Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ ποια είναι η μεγαλύτερη Προσευχή;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, η μεγαλύτερη προσευχή που μπορεί να βοηθήσει κάθε άνθρωπον, είναι η συνεχή μελέτη των Πατερικών και Θείων Γραφών.
Όταν ένας άνθρωπος φροντίζει να διαβάζει την Καινήν Διαθήκην και τους Βίους των Αγίων, παραδειγματίζεται από την ζωήν τους και γνωρίζει το πώς πρέπει να ζει κανείς με Ορθόδοξον Χριστιανικόν τρόπον τα της Καινής Διαθήκης, γεγραμμένα προς δόξαν Θεού και όφελος εαυτού.
Στην εκφραστική προσευχή στους αμελέτητους ο νους πολλές φορές φεύγει και ενώ το στόμα τους λέει το Πάτερ ημών και την δοξολογίαν οι σκέψεις τους στα γήινα στριφογυρίζουν.
Ενώ όταν κάποιος μελετά ο νους του είναι ολοκληρωτικά προσηλωμένος στο όσα μελετά. Η μεγαλύτερη αμαρτία σ’ αυτόν τον κόσμο είναι η άγνοια των Θείων και Πατερικών γραφών.
Όλα τα προστυχοπορνικά και εγκληματικά προέρχονται από άγνοια, όλα τα καλά προέρχονται από την γνώση των Θείων και Πατερικών γραφών.
Το σώμα χρειάζεται καλή τροφή και η ψυχή Χριστιανική μελέτη. Χωρίς καλή συνεχή τροφή το σώμα γίνεται ατροφικό και σιγά σιγά αρρωσταίνει και μετά πεθαίνει. Και χωρίς συνεχή Χριστιανική και Πατερική μελέτη αρχίζει και η ψυχή και γίνεται ηλίθια και αρχίζει να ποθεί ότι ποθούν τα ζώα.
Κάποτε ένας άνθρωπος έκανε πολλά εγκλήματα σκότωσεν, πόρνευσεν, μοίχευσεν, έκλεψεν, ψευδομαρτύρησεν, συκοφάντησεν, για όλα αυτά τον συνέλαβαν επί μαρτυρία και τον πήγανε στο δικαστήριον.
Κανένας δικηγόρος δεν δέχονταν να τον υπερασπισθεί ,κανένας μάρτυρας δεν έλεγεν καλή κουβέντα γι’ αυτόν. Όλα ήταν εναντίον του , και η καταδίκη του θανάτου ήταν σίγουρη. Τότε αφού είδε ότι όλα και όλοι ήταν εναντίον του, έπεσεν στα γόνατα και έλεγεν ελέησόν με τον κακοποιόν, κύριε Πρόεδρε. Και άφησεν χωρίς δικαιολογίες όλην την κρίσην στον Πρόεδρον . Άρα καλά λένε οι Πατέρες της Χριστιανικής μας εκκλησίας ότι, το Κύριε ημών Ιησού Χριστέ ,Υιέ και Λόγε του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν».
Είναι μια μικρά σε λέξεις προσευχή, αλλά μεγάλη σε έννοια. Και μπορεί να την λέει κάθε άνθρωπος σοφός και αγράμματος. Όταν ο Θεός θα αναστήσει τους νεκρούς και θα κρίνει τον κόσμον όλοι οι λαοί της γης ελληνικά θα Τον παρακαλάνε με την λέξιν:
«Κύριε ελέησον, Κύριε ελέησον, Κύριε ελέησον».
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ ποια είναι η μεγαλύτερη Προσευχή;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, η μεγαλύτερη προσευχή που μπορεί να βοηθήσει κάθε άνθρωπον, είναι η συνεχή μελέτη των Πατερικών και Θείων Γραφών.
Όταν ένας άνθρωπος φροντίζει να διαβάζει την Καινήν Διαθήκην και τους Βίους των Αγίων, παραδειγματίζεται από την ζωήν τους και γνωρίζει το πώς πρέπει να ζει κανείς με Ορθόδοξον Χριστιανικόν τρόπον τα της Καινής Διαθήκης, γεγραμμένα προς δόξαν Θεού και όφελος εαυτού.
Στην εκφραστική προσευχή στους αμελέτητους ο νους πολλές φορές φεύγει και ενώ το στόμα τους λέει το Πάτερ ημών και την δοξολογίαν οι σκέψεις τους στα γήινα στριφογυρίζουν.
Ενώ όταν κάποιος μελετά ο νους του είναι ολοκληρωτικά προσηλωμένος στο όσα μελετά. Η μεγαλύτερη αμαρτία σ’ αυτόν τον κόσμο είναι η άγνοια των Θείων και Πατερικών γραφών.
Όλα τα προστυχοπορνικά και εγκληματικά προέρχονται από άγνοια, όλα τα καλά προέρχονται από την γνώση των Θείων και Πατερικών γραφών.
Το σώμα χρειάζεται καλή τροφή και η ψυχή Χριστιανική μελέτη. Χωρίς καλή συνεχή τροφή το σώμα γίνεται ατροφικό και σιγά σιγά αρρωσταίνει και μετά πεθαίνει. Και χωρίς συνεχή Χριστιανική και Πατερική μελέτη αρχίζει και η ψυχή και γίνεται ηλίθια και αρχίζει να ποθεί ότι ποθούν τα ζώα.
Κάποτε ένας άνθρωπος έκανε πολλά εγκλήματα σκότωσεν, πόρνευσεν, μοίχευσεν, έκλεψεν, ψευδομαρτύρησεν, συκοφάντησεν, για όλα αυτά τον συνέλαβαν επί μαρτυρία και τον πήγανε στο δικαστήριον.
Κανένας δικηγόρος δεν δέχονταν να τον υπερασπισθεί ,κανένας μάρτυρας δεν έλεγεν καλή κουβέντα γι’ αυτόν. Όλα ήταν εναντίον του , και η καταδίκη του θανάτου ήταν σίγουρη. Τότε αφού είδε ότι όλα και όλοι ήταν εναντίον του, έπεσεν στα γόνατα και έλεγεν ελέησόν με τον κακοποιόν, κύριε Πρόεδρε. Και άφησεν χωρίς δικαιολογίες όλην την κρίσην στον Πρόεδρον . Άρα καλά λένε οι Πατέρες της Χριστιανικής μας εκκλησίας ότι, το Κύριε ημών Ιησού Χριστέ ,Υιέ και Λόγε του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν».
Είναι μια μικρά σε λέξεις προσευχή, αλλά μεγάλη σε έννοια. Και μπορεί να την λέει κάθε άνθρωπος σοφός και αγράμματος. Όταν ο Θεός θα αναστήσει τους νεκρούς και θα κρίνει τον κόσμον όλοι οι λαοί της γης ελληνικά θα Τον παρακαλάνε με την λέξιν:
«Κύριε ελέησον, Κύριε ελέησον, Κύριε ελέησον».
