαμπίες (που καλύπτουν από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Τελειόνωντας και για σήμερα παρατηρώ οτι κάποιος απουσιάζει για αρκετό καιρό. Σαν να μου μυρίζει χωματήλα.......Χάρρυς...
Εκεί Όμως που η αντίθεση της Εκκλησίας του Χριστού και του Ισλάμ είναι σχεδόν αγεφύρωτη, είναι το θέμα του γάμου. Στο μεγ'αλο αυτό κοινωνικό θέμα, του Ισλάμ αναγνωρίζει την πολυγαμία ¨η ορθότερα τον πολυγυνισμό του ανδρός. Τον πολυγυνισμό καθιέρωσε ο ίδιος ο Μωάμεθ για τον εαυτόν του και κάλεσε τους οπαδούς του να τον μιμηθούν ///
209) Όπως για παράδειγμα) η γραφή της γυναικός, και εν αυτής τέσσαρας γυναίκας προφανώς λαμβάνων νομοθετεί, και παλακάς, εάν δύναται, χιλίας, όσας η χείρ αυτού κατάσχη υποκειμένας εκ των τεσσάρων γυναικών (οι οποίες θα υπακούουν στις τέσσερις γυναίκες ήν δ' αν βουληθή απολύειν, ¨η θελήσει, και νομίζεσθαι άλλην (όποιαν όμως σκευθεί ¨η θελήσει, να τη διώξει και να πάρει άλλην ) αυτό το νομοθέτησε ο Μωάμεθ από τον τρόπον που νυμεύθηκε τη Ζέναπ, τη σύζυγο του θετού γιού του Ζαϊδ (έτσι δημιουργήθηκαν τα χαρέμια με τις χίλιες και μία νύχτα) Είναι όμως άξιο προσοχής, ότι την τραγωδία της γυναικείας ψυχής (κι' η γυναικεία ψυχή είναι κατ' εξοχήν ευαίσθητη και λεπτή) που στραγγαλίζεται και θυυσιάζεται στο βωμό της προφυτικής ασέλγειας του Μωάμθ΄. Τολμούν να χαρακτηρίσουν ευτυχία και μακαριότητα οι μουσουλμάνοι συγγραφείς...Όμως μόνο για τον άνθρωπο κτήνος, που θα ταύτηζε τις λέξεις ευτυχία και ασέλγεια θα μπορούσε ίσως να δικαιολογήση ο γυναικωνίτης του Μωάμεθ τον χαρακτηρισμό του (εκ μέρους των μουσουλμάνων συγγραφέων) στέγη της ευτυχίας
210) Αποτέλεσμα της όλης έκφυλης διαγωγής του ψευδοπροφήτη Μωάμεθ είναι και το ότι το κοράνιο, υποβαθμίζοντας αφάνταστα τη γυναίκα, ¨η μάλλον καθιστώντας την όργανο των ορέξεων του ανδρός, καθιερώνει επίσημα τον πολυγυνισμό του ανδρός. Όμως οι σχηματικοί μουσουλμάνοι, οι Σιήτες προχώρησαν περισσότερο. Αυτοί εκτός των κανονικών γάμων με τάσσερες συζύγους, έχουν και τη δυνατότητα συνάψεως προσωρινών γάμων . Αλλά και στο κοράνιο δίδεται η άδεια σττους πιστούς του Ισλάμ εκτός από τις νόμιμες συζύγους, να έχουν και απεριόρηστον αρίθμό παλακίδων (ερωμένων) (πορνεία με την άδεια του κράτους) Μ'αυτές τις διατάξεις του κορανίου τα χαρέμια των ισχυρών μουσουλμάνων πληθύνονται. Ανέκαθεν δε οι μουσουλμάνοι, εξ' αφορμής των διατάξεων αυτών, αναζωπυρούσαν τον πόλεμικό τους μένος
Αυτό και άλλα πολά θα σας γράψω την επόμενη φορά. ¨Εως τότε γιάσας Χάρης
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:
