Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Εγώ τα παρατάω.
Κλείνοντας αυτό το διάλογο θα πω, ότι συναισθηματικά είμαι με αυτούς που υπέγραψαν την "Ομολογία Πίστεως" και συμμερίζομαι τις ανησυχίες τους, αλλά δε συμφωνώ με τον τρόπο που τις εκφράζουν.
Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως είναι θεσμός ενωτικός και συμβολικός για την Ορθοδοξία και η αμφισβήτησή του δημιουργεί διασπαστικές τάσεις.
Όμως και ο ίδιος ο Πατριάρχης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις ανησυχίες των Ορθοδόξων, ιδίως όταν έχουν το θάρρος να εκφράσουν επώνυμα τις απόψεις τους, και να φροντίσει να τις καθησυχάσει προσδιορίζοντας με ακρίβεια τους στόχους του διαθρησκειακού διαλόγου.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο ρόλος του Πατριάρχη είναι συμβολικός. Οι αποφάσεις του δε δεσμεύουν ούτε καν την Ιερά Σύνοδο του Πατριαρχείου, πολύ περισσότερο ολόκληρη την Ορθόδοξη Εκκλησία. Για να παρθούν αποφάσεις, που θα δεσμεύσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία απαιτείται τουλάχιστον Πανορθόδοξη Σύνοδος, όπου οι εκπρόσωποι των Εκκλησιών θα έχουν εκ των προτέρων ή εκ των υστέρων τη συναίνεση των αντίστοιχων Συνόδων. Επομένως μη βιαστεί κανείς να μιλήσει για ένωση ή αποφάσεις που δεσμεύουν την Εκκλησία. Απλά κινήσεις διπλωματίας και εντυπώσεων γίνονται. Για ποιο ουσιαστικά βήματα ίδωμεν στο μέλλον.
Κλείνοντας αυτό το διάλογο θα πω, ότι συναισθηματικά είμαι με αυτούς που υπέγραψαν την "Ομολογία Πίστεως" και συμμερίζομαι τις ανησυχίες τους, αλλά δε συμφωνώ με τον τρόπο που τις εκφράζουν.
Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως είναι θεσμός ενωτικός και συμβολικός για την Ορθοδοξία και η αμφισβήτησή του δημιουργεί διασπαστικές τάσεις.
Όμως και ο ίδιος ο Πατριάρχης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις ανησυχίες των Ορθοδόξων, ιδίως όταν έχουν το θάρρος να εκφράσουν επώνυμα τις απόψεις τους, και να φροντίσει να τις καθησυχάσει προσδιορίζοντας με ακρίβεια τους στόχους του διαθρησκειακού διαλόγου.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο ρόλος του Πατριάρχη είναι συμβολικός. Οι αποφάσεις του δε δεσμεύουν ούτε καν την Ιερά Σύνοδο του Πατριαρχείου, πολύ περισσότερο ολόκληρη την Ορθόδοξη Εκκλησία. Για να παρθούν αποφάσεις, που θα δεσμεύσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία απαιτείται τουλάχιστον Πανορθόδοξη Σύνοδος, όπου οι εκπρόσωποι των Εκκλησιών θα έχουν εκ των προτέρων ή εκ των υστέρων τη συναίνεση των αντίστοιχων Συνόδων. Επομένως μη βιαστεί κανείς να μιλήσει για ένωση ή αποφάσεις που δεσμεύουν την Εκκλησία. Απλά κινήσεις διπλωματίας και εντυπώσεων γίνονται. Για ποιο ουσιαστικά βήματα ίδωμεν στο μέλλον.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Και εγώ δεν θα ξαναγράψω για το συγκεκριμένο θέμα.
Σφίχτηκε η ψυχή μου σε αυτό το topic.
Ξαναλέω τη γνώμη μου, πως πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να εκφράζει τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του, αλλά όχι με τον τρόπο συλλογής υπογραφών, γιατί με τον τρόπο αυτόν διαιρείται το ποίμνιο.
Ηδη κάποιες από τις Αγιορειτικές Μονές έχουν υπογράψει αυτή την ομολογία. Σημαίνει αυτό τάχα ότι το Κουτλουμούσι πχ, είναι εναντίον του οικουμενισμού ενώ η Λαύρα είναι υπέρ? Οχι βέβαια.
Αυτό είναι και το μείζον πρόβλημα που δημιουργείται.
Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στον Οικουμενικό μας Πατριάρχη, για την μετριοπάθειά του, την πραότητα και την μειλιχιότητά του. Νομίζω πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει καταλληλότερο πρόσωπο, για να συνδιαλλαγεί με τους ετεροδόξους.