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ γιατί πολλοί απλοί και σοφοί αποδίδουν την δημιουργίαν στην φύσιν και όχι στον Θεόν;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, κάποτε ρώτησα έναν αγράμματον βοσκό ,υπάρχει παράδεισος και κόλασις, και μου είπε: «όχι δεν υπάρχει, εδώ είναι κόλασις και παράδεισος και όλα εδώ πληρώνονται».
Ρώτησα και έναν καθηγητή επιστήμονα την ίδια ερώτηση και εκείνος το ίδιον μου είπεν.
Καλά ποιος είναι καθηγητής και ποιος τσοπάνος.
Και οι δύο το ίδιο είπαν, δηλαδή δεν γνώριζε περισσότερα ο καθηγητής από τον τσοπάνον, τότε γιατί εσπούδασεν και τον λέγανε καθηγητή;
Απορούσα επί μέρες ολόκληρες για την ηλιθιότητα του καθηγητή που δεν μου έδωσεν διαφορετικήν απάντησιν. Δηλαδή καθηγητές και τσοπάνηδες το ίδιο μυαλό έχουν.
Σκοπός του Σατανά είναι να απομακρύνει τους ανθρώπους από τον Θεόν και την εκκλησίαν Του.
Με διαστρευλωτικές θεωρίες που εύκολα τις πιστεύουν όσοι δεν έχουν διαβάσει την Καινήν Διαθήκην και τους Βίους και την πολιτείαν των Αγίων Πατέρων της Ορθοδόξου εκκλησίας.
Εκείνο που με κάνει να παραξενεύομαι είναι ότι όσοι αποδίδουν την δημιουργίαν στην φύσιν και όχι στον Θεόν, είναι σαν να μην θέλουν την ζωήν.
Ενώ έπρεπε να ψάχνουν θεωρητικά, πρακτικά και νοητά επιστήμονες και απλοί, που βρίσκεται η ζωή χωρίς τελειωμόν.
Φοβερόν θα ήταν ένας τόσο σοφός άνθρωπος να τελειώνει στον τάφον και να μην συνεχίζει μετά τον τάφον.
Ενώ παραδέχονται όλοι οι επιστήμονες ότι κάθε άτομον έχει πυρήνα, σύμφωνα με την κατασκευήν του, δεν παραδέχονται ότι του ανθρώπου ο πυρήνας είναι η λογική και μη ορατή ψυχή του.
Όπως για τους επιστήμονες ο πυρήνας είναι πιο πολύτιμος από το απόρριμμα, έτσι και η ψυχή για τον Θεόν είναι πιο πολύτιμη από το σώμα, διότι είναι ζωή λογική και αθάνατος.
Πιο μεγάλη τιμωρία θα υποστούν οι άνθρωποι αυτοί που λένε ότι εκ φύσεως δημιουργήθηκαν όλα και όχι από τον Θεόν, παρά οι αμαρτωλοί. Την μεγαλύτερη κακίαν και εκδίκησιν κατά του Θεού την κρύβουν αυτοί οι άνθρωποι μέσα στην ψυχή τους που λένε ότι εκ φύσεως έγιναν όλα.
Οι επιστήμονες αυτοί είναι όργανα του διαβόλου, διαστρευλώνουν την αλήθειαν με φυσικές ανοησίες για να ζημιώνουν του; ανθρώπους και να τους απομακρύνουν από την στοργήν ,την συμπόνοια, την καλοσύνη και την αγάπη που διδάσκει ο Κύριος προς όφελος της μελλούσης και παρούσης ζωής.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ γιατί πολλοί απλοί και σοφοί αποδίδουν την δημιουργίαν στην φύσιν και όχι στον Θεόν;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, κάποτε ρώτησα έναν αγράμματον βοσκό ,υπάρχει παράδεισος και κόλασις, και μου είπε: «όχι δεν υπάρχει, εδώ είναι κόλασις και παράδεισος και όλα εδώ πληρώνονται».
Ρώτησα και έναν καθηγητή επιστήμονα την ίδια ερώτηση και εκείνος το ίδιον μου είπεν.
Καλά ποιος είναι καθηγητής και ποιος τσοπάνος.
Και οι δύο το ίδιο είπαν, δηλαδή δεν γνώριζε περισσότερα ο καθηγητής από τον τσοπάνον, τότε γιατί εσπούδασεν και τον λέγανε καθηγητή;
Απορούσα επί μέρες ολόκληρες για την ηλιθιότητα του καθηγητή που δεν μου έδωσεν διαφορετικήν απάντησιν. Δηλαδή καθηγητές και τσοπάνηδες το ίδιο μυαλό έχουν.
Σκοπός του Σατανά είναι να απομακρύνει τους ανθρώπους από τον Θεόν και την εκκλησίαν Του.
Με διαστρευλωτικές θεωρίες που εύκολα τις πιστεύουν όσοι δεν έχουν διαβάσει την Καινήν Διαθήκην και τους Βίους και την πολιτείαν των Αγίων Πατέρων της Ορθοδόξου εκκλησίας.
Εκείνο που με κάνει να παραξενεύομαι είναι ότι όσοι αποδίδουν την δημιουργίαν στην φύσιν και όχι στον Θεόν, είναι σαν να μην θέλουν την ζωήν.
Ενώ έπρεπε να ψάχνουν θεωρητικά, πρακτικά και νοητά επιστήμονες και απλοί, που βρίσκεται η ζωή χωρίς τελειωμόν.
Φοβερόν θα ήταν ένας τόσο σοφός άνθρωπος να τελειώνει στον τάφον και να μην συνεχίζει μετά τον τάφον.
Ενώ παραδέχονται όλοι οι επιστήμονες ότι κάθε άτομον έχει πυρήνα, σύμφωνα με την κατασκευήν του, δεν παραδέχονται ότι του ανθρώπου ο πυρήνας είναι η λογική και μη ορατή ψυχή του.
Όπως για τους επιστήμονες ο πυρήνας είναι πιο πολύτιμος από το απόρριμμα, έτσι και η ψυχή για τον Θεόν είναι πιο πολύτιμη από το σώμα, διότι είναι ζωή λογική και αθάνατος.
Πιο μεγάλη τιμωρία θα υποστούν οι άνθρωποι αυτοί που λένε ότι εκ φύσεως δημιουργήθηκαν όλα και όχι από τον Θεόν, παρά οι αμαρτωλοί. Την μεγαλύτερη κακίαν και εκδίκησιν κατά του Θεού την κρύβουν αυτοί οι άνθρωποι μέσα στην ψυχή τους που λένε ότι εκ φύσεως έγιναν όλα.
Οι επιστήμονες αυτοί είναι όργανα του διαβόλου, διαστρευλώνουν την αλήθειαν με φυσικές ανοησίες για να ζημιώνουν του; ανθρώπους και να τους απομακρύνουν από την στοργήν ,την συμπόνοια, την καλοσύνη και την αγάπη που διδάσκει ο Κύριος προς όφελος της μελλούσης και παρούσης ζωής.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ πρέπει εμείς οι Ορθόδοξοι να γιορτάζουμε τα γενέθλιά μας ή όχι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου γενέθλια δικαιούνται να γιορτάζουν μόνον σε όσους ο Θεός τα προανήγγειλεν όπως π.χ.
