«τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Σε διαθεσιμότητα οι Κληρικοί που μετείχαν στην εκδήλωση διαμαρτυρίας στην Πάφο
Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος δήλωσε ότι θα θέσει σε διαθεσιμότητα τους κληρικούς που μετείχαν στην χθεσινή εκδήλωση διαμαρτυρίας στην Πάφο, με αφορμή τη διεξαγωγή της Συνέλευσης της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής για τον Θεολογικό Διάλογο Ορθόδοξων και Ρωμαιοκαθολικών.
Ανέφερε ότι θα προχωρήσει σε αποκοπή των μισθών τους, ενώ οι κληρικοί αυτοί, είπε, δεν θα κοινωνήσουν για πολλές εβδομάδες.
Η επίσημη εκκλησία, δήλωσε ο Μακαριότατος, είναι υπεράνω και δεν πρόκειται να την καταντήσουν όπως είπε "φρενοκομείο", με το να εκφράζει ο καθένας τη θέση του. Εάν κάποιοι θέλουν να το κάνουν αυτό, κατέληξε, να βγάλουν τα ράσα και να δημιουργήσουν τη δική τους εκκλησία.
http://www.ikypros.com/cgibin/hweb?-A=6 ... ikypros&w=
Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος δήλωσε ότι θα θέσει σε διαθεσιμότητα τους κληρικούς που μετείχαν στην χθεσινή εκδήλωση διαμαρτυρίας στην Πάφο, με αφορμή τη διεξαγωγή της Συνέλευσης της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής για τον Θεολογικό Διάλογο Ορθόδοξων και Ρωμαιοκαθολικών.
Ανέφερε ότι θα προχωρήσει σε αποκοπή των μισθών τους, ενώ οι κληρικοί αυτοί, είπε, δεν θα κοινωνήσουν για πολλές εβδομάδες.
Η επίσημη εκκλησία, δήλωσε ο Μακαριότατος, είναι υπεράνω και δεν πρόκειται να την καταντήσουν όπως είπε "φρενοκομείο", με το να εκφράζει ο καθένας τη θέση του. Εάν κάποιοι θέλουν να το κάνουν αυτό, κατέληξε, να βγάλουν τα ράσα και να δημιουργήσουν τη δική τους εκκλησία.
http://www.ikypros.com/cgibin/hweb?-A=6 ... ikypros&w=
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Έτσι ακριβώς είναι αλλά, ο Θεός τα έκανε όλα αυτά που λες δια μέσω ανθρώπων (προφητών, αποστόλων, πατέρων, ομολογητών) οι οποίοι όπως γνωρίζουμε γράφανε κατά κόρον συγγράμματα. Απολογητικά, Θεολογικά, Ιστορικά και πολλά άλλα, για να διαφωτίσουν σε κάθε αναγκαία περίσταση του Χριστιανούς.Να σε ρωτήσω κάτι αδελφέ μου?Νομίζεις οτι το γεγονός πως η Ορθοδοξία επιβίωσε 2.000 χρόνια μέχρι τώρα κι είναι ακόμα ζωντανή εν μέσω εκατοντάδων αιρέσεων όπως οι Αρειανοί,οι Νεστοριανοί,οι Ευτυχιανοί,οι Μονοφυσίτες,οι Εικονομάχοι είναι απλώς ένα καπρίτσιο της τύχης?
Νομίζεις πως ο Θεός μένει άπρακτος και δεν σκεπάζει την Εκκλησία Του που ίδρυσε ο Σαρκωμένος Λόγος του Θεού πριν 20 αιώνες με την Σταύρωση και την Ανάστασή Του?
Νομίζεις οτί ο Παντοδύναμος Θεός που προγνωρίζει όλα τα εν χρόνω γεγονότα του κόσμου δεν ξέρει για τις Ορθόδοξες ψυχές που κατ'εσένα κινδυνεύουν να χαθούν και να γίνουν Ρωμαιοκαθολικοί,και δεν προνοεί για να τις προστατεύσει και να τις σώσει?
Η πορεία της Εκκλησίας είναι αδιάκοπη γιατί ο Ιησούς είπε "και εγώ δε συ λέγω οτί συ είσαι Πέτρος, και επί ταύτης της πέτρας θέλω οικοδομήσει την εκκλησίαν μου,και πύλαι άδου δεν θέλουσιν ισχύσει κατ'αυτής."(Κατά Ματθαίον Κεφ.28,18.)
