Μητροπολίτης Ηλείας «Να σταματήση τις προρρήσεις ο Αρχιμ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης»
Πέμπτη, 14 Ιανουάριος 2010
Συντάχθηκε απο τον/την Romfea.gr - 12:27
Ο Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός με επιστολή του προς το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων «Romfea.gr», απαντά σε δημοσίευμα του Αρχιμανδρίτη Νεκταρίου Μουλατσιώτη, Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Τρικόρφου – Φωκίδος.
Η Επιστολή του κ. Γερμανού έχει ως εξής:
Μια νέα προφητεία του π. Μουλατσιώτη εδιάβασα σήμερα 13-1-2010 στην Romfea.gr. Γράφεται «Προσωπικά βλέπω ότι η Δύση ξεκίνησε τον διαμελισμό της Ελλάδος». Και προς το τέλος. «… Έτσι τώρα βάλουν τις «βάσεις» στην Ελλάδα μας, δημιουργούν 13 κρατίδια και σε λίγα χρόνια … θα μιλάμε για αυτονομία του κρατιδίου της Μακεδονίας, της Θράκης (όπου έχει πολλούς μουσουλμάνους), Κρήτης κ.λ.π.
Το πιο φοβερό πράγμα είναι σήμερα, στη βάση του σχεδίου (είμαι σίγουρος ότι είναι πρόταση της Δύσης και προσυμφωνήθηκε πριν τις εκλογές) συμφωνούν και τα δύο μεγάλα φιλοδυτικά κόμματα….».
Όμως ο π. Μουλατσιώτης και παλιότερα είχε δημοσιοποιήσει κάποια προφητεία, αλλά δεν επαληθεύτηκε.
Ιδού τι έγραφε μεταξύ άλλων η (Romfea.gr) στις 10-01-2009 με τίτλο: Αρχιμ. Νεκτάριος: Επόμενος στόχος η Ελλάδα;
«Όταν θα είναι καιρός για τα σπανάκια… (Οσίου Γέροντος Παϊσιου). Μια παρέα στρατιωτικών περίμενε στον φράχτη τους γέροντος, στη Παναγούδα. Σήκωσαν τα μάτια και κοίταξαν τον γέροντα να έρχεται προς το μέρος τους. Άνοιξε τη συρματένια πόρτα του φράχτη και τους καλωσόρισε. Τους έβαλε να καθίσουν κάτω από ένα δένδρο και άρχισε τη συζήτηση μαζί τους.
Κάποια στιγμή, ένας από τη παρέα του είπε: Δεν αντέχω άλλο γέροντα. Θα παραιτηθώ από το στράτευμα …. Ο γέροντας γύρισε, τον κοίταξε και του είπε:
Εσύ δεν θα παραιτηθείς. Εσύ θα είσαι αρχηγός της άμυνας της χώρας μας όταν θα μας επιτεθούν οι Τούρκοι. Όλοι κοιτάχτηκαν γεμάτοι έκπληξη. Και πότε θα γίνει γέροντα αυτό; Τον ρώτησαν…
Όταν θα είναι καιρός για τα σπανάκια… τους είπε και άλλαξε κουβέντα..
Έχουν περάσει χρόνια πολλά από τότε, ο γέροντας Παϊσιος «κοιμήθηκε» και ο αξιωματικός παραμένει στο στράτευμα και προόδευσε. Είναι ο σημερινός αρχηγός ο κ. Γράψας…
Υπάρχουν άραγε προφητείες ; Και αν ναι, τι μέλλει γενέσθαι, μιας και διανύουμε ήδη την εποχή για τα σπανάκια…»
Όμως ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Γράψας ήδη αποστρατεύθηκε και η προφητεία δεν επαληθεύτηκε!!
Δια τούτο συνιστώ στον π. Νεκτάριο Μουλατσιώτη – αλήθεια γιατί ο ίδιος αποφεύγει τελευταία να γράφει το επίθετο του στα δημοσιεύματα του; - να παύση τις προρρήσεις του και να ασχοληθεί με την προσευχή και τη περισυλλογή, δια να φωτισθεί περισσότερο και να καταλάβει καλύτερα την αποστολή του Ιερομονάχου Κληρικού.
Μακάρι όλοι οι Κληρικοί να προσπαθούμε να μας μαθαίνη και να μας αναγνωρίζει ο Θεός παρά οι άνθρωποι.
Ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός.
http://www.romfea.gr/index.php?option=c ... Itemid=123
Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Συντονιστής: Συντονιστές
Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Απάντηση στον Μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανό
Πέμπτη, 14 Ιανουάριος 2010
Συντάχθηκε απο τον/την Αρχιμ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης - 15:17
Πριν από λίγα λεπτά ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Τρικόρφου, Αρχιμ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης απέστειλε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων "Romfea.gr", επιστολή απάντηση προς τον Μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανό.
Η επιστολή έχει ως εξής:
Αφού ζητήσω κατ’ αρχάς την ευχή του Σεβασμιωτάτου Ηλείας κ.κ. Γερμανού, εύχομαι εις αυτόν Καλή Χρονιά και ευλογημένη, τα δε έτη του να είναι πολλά και καρποφόρα.
Θέλω όμως να τον ενημερώσω ότι, ουδέποτε έκανα προρρήσεις ή προφητείες επί των θεμάτων στα οποία αναφέρεται.
Αντιθέτως, διαβάζοντας βιβλία, άρθρα, εφημερίδες θρησκευτικές και κοσμικές, προβληματίζομαι και συλλογίζομαι.
Τις δε σκέψεις μου και τους προβληματισμούς μου τις γράφω σε χαρτί και όταν αποφασίσω να τις δώσω στην δημοσιότητα, πάντα τις υπογράφω με το όνομά μου και το επίθετό μου και την ιδιότητά μου… διότι γνωρίζω πολύ καλά, ότι δεν είμαι ο μόνος κληρικός με το όνομα του Αγίου Νεκταρίου, το οποίο φέρω αναξίως.
Αυτές τις σκέψεις μου και του προβληματισμούς μου, πολλάκις όταν είναι κοινού ενδιαφέροντος τις θέτω μέτα σε κοινό διάλογο.
Δι’ αυτό και όταν διάβασα σε σχετικό βιβλίο που αναφέρεται στον Γέροντα Παΐσιο, και σε ένα διάλογο που είχε με τον κ. Γράψα, προβληματίστηκα και επανέλαβα κατά γράμμα στο κείμενό μου τα όσα είχα διαβάσει, κάνοντας στο τέλος όχι προφητείες και προρρήσεις αλλά ερωτήσεις έπ’ αυτών όπως: «Υπάρχουν άραγε προφητείες; Και αν ναι, τι μέλει γενέσθαι;»
Προβληματισμό λοιπόν θέλω να δημιουργήσω και γόνιμο διάλογο. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.
Ως προς το θέμα των 13 κρατιδίων με μικρούς πρωθυπουργούς, είναι κείμενα τα οποία ανέγνωσα στις προχθεσινές εφημερίδες όπως η «Ελευθεροτυπία» κτλ.
Πάλι στο θέμα αυτό όποιος διαβάσει τα κείμενά μου, βλέπει τις σκέψεις μου και τους προβληματισμούς που κάνω και τους οποίους θέτω μετά σε δημόσιο διάλογο.
Χαίρομαι δε που και ο Σεβ. Ηλείας κ.κ. Γερμανός συμμετέχει εις αυτόν.
Δεν είναι λοιπόν ούτε προρρήσεις μου τα όσα γράφω, ούτε προφητείες μου… είμαι πολύ ελάχιστος ενώπιον Κυρίου ώστε να θεωρώ ότι δια του στόματός μου μιλά ο Θεός.
Δι’ αυτό πάντα με χαρά και με ταπείνωση δέχομαι εδώ και πολλά χρόνια τις υποδείξεις του Σεβασμιωτάτου Ηλείας κ.κ. Γερμανού και πάντα με ταπείνωση θα τις αναμένω και στο μέλλον.
http://www.romfea.gr/index.php?option=c ... Itemid=123
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Έχω τη γνώμη ότι η άποψη που εξέφρασε ο Αρχιμανδρίτης πατήρ Νεκτάριος Μουλατσιώτης, περί κατακερματισμού της Ελλάδος σε μικρά κρατίδια, αποτελεί εκτίμηση και όχι προφητεία. Για τη φήμη περί Γράψα έχω να πω ότι είχαμε αναφεθεί σ' αυτήν και από τον παρόντα ιστοχώρο σε ένα θέμα που ξεκίνησε το 2007, πριν βεβαίως δημοσιοποιήσει την δική του σχετική επιστολή ο Πανοσιολογιώτατος. Αποτελεί φήμη όμως την οποία δεν μπόρεσα να εξακριβώσω, αν και ασχολήθηκα σοβαρά με το θέμα.