Είναι Χαρακτηριστική η επισήμανση του Blaise Pascal για την εσχατολογία του ισλάμ την οποία συνγκρίνει με την Αγία Γραφή.Παρατηρεί ο Γάλος φιλόσοφος: Δεν είναι επειδή υπάρχει ασάφεια και σκοτάδι στον Μωαμεθ κι' ότι μπορεί να θεωρίθεί πως η διδασκαλία τουέχει ένα μυστικό νόημα, που θέλω να το κρίνει ο καθένας για ότι είναι ξεκάθαρο, σχετικά με τον Παράδεισο του, και όλλα τα υπόλοιπα. Σ΄αυτό είναι γελείο. διότι αυτό ακριβώς είναι εκείνο που είναι γελείο για τον μωάμεθ και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον δεν είναι σωστό να παίρνουμε τα σκοτάδια και τις ασάφειες του Μωάμεθως ως μυστήρια, διότι ότι είναι ξεκάθαρο στη διδασκαλία του είναι γελείο Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την Αγία Γραφή. Αναγνωρίζω ότι η Αγία Γραφή έχει σκοτεινά σημεία, που είναι ασυνήθη, όπως εκείνα του Μωάμεθ. Υπάρχουν όμως στην Γραφή) ορισμένα σημεία που είναι κατά τρόπο εκπληκτικά θαυμαστά ξεκάθαρα. με τις προφυτείες που έχουν ολοφάνερα εκπληρωθεί. Έτσι δεν διαμφισβητούνται πια Δεν πρέπει να μπερδεύουμ, και να διαπραγματευόμαστε ως ισόκυρα πράγματα(θέματα) τα οποία απλώς μοιάζουν μεταξύ τους όσον αφορά τις ασάφειες (τα σκοτεινά σημεία)και όχι την καθαρότητα (σαφήνεια) η οποία κερδίζει την εκτίμηση (το σεβασμό) για τις υπάρχουσες ασάφειες
177) Η ώρα δε του θανάτου κάθε ανθρώπου έχει ορισθεί εκ των πρωτέρων και επομένως ο θάνατος δεν είναι δυνατόν ούτε ν' αποφευχθεί ούτε ν' αναβληθεί . Μ ετην πεποίθησιν αυτήν του πεπρωμένου οι μουσουλμάνοι εμάχοντο ως εάν μη υπάρχει κίνδυνος δι' αυτούς είτε νικώντες είτε θνήσκοντες εν τη μάχη ήσαν βεβαιοι περί της ανταμιβής>>
178) Τότε ο Μωάμεθ , για να εγκαρδιώσει τους οπαδούς του δικήρυξε. ¨Ολοι πεθαίνουν στην ώρα, που έχει ταχθεί σ΄αυτούς. Ο θάνατος συναντά κατά την ώρα αυτή τον άνθρωπο, όπου και αν βρίσκεται αυτός στο παιδίο της μάχης ¨η στο κρεβάτι του Το κήρυγμα εκείνο ήταν το πιο κατάληλο για πολεμιστές αμαθείς που επιδίδοντο στην ληστεία, εφ' όσον αυτοί επείθοντο με το κήρυγμα τούτο ότι. Εάν μεν επιζήσουν μετά τη μάχη, θα λάβουν άφθονα λάφυρα, αν πάλιν πέσουν στη μάχη, θα ανοιχθούν γι' αυτούς ο Παράδεισος. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί αυτοκτονούν τόσο εύκολαφορόντας μία ζακέτα φτιαγμένη από εκρηκτικά) δικό μου
Αύριο ίσως γράψω πιο πολλά τώρα είμαι κουρασμένος Με το καλό. Χάρης
179) Η διδασκαλία του Μωάμεθ ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποφύγουν τίποτε με τη θέληση τους, ούτε βέβαια και την αμαρτία, θεωρήθηκε από κάποιους Μουσουλμάνους ότι έρχεται σε αντίθεση προς τη δικαιοσύνη του Θεού.