Δηλαδή όλα αυτό που γράφεις καλώς, δεν έγιναν δια μαγείας, αλλά ο Θεός χρησιμοποιεί πάντοτε σχεδόν φωτισμένους και θεομένους ανθρώπους.
Πού λοιπόν είναι το παράδοξο του να γράφει κάποιος καθηγητής της Θεολογίας και Ιερεύς του Υψίστου.
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Που ακριβώς το λέει αυτό; Γιατί είναι λίγο βαρύς ο λόγος.panagiotis2008 γράφει. Εξ'άλλου όποιος νομίζει οτί μόνος του αυτός με τέτοια κείμενα θα σώσει την Ορθοδοξία,πλανάται πλάνην οικτράν.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25440
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Συμφωνώ.panagiotis2008 έγραψε:Να σε ρωτήσω κάτι αδελφέ μου?Νομίζεις οτι το γεγονός πως η Ορθοδοξία επιβίωσε 2.000 χρόνια μέχρι τώρα κι είναι ακόμα ζωντανή εν μέσω εκατοντάδων αιρέσεων όπως οι Αρειανοί,οι Νεστοριανοί,οι Ευτυχιανοί,οι Μονοφυσίτες,οι Εικονομάχοι είναι απλώς ένα καπρίτσιο της τύχης?
Νομίζεις πως ο Θεός μένει άπρακτος και δεν σκεπάζει την Εκκλησία Του που ίδρυσε ο Σαρκωμένος Λόγος του Θεού πριν 20 αιώνες με την Σταύρωση και την Ανάστασή Του?
Νομίζεις οτί ο Παντοδύναμος Θεός που προγνωρίζει όλα τα εν χρόνω γεγονότα του κόσμου δεν ξέρει για τις Ορθόδοξες ψυχές που κατ'εσένα κινδυνεύουν να χαθούν και να γίνουν Ρωμαιοκαθολικοί,και δεν προνοεί για να τις προστατεύσει και να τις σώσει?
Άρα οι εχθροί της Εκκλησίας δεν μπορούν να καταστρέψουν την Εκκλησία του Χριστού παρά μόνο αν ο ίδιος ο Θεός το επιτρέψει.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 480
- Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Ο Θεός ναι μεν χρησιμοποίησε ανθρώπους,αλλά μέσα σε αυτούς είχε επιφοιτήσει την Χάρη του Αγίου Πνεύματος,κι η Χάρη του Αγίου Πνεύματος μιλούσε μέσα από τον Μέγα Αθανάσιο,τον Μέγα Βασίλειο,τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο,τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο,τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή,τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό,τον Μέγα Φώτιο,τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά,τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό,τον Άγιο Νικόδημο και τους άλλους Κολλυβάδες.
Η Χάρη του Θεού μίλαγε με το στόμα αυτών των Αγίων Πατέρων και των Αποστόλων,συνεπώς δεν πρέπει να κάνουμε ότι μας λέει ο λογισμός μας,δηλαδή εάν κάποιος από μόνος του με τον λογισμό του και χωρίς τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος,ξεκινήσει κίνημα κατά του Οικουμενισμού και μαζεύει υπογραφές και κάνει διαδηλώσεις δεν θα κινείται από του Θεού και γι'αυτό θα δημιουργηθούν προβλήματα και μπορεί να αποτύχει οικτρά η προσπάθειά του και να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα (αυτό που είπα δεν το γράφω για τον Πατέρα που έγραψε το άρθρο αλλά γενικά).
Χρειάζεται πολύ διάκριση,η Εκκλησία έχει διοίκηση και Ιεραρχία με επικεφαλής τον κ.κ. Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που την διοικεί και αυτή θα πάρει την απόφαση σχετικά με την θέση της Εκκλησίας μας απέναντι στο κίνημα του Οικουμενισμού.
Εννοείται οτί αν δεν μετανοήσουν οι παπικοί δεν υπάρχει λόγος η Ορθόδοξη Εκκλησία να συζητάει περί δογματικών θεμάτων με τους παπικούς ούτε πολύ περισσότερο να συλλειτουργεί μαζί τους από την στιγμή που έχουν αποσχισθεί από την Εκκλησία του Χριστού.