η γέννησις του Χριστού, η Γέννησις της Παναγίας και του Ιωάννου του Προδρόμου.
Αυτά είναι Θεάρεστα γενέθλια. Τα των λοιπών ανθρώπων τα γενέθλια είναι αμαρτωλά ,διότι κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά παιχνίδια.
Εάν τα γενέθλια δεν ήταν αμαρτωλά δεν θα βάπτιζαν τα βρέφη. Όποιοι γιορτάζουν τα γενέθλιά τους ,γιορτάζουν την σαρκικήν τους αμαρτίαν.
Ο Θεός θέλει, να γιορτάζωμε τα Πνευματικά μας γενέθλια και πνευματικά γεννιέται ο άνθρωπος που βαπτίζεται. Και από αμαρτωλός που ήταν γίνεται αναμάρτητος, δηλαδή ψυχικά και σωματικά καθαρός.
Και καλόν είναι αυτοί που σέβονται τον Θεόν να γιορτάζουν την ονομαστικήν τους εορτήν που λέγεται Πνευματική αναγέννησις.
Όλα τα δυτικά Παπικά κράτη , που γιορτάζουν τα γενέθλιά τους είναι σιχαμερά στα μάτια του Θεού , διότι γιορτάζουν τα πορνικά και αμαρτωλά παιχνίδια της συλλήψεώς των.
Όταν ο Ηρώδης γιόρτασεν τα αμαρτωλά γενέθλια, βρήκεν αφορμήν η Σατανάς και τον έβαλεν και έκοψεν το κεφάλι του Ιωάννη του Βαπτιστή, που ολόκληρος ο κόσμος ήταν κατώτερος της κεφαλής αυτής.
Επειδή τα έργα των δυτικών είναι πονηρά, αρέσκονται να γιορτάζουν τα βρώμικα γενέθλιά τους.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ πρέπει εμείς οι Ορθόδοξοι να γιορτάζουμε τα γενέθλιά μας ή όχι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου γενέθλια δικαιούνται να γιορτάζουν μόνον σε όσους ο Θεός τα προανήγγειλεν όπως π.χ.
η γέννησις του Χριστού, η Γέννησις της Παναγίας και του Ιωάννου του Προδρόμου.
Αυτά είναι Θεάρεστα γενέθλια. Τα των λοιπών ανθρώπων τα γενέθλια είναι αμαρτωλά ,διότι κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά παιχνίδια.
Εάν τα γενέθλια δεν ήταν αμαρτωλά δεν θα βάπτιζαν τα βρέφη. Όποιοι γιορτάζουν τα γενέθλιά τους ,γιορτάζουν την σαρκικήν τους αμαρτίαν.
Ο Θεός θέλει, να γιορτάζωμε τα Πνευματικά μας γενέθλια και πνευματικά γεννιέται ο άνθρωπος που βαπτίζεται. Και από αμαρτωλός που ήταν γίνεται αναμάρτητος, δηλαδή ψυχικά και σωματικά καθαρός.
Και καλόν είναι αυτοί που σέβονται τον Θεόν να γιορτάζουν την ονομαστικήν τους εορτήν που λέγεται Πνευματική αναγέννησις.
Όλα τα δυτικά Παπικά κράτη , που γιορτάζουν τα γενέθλιά τους είναι σιχαμερά στα μάτια του Θεού , διότι γιορτάζουν τα πορνικά και αμαρτωλά παιχνίδια της συλλήψεώς των.
Όταν ο Ηρώδης γιόρτασεν τα αμαρτωλά γενέθλια, βρήκεν αφορμήν η Σατανάς και τον έβαλεν και έκοψεν το κεφάλι του Ιωάννη του Βαπτιστή, που ολόκληρος ο κόσμος ήταν κατώτερος της κεφαλής αυτής.
Επειδή τα έργα των δυτικών είναι πονηρά, αρέσκονται να γιορτάζουν τα βρώμικα γενέθλιά τους.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ, πώς βλέπει ο Θεός όταν οι άνθρωποι γιορτάζουν τις αποκριές το καρναβάλι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, ο Εωσφόρος δηλαδή ο Διάβολος που ήταν ο πιο λαμπρός και ένδοξος Αρχάγγελος και Στρατηγός του δεκάτου Τάγματος των Ουρανίων Πνευματικών δυνάμεων, διανοήθηκεν από ανυπακοήν και υπερηφάνειαν ,μαζί με το δέκατον Τάγμα του, να στήσει τον Θρόνον του ψηλότερα από τον Θεόν.
Και αμέσως γκρεμίστηκε μαζί με το Αγγελικόν του Τάγμα και συντοχρόνως παραμορφώθηκεν αυτός και οι Άγγελοι που τον ακολούθησαν στα παράλογα σχέδιά του. Και από όμορφοι και ένδοξοι που ήταν, έγιναν παραμορφωμένοι και σιχαμεροί.
Δεν τους παραμόρφωσεν ο Θεός σε δαίμονες, αλλά μόλις απέσυρεν ο Θεός την χάριν του, η κακία τους τους παραμόρφωσεν.
Και παρακολουθήσετε, θα δείτε ανθρώπους που ενώ πρώτα ήταν καλοί, μόλις έγιναν κακοί παραμορφώθηκαν και φέρονται σαν κτήνη στους άλλους.
Και τις αποκριές ο Σατανάς για να στεναχωρήσει τον Θεόν στον καιρόν της νηστείας του Πάσχα, μαζεύει όλους τους απερίσκεπτους και διανοητικά ελαφρόμυαλους και τους κάνει να παραμορφώνουν τα όμορφα και Αγγελικά πρόσωπά τους ,με δαιμονίων και ζώων σχήματα.
Είναι πολύ λυπηρόν να βλέπεις τους λογικούς ανθρώπους να πέφτουν σε τόσο χαμηλά στάδια όπως έπεσεν και ο διάβολος. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι το καρναβάλι είναι έργον του διαβόλου, διότι το καθιέρωσεν παραμονή της Καθαράς Δευτέρας. Την πρώτη μέρα βρωμίζουν τον εαυτόν τους και την άλλη μέρα ,δεν τρώνε ούτε λάδι, είναι σαν να πέφτουν την πρώτη μέρα στον βόθρον και μετά ψάχνονται το πώς θα καθαριστούν. Πρώτα κάνουν το χατήρι του Σατανά και μετά το Θέλημα του θεού, είναι ή δεν είναι για δέσιμο.
Τέτοια στοιχεία, Βασιλείαν Θεού δεν θα κληρονομήσουν. Ο Θεός δεν κοροϊδεύεται, κάθε άνθρωπος που συμμετέχει σε τέτοιες ανοησίες , θα έρθει καιρός που θα λέει καλύτερα να μην είχα γεννηθεί.