Ο π. Νεκτάριος Μ. είχε απασχολήσει στο παρελθόν, πολύ έντονα, τον κόσμο της Εκκλησίας με τις κοσμικές εκδηλώσεις του, ακροβατώντας μεταξύ σωστού και μη σωστού πνευματικά και μάλλον γι' αυτό το λόγο συντάχθηκε και η "έντονη" επιστολή του Σεβασμιωτάτου.
Ο π. Νεκτάριος Μ. είχε απασχολήσει στο παρελθόν, πολύ έντονα, τον κόσμο της Εκκλησίας με τις κοσμικές εκδηλώσεις του, ακροβατώντας μεταξύ σωστού και μη σωστού πνευματικά και μάλλον γι' αυτό το λόγο συντάχθηκε και η "έντονη" επιστολή του Σεβασμιωτάτου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Σε καθε περιπτωση ο Σεβασμιωτατος εχει δικαιο, οχι φυσικα, ex cathedra, μονο και μονο επειδη ειναι Επισκοπος, αλλα εκφραζει μια αληθεια πνευματικη.
Οταν λεει: " .. Δια τούτο συνιστώ ...... να παύση τις προρρήσεις του και να ασχοληθεί με την προσευχή και τη περισυλλογή, δια να φωτισθεί περισσότερο και να καταλάβει καλύτερα την αποστολή του Ιερομονάχου Κληρικού.."
τι αλλο κανει παρα να εκφρασει την υψιστη προτεραιότητα που πρεπει να διαπνεει την αποστολη του Ιερομοναχου Κληρικου, της Πνευματικης προσωπικης αναβασεως, φωτισμου και ελλαμψεως, και δια αυτης των τεκνων του, για την ορθη καθοδηγηση, η εαν θελετε χειραγωγηση εις Χριστον, αυτων.
Το να ασχολειται καποιος με τα του κοσμου πραγματα, τα οποια παραγονται, και περνουν, και μενουν στην ληθη, ενω χανει αυτο το Ενα, περι του οποιου μονον, "εστι χρειαν", ειναι αστοχια και χασιμο χρονου.
Για να μην παρεξηγηθω, δεν μιλω προσωπικα για τον συμπαθεστατο π.Νεκταριο, τον οποιο σεβομαι, αγαπω και εκτιμω, αλλα αυτο που δειχνει ο Σεβασμιωτατος, ειναι οτι παρατηρειται μια ταση να ταυτισουμε τα εσχατα με τα του κοσμου γεγονοτα, ενω τα εσχατα στην Ορθοδοξη Ιερα παραδοση και θεολογια, ειναι εννοια μη γραμμικη χρονικα.
Αλλα ειναι εννοια πολυδιαστατη και αχρονη, που εκφραζει το νοημα και τον σκοπο της Θειας Οικονομιας, η οποια εκπληρωμενη πλεον, υπο την ενανθρωπηση του Λογου ο οποιος σαρξ εγενετο, επ'εσχατων των ημερων, κατηργησε τον μονοδιαστατο γραμμικο χρονο, μεσα στον οποιο η ανθρωποτητα ανεμενε το γεγονος της λυτρωσεως, και συγκεντρωσε - ανακεφαλαιωσε στον εαυτο Του, το νοημα των οντων και του σκοπου της υπαρξεως τους.
Δηλαδη μας πληροφορει η Εκκλησια με το: ..Τὸν ἐκλάμψαντα πρὸ αἰώνων ἐκ Μητρός, ἐπ' ἐσχάτων δὲ ἐκ μήτρας Παρθενικῆς..
και παλι: ..επ' εσχάτων των ημερών δια την ημετέραν σωτηρίαν εν τη γαστρί αυτής ενoικήσας και εξ αυτής αμεταβλήτως σαρκωθείς και γεννηθείς..
και παλι: ..ἐπ' ἐσχάτων τῶν ἡμερῶν τούτων ἐλάλησεν ἡμῖν ἐν υἱῷ ὃν ἔθηκεν κληρονόμον πάντων..