Η διδασκαλία του Μωάμεθ περί κισμέτ εξυπηρετεί τα κατακτητικά σχέδια του Ισλάμ, είναι επηρεασμένη από την ειδωλολατρεία και καθαρά σατανική. Είναι σατανική διότι με τον τρόπο αυτό ο πανούργος διάβοκος, με όργανο του τον Μωάμεθ, μεταθέτει την ευθύνη των πράξεων μας και της όποιας αμαρτίας στον Πανάγαθο Θεό της αγάπης, διότι εφ' όσον όλα τα κυβερνά η τυφλή μοίρα και η ειμαρτημένη, για ότι καλό ¨η κακό γίνεται στον κόσμο, υπεύθυνος είναι ο Θεός, ο οποίος εξουσιάζει και καθορίζει τα πάντα, κανένας δε άνθρωπος δεν μπορεί να παραβλέψει τα γεγονότα, να τα μεταλάξει ¨η να τα ανατρέψει. Κατά συνέπεια σύμφωνα με τον Μωάμεθ, για ότι συμβαίνει στη ζωή μας υπεύθυνος δεν είναι ο άνθρωπος, αλλ' ο Θεός που ενεργεί κατ' εκείνο ¨η το άλλον τρόπο. Πέραν τούτου η διδασκαλία αυτή του Ισλάμ είναι καθαρά σατανική.
180) Η Ορθόδοξος Εκκλησία διδάσκει σταθερά ότι η ελευθέρα βο'υληση. το αυτοξούσιον, είναι οντολογικό στοιχείο της ανθρωπίνης φύσεως. Η οδός της σωτηρίας ευρίσκεται στη συνεργασία της ανθρωπίνης ελευθερίας με τη θεία χάρη. Ενώ το κοράνιο αρνείται ότι ο άνθρωπος έχει ελευθερία της βουλήσεως. Το καλ'ο και το κακό κατά την κορανική διδασκαλία έχουν την αιτία τους στον Θεό.
181) την αλήθεια περί αυτεξουσίου του ανθρώπου διδάσκει η Αγία Γραφή και όλοι οι θεοφόροι πατέρες της Εκκλησίαςμας και ιεροί συγγραφείς, με επικεφαλής τον Οριγένη , ο οποίος και την αναλύει, ακολουθούν ο ¨Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης Χρυσόστομος, Κύριλλος Αλεξανδρείας
181) Συμ[ληρώνοντας την Ορθδοξη άποψη στο καίριο αυτό θέμα, τονίζουμε ότι η Εκκλησία μας διδάσκει ακόμη ότι σε καμιά περίπτοση δεν δεσμεύεται η ελευθερία του ανθρώπου, ούτε πάλι σ' αυτούς που προρρίζονται για τη σωτηρία, η Χάρη καθίσταται αναγκαστική, εκμηδενίζετας την ανθρώπινη ελευθερία και θέληση. Γιαυτό η Αγία Γραφή προτρέπει συχνά να προσέχουν και αυτοί στη ζωή τους, μηπως εκπέσουν της χάριτος
Μ ετο καλό πρώτα ο Θεός αύριο πάλι Χάρης...
198) Αλλά για τον Μωάμεθ, μουσουλμάνος δεν ήταν μ[ονο ο Αβραάμ, μουσουλμάνος ήταν και ο Χριστός και οι Μαθηταί του. Ετόλμησε και αυτόν τον βέβηλο λόγο στο κοράνιο. ¨Οταν ο Ιησούς αντιλήφθηκε την από μέρους τους, είπε. Ποιός θα με βοηθήσει στο έργο του Αλλάχ; απεκριθηκαν οι μαθητές του. Εμείς είμαστε οι βοηθοί του Αλλάχ. Πιστεύσαμε στον Αλλάχ, και να μαρτυρήσεις ότι είμαστε μουσουλμάνοι.
199) Δεν υπάρχει κανένα νεογέννητο παιδί που να μην ανήκει στη μουσουλμανική θρησκεία. Εξ' αφορμής της θέσεως αυτής του Μωάμεθ δεν είναι περίεργο, ότι υπάρχουν όχι λίγοι μουσουλμάνοι, που θεωρούν ότι ο Χριστια νισμός είναι ένα αλλοιωμένο ένα παραχαραγμένο ισλάμ. Και η μόνη λύση γιαυτούς είναι να επιστρέψει ο χριστιανισμός στο Ισλάμ και να δεχθεί τον άνθρωπο Μωάμεθ ως τον μόνο προφήτη του Θεού, τον δε Θεάνθρωπον Κύριον Ιησούν ως πρόδρομον του Μωάμεθ και τον Και κοινό θνητό. Αυτή τη θέση υποστηρίζει το κοράνιο και κανένας, μουσουλμάνος δεν διανοήται να δεχθεί κάτι διαφορετικό.