Και να επισημάνω πως και η Ελληνική Εκκλησία, δεν διαφωνεί στους χειρισμούς αυτούς.
Σφίχτηκε η ψυχή μου σε αυτό το topic.
Ξαναλέω τη γνώμη μου, πως πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να εκφράζει τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του, αλλά όχι με τον τρόπο συλλογής υπογραφών, γιατί με τον τρόπο αυτόν διαιρείται το ποίμνιο.
Ηδη κάποιες από τις Αγιορειτικές Μονές έχουν υπογράψει αυτή την ομολογία. Σημαίνει αυτό τάχα ότι το Κουτλουμούσι πχ, είναι εναντίον του οικουμενισμού ενώ η Λαύρα είναι υπέρ? Οχι βέβαια.
Αυτό είναι και το μείζον πρόβλημα που δημιουργείται.
Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στον Οικουμενικό μας Πατριάρχη, για την μετριοπάθειά του, την πραότητα και την μειλιχιότητά του. Νομίζω πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει καταλληλότερο πρόσωπο, για να συνδιαλλαγεί με τους ετεροδόξους.
Και να επισημάνω πως και η Ελληνική Εκκλησία, δεν διαφωνεί στους χειρισμούς αυτούς.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Στη ζωή ο καθένας επιλέγει την πορεία του. Άλλος γίνεται φιλόσοφος, άλλος αθλητής, άλλος στρατιωτικός, άλλος επιχειρηματίας, άλλος κληρικός κλπ. Και στη κάθε παραπάνω πορεία υπάρχουν συνήθως πολλά μονοπάτια. Δηλαδή αθλητής μαραθωνίου, αθλητής 100μ κ.λ.π. Τα θέματα λοιπόν συνήθως έχουν πολλές πλευρές. Το θέμα είναι από ποια πλευρά το εξετάζεις. Δηλαδή αν ρωτήσεις ασκητή του Αγίου Όρους για το θέμα που συζητάτε το περίεργο θα ήταν να είχε την ίδια άποψη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη που βιώνει την ορθοδοξία μέσα στους αλλόθρησκους. Επιμένω σχεδόν σε κάθε σημειωμά μου. Ο Χριστός είναι βίωμα. Βιώστε τον λοιπόν. Μπέστε στην ουσία του και αφήστε τις θεωρητικολογίες, τους φανατισμούς και τα τοιαύτα για τους ειδικούς. Δηλ για την ορθοδοξίας μας είναι μεγαλύτερο κακό ο διάλογος για την οικουμενικότητα ή τα χάλια μας τα μαύρα στην χριστιανική υποτίθεται κοινωνία μας;;; Κατά την ταπεινή μου άποψη καλά κάνει ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Με τη φιλοσοφία του και τη στάση του νομίζω πως διδάσκει την φιλία και τη συνεργασία μεταξύ των λαών, των εθνών, των φυλών, που τόσο πολύ έχει ανάγκη το πατριαρχείο μας εκεί που βρίσκεται. Αν ξεπουλιόταν τόσο εύκολα η ορθοδοξία θα την είχαν ξεπουλήσει άλλοι πολύ νωρίτερα. Μην έχετε ψευδαισθήσεις... Άσχετο αλλά σχετικό. Τις προάλλες πήγα σε παλαιοημερολογήτικο να ανάψω ένα κεράκι. Όταν είδα 10χρονα κοριτσακια με μαντήλια με έπιασε η καρδιά μου. Σχεδόν τρέχοντας αποχώρησα. Οι ίδιοι πιστεύουν πως είναι άμεμπτοι και κάνουν το σωστό. Δεν μου είναι εύκολο να τους αδικήσω. Αυτοί νομίζουν πως κάνουν το σωστο. Και μπορεί. (Για τα μαντήλια εννοώ όχι τα υπόλοιπα...). Για άλλους φαίνεται τρελό για άλλους λογικό.
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Κλείνω με τη σειρά μου,με την υποσημείωση:
"Συμφωνώ και προσυπογράφω" την Ομολογία κατά του Οικουμενισμού!Συγκεκριμένο θέμα,νέο πρόβλημα:κατά του Οικουμενισμού!όχι γενικά,ούτε λυμένα θέματα...Θέμα Πίστεως!ή μήπως η Εκκλησία πρέπει να ασχολείται μόνο με θέματα βιοηθικής,κλωνοποίησης,νανοτεχνολογίας,εξερευνήσεων...και τα θέματα της πίστης να τα αφήσουμε για τον Οικουμενικό(και Συμπαντικό ίσως )Πατριάρχη;
Τι Μητροπολίτες,Ηγούμενοι,Γέροντες,μοναχοί..λαϊκοί περίεργοι που ασχολούνται με την Πίστη!Απορώ!..θαυμάζω...