Ο συγγραφέας του άρθρου όμως φαίνεται ήδη οτί δεν έχει ελέγξει τις πηγές του ή οτί αυτές δεν είναι αξιόπιστες.
Αναφέρει οτί ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος συλλειτούργησε με αιρετικούς,ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος βγήκε και τον διέψευσε κατηγορηματικά.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος διακρίνεται από το γνήσιο Ορθόδοξο ήθος του και την πλούσια και αυθεντική πνευματικότητά του και την αγάπη του,συνεπώς δεν θα έκανε ποτέ τέτοιου είδους συλλειτουργία με τους αιρετικούς παπικούς,και τον πιστεύω γιατί είναι ένας από τους καλύτερους Ορθοδόξους Ιεράρχες και η αξία του είναι γνωστή σε όλους.
Η Ορθοδοξία είναι η κιβωτός της Αλήθειας συνεπώς δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τους παπικούς που έχουν πέσει σε αίρεση,δεν κινδυνεύει η Ορθοδοξία να συρθεί σε μία ένωση των Εκκλησιών τύπου Λυών η Φερράρας-Φλωρεντίας.
Αυτό δεν θα το επιτρέψει ο Θεός και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας και όλος ο Ορθόδοξος λαός,ας προσευχηθούμε στον Θεό να προστατεύσει την Εκκλησία Του και η Εκκλησία δεν θα πάθει τίποτα.
Πλησιάζει η ώρα που όλα τα χαμένα πρόβατα που έχουν διασκορπισθεί θα τα ανακαλύψει και θα τα φέρει πίσω στην Αγία Ποίμνη Του ο Καλός Ποιμένας που δίνει την ίδια την ζωή του για τα πρόβατα του.
Μαράν Αθά.
Η Χάρη του Θεού μίλαγε με το στόμα αυτών των Αγίων Πατέρων και των Αποστόλων,συνεπώς δεν πρέπει να κάνουμε ότι μας λέει ο λογισμός μας,δηλαδή εάν κάποιος από μόνος του με τον λογισμό του και χωρίς τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος,ξεκινήσει κίνημα κατά του Οικουμενισμού και μαζεύει υπογραφές και κάνει διαδηλώσεις δεν θα κινείται από του Θεού και γι'αυτό θα δημιουργηθούν προβλήματα και μπορεί να αποτύχει οικτρά η προσπάθειά του και να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα (αυτό που είπα δεν το γράφω για τον Πατέρα που έγραψε το άρθρο αλλά γενικά).
Χρειάζεται πολύ διάκριση,η Εκκλησία έχει διοίκηση και Ιεραρχία με επικεφαλής τον κ.κ. Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που την διοικεί και αυτή θα πάρει την απόφαση σχετικά με την θέση της Εκκλησίας μας απέναντι στο κίνημα του Οικουμενισμού.
Εννοείται οτί αν δεν μετανοήσουν οι παπικοί δεν υπάρχει λόγος η Ορθόδοξη Εκκλησία να συζητάει περί δογματικών θεμάτων με τους παπικούς ούτε πολύ περισσότερο να συλλειτουργεί μαζί τους από την στιγμή που έχουν αποσχισθεί από την Εκκλησία του Χριστού.
Ο συγγραφέας του άρθρου όμως φαίνεται ήδη οτί δεν έχει ελέγξει τις πηγές του ή οτί αυτές δεν είναι αξιόπιστες.
Αναφέρει οτί ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος συλλειτούργησε με αιρετικούς,ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος βγήκε και τον διέψευσε κατηγορηματικά.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος διακρίνεται από το γνήσιο Ορθόδοξο ήθος του και την πλούσια και αυθεντική πνευματικότητά του και την αγάπη του,συνεπώς δεν θα έκανε ποτέ τέτοιου είδους συλλειτουργία με τους αιρετικούς παπικούς,και τον πιστεύω γιατί είναι ένας από τους καλύτερους Ορθοδόξους Ιεράρχες και η αξία του είναι γνωστή σε όλους.
Η Ορθοδοξία είναι η κιβωτός της Αλήθειας συνεπώς δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τους παπικούς που έχουν πέσει σε αίρεση,δεν κινδυνεύει η Ορθοδοξία να συρθεί σε μία ένωση των Εκκλησιών τύπου Λυών η Φερράρας-Φλωρεντίας.