Δεν είναι διασκέδαση στο να παραμορφώνει κανείς το πρόσωπόν του με δαιμονίων σχήματα.
Διασκέδαση είναι ,όταν κανείς κάνει το καλόν και προσπαθεί να ελεεί τους πάντες και να υμνολογεί τον Θεόν και όταν ο Θεός κρίνει ζώντες και νεκρούς ,τότε οι δίκαιοι θα διασκεδάζουν και οι Μασκοφόροι του Σατανά, θα καταριένται που δεν γεννήθηκαν ζώα και γεννήθηκαν άνθρωποι.
Διότι την ημέραν της Κρίσεως θα τους δείχνει ο Θεός, πώς πίσω από τις μάσκες του Σατανά έκρυβαν το Θεόφτιαχτον και όμορφον πρόσωπό τους.
Και μην βλέποντας ο ένας την όψιν του άλλου, η αδελφή πόρνευε με τον αδελφόν της και η μάνα με τον γιο της και όταν έβγαλαν τις μάσκες τραβούσαν τα μαλλιά τους.
Όλα πηγάζουν από μέσα μας και από τα έργα του και τις εκφράσεις του φαίνεται τί είναι κάθε άνθρωπος.
Κάποτε γινόντανε μια δεξίωση στην εποχή του Κολοκοτρώνη . Στην είσοδον της πόρτας υπήρχε ένα κοφίνι με διάφορες μάσκες. Ένας ψυχολόγος και ψυχίατρος θέλησεν να κάνει μιά ιατρικήν γνωμάτευσιν στους καλεσμένους της δεξιώσεως αυτής.
Χωρίς αυτοί να το ξέρουν κάθησεν σε μια γωνιά και παρακολουθούσε όλους τους καλεσμένους ,που μπαίνανε μέσα.
Αρχικώς έψαχναν στο κοφίνι και έκαναν πρόβα διάφορες μάσκες κοιτώντας στον καθρέπτη και ο ένας έπαιρνε γουρουνίσια μάσκα , ο άλλος πιθηκίσια, ο άλλος κόμπρας, ο άλλος γαϊδουρίσια , ο άλλος σκυλίσια, ο άλλος βοϊδίσια κ.τ.λ.
Κάποια στιγμή ήρθε και μια πολύ όμορφη κυρία και άρχισεν να διαλέγει. Καμία μάσκα δεν της άρεσεν. Κάποια στιγμή, βρήκε ωραία γυναικεία ματογυάλια μόλις τα έβαλεν ,κοίταξεν στον καθρέφτη ικανοποιήθηκεν με αυτά που βρήκε ,χαμογέλασεν και μπήκε στην αίθουσα . Τότε όλα τα ανθρωπόμορφα ζώα γύρισαν και έβγαλαν μια κραυγή θαυμασμού , διότι τα γυαλιά την έκαναν την κυρία πεντάμορφη.
Είπε και ο ψυχολόγος και ψυχίατρος ,να και μιά που επιζητούσε το Αγγελικόν σχήμα, ενώ οι άλλοι επιζητούσαν το δαιμονικόν σχήμα.
Την άλλη μέρα πήγε στο σπίτι του ψυχολόγου ένας φίλος του, που φόρεσεν την μάσκα του γουρουνιού και τον λέει ο ψυχίατρος και ψυχολόγος: μέχρι σήμερα σε είχα φίλον ,από δω και πέρα δεν σε θέλω για φίλον γιατί εσύ θα πέσεις πολύ χαμηλά και θα σε αποστρέφονται όλοι και σαν γουρούνι θα σε έχουν όλοι.
Πράγματι, μετά από έξι μήνες έχει απατήσει την γυναίκα του και έτρεχεν στα σκυλάδικα και ενώ ήταν άνθρωπος με υπόληψιν, έπεσεν σε χαμηλά στάδια και ο ψυχολόγος δεν έπεσεν καθόλου έξω. Και είπε: τα εξωτερικά έργα του ανθρώπου δείχνουν το τί είναι και μέσα του.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ, πώς βλέπει ο Θεός όταν οι άνθρωποι γιορτάζουν τις αποκριές το καρναβάλι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, ο Εωσφόρος δηλαδή ο Διάβολος που ήταν ο πιο λαμπρός και ένδοξος Αρχάγγελος και Στρατηγός του δεκάτου Τάγματος των Ουρανίων Πνευματικών δυνάμεων, διανοήθηκεν από ανυπακοήν και υπερηφάνειαν ,μαζί με το δέκατον Τάγμα του, να στήσει τον Θρόνον του ψηλότερα από τον Θεόν.
Και αμέσως γκρεμίστηκε μαζί με το Αγγελικόν του Τάγμα και συντοχρόνως παραμορφώθηκεν αυτός και οι Άγγελοι που τον ακολούθησαν στα παράλογα σχέδιά του. Και από όμορφοι και ένδοξοι που ήταν, έγιναν παραμορφωμένοι και σιχαμεροί.
Δεν τους παραμόρφωσεν ο Θεός σε δαίμονες, αλλά μόλις απέσυρεν ο Θεός την χάριν του, η κακία τους τους παραμόρφωσεν.
Και παρακολουθήσετε, θα δείτε ανθρώπους που ενώ πρώτα ήταν καλοί, μόλις έγιναν κακοί παραμορφώθηκαν και φέρονται σαν κτήνη στους άλλους.
Και τις αποκριές ο Σατανάς για να στεναχωρήσει τον Θεόν στον καιρόν της νηστείας του Πάσχα, μαζεύει όλους τους απερίσκεπτους και διανοητικά ελαφρόμυαλους και τους κάνει να παραμορφώνουν τα όμορφα και Αγγελικά πρόσωπά τους ,με δαιμονίων και ζώων σχήματα.
Είναι πολύ λυπηρόν να βλέπεις τους λογικούς ανθρώπους να πέφτουν σε τόσο χαμηλά στάδια όπως έπεσεν και ο διάβολος. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι το καρναβάλι είναι έργον του διαβόλου, διότι το καθιέρωσεν παραμονή της Καθαράς Δευτέρας. Την πρώτη μέρα βρωμίζουν τον εαυτόν τους και την άλλη μέρα ,δεν τρώνε ούτε λάδι, είναι σαν να πέφτουν την πρώτη μέρα στον βόθρον και μετά ψάχνονται το πώς θα καθαριστούν. Πρώτα κάνουν το χατήρι του Σατανά και μετά το Θέλημα του θεού, είναι ή δεν είναι για δέσιμο.
Τέτοια στοιχεία, Βασιλείαν Θεού δεν θα κληρονομήσουν. Ο Θεός δεν κοροϊδεύεται, κάθε άνθρωπος που συμμετέχει σε τέτοιες ανοησίες , θα έρθει καιρός που θα λέει καλύτερα να μην είχα γεννηθεί.
Δεν είναι διασκέδαση στο να παραμορφώνει κανείς το πρόσωπόν του με δαιμονίων σχήματα.