"Συμφωνώ και προσυπογράφω" την Ομολογία κατά του Οικουμενισμού!Συγκεκριμένο θέμα,νέο πρόβλημα:κατά του Οικουμενισμού!όχι γενικά,ούτε λυμένα θέματα...Θέμα Πίστεως!ή μήπως η Εκκλησία πρέπει να ασχολείται μόνο με θέματα βιοηθικής,κλωνοποίησης,νανοτεχνολογίας,εξερευνήσεων...και τα θέματα της πίστης να τα αφήσουμε για τον Οικουμενικό(και Συμπαντικό ίσως )Πατριάρχη;
Τι Μητροπολίτες,Ηγούμενοι,Γέροντες,μοναχοί..λαϊκοί περίεργοι που ασχολούνται με την Πίστη!Απορώ!..θαυμάζω...
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1644
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Κλείνω και εγώ αναφέροντας ότι η Εκκλησία δεν είναι Πολιτικό Κόμμα.
Η συλλογή υπογραφών και όλο το "μπλαμπλα" που παίζει, απέδειξε :
- το μείζον θέμα της απομάκρυνσης των πιστών απο την Εκκλησία με φυσική παρουσία και ζωντναή συμμετοχή στο γίγνεσθαι
- την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των πάσης φύσης καθημένων και προκαθημένων που σηαμίνει και απόλυτη απώλεια εμπιστοσύνης
- την διάθεση όλων μας για άκρατη κατάκριση και ανύψωση του Εγώ μας
Αποδείξαμε αδελφοί μου ότι οχι απλά δεν έχουμε Πίστη, αλλα ότι η Πίστη μας είναι μόνο προς τον Εαυτούλη μας.
Ολοι μας θα πρέπει να κάνουμε μετάνοια και σιωπή για την συνειδητή αυτή ΠΡΟΔΟΣΙΑ μας στον Χριστό και στην Ορθοδοξία.
Χρ.
Η συλλογή υπογραφών και όλο το "μπλαμπλα" που παίζει, απέδειξε :
- το μείζον θέμα της απομάκρυνσης των πιστών απο την Εκκλησία με φυσική παρουσία και ζωντναή συμμετοχή στο γίγνεσθαι
- την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των πάσης φύσης καθημένων και προκαθημένων που σηαμίνει και απόλυτη απώλεια εμπιστοσύνης
- την διάθεση όλων μας για άκρατη κατάκριση και ανύψωση του Εγώ μας
Αποδείξαμε αδελφοί μου ότι οχι απλά δεν έχουμε Πίστη, αλλα ότι η Πίστη μας είναι μόνο προς τον Εαυτούλη μας.
Ολοι μας θα πρέπει να κάνουμε μετάνοια και σιωπή για την συνειδητή αυτή ΠΡΟΔΟΣΙΑ μας στον Χριστό και στην Ορθοδοξία.
Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ. ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΧΩΡΙΖΟΥΝ - ΥΠΟ ΚΑΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ - ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΘΑΡΟΥΣ.ΑΥΤΑ
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Ο Οικουμενισμός, ως ένας διαρκής Νεωτερισμός, στην ιστορική πορεία του επί ένα περίπου αιώνα, έχει πραγματοποιήσει μερικά ιδιαζόντως τολμηρά και πρωτοφανή βήματα στην ιστορία του Χριστιανισμού.
Τα κυριώτερα ήταν τα εξής:
α΄. Η Εγκύκλιος του 1920, διά της οποίας η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως εγκαινίασε την είσοδο των Ορθοδόξων στα όρια της συγκρητιστικής Οικουμενικής Αδελφότητος.
β΄. Η αλλαγή του Πατρίου Εκκλησιαστικού Ημερολογίου το 1924.
γ΄. Η ίδρυσις του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών» το 1948, του κυρίου αυτού θεσμικού οργάνου τού Οικουμενισμού, στο οποίο μετέχουν ως «οργανικά μέλη» οι Ορθόδοξες Εκκλησίες.
δ΄. Η Β΄ Βατικανή Σύνοδος (1962-1965), η οποία εγκαινιάζει τον λεγόμενο Ρωμαϊκό Οικουμενισμό με δύο κατευθύνσεις: την Διαχριστιανική και την Διαθρησκειακή.