Αυτό δεν θα το επιτρέψει ο Θεός και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας και όλος ο Ορθόδοξος λαός,ας προσευχηθούμε στον Θεό να προστατεύσει την Εκκλησία Του και η Εκκλησία δεν θα πάθει τίποτα.
Πλησιάζει η ώρα που όλα τα χαμένα πρόβατα που έχουν διασκορπισθεί θα τα ανακαλύψει και θα τα φέρει πίσω στην Αγία Ποίμνη Του ο Καλός Ποιμένας που δίνει την ίδια την ζωή του για τα πρόβατα του.
Μαράν Αθά.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Γεια σου Παναγιώτη,
Δεν υπάρχει λόγος να υποθέτεις ότι η πρόθεση και ο λογισμός μου είναι ζηλωτικός, ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στο Χριστό να υπερασπιστεί την Εκκλησία Του κ.λπ. Δεν είπα ούτε υπονόησα κάτι τέτοιο και κακώς μου επιτίθεσαι για --πιστεύω-- ανύπαρκτους λόγους.
Πιστεύω ότι οι ανησυχίες στους ιερατικούς κόλπους της Ορθόδοξης εκκλησίας πρέπει να μας απασχολούν όταν το ζήτημα αφορά σε ιδιαίτερα επικίνδυνες αιρέσεις, όπως ο Οικουμενισμός, και μάλιστα έρχονται στην επικαιρότητα από καθόλα σεβαστούς ιεράρχες ανά τακτά χρονικά διαστήματα εδώ και δεκαετίες.
Η Εκκλησία του Χριστού δεν κινδυνεύει κατ΄ ουσίαν, σωστά- αυτό όμως δεν υπονοεί ότι καθημερινά δεν παρασύρονται άνθρωποι στις συμπληγάδες των αιρέσεων μερικοί από τους οποίους ίσως χάνονται δια παντός. Αν ζούσες εκτός Ελλάδας θα έβλεπες καθημερινά τι εστί αίρεση, που εξωτερικά μοιάζει κάπως της αληθινής Χριστιανικής πίστης αλλά στην ουσία της αποτελεί καθαρή διαστροφή τα αποτελέσματα της οποίας είναι απτά και φρικαλέα στην κοινωνία. Αν προτείνεις να κλείσουμε τα μάτια και να περιμένουμε το Χριστό να εξαφανίσει μαγικά τις αιρέσεις χωρίς να κάνουμε εμείς κάτι φοβάμαι πως έχεις παρανοήσει τη σημασία της ελεύθερης βούλησης. Κακό υπάρχει και θα υπάρχει στον κόσμο όσο υπάρχουν (πτωτικοί) άνθρωποι και καλό θα είναι πρώτα να κάνουμε εμείς ό,τι μπορούμε και μετά να ζητάμε αυτό που για μας είναι αδύνατο να το κάνει ο Χριστός, όχι το αντίστροφο.
Δεν υπονοώ να παραμερίσουμε την πνευματικής ζωής, τη χρήση των μέσων, προσευχή, νηστεία, σωφροσύνη, συμμετοχή στα μυστήρια κ.λπ. Δεν υπάρχει όμως δίλλημα- πνευματική ζωή και εγρήγορση. Δεν είναι ζηλωτισμός να ανησυχείς για τους συνανθρώπους σου παρά καθήκον (στο μέτρο που μας αναλογεί, βέβαια, χωρίς υπερβολές, κατακρίσεις και υπερορθόδοξες κορώνες). Ο κίνδυνος υπάρχει όχι για την ίδια την Εκκλησία (το Χριστό, τους αγίους) παρά για τους ανθρώπους εν ζωή.
Ευχές,
Σπύρος.
Δεν υπάρχει λόγος να υποθέτεις ότι η πρόθεση και ο λογισμός μου είναι ζηλωτικός, ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στο Χριστό να υπερασπιστεί την Εκκλησία Του κ.λπ. Δεν είπα ούτε υπονόησα κάτι τέτοιο και κακώς μου επιτίθεσαι για --πιστεύω-- ανύπαρκτους λόγους.
Πιστεύω ότι οι ανησυχίες στους ιερατικούς κόλπους της Ορθόδοξης εκκλησίας πρέπει να μας απασχολούν όταν το ζήτημα αφορά σε ιδιαίτερα επικίνδυνες αιρέσεις, όπως ο Οικουμενισμός, και μάλιστα έρχονται στην επικαιρότητα από καθόλα σεβαστούς ιεράρχες ανά τακτά χρονικά διαστήματα εδώ και δεκαετίες.