και παλι: ..και αναβηση επι τον λαον μου ισραηλ ως νεφελη καλυψαι γην επ' εσχατων των ημερων εσται και αναξω σε επι την γην μου ινα γνωσιν παντα τα εθνη εμε..
για να μην μακρυγορω αλλη μια τελευταια: ..καὶ ἔσται ἐπ' ἐσχάτων τω̃ν ἡμερω̃ν ἐμφανὲς τὸ ὄρος του̃ κυρίου ἕτοιμον ἐπὶ τὰς κορυφὰς τω̃ν ὀρέων καὶ μετεωρισθήσεται ὑπεράνω τω̃ν βουνω̃ν..
Θελω να πω, οτι τοσο στην Παλαια, οσο και στην Καινη Διαθηκη, η εννοια "εσχατα", χρησιμοποιειται πολλες φορες και με πολλα νοηματα, που δεν τεινουν αποκλειστικα προς το νοημα της συντελειας και μονο.
Η ταση να ταυτιζουμε τα εσχατα μονο και ειδικα με το τελος, ειναι αποτοκο της μονοτροπης και στενης αντιληψεως περι Θεου, μιας προτεσταντιζουσας θεολογιας, του εξωτερικου η οποια εχει επηρεασει εντονα και την δικη μας Ορθοδοξη θεολογια ειδικα τις περασμενες δεκαετιες.
Στην Ορθοδοξη παραδοση το εσχατο εχει ηδη γινει, το μονον καινον υπο τον ηλιον, κατα τον Αγιο Ιωαννη τον Δαμασκηνο, εχει πραγματοποιηθει. Ο Χριστος εχει επιτελεσει το μεγιστο, το μειζον, και εχει τοποθετησει ως κεντρον του χρονου, τον Εαυτο του, υποστατικα.
Πλεον καθε εποχη, πριν, κατα, και μετα Χριστον στοχευει και τεινει προς Αυτον. Σαν κεντρο-στοχο που κατευθυνονται τα βελη της προαιρεσης του καθενος.
Μεσα στην ιστορια ερχεται το εσχατο για καθε ανθρωπο, η προσωπικη συντελεια, η στιγμη του επιγειου τελους του, η εισοδος στην αχρονη αιωνιοτητα, ανεξαρτητα απο το διαδοχικο περασμα των γεγονοτων του κοσμου.
Ετσι το να επικεντρωνουμε μονο στο χρονικα εσχατολογικο, τελος του κοσμου, αποτελει αποπροσανατολισμο και αστοχια να βρουμε το Κεντρον, της πνευματικης μας πυξιδας που ειναι ο Χριστος, και προς τον Οποιον, πρεπει να μενουμε, και να τηρουμε νουν.
Και ισως αυτο ηθελε να επιστησει ο Επισκοπος, με αφορμη τον π.Νεκταριο, να εκφραστει γενικοτερα, για την ταση προφητολαγνειας που επικρατει, ως σημειο πνευματικης παρακμης των ημερων μας.
Και ως εκ τουτου, εχει απολυτο δικαιο να εκφερει γνωμη, και συμβουλη, ως ποιμην και φυλαξ της πνευματικης μας παρακαταθηκης.
Οταν λεει: " .. Δια τούτο συνιστώ ...... να παύση τις προρρήσεις του και να ασχοληθεί με την προσευχή και τη περισυλλογή, δια να φωτισθεί περισσότερο και να καταλάβει καλύτερα την αποστολή του Ιερομονάχου Κληρικού.."
τι αλλο κανει παρα να εκφρασει την υψιστη προτεραιότητα που πρεπει να διαπνεει την αποστολη του Ιερομοναχου Κληρικου, της Πνευματικης προσωπικης αναβασεως, φωτισμου και ελλαμψεως, και δια αυτης των τεκνων του, για την ορθη καθοδηγηση, η εαν θελετε χειραγωγηση εις Χριστον, αυτων.
Το να ασχολειται καποιος με τα του κοσμου πραγματα, τα οποια παραγονται, και περνουν, και μενουν στην ληθη, ενω χανει αυτο το Ενα, περι του οποιου μονον, "εστι χρειαν", ειναι αστοχια και χασιμο χρονου.