Διασκέδαση είναι ,όταν κανείς κάνει το καλόν και προσπαθεί να ελεεί τους πάντες και να υμνολογεί τον Θεόν και όταν ο Θεός κρίνει ζώντες και νεκρούς ,τότε οι δίκαιοι θα διασκεδάζουν και οι Μασκοφόροι του Σατανά, θα καταριένται που δεν γεννήθηκαν ζώα και γεννήθηκαν άνθρωποι.
Διότι την ημέραν της Κρίσεως θα τους δείχνει ο Θεός, πώς πίσω από τις μάσκες του Σατανά έκρυβαν το Θεόφτιαχτον και όμορφον πρόσωπό τους.
Και μην βλέποντας ο ένας την όψιν του άλλου, η αδελφή πόρνευε με τον αδελφόν της και η μάνα με τον γιο της και όταν έβγαλαν τις μάσκες τραβούσαν τα μαλλιά τους.
Όλα πηγάζουν από μέσα μας και από τα έργα του και τις εκφράσεις του φαίνεται τί είναι κάθε άνθρωπος.
Κάποτε γινόντανε μια δεξίωση στην εποχή του Κολοκοτρώνη . Στην είσοδον της πόρτας υπήρχε ένα κοφίνι με διάφορες μάσκες. Ένας ψυχολόγος και ψυχίατρος θέλησεν να κάνει μιά ιατρικήν γνωμάτευσιν στους καλεσμένους της δεξιώσεως αυτής.
Χωρίς αυτοί να το ξέρουν κάθησεν σε μια γωνιά και παρακολουθούσε όλους τους καλεσμένους ,που μπαίνανε μέσα.
Αρχικώς έψαχναν στο κοφίνι και έκαναν πρόβα διάφορες μάσκες κοιτώντας στον καθρέπτη και ο ένας έπαιρνε γουρουνίσια μάσκα , ο άλλος πιθηκίσια, ο άλλος κόμπρας, ο άλλος γαϊδουρίσια , ο άλλος σκυλίσια, ο άλλος βοϊδίσια κ.τ.λ.
Κάποια στιγμή ήρθε και μια πολύ όμορφη κυρία και άρχισεν να διαλέγει. Καμία μάσκα δεν της άρεσεν. Κάποια στιγμή, βρήκε ωραία γυναικεία ματογυάλια μόλις τα έβαλεν ,κοίταξεν στον καθρέφτη ικανοποιήθηκεν με αυτά που βρήκε ,χαμογέλασεν και μπήκε στην αίθουσα . Τότε όλα τα ανθρωπόμορφα ζώα γύρισαν και έβγαλαν μια κραυγή θαυμασμού , διότι τα γυαλιά την έκαναν την κυρία πεντάμορφη.
Είπε και ο ψυχολόγος και ψυχίατρος ,να και μιά που επιζητούσε το Αγγελικόν σχήμα, ενώ οι άλλοι επιζητούσαν το δαιμονικόν σχήμα.
Την άλλη μέρα πήγε στο σπίτι του ψυχολόγου ένας φίλος του, που φόρεσεν την μάσκα του γουρουνιού και τον λέει ο ψυχίατρος και ψυχολόγος: μέχρι σήμερα σε είχα φίλον ,από δω και πέρα δεν σε θέλω για φίλον γιατί εσύ θα πέσεις πολύ χαμηλά και θα σε αποστρέφονται όλοι και σαν γουρούνι θα σε έχουν όλοι.
Πράγματι, μετά από έξι μήνες έχει απατήσει την γυναίκα του και έτρεχεν στα σκυλάδικα και ενώ ήταν άνθρωπος με υπόληψιν, έπεσεν σε χαμηλά στάδια και ο ψυχολόγος δεν έπεσεν καθόλου έξω. Και είπε: τα εξωτερικά έργα του ανθρώπου δείχνουν το τί είναι και μέσα του.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ πρέπει να χωρισθεί η Εκκλησία από την πολιτεία ή όχι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, αν χωρισθεί η Εκκλησία από την πολιτεία, είναι σαν να χωρίζεται η ψυχή από το σώμα. Όπως το σώμα χωρίς ψυχή είναι νεκρό, έτσι και η πολιτεία χωρίς την εκκλησία θα είναι νεκρή.
Στην Ρωσία στα κομμουνιστικά χρόνια η λαϊκή πολιτεία χωρίστηκεν από την εκκλησίαν επί εβδομήντα χρόνια, και οι πολιτειακοί άνθρωποι νεκρώθηκαν και έγιναν όλοι ζώα άσπλαχνα και ο ένας δαγκώνει τον άλλον και ο ένας κλέβει τον άλλον και το κακό πάει λέγοντας.
Έχασαν το αίσθημα και την ντροπή και για να βγάλουν το ψωμί τους στέλνουν τις γυναίκες τους να πορνεύονται. Αλλά και τα εγκλήματα αναμεταξύ τους, πολλαπλασιάστηκαν και φρίκη βασιλεύει παντού και όλα αυτά διότι χωρίστηκαν από την στοργή ,την συμπόνια, την ευγένεια, την ταπείνωσιν, την υπακοήν, την αγάπη και την πίστην προς τον Πανάγαθον Θεόν. Διότι αυτά διδάσκει η εκκλησία του Χριστού θέλει να κάνει τους ανθρώπους ο ένας να φέρεται προς τον άλλον με στοργή και συμπόνια.
Ενώ ο κοσμικός υλισμός κάνει τον άνθρωπον σχέτον κτήνος και όταν πάει να διαχειρισθεί τους νόμους, τους διαχειρίζεται εις βάρος των άλλων και προς όφελος του εαυτού του και υποφέρουν όλοι και αρχίζουν τα δεινά. Ο χωρισμός εκκλησίας και πολιτείας θα χωρίσει τον σημερινά ομονοιασμένον ελληνικόν λαόν σε δύο στρατόπεδα και θα αρχίσουν οι πολιτικοί, άλλοι να κλίνουν με τους ανθρώπους της Εκκλησίας και άλλοι με ανθρώπους της πολιτείας και ο κίνδυνος ταραχών θα είναι μεγάλος για το έθνος και τον λαόν.
Αυτοί οι κοντόσκεπτοι που θέλουν να χωρίσουν την εκκλησίαν από την πολιτείαν, θέλουν να διχάσουν τον ελληνικόν λαόν.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ πρέπει να χωρισθεί η Εκκλησία από την πολιτεία ή όχι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, αν χωρισθεί η Εκκλησία από την πολιτεία, είναι σαν να χωρίζεται η ψυχή από το σώμα. Όπως το σώμα χωρίς ψυχή είναι νεκρό, έτσι και η πολιτεία χωρίς την εκκλησία θα είναι νεκρή.
Στην Ρωσία στα κομμουνιστικά χρόνια η λαϊκή πολιτεία χωρίστηκεν από την εκκλησίαν επί εβδομήντα χρόνια, και οι πολιτειακοί άνθρωποι νεκρώθηκαν και έγιναν όλοι ζώα άσπλαχνα και ο ένας δαγκώνει τον άλλον και ο ένας κλέβει τον άλλον και το κακό πάει λέγοντας.