Η Εκκλησία του Χριστού δεν κινδυνεύει κατ΄ ουσίαν, σωστά- αυτό όμως δεν υπονοεί ότι καθημερινά δεν παρασύρονται άνθρωποι στις συμπληγάδες των αιρέσεων μερικοί από τους οποίους ίσως χάνονται δια παντός. Αν ζούσες εκτός Ελλάδας θα έβλεπες καθημερινά τι εστί αίρεση, που εξωτερικά μοιάζει κάπως της αληθινής Χριστιανικής πίστης αλλά στην ουσία της αποτελεί καθαρή διαστροφή τα αποτελέσματα της οποίας είναι απτά και φρικαλέα στην κοινωνία. Αν προτείνεις να κλείσουμε τα μάτια και να περιμένουμε το Χριστό να εξαφανίσει μαγικά τις αιρέσεις χωρίς να κάνουμε εμείς κάτι φοβάμαι πως έχεις παρανοήσει τη σημασία της ελεύθερης βούλησης. Κακό υπάρχει και θα υπάρχει στον κόσμο όσο υπάρχουν (πτωτικοί) άνθρωποι και καλό θα είναι πρώτα να κάνουμε εμείς ό,τι μπορούμε και μετά να ζητάμε αυτό που για μας είναι αδύνατο να το κάνει ο Χριστός, όχι το αντίστροφο.
Δεν υπονοώ να παραμερίσουμε την πνευματικής ζωής, τη χρήση των μέσων, προσευχή, νηστεία, σωφροσύνη, συμμετοχή στα μυστήρια κ.λπ. Δεν υπάρχει όμως δίλλημα- πνευματική ζωή και εγρήγορση. Δεν είναι ζηλωτισμός να ανησυχείς για τους συνανθρώπους σου παρά καθήκον (στο μέτρο που μας αναλογεί, βέβαια, χωρίς υπερβολές, κατακρίσεις και υπερορθόδοξες κορώνες). Ο κίνδυνος υπάρχει όχι για την ίδια την Εκκλησία (το Χριστό, τους αγίους) παρά για τους ανθρώπους εν ζωή.
Ευχές,
Σπύρος.
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Θα ήθελα να ξέρω αδελφέ μου πώς γνωρίζεις ποιος έχει το Άγιον Πνεύμα και ποιος όχι; Σ' αυτό το θέμα μέχρι και άγιοι της Εκκλησίας μας κάνανε λἀθος!!Ο Θεός ναι μεν χρησιμοποίησε ανθρώπους,αλλά μέσα σε αυτούς είχε επιφοιτήσει την Χάρη του Αγίου Πνεύματος,κι η Χάρη του Αγίου Πνεύματος μιλούσε μέσα από τον Μέγα Αθανάσιο....
Μην ξεχνάς ότι οι Κολλυβάδες (Δηλαδή οί Άγιοι Νικόδημος, Αθανάσιος ο πάριος, Μακάριος Νοταράς ... και πολύ άλλοι ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ. ΝΑΙ ακριβώς!! Η "εκκλησία" τους είχε για πλανεμένους. Το κολλυβάδες ήταν εμπαιχτηκό όνομα. ΚΑΙ ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ θα ήταν ποιο προσεκτικός για την κρίση τις ζωής του άλλου (δηλαδή ποιος είναι άγιος και ποιος όχι). Βλέπεις λοιπόν αδελφέ μου στο θέμα της Αγιοσύνης των ανθρώπων μπορεί να πλανηθεί και ολόκληρη η "εκκλησία".τον Άγιο Νικόδημο και τους άλλους Κολλυβάδες.
Μην ξεχνάς ότι και τότε "έσωσε" (πάντα με την χάρη του Θεού) ένας άνθρωπος, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός (Για πολλούς σημερινούς "ορθοδὀξους "φανατικός), ενώ ο Πατριάρχης και όλη η Εκκλησία είχαν ενδώσει στους Παπικούς, και μάλιστα είχαν πλανηθεί ΑΛΛΟΙ ΓΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ (Βλέπε Βησσαρίων).Η Ορθοδοξία είναι η κιβωτός της Αλήθειας συνεπώς δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τους παπικούς που έχουν πέσει σε αίρεση,δεν κινδυνεύει η Ορθοδοξία να συρθεί σε μία ένωση των Εκκλησιών τύπου Λυών η Φερράρας-Φλωρεντίας.