Για να μην παρεξηγηθω, δεν μιλω προσωπικα για τον συμπαθεστατο π.Νεκταριο, τον οποιο σεβομαι, αγαπω και εκτιμω, αλλα αυτο που δειχνει ο Σεβασμιωτατος, ειναι οτι παρατηρειται μια ταση να ταυτισουμε τα εσχατα με τα του κοσμου γεγονοτα, ενω τα εσχατα στην Ορθοδοξη Ιερα παραδοση και θεολογια, ειναι εννοια μη γραμμικη χρονικα.
Αλλα ειναι εννοια πολυδιαστατη και αχρονη, που εκφραζει το νοημα και τον σκοπο της Θειας Οικονομιας, η οποια εκπληρωμενη πλεον, υπο την ενανθρωπηση του Λογου ο οποιος σαρξ εγενετο, επ'εσχατων των ημερων, κατηργησε τον μονοδιαστατο γραμμικο χρονο, μεσα στον οποιο η ανθρωποτητα ανεμενε το γεγονος της λυτρωσεως, και συγκεντρωσε - ανακεφαλαιωσε στον εαυτο Του, το νοημα των οντων και του σκοπου της υπαρξεως τους.
Δηλαδη μας πληροφορει η Εκκλησια με το: ..Τὸν ἐκλάμψαντα πρὸ αἰώνων ἐκ Μητρός, ἐπ' ἐσχάτων δὲ ἐκ μήτρας Παρθενικῆς..
και παλι: ..επ' εσχάτων των ημερών δια την ημετέραν σωτηρίαν εν τη γαστρί αυτής ενoικήσας και εξ αυτής αμεταβλήτως σαρκωθείς και γεννηθείς..
και παλι: ..ἐπ' ἐσχάτων τῶν ἡμερῶν τούτων ἐλάλησεν ἡμῖν ἐν υἱῷ ὃν ἔθηκεν κληρονόμον πάντων..
και παλι: ..και αναβηση επι τον λαον μου ισραηλ ως νεφελη καλυψαι γην επ' εσχατων των ημερων εσται και αναξω σε επι την γην μου ινα γνωσιν παντα τα εθνη εμε..
για να μην μακρυγορω αλλη μια τελευταια: ..καὶ ἔσται ἐπ' ἐσχάτων τω̃ν ἡμερω̃ν ἐμφανὲς τὸ ὄρος του̃ κυρίου ἕτοιμον ἐπὶ τὰς κορυφὰς τω̃ν ὀρέων καὶ μετεωρισθήσεται ὑπεράνω τω̃ν βουνω̃ν..
Θελω να πω, οτι τοσο στην Παλαια, οσο και στην Καινη Διαθηκη, η εννοια "εσχατα", χρησιμοποιειται πολλες φορες και με πολλα νοηματα, που δεν τεινουν αποκλειστικα προς το νοημα της συντελειας και μονο.
Η ταση να ταυτιζουμε τα εσχατα μονο και ειδικα με το τελος, ειναι αποτοκο της μονοτροπης και στενης αντιληψεως περι Θεου, μιας προτεσταντιζουσας θεολογιας, του εξωτερικου η οποια εχει επηρεασει εντονα και την δικη μας Ορθοδοξη θεολογια ειδικα τις περασμενες δεκαετιες.
Στην Ορθοδοξη παραδοση το εσχατο εχει ηδη γινει, το μονον καινον υπο τον ηλιον, κατα τον Αγιο Ιωαννη τον Δαμασκηνο, εχει πραγματοποιηθει. Ο Χριστος εχει επιτελεσει το μεγιστο, το μειζον, και εχει τοποθετησει ως κεντρον του χρονου, τον Εαυτο του, υποστατικα.
Πλεον καθε εποχη, πριν, κατα, και μετα Χριστον στοχευει και τεινει προς Αυτον. Σαν κεντρο-στοχο που κατευθυνονται τα βελη της προαιρεσης του καθενος.
Μεσα στην ιστορια ερχεται το εσχατο για καθε ανθρωπο, η προσωπικη συντελεια, η στιγμη του επιγειου τελους του, η εισοδος στην αχρονη αιωνιοτητα, ανεξαρτητα απο το διαδοχικο περασμα των γεγονοτων του κοσμου.
Ετσι το να επικεντρωνουμε μονο στο χρονικα εσχατολογικο, τελος του κοσμου, αποτελει αποπροσανατολισμο και αστοχια να βρουμε το Κεντρον, της πνευματικης μας πυξιδας που ειναι ο Χριστος, και προς τον Οποιον, πρεπει να μενουμε, και να τηρουμε νουν.