199) γράφει ο γάλος φιλόσοφος Πασκάλ. Ο Μωάμεθ δεν προαναγγέλθηκε. Ο Χριστός προαναγγέλθηκε από τους προφήτες. Ο Μωάμεθ επιβλήθηκε σκοτώνοντας. Ο Ιησούς Χριστός επεκράτησε κάνοντας να φονεύονται οι δικοί του. Ο Μωάμεθ απαγόρευσε την ανάγνωση των Γραφών. Οι Απόστολοι έδωσαν εντολή να αναγινώσκονται
207) Ο Μωάμεθ είπε-Παρατήρησα τον Παράδεισο και είδα ότι οι περισσότεροι από τους κατοίκους του ήσαν πτωχοί και παρατήρησα και την κόλαση και είδα ότι οι περισσότεροι από τους κατοίκους της ήταν γυναίκες. Στο κοράνιο τονίζεται καθαρά και απερίφραστα ή υπεροχή του ανδρός έναντι της γυναίκας την οποίαν υποτιμά αφάνταστα.
208) Μέσα στο ευρή φάσμα των δυνατοτήτων του ανδρός είναι.
Η πολυγαμία. Η γυναίκα αντίθετα δεν έχει κανένα δικαίωμα, καμία αξία, δεν διαφέρει καθόλου από ένα κτήμα και είναι απόλυτα εξαρτημένη από τον άνδρα της, ο οποίος την εξουσιάζει
208) Ο Αλλάχ όπως γράφεται στο κοράνιο, συνιστά στον Μωάμεθ να πει στις συζύγους του, στις θυγατέρες του και στις γυναίκες των πιστών μουσουλμάνων ότι πρέπει να ρίχνουν πάνω τους (όταν
κυκλοφορούν ) τα (εξωτερικάτους ρούχα) γκλαμπίες (που καλύπτουν από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Τελειόνωντας και για σήμερα παρατηρώ οτι κάποιος απουσιάζει για αρκετό καιρό. Σαν να μου μυρίζει χωματήλα.......Χάρρυς...
Εκεί Όμως που η αντίθεση της Εκκλησίας του Χριστού και του Ισλάμ είναι σχεδόν αγεφύρωτη, είναι το θέμα του γάμου. Στο μεγ'αλο αυτό κοινωνικό θέμα, του Ισλάμ αναγνωρίζει την πολυγαμία ¨η ορθότερα τον πολυγυνισμό του ανδρός. Τον πολυγυνισμό καθιέρωσε ο ίδιος ο Μωάμεθ για τον εαυτόν του και κάλεσε τους οπαδούς του να τον μιμηθούν ///
209) Όπως για παράδειγμα) η γραφή της γυναικός, και εν αυτής τέσσαρας γυναίκας προφανώς λαμβάνων νομοθετεί, και παλακάς, εάν δύναται, χιλίας, όσας η χείρ αυτού κατάσχη υποκειμένας εκ των τεσσάρων γυναικών (οι οποίες θα υπακούουν στις τέσσερις γυναίκες ήν δ' αν βουληθή απολύειν, ¨η θελήσει, και νομίζεσθαι άλλην (όποιαν όμως σκευθεί ¨η θελήσει, να τη διώξει και να πάρει άλλην ) αυτό το νομοθέτησε ο Μωάμεθ από τον τρόπον που νυμεύθηκε τη Ζέναπ, τη σύζυγο του θετού γιού του Ζαϊδ (έτσι δημιουργήθηκαν τα χαρέμια με τις χίλιες και μία νύχτα) Είναι όμως άξιο προσοχής, ότι την τραγωδία της γυναικείας ψυχής (κι' η γυναικεία ψυχή είναι κατ' εξοχήν ευαίσθητη και λεπτή) που στραγγαλίζεται και θυυσιάζεται στο βωμό της προφυτικής ασέλγειας του Μωάμθ΄. Τολμούν να χαρακτηρίσουν ευτυχία και μακαριότητα οι μουσουλμάνοι συγγραφείς...Όμως μόνο για τον άνθρωπο κτήνος, που θα ταύτηζε τις λέξεις ευτυχία και ασέλγεια θα μπορούσε ίσως να δικαιολογήση ο γυναικωνίτης του Μωάμεθ τον χαρακτηρισμό του (εκ μέρους των μουσουλμάνων συγγραφέων) στέγη της ευτυχίας
