η ανάσταση του Λαζάρου
Συντονιστής: Συντονιστές
η ανάσταση του Λαζάρου
Θά ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος (Θεολόγος κατά προτίμηση) γιατι η ανάσταση του Λαζάρου που ειναι ενα τόσο σημαντικό γεγονός και εξόργισε τόσο πολυ τους φαρισαίους αναφέρεται μονο στο ευαγγέλιο του Ιωάννου ενω οι αλλοι τρείς ευγγελιστές δεν το αναφέρουν?
Re: η ανάσταση του Λαζάρου
την δική μου απορία θα την λύσει κανείς?
Re: η ανάσταση του Λαζάρου
Γεια σας φίλοι-ες!
Αδερφέ το να έχεις γυναίκα θεολόγο, πιάνεται?
Δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο, απλά τη σκέψη μου θα πω έτσι για να μη μείνει αναπάντητο το θέμα σου...
Οι τρείς άλλοι συγγραφείς λέγονται συνοπτικοί, οπότε είναι φυσικό να παραλείπουν πολλά γεγονότα ή να αναφέρουν άλλα με πολύ συντομία, διότι επικεντρώνονται στα πολύ βασικά, εξάλλου τότε υπήρχε και το "στόμα με στόμα", δηλαδή η προσφορική διδασκαλία, η προφορική παράδοση. Εξάλλου είχαμε και άλλες αναστάσεις, όπως της κόρης του Ιαείρου(κατά Μάρκον), ή του γιου της χήρας της Ναΐν(κατα Λουκά), ή και από αποστόλους(στις Πράξεις)...όπου ο Χριστός ή Απόστολοι με τη δύναμη του Κυρίου επετέλεσαν αυτό το μεγάλο θαύμα...
Όμως το μεγαλύτερο θαύμα, που κάνει ο Χριστός μας είναι να ανασταίνει τους νεκρούς ψυχικά, να συγχωρείς τις αμαρτίες μας...αυτό είναι το μέγιστο θαύμα...όπως λέει και ο ίδιος τι είναι πιο εύκολα να αφήσεις τις αμαρτίες του παραλύτου ή να τον κάνεις να περπατήσει...
Ο Χριστός μας εύχομαι να μας αναστήσει όλους πνευματικά...
Χαίρετε αδέρφια...
Αδερφέ το να έχεις γυναίκα θεολόγο, πιάνεται?
Δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο, απλά τη σκέψη μου θα πω έτσι για να μη μείνει αναπάντητο το θέμα σου...
Οι τρείς άλλοι συγγραφείς λέγονται συνοπτικοί, οπότε είναι φυσικό να παραλείπουν πολλά γεγονότα ή να αναφέρουν άλλα με πολύ συντομία, διότι επικεντρώνονται στα πολύ βασικά, εξάλλου τότε υπήρχε και το "στόμα με στόμα", δηλαδή η προσφορική διδασκαλία, η προφορική παράδοση. Εξάλλου είχαμε και άλλες αναστάσεις, όπως της κόρης του Ιαείρου(κατά Μάρκον), ή του γιου της χήρας της Ναΐν(κατα Λουκά), ή και από αποστόλους(στις Πράξεις)...όπου ο Χριστός ή Απόστολοι με τη δύναμη του Κυρίου επετέλεσαν αυτό το μεγάλο θαύμα...
Όμως το μεγαλύτερο θαύμα, που κάνει ο Χριστός μας είναι να ανασταίνει τους νεκρούς ψυχικά, να συγχωρείς τις αμαρτίες μας...αυτό είναι το μέγιστο θαύμα...όπως λέει και ο ίδιος τι είναι πιο εύκολα να αφήσεις τις αμαρτίες του παραλύτου ή να τον κάνεις να περπατήσει...
Ο Χριστός μας εύχομαι να μας αναστήσει όλους πνευματικά...
Χαίρετε αδέρφια...
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: η ανάσταση του Λαζάρου
(Απόσπασμα από το βιβλίο με τίτλο : «Η Καινή Διαθήκη μετά συντόμου ερμηνείας» του Π. Τρεμπέλα).
Από τα τέσσερα Ευαγγέλια, τα μεν δύο συνεγράφησαν από Αποστόλους (τον Ματθαίον και τον Ιωάννην), τα δε άλλα δύο από μαθητάς και ακολούθους των Αποστόλων. Και ο μεν Ευαγγελιστής Μάρκος εις το Ευαγγέλιόν του διέσωσε την περί Χριστού διδασκαλίαν του Αποστόλου Πέτρου, ο δε Λουκάς συνέγραψε το Ευαγγέλιόν του κατά το πλείστον σύμφωνα με την διδασκαλίαν του Αποστόλου Παύλου. Τα τρία πρώτα Ευαγγέλια, το κατά Ματθαίον δηλαδή, το κατά Μάρκον και το κατά Λουκάν, κατά μέγα μέρος εξιστορούν τα ίδια γεγονότα και ακολουθούν το αυτό γενικόν διάγραμμα εις την αφήγησίν των. Επειδή δε αι αφηγήσεις των τριών αυτών Ευαγγελίων είναι δυνατόν να συνοψισθούν εις μίαν, δι αυτό τα τρία αυτά Ευαγγέλια ωνομάσθησαν Συνοπτικά. Ο δε Ευαγγελιστής Ιωάννης, ο οποίος έγραψε το Ευαγγέλιόν του τελευταίος εξ όλων είχε ως σκοπόν του και το να συμπληρώσει τους άλλους τρεις Ευαγγελιστάς. Επειδή δε εκείνοι αναφέρουν κυρίως την δράσιν του Κυρίου εις την Γαλιλαίαν, ο Ιωάννης ομιλεί περισσότερον δια την διδασκαλίαν και τα θαύματα του Κυρίου εις τα Ιεροσόλυμα.
Από τα τέσσερα Ευαγγέλια, τα μεν δύο συνεγράφησαν από Αποστόλους (τον Ματθαίον και τον Ιωάννην), τα δε άλλα δύο από μαθητάς και ακολούθους των Αποστόλων. Και ο μεν Ευαγγελιστής Μάρκος εις το Ευαγγέλιόν του διέσωσε την περί Χριστού διδασκαλίαν του Αποστόλου Πέτρου, ο δε Λουκάς συνέγραψε το Ευαγγέλιόν του κατά το πλείστον σύμφωνα με την διδασκαλίαν του Αποστόλου Παύλου. Τα τρία πρώτα Ευαγγέλια, το κατά Ματθαίον δηλαδή, το κατά Μάρκον και το κατά Λουκάν, κατά μέγα μέρος εξιστορούν τα ίδια γεγονότα και ακολουθούν το αυτό γενικόν διάγραμμα εις την αφήγησίν των. Επειδή δε αι αφηγήσεις των τριών αυτών Ευαγγελίων είναι δυνατόν να συνοψισθούν εις μίαν, δι αυτό τα τρία αυτά Ευαγγέλια ωνομάσθησαν Συνοπτικά. Ο δε Ευαγγελιστής Ιωάννης, ο οποίος έγραψε το Ευαγγέλιόν του τελευταίος εξ όλων είχε ως σκοπόν του και το να συμπληρώσει τους άλλους τρεις Ευαγγελιστάς. Επειδή δε εκείνοι αναφέρουν κυρίως την δράσιν του Κυρίου εις την Γαλιλαίαν, ο Ιωάννης ομιλεί περισσότερον δια την διδασκαλίαν και τα θαύματα του Κυρίου εις τα Ιεροσόλυμα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.