Και ισως αυτο ηθελε να επιστησει ο Επισκοπος, με αφορμη τον π.Νεκταριο, να εκφραστει γενικοτερα, για την ταση προφητολαγνειας που επικρατει, ως σημειο πνευματικης παρακμης των ημερων μας.
Και ως εκ τουτου, εχει απολυτο δικαιο να εκφερει γνωμη, και συμβουλη, ως ποιμην και φυλαξ της πνευματικης μας παρακαταθηκης.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Σωστή η παρέμβαση του σεβασμιότατου Μητροπολίτη.
Παρ ότι δεν νιώθω άξιος να κρίνω κανένα και ειδικα ιερομόναχο (πάντα γενικεύω την κριτική μου στα φαινόμενα και όχι στα άτομα) νομίζω πως έπρεπε να γίνει παρέμβαση έστω και εν τέλει για να διευκρινιστούν κάποια πράγματα.
ΥΓ. Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω και φυλαχτά για τη γλωσσοφαγιά έχω...
Παρ ότι δεν νιώθω άξιος να κρίνω κανένα και ειδικα ιερομόναχο (πάντα γενικεύω την κριτική μου στα φαινόμενα και όχι στα άτομα) νομίζω πως έπρεπε να γίνει παρέμβαση έστω και εν τέλει για να διευκρινιστούν κάποια πράγματα.
ΥΓ. Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω και φυλαχτά για τη γλωσσοφαγιά έχω...
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Ποιός είπε ότι δεν ζούμε στα έσχατα χρόνια;
Ξεχνάτε πως ο αντίχριστος γεννήθηκε το 1983 και ότι από την ηλικία των 30 ετών, δηλαδή το 2013 θα ξεκινήσει το δημόσιο έργο του;
Διαβάστε και κανένα βιβλίο κύριε Διονύσιε και κύριε Βασίλειε!
Ξεχνάτε πως ο αντίχριστος γεννήθηκε το 1983 και ότι από την ηλικία των 30 ετών, δηλαδή το 2013 θα ξεκινήσει το δημόσιο έργο του;
Διαβάστε και κανένα βιβλίο κύριε Διονύσιε και κύριε Βασίλειε!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 39611
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
- Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Αν, πρώτα ο Θεός, ζούμε Απόστολε και είμαστε καλά μέχρι το 2013 και πολύ περισσότερο μέχρι το 2018 που λέει το βιβλίο ότι θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία και δούμε ότι δεν γίνει απολύτως τίποτα, να δούμε που θα βρει μέρος να κρυφτεί ο συγγραφέας του βιβλίου !
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Ο οποίος μάλιστα εξεδιώχθη από την Μητρόπολή του (Κορίνθου).tkots έγραψε:να δούμε που θα βρει μέρος να κρυφτεί ο συγγραφέας του βιβλίου !
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Βρε παιδιά εγώ νομίζω καλά έκανε και έγραψε αυτές τις σκέψεις του.Σκέψεις και σενάρια είναι ,δεν νόμίζω ότι είναι κακό να ακούμε κάποιες εκδοχές,δεν ξέρουμε μπορεί και να είναι όπως τα λέει αλλά μπορεί και όχι.
Δεν είναι κακό να το έχουμε στην άκρη του μυαλού μας.
Βέβαια είμαι εντελώς αντίθετος στις ακρότητες ,στην δημιουργία πανικού και εντυπώσεων.Αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να δαιμονοποιούμε κάποιες πληροφορείες που ακούμε τις οποίες πρέπει να τις φιλτράρουμε πολύ καλά για τον κίνδυνο της πλάνης.
Δεν είναι κακό να το έχουμε στην άκρη του μυαλού μας.
Βέβαια είμαι εντελώς αντίθετος στις ακρότητες ,στην δημιουργία πανικού και εντυπώσεων.Αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να δαιμονοποιούμε κάποιες πληροφορείες που ακούμε τις οποίες πρέπει να τις φιλτράρουμε πολύ καλά για τον κίνδυνο της πλάνης.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ανταλλαγή επιστολών περί των προφητειών
Αυτό που μάλλον δεν αρέσει είναι η μεγάλη οικειότητα του μοναχού με τα ΜΜΕ.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.