ε΄. Η ανάπτυξις του εξωχριστιανικού Οικουμενισμού, η οποία ιδιαιτέρως από της δεκαετίας του 1970 εξελίσσεται με ταχυτάτους ρυθμούς και καλλιεργεί τον Διαθρησκειακό Συγκρητισμό.
στ΄. Η Βελεμένδιος Ένωσις το 1993, βάσει της οποίας, στα πλαίσια του επισήμου Ορθοδόξο-Παπικού Θεολογικού Διαλόγου, οι Καινοτόμοι Οικουμενισταί ανεγνώρισαν τον Παπισμόν ως Αδελφήν Εκκλησίαν με την πλήρη έννοια του όρου.
• Οι Οικουμενισταί, με την συμμετοχή τους στις συγκρητιστικές αυτές διαδικασίες, παραθεωρούν συνεχώς την αναφορά τους «επί τον ευκλεή και σεμνόν της Παραδόσεως κανόνα» (Αγίου Κλήμεντος Ρώμης).
Τα κυριώτερα ήταν τα εξής:
α΄. Η Εγκύκλιος του 1920, διά της οποίας η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως εγκαινίασε την είσοδο των Ορθοδόξων στα όρια της συγκρητιστικής Οικουμενικής Αδελφότητος.
β΄. Η αλλαγή του Πατρίου Εκκλησιαστικού Ημερολογίου το 1924.
γ΄. Η ίδρυσις του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών» το 1948, του κυρίου αυτού θεσμικού οργάνου τού Οικουμενισμού, στο οποίο μετέχουν ως «οργανικά μέλη» οι Ορθόδοξες Εκκλησίες.
δ΄. Η Β΄ Βατικανή Σύνοδος (1962-1965), η οποία εγκαινιάζει τον λεγόμενο Ρωμαϊκό Οικουμενισμό με δύο κατευθύνσεις: την Διαχριστιανική και την Διαθρησκειακή.
ε΄. Η ανάπτυξις του εξωχριστιανικού Οικουμενισμού, η οποία ιδιαιτέρως από της δεκαετίας του 1970 εξελίσσεται με ταχυτάτους ρυθμούς και καλλιεργεί τον Διαθρησκειακό Συγκρητισμό.
στ΄. Η Βελεμένδιος Ένωσις το 1993, βάσει της οποίας, στα πλαίσια του επισήμου Ορθοδόξο-Παπικού Θεολογικού Διαλόγου, οι Καινοτόμοι Οικουμενισταί ανεγνώρισαν τον Παπισμόν ως Αδελφήν Εκκλησίαν με την πλήρη έννοια του όρου.
• Οι Οικουμενισταί, με την συμμετοχή τους στις συγκρητιστικές αυτές διαδικασίες, παραθεωρούν συνεχώς την αναφορά τους «επί τον ευκλεή και σεμνόν της Παραδόσεως κανόνα» (Αγίου Κλήμεντος Ρώμης).
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Είπα ότι δε θα ξαναμιλήσω, αλλά δε μπορώ.
Παναγιώτη θα μπορούσα να δεχτώ όλα τ' άλλα, που λες αλλά το ημερολόγιο τι σχέση έχει;
Τέλος πάντων, ο καθένας μπορεί να ζει στον κόσμο του, κι εσύ σ' αυτόν του "πάτριου", μακριά από την Εκκλησία.
Παναγιώτη θα μπορούσα να δεχτώ όλα τ' άλλα, που λες αλλά το ημερολόγιο τι σχέση έχει;
Τέλος πάντων, ο καθένας μπορεί να ζει στον κόσμο του, κι εσύ σ' αυτόν του "πάτριου", μακριά από την Εκκλησία.
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Κανένας δεν νομίζω να είναι παντογνώστης γιαυτό και γίνεται η συζήτηση για να ακούσουμε τις απόψεις όλων και να μπορέσουμε να βγάλουμε το σωστό συμπέρασμα.
Όπως και πιστεύω ότι κανένας δεν θέλει το κακό της Εκκλησίας ή να κάνει ανταρσία για ιδιοτελή σκοπούς ή γιατί θεωρεί τον ευατό του πιο Χριστιανό (αυτό θα το κρίνει ο Κύριος και κανένας άλλος)από τους άλλους.
Απλά υπάρχει μια υγιείς ανησυχία για αυτές τις κινήσεις.
Ο Χριστιανός πρέπει να κάνει υπακοή αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να είναι άβουλο ον σαν ρομποτάκι.
Νομίζω ότι άλλο είναι υπακοή και άλλο άβουλος χωρίς προσωπικότητα.
Και οι Απόστολοι ήταν πρώτοι στην υπακοή αλλά δεν ήταν άβουλοι.