Όσο για την κρίση του για τον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο τον πρόεδρο του Π.Σ.Ε μπορεί να έχει και λάθος ως άνθρωπος, μπορεί λέω, δεν το γνωρίζω. Ουδείς αλάθητος (άν είναι έτσι) εκτός από τον Πάπα.
Χαίρετε.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Ο Αλβανίας Αναστάσιος δεν έχει λάθος και η στάση του μέχρι σήμερα προέρχεται από βαθιά πίστη στον εξωστρεφή και ιεραποστολικό ρόλο της Ορθοδοξίας, που προέρχεται από την προσωπική εμπειρία του από την καθημερινή επαφή με αλλόδοξους και ετερόδοξους στο χώρο της Αρχιεπισκοπής Αλβανίας. Την πίστη του αυτή την έκανε πράξη πραγματοποιώντας ένα τεράστιο έργο προς Δόξαν Θεού, το οποίο είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους υπόλοιπους.
Η βασική αρχή του π. Αναστασίου είναι ότι ο Ορθόδοξος Χριστιανός μένει εδραίος στη πίστη του και προσπαθεί δια της αγάπης και της διακονίας να δώσει το Φως του Χριστού και σ' όσους δεν Τον έχουν ακόμη γνωρίσει. Όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί μας και "πλησίον" κατά την έννοια της εντολής του Χριστού και αυτό σαν Χριστιανοί έχουμε την υποχρέωση να το υλοποιούμε συνεχώς με τις σκέψεις μας και τις πράξεις μας. Η μισαλλοδοξία δεν είναι έννοια επιτρεπτή για το Χριστιανό.
Όμως, κινούμενοι από την ίδια αγάπη, είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε σταθεροί στην πίστη μας, ώστε να συνεχίσει αυτή ν' αποτελεί την μόνη ελπίδα σωτηρίας όλης της ανθρωπότητας.
Η βασική αρχή του π. Αναστασίου είναι ότι ο Ορθόδοξος Χριστιανός μένει εδραίος στη πίστη του και προσπαθεί δια της αγάπης και της διακονίας να δώσει το Φως του Χριστού και σ' όσους δεν Τον έχουν ακόμη γνωρίσει. Όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί μας και "πλησίον" κατά την έννοια της εντολής του Χριστού και αυτό σαν Χριστιανοί έχουμε την υποχρέωση να το υλοποιούμε συνεχώς με τις σκέψεις μας και τις πράξεις μας. Η μισαλλοδοξία δεν είναι έννοια επιτρεπτή για το Χριστιανό.
Όμως, κινούμενοι από την ίδια αγάπη, είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε σταθεροί στην πίστη μας, ώστε να συνεχίσει αυτή ν' αποτελεί την μόνη ελπίδα σωτηρίας όλης της ανθρωπότητας.
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Ένα σχόλιο μόνο, Νίκο, ότι συνάθρωποι είμαστε με όλους τους ανθρώπους και αδελφοί με όλους του Χριστιανούς. Δεν είμαστε αδελφοί εν Χριστώ με αιρετικούς.
Σπύρος.
Σπύρος.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: «τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν»
Σπύρο κάνεις λάθος, αδελφοί είμαστε μόνο με τους εξ αίματος αδελφούς μας, εν Χριστώ αδελφοί είμαστε με όλους τους ανθρώπους απ' αιώνος και έως του αιώνος. Ο Χριστός σταυρώθηκε και ανέστη για όλη την ανθρωπότητα και αυτή είναι η πράξη της υιοθεσίας κάθε ανθρώπου από το Θεό, που μας καθιστά αδελφούς. Όσοι άνθρωποι αναγνωρίζουν την υιοθεσία αυτοί καθίστανται και στην πράξη αδελφοί, όσοι όχι παραμένουν αδελφοί, αλλά η σχέση τους είναι ανενεργή. Το ότι πολλοί αδελφοί μας δεν έχουν ακόμη αναγνωρίσει την υιοθεσία τους από το Θεό, δεν μας απαλλάσσει από την υποχρέωση, εμάς που την αναγνωρίζουμε, να τους αγαπούμε και να ευχόμαστε τη σωτηρία τους.