210) Αποτέλεσμα της όλης έκφυλης διαγωγής του ψευδοπροφήτη Μωάμεθ είναι και το ότι το κοράνιο, υποβαθμίζοντας αφάνταστα τη γυναίκα, ¨η μάλλον καθιστώντας την όργανο των ορέξεων του ανδρός, καθιερώνει επίσημα τον πολυγυνισμό του ανδρός. Όμως οι σχηματικοί μουσουλμάνοι, οι Σιήτες προχώρησαν περισσότερο. Αυτοί εκτός των κανονικών γάμων με τάσσερες συζύγους, έχουν και τη δυνατότητα συνάψεως προσωρινών γάμων . Αλλά και στο κοράνιο δίδεται η άδεια σττους πιστούς του Ισλάμ εκτός από τις νόμιμες συζύγους, να έχουν και απεριόρηστον αρίθμό παλακίδων (ερωμένων) (πορνεία με την άδεια του κράτους) Μ'αυτές τις διατάξεις του κορανίου τα χαρέμια των ισχυρών μουσουλμάνων πληθύνονται. Ανέκαθεν δε οι μουσουλμάνοι, εξ' αφορμής των διατάξεων αυτών, αναζωπυρούσαν τον πόλεμικό τους μένος
Αυτό και άλλα πολά θα σας γράψω την επόμενη φορά. ¨Εως τότε γιάσας Χάρης
Άλωστε οι δυστυχείς παλλακίδες είναι στην απόλυτη διάθεση του κυρίου τους, ο οποίος μπορεί να τις πουλίσει όποτε θέλει ¨η να τις διαθέσει όπως θέλει. Ευτυτχής πάντως είναι η δούλη εκείνη που γίνεται μητέρα, γιατί η θέση της βελτιώνεται αν μάλιστα γεννήσει αγόρι, το οποίο το ισλάμ θα χρησιμοποιήσει στον πόλεμο, μπορεί και να ανακτήσει την ελευθερία της. την ηδυπάθεια των μουσουλμάνων καλιεργεί το κοράνιο και με την παχυλότητα του μουσουλμανικού παραδείσου, στον οποίο εκτός των άλλων, οι εκλεκτοί του ισλάμ θα υπερετούνται από τα ουρί του παραδείσου, τις εξαγνισμένες γυναίκες. Ο Μωάμεθ ο οποίος επέμενε ότι είχε επισκευθεί τον παράδεισο, όταν είδε τα πρόσωπα των ουρί, σκεύτηκε πως, αν αυτές κατέβαιναν στη γη, η θλίψη και ο θάνατος θα ήταν άγνωστες ένοιες. Είπε ακόμη ο Μωάμεθ ότι ο αρχάγγελος τον διαβεβαίωσε ότι αυτές οι γυναίκες ανήκουν στο έθνος του Μωάμεθ.
Τα ουρί που κατά το κοράνιο, εμπλουτίζουν με ομορφιά και ευτυχία τον παράδεισο του μουσουλμάνου, θα είναι ξαπλωμένα σε μεταξένια κρεβάτια αναπαυόμενα συντροφιά με τους πιστούς του ισλάμ.
Στο θέμα του διαζυγίου το κοράνιο είναι κατ' εξοχήν χαλαρό και πάντοτε σταθερά υπέρ του ανδρός. Τόσο, που αν η γυναίκα ζητήσει διαζύγυιο, ο μουσολμάνος δικαιούται ν τη δείρει.
212) Αλλά και στο δικαστήριο αν θελήσει να καταφύγει η γυναίκα του μουσουλμάνου, η απόφαση θ είναι συνύθως τελικά ευνοϊκη του ανδρός. Για να ισχύσει το διαζύγιο, δεν χρειάζεται πολύπλοκη, ¨η νομική διαδικασία αρκεί ο σύζυγος ν' ανακοινώσει επίσημα στη σύζυγο .