Έχασαν το αίσθημα και την ντροπή και για να βγάλουν το ψωμί τους στέλνουν τις γυναίκες τους να πορνεύονται. Αλλά και τα εγκλήματα αναμεταξύ τους, πολλαπλασιάστηκαν και φρίκη βασιλεύει παντού και όλα αυτά διότι χωρίστηκαν από την στοργή ,την συμπόνια, την ευγένεια, την ταπείνωσιν, την υπακοήν, την αγάπη και την πίστην προς τον Πανάγαθον Θεόν. Διότι αυτά διδάσκει η εκκλησία του Χριστού θέλει να κάνει τους ανθρώπους ο ένας να φέρεται προς τον άλλον με στοργή και συμπόνια.
Ενώ ο κοσμικός υλισμός κάνει τον άνθρωπον σχέτον κτήνος και όταν πάει να διαχειρισθεί τους νόμους, τους διαχειρίζεται εις βάρος των άλλων και προς όφελος του εαυτού του και υποφέρουν όλοι και αρχίζουν τα δεινά. Ο χωρισμός εκκλησίας και πολιτείας θα χωρίσει τον σημερινά ομονοιασμένον ελληνικόν λαόν σε δύο στρατόπεδα και θα αρχίσουν οι πολιτικοί, άλλοι να κλίνουν με τους ανθρώπους της Εκκλησίας και άλλοι με ανθρώπους της πολιτείας και ο κίνδυνος ταραχών θα είναι μεγάλος για το έθνος και τον λαόν.
Αυτοί οι κοντόσκεπτοι που θέλουν να χωρίσουν την εκκλησίαν από την πολιτείαν, θέλουν να διχάσουν τον ελληνικόν λαόν.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ τίνος το όνομα πρέπει να δίνουν στα παιδιά τους τα ανδρόγυνα για να έχουν ειρήνη μέσα στο σπίτι τους;
Απάντησις:
Άκουσε κόρη μου, σύμφωνα με το νόμο του Θεού και των Αγίων Πατέρων, ένα νιόπανδρο ζευγάρι μόλις κάνουν παιδιά και η γυναίκα έχει αδελφό, τότε το αγόρι και το κορίτσι το δικαιούται ο άνδρας για να βγάλει το όνομα του πατέρα του και της μητέρας του.
Εάν η κόρη θέλει να βγάλει τον πατέρα και την μητέρα της πρέπει να γεννήσει τρίτον και τέταρτον παιδί.
Εάν όμως το πρώτο γεννηθεί αγόρι και το δεύτερο αγόρι, το πρώτο το δικαιούται ο άνδρας και το δεύτερον η γυναίκα. Εάν γεννηθούν το πρώτο κορίτσι και το δεύτερον κορίτσι το πρώτο το δικαιούται ο άνδρας για να βγάλει το όνομα της μητέρας του και το δεύτερον το δικαιούται η γυναίκα για να βγάλει το όνομα της μητέρας της.
Οι περισσότερες γυναίκες δεν θέλουν να βγάλει ο άνδρας τα ονόματα του πατρός και της μητρός του, διότι μισούν τα πεθερικά τους.
Εάν η νιόπανδρη δεν έχει αδελφό και πρόκειται να σβήσουν τα ονόματα των γονέων της, τότε μπορεί κατόπιν συνεννοήσεως με τον άνδρα της να βγάλει τα ονόματα των γονέων της.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνον τότε όταν ο άνδρας έχει αδελφό. Πολλά ανδρόγυνα όταν έρχονται να σαραντίσουν δεν ξέρουν ποιό όνομα θα δώσουν στο παιδί και αμέσως καταλαβαίνω ότι μέσα σ’ αυτό το ανδρόγυνο υπάρχει ασυνεννοησία και γκρίνια. Και αίτιοι δεν είναι τα νιόπανδρα, αλλά πατέρας, μητέρα, πεθερός, πεθερά, παππούς και γιαγιά. Αυτοί μπαίνουν στην μέση και αναστατώνουν τα παιδιά και τα φέρνουν μέχρι τα πρόθυρα του διαζυγίου.
Γι’ αυτό πρέπει τα παιδιά να ζούνε ξεχωριστά από τους γονείς ,για να μην τους επηρρεάζουν εις βάρος του ενός ή του άλλου.
Και αν θέλουν να βοηθήσουν τους γονείς μπορούν να βοηθήσουν και από μακριά, εκτός αν κάποιος γονεύς είναι άρρωστος και πρέπει να τον έχουν κοντά τους. Εκείνο που πρέπει να τηρούν τα νιόπανδρα ζευγάρια είναι ότι, όταν ήταν αρραβωνιασμένα συζήτησαν τί όνομα θα δώσουν στα παιδιά προτού γεννηθούν, αν αυτή την υπόσχεσιν τους την κρατήσουν, ποτέ δεν θα έχουν φασαρίες μέσα στο σπίτι μετά την πανδρειά τους.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ τίνος το όνομα πρέπει να δίνουν στα παιδιά τους τα ανδρόγυνα για να έχουν ειρήνη μέσα στο σπίτι τους;
Απάντησις:
Άκουσε κόρη μου, σύμφωνα με το νόμο του Θεού και των Αγίων Πατέρων, ένα νιόπανδρο ζευγάρι μόλις κάνουν παιδιά και η γυναίκα έχει αδελφό, τότε το αγόρι και το κορίτσι το δικαιούται ο άνδρας για να βγάλει το όνομα του πατέρα του και της μητέρας του.
Εάν η κόρη θέλει να βγάλει τον πατέρα και την μητέρα της πρέπει να γεννήσει τρίτον και τέταρτον παιδί.
Εάν όμως το πρώτο γεννηθεί αγόρι και το δεύτερο αγόρι, το πρώτο το δικαιούται ο άνδρας και το δεύτερον η γυναίκα. Εάν γεννηθούν το πρώτο κορίτσι και το δεύτερον κορίτσι το πρώτο το δικαιούται ο άνδρας για να βγάλει το όνομα της μητέρας του και το δεύτερον το δικαιούται η γυναίκα για να βγάλει το όνομα της μητέρας της.
Οι περισσότερες γυναίκες δεν θέλουν να βγάλει ο άνδρας τα ονόματα του πατρός και της μητρός του, διότι μισούν τα πεθερικά τους.
Εάν η νιόπανδρη δεν έχει αδελφό και πρόκειται να σβήσουν τα ονόματα των γονέων της, τότε μπορεί κατόπιν συνεννοήσεως με τον άνδρα της να βγάλει τα ονόματα των γονέων της.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνον τότε όταν ο άνδρας έχει αδελφό. Πολλά ανδρόγυνα όταν έρχονται να σαραντίσουν δεν ξέρουν ποιό όνομα θα δώσουν στο παιδί και αμέσως καταλαβαίνω ότι μέσα σ’ αυτό το ανδρόγυνο υπάρχει ασυνεννοησία και γκρίνια. Και αίτιοι δεν είναι τα νιόπανδρα, αλλά πατέρας, μητέρα, πεθερός, πεθερά, παππούς και γιαγιά. Αυτοί μπαίνουν στην μέση και αναστατώνουν τα παιδιά και τα φέρνουν μέχρι τα πρόθυρα του διαζυγίου.