Μπορεί και να κάνω λάθος δεν ξέρω αλλά αυτήν είναι η γνώμη μου.
Όπως και πιστεύω ότι κανένας δεν θέλει το κακό της Εκκλησίας ή να κάνει ανταρσία για ιδιοτελή σκοπούς ή γιατί θεωρεί τον ευατό του πιο Χριστιανό (αυτό θα το κρίνει ο Κύριος και κανένας άλλος)από τους άλλους.
Απλά υπάρχει μια υγιείς ανησυχία για αυτές τις κινήσεις.
Ο Χριστιανός πρέπει να κάνει υπακοή αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να είναι άβουλο ον σαν ρομποτάκι.
Νομίζω ότι άλλο είναι υπακοή και άλλο άβουλος χωρίς προσωπικότητα.
Και οι Απόστολοι ήταν πρώτοι στην υπακοή αλλά δεν ήταν άβουλοι.
Μπορεί και να κάνω λάθος δεν ξέρω αλλά αυτήν είναι η γνώμη μου.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ
Re: Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
Και η Μονή Φιλοθέου Αγίου Όρους στο "Κόμμα"
Ιερά Μονή Φιλοθέου Αγίου Όρους, Επιστολή - υπογραφή της "Ομολογίας Πίστεως"
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΑΘΩ
Iερά Μονή Φιλοθέου τη 01/14.07.2009
Αριθ. πρωτ. 148
Προς την Σύναξιν Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών
Τ.Θ.1602
54124 Εις Θεσσαλονίκην
Σεβαστοί και αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί και Πατέρες,
Ζητούντες ταπεινά συγγνώµην διά την ένεκα απουσίας µου εις το εξωτερικόν καθυστέρησιν της απαντήσεώς µας και προσυπογραφής της αποσταλείσης εις την καθ' ηµάς Ιεράν Μονήν «Οµολογίας Πίστεως κατά του Οικουµενισµού», επιθυµούµεν να εκφράσωµεν ευχαριστίας διά την διδοµένην ηµίν ευκαιρίαν όπως συµµετάσχωµεν ούτως εις την δικαιολογηµένην ανησυχίαν διά την εκ συστήµατος και διά ποικίλων εκδηλώσεων καλλιεργουµένην πρόοδον και διάδοσιν του Οικουµενισµού.
Επί δε τούτοις και διατελούντες µετά της προσηκούσης τιμής, αγάπης και απείρων ευχών υπέρ ευοδώσεως των θεοφιλών σκοπών των Συνάξεων Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, προσυπογράφοµεν εκθύµως και µετ' αισθηµάτων ευθύνης το εν λόγω Οµολογιακόν Κείµενον κατά του Οικουµενισµού.
Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Φιλοθέου
Αρχιµ. Νικόδηµος
Και οι συν εµοί εν Χριστώ Αδελφοί.
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/0 ... _6037.html
Ιερά Μονή Φιλοθέου Αγίου Όρους, Επιστολή - υπογραφή της "Ομολογίας Πίστεως"
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΑΘΩ
Iερά Μονή Φιλοθέου τη 01/14.07.2009
Αριθ. πρωτ. 148
Προς την Σύναξιν Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών
Τ.Θ.1602
54124 Εις Θεσσαλονίκην
Σεβαστοί και αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί και Πατέρες,
Ζητούντες ταπεινά συγγνώµην διά την ένεκα απουσίας µου εις το εξωτερικόν καθυστέρησιν της απαντήσεώς µας και προσυπογραφής της αποσταλείσης εις την καθ' ηµάς Ιεράν Μονήν «Οµολογίας Πίστεως κατά του Οικουµενισµού», επιθυµούµεν να εκφράσωµεν ευχαριστίας διά την διδοµένην ηµίν ευκαιρίαν όπως συµµετάσχωµεν ούτως εις την δικαιολογηµένην ανησυχίαν διά την εκ συστήµατος και διά ποικίλων εκδηλώσεων καλλιεργουµένην πρόοδον και διάδοσιν του Οικουµενισµού.
Επί δε τούτοις και διατελούντες µετά της προσηκούσης τιμής, αγάπης και απείρων ευχών υπέρ ευοδώσεως των θεοφιλών σκοπών των Συνάξεων Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, προσυπογράφοµεν εκθύµως και µετ' αισθηµάτων ευθύνης το εν λόγω Οµολογιακόν Κείµενον κατά του Οικουµενισµού.
Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Φιλοθέου
Αρχιµ. Νικόδηµος
Και οι συν εµοί εν Χριστώ Αδελφοί.
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/0 ... _6037.html