Από τώρα και στο εξής σε απολύω. > οπότε ο γάμος λύεται
213) παλαιότεροι μελετηταί των ηθών και εθίμων του ισλάμ αναφέρουν , όπως γράφει ο Ε. Lane ότι υπάρχουν στην αίγυπτο πολλοί άνθρωποι οι οποίοι εντός μιας δεκαετίας σνυμφέυθηκαν είκοση τριάντα τεσσαράκοντα γυναίκες και επίσης γυναίκας, όχι πολύ προχωρημένης ηλικίας, αι οποίαι έχουν διαδοχικώς διατελέσει σύζυγοι μιάς δωδεκάδος ανερών ¨η και περισσοτέρων. Ήκουσα, συνεχίζει ο Ε. LANE, περί ανδρ.ων , οι οποίοι έχουν την συνήθεια να λαμβάνουν σχεδόν κατά μήνα μιά νέα σύζυγον.
Σε άλλο δε έργο του ο ίδιος συγγραφεύς γράφει. ο ΄Αλη, ως λέγεται, υπήρξεν ο ευσεβέστατος των συντρόφων του Μωάμεθ αλλ' είχε τέσσαρας συζύγους συγχρόνως δέκα επτά παλλακίδες και ενυμφεύθει, μετά την Φατίμα εν συνόλω περισσοτέρας των 200 γυναικών, συζευχθείς μετ' αυτών και διαζευχθείς τάυτας ενίοτε περιλάμβανε τέσσαρας γυναίκας εις μίαν συμφωνίαν και άλοτε διεζευγνύετο τάσσαρας γυναίκας συγχρόνως, λαμβάνων εις την θέσιν των άλλας τέσσαρας// όχι παίζουμε Χάρης
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:Harrys1934 έγραψε:
Εξ' άλλου το παράδειγμα του γάμου του Μωάμεθ με την -7-χρόνη Αϊσά ακολουθούν και σήμερα οι Μωαμεθανοί.
Στο εβδομαδιαίο περοδικό της 6ης Σεπτεμβρίου 1991 δημοσιεύθηκε επιστολή, που αναφέρει την περίπτωση 50χρόνου μουσουλμάνου, ο οποίος νυμφεύθηκε την 9χρόνη Marwa.
Στο ίδιο περιοδικό της 20ης Δεκεμβρίου 1991 ο Muhammad Sobni έγραφε στον εκδότη του εν λόγω περιοδικού, ότι παρευρέθηκε στο γάμο 84χρόνου φυλάρχου με μια 14χρόνη νέα. Ο πατέρας δε της νέας θεωρούσε τον εαυτό του ευτυχή για το γάμο αυτό...
215) Το δε χριστιανικό Βυζάντιο, πιστό στη διδασκαλία της Αγίας Γραφής, κατάργησε μια για πάντα τον εξευτελιστικό θεσμό της παλλακίας. Περιόρησε την ανδρική αυθαιρεσία και κατοχύρωσε τον ιερό θεσμό του γάμου πάντα προς όφελος της γυναίκας.....Έτσι στα χαρέμια του ισλάμ η Ορθοδοξία αντιπαραθέτει τους αγιασμένους τόπους των χριστιανικών παρθενώνων στη δυστυχισμένη και καταπιεσμένη μουσουλμάνα. Η Ορθοδοξία έχει να αντιπαραθέσει Πρίσκυλες, Μόνικες, Εμέλειες, Νόνες, Ανθούσες..
Το κοράνιο που είναι κατ' εξοχήν εχθρικό προς κάθε μορφή ειεωλολατρίας, δεν το έγραψε ο Μωάμεθ, αφού ο ίδιος ήταν αγράμματος ούτε ανάγνωση ήξερε ούτε γραφή. Είναι μια συλογή των κατά καιρούς δήθεν αποκαλύψεων, που είχε δεχθεί. Οι δήθεν αποκαλύψεις, οι οποίες σύμφωνα με τον προφήτη είναι κατά γράμμα υπαγορευμένες από τον Γαβριήλ......Καλυνύχτα σε όλους σας ..Χάρης