Γι’ αυτό πρέπει τα παιδιά να ζούνε ξεχωριστά από τους γονείς ,για να μην τους επηρρεάζουν εις βάρος του ενός ή του άλλου.
Και αν θέλουν να βοηθήσουν τους γονείς μπορούν να βοηθήσουν και από μακριά, εκτός αν κάποιος γονεύς είναι άρρωστος και πρέπει να τον έχουν κοντά τους. Εκείνο που πρέπει να τηρούν τα νιόπανδρα ζευγάρια είναι ότι, όταν ήταν αρραβωνιασμένα συζήτησαν τί όνομα θα δώσουν στα παιδιά προτού γεννηθούν, αν αυτή την υπόσχεσιν τους την κρατήσουν, ποτέ δεν θα έχουν φασαρίες μέσα στο σπίτι μετά την πανδρειά τους.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ, τί συμβολίζει η ποιμαντορική ράβδος του Δεσπότη; (μπαστούνι).
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, το λέει η ίδια η πρόταση.
Όπως όλοι ξέρουμε, ένας ποιμένας που έχει πρόβατα, πρέπει να έχει και στο χέρι του πάντα μια ράβδο (μπαστούνι) για να μπορεί να κουμαντάρει τα πρόβατα. Και ο Δεσπότης θεωρείται ποιμένας (δηλαδή τσοπάνος) των ανθρώπων. Όπως ο τσοπάνος προσπαθεί να πάει τα πρόβατα σε χλωρό χορτάρι και σε γάργαρα νερά για να φάνε, έτσι και ένας Αρχιερέας δηλαδή Δεσπότης, προσπαθεί να μας ποτίσει με το νερό της αιωνίου ζωής για να ζήσωμε σ’ αυτόν και στον άλλον κόσμον.
Επάνω στην ποιμαντορικήν ράβδον υπάρχει ένας Σταυρός και δυο φίδια δεξιά και αριστερά που είναι φοβισμένα βλέποντας τον Σταυρόν του Κυρίου.
Η ράβδος θεωρείται σκήπτρον δυνάμεως, διότι έχει τον Σταυρόν του Κυρίου.
Και ο Θεός έδωσεν στον Μωυσήν ράβδον και με αυτήν έκανεν τα θαύματα και έκοψεν την Ερυθράν θάλασσαν ,διότι είχεν την χάριν του Θεού.
Έτσι και η ράβδος του Αρχιερέως έχει την χάριν του Θεού και αν ο Αρχιερεύς κτυπήσει άνθρωπον με την ράβδον είναι φοβερόν. Αν είναι πιστός και καθαρός και ζητήσει καλόν γίνεται καλόν, αν ζητήσει τιμωρίαν επέρχεται τιμωρία.
Με λίγα λόγια είναι σύμβολον, ότι του εδόθη από τον Θεόν ποιμαντορική εξουσία, όπως δώθηκεν στον Μωυσή.
Όταν μας αξιώση ο Θεός να πάμε κοντά του, τότε θα δείτε να κρατάει στο δεξί χέρι ένα μικρό σκήπτρον που κανένας δεν μπορεί να ξεχωρίσει τί έχει επάνω κορυφή, αυτή η μικρή ράβδος.
Και όταν ο Κύριος κινήσει αυτό το σκήπτρον που είναι περίπου σαράντα εκατοστά, όλον το σύμπαν θα χαθεί από το πρόσωπό Του.
Ο Νήμφων Κωσταντιανής , που είδεν την μέλλουσα Κρίσιν λέει: «είπεν ο Κύριος ,Μιχαήλ , Άρχοντα της Διαθήκης, πάρε την Ράβδον από το χέρι μου και πήγαινε στην γη να δέσεις τον νοητόν δράκοντα και όλους τους δαίμονές του.»
Εδώ βλέπουμε η Ράβδος είναι σύμβολον δυνάμεως και εξουσίας.
Οι Βασιλείς του Βυζαντίου είχαν σκήπτρον μικρό, ενώ οι Αρχιερείς επειδή θεωρούνται ποιμένες ανθρώπων έχουν ράβδον μεγάλη για να στηρίζονται σ’ αυτήν.
Τα δυο φίδια συμβολίζουν τον Σατανάν και τους δαίμονές τους, που με τον Σταυρόν μπορεί να τα δεσμεύσει.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ, τί συμβολίζει η ποιμαντορική ράβδος του Δεσπότη; (μπαστούνι).
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, το λέει η ίδια η πρόταση.
Όπως όλοι ξέρουμε, ένας ποιμένας που έχει πρόβατα, πρέπει να έχει και στο χέρι του πάντα μια ράβδο (μπαστούνι) για να μπορεί να κουμαντάρει τα πρόβατα. Και ο Δεσπότης θεωρείται ποιμένας (δηλαδή τσοπάνος) των ανθρώπων. Όπως ο τσοπάνος προσπαθεί να πάει τα πρόβατα σε χλωρό χορτάρι και σε γάργαρα νερά για να φάνε, έτσι και ένας Αρχιερέας δηλαδή Δεσπότης, προσπαθεί να μας ποτίσει με το νερό της αιωνίου ζωής για να ζήσωμε σ’ αυτόν και στον άλλον κόσμον.
Επάνω στην ποιμαντορικήν ράβδον υπάρχει ένας Σταυρός και δυο φίδια δεξιά και αριστερά που είναι φοβισμένα βλέποντας τον Σταυρόν του Κυρίου.
Η ράβδος θεωρείται σκήπτρον δυνάμεως, διότι έχει τον Σταυρόν του Κυρίου.
Και ο Θεός έδωσεν στον Μωυσήν ράβδον και με αυτήν έκανεν τα θαύματα και έκοψεν την Ερυθράν θάλασσαν ,διότι είχεν την χάριν του Θεού.
Έτσι και η ράβδος του Αρχιερέως έχει την χάριν του Θεού και αν ο Αρχιερεύς κτυπήσει άνθρωπον με την ράβδον είναι φοβερόν. Αν είναι πιστός και καθαρός και ζητήσει καλόν γίνεται καλόν, αν ζητήσει τιμωρίαν επέρχεται τιμωρία.
Με λίγα λόγια είναι σύμβολον, ότι του εδόθη από τον Θεόν ποιμαντορική εξουσία, όπως δώθηκεν στον Μωυσή.
Όταν μας αξιώση ο Θεός να πάμε κοντά του, τότε θα δείτε να κρατάει στο δεξί χέρι ένα μικρό σκήπτρον που κανένας δεν μπορεί να ξεχωρίσει τί έχει επάνω κορυφή, αυτή η μικρή ράβδος.
Και όταν ο Κύριος κινήσει αυτό το σκήπτρον που είναι περίπου σαράντα εκατοστά, όλον το σύμπαν θα χαθεί από το πρόσωπό Του.
Ο Νήμφων Κωσταντιανής , που είδεν την μέλλουσα Κρίσιν λέει: «είπεν ο Κύριος ,Μιχαήλ , Άρχοντα της Διαθήκης, πάρε την Ράβδον από το χέρι μου και πήγαινε στην γη να δέσεις τον νοητόν δράκοντα και όλους τους δαίμονές του.»
Εδώ βλέπουμε η Ράβδος είναι σύμβολον δυνάμεως και εξουσίας.
Οι Βασιλείς του Βυζαντίου είχαν σκήπτρον μικρό, ενώ οι Αρχιερείς επειδή θεωρούνται ποιμένες ανθρώπων έχουν ράβδον μεγάλη για να στηρίζονται σ’ αυτήν.
Τα δυο φίδια συμβολίζουν τον Σατανάν και τους δαίμονές τους, που με τον Σταυρόν μπορεί να τα δεσμεύσει.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά παιχνίδια; Πορνικά παιχνίδια σημαίνει σαρκική αμαρτία, η οποία, ως γνωστόν, απουσιάζει απο ένα γάμο.Νομίζω ότι είναι άστοχη η τοποθέτηση του πατρός Φωτίου.gkou έγραψε:Ερώτησις:
Πάτερ πρέπει εμείς οι Ορθόδοξοι να γιορτάζουμε τα γενέθλιά μας ή όχι;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου γενέθλια δικαιούνται να γιορτάζουν μόνον σε όσους ο Θεός τα προανήγγειλεν όπως π.χ.
η γέννησις του Χριστού, η Γέννησις της Παναγίας και του Ιωάννου του Προδρόμου.
Αυτά είναι Θεάρεστα γενέθλια. Τα των λοιπών ανθρώπων τα γενέθλια είναι αμαρτωλά ,διότι κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά παιχνίδια.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Ερώτησις:
Πάτερ τι σημαίνει η λέξη Π Α Σ Χ Α ;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, όταν οι Εβραίοι πέρασαν την Ερυθράν Θάλασσα συμβοηθούντος Θεού και βεβαιώθησαν ότι γλύτωσαν από την σκλαβιά των Αιγυπτίων, γιόρτασαν το ΠΑΣΧΑ, δηλαδή την ελευθερίαν τους. Και εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί γιορτάζουμε το Πάσχα, διότι ο Κύριος, μας ελευθέρωσεν από την αμαρτία και τον αιώνιον θάνατον.
Και από την χαρά μας ψήνουμε αρσενικά αρνιά, επειδή στην αποκάλυψιν ο Ιωάννης, ο μαθητής του Κυρίου, είδε τον Χριστόν ως αρνίον εσφαγμένον μπροστά στον Θρόνον του Θεού που με την Σταύρωσιν και με το αίμα Του έσωσε τον κόσμον. Γι’ αυτό ποτέ δεν σουβλίζουμε κατσίκι, αλλά πάντα αρσενικό αρνί προς τιμήν του Κυρίου. Ούτε σπάζουμε τα κόκκαλα του αρνιού, διότι λέει η Γραφή:
«Οστούν αυτού ου συντριβήσεται».
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Πάτερ τι σημαίνει η λέξη Π Α Σ Χ Α ;
Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου, όταν οι Εβραίοι πέρασαν την Ερυθράν Θάλασσα συμβοηθούντος Θεού και βεβαιώθησαν ότι γλύτωσαν από την σκλαβιά των Αιγυπτίων, γιόρτασαν το ΠΑΣΧΑ, δηλαδή την ελευθερίαν τους. Και εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί γιορτάζουμε το Πάσχα, διότι ο Κύριος, μας ελευθέρωσεν από την αμαρτία και τον αιώνιον θάνατον.
Και από την χαρά μας ψήνουμε αρσενικά αρνιά, επειδή στην αποκάλυψιν ο Ιωάννης, ο μαθητής του Κυρίου, είδε τον Χριστόν ως αρνίον εσφαγμένον μπροστά στον Θρόνον του Θεού που με την Σταύρωσιν και με το αίμα Του έσωσε τον κόσμον. Γι’ αυτό ποτέ δεν σουβλίζουμε κατσίκι, αλλά πάντα αρσενικό αρνί προς τιμήν του Κυρίου. Ούτε σπάζουμε τα κόκκαλα του αρνιού, διότι λέει η Γραφή:
«Οστούν αυτού ου συντριβήσεται».
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Απορίες και Διευκρινίσεις
σε θέματα:
Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."
Στήν πραγματικότητα, ἡ Ἐκκλησία τιμᾶ ἀφάνταστα τόν ἔρωτα καί τόν γάμο καί μόνο σέ αὐτή τή βάση μπορεῖ κάποιος νά καταλάβη τίς "ἀπαγορεύσεις" της. Οὐσιαστικά πρόκειται γιά μέτρα προστασίας αὐτῶν τῶν θεϊκῶν δώρων, ὅπως κάποιος προστατεύει τή φλόγα τοῦ κεριοῦ του νά μήν τή σβήση ὁ ἄνεμος, ἤ ὅπως ὑποβάλλεται σέ στερήσεις ὁ ἀθλητής προκειμένου νά γευθῆ τή χαρά τῆς νίκης. Τό ἀρχικό κεφάλαιο τοῦ ἔρωτα χρειάζεται νά αὐξηθεῖ καί νά μεταμορφωθῆ, ὄχι νά ἀναλωθῆ ἀπερίσκεπτα ὅπως συχνά συμβαίνει.κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά παιχνίδια.
Ἀπό τήν ἄλλη, εἶναι γεγονός ὅτι διάφορα μέλη τῆς Ἐκκλησίας δυστυχῶς δέν συμμερίζονται τή ζωηφόρο Θεολογία της, εἴτε ἀπό ἄγνοια εἴτε γιά διάφορους προσωπικούς λόγους. Γονεῖς πού βασανίζονται ἀπό τόν πουριτανισμό τους καί δέν χάρηκαν τόν ἔρωτα ὡς δῶρο τοῦ Θεοῦ, κληρικοί καί κατηχητές πού δέν διδάχθηκαν σωστά τήν Ἀλήθεια ἤ πού παρανόησαν τήν Ὀρθόδοξη ἄσκηση, ὅλοι αὐτοί συμβάλλουμε συχνά στήν ἀποξένωση τοῦ σημερινοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν ἐκκλησιαστική ζωή, ἀφοῦ τόν ἐξωθοῦμε νά τή βλέπη σάν τόν θεματοφύλακα τοῦ πουριτανισμοῦ.
Πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Θερμός
http://www.apostoliki-diakonia.gr/GR_MA ... le=4.2.htm
Καλή Σαρακοστή