Στίχοι Καινής Διαθήκης
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Στίχοι Καινής Διαθήκης
Επειδή όλοι μας ανατρέχουμε πολλές φορές σε στίχους της Καινής Διαθήκης για να λύσουμε κάποιες απορίες μας, σκέφτηκα να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να ταξινομήσουμε τους στίχους ανάλογα με το περιεχόμενο προς διευκόλυνσή μας.
Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρουμε το θέμα των στίχων
Ας ξεκινήσω
ΝΗΣΤΕΙΑ
και νηστεύσας (ο Ιησούς) ημέρας τεσσαράκοντα και νύκτας τεσσαράκοντα ύστερον επείνασε. (Μτ. δ’ 2)
Όταν δε νηστεύητε, μη γίνεσθε ώσπερ οι υποκριταί σκυθρωποί (Μτ. στ’ 16)
τούτο δε το γένος ουκ εκππορεύεται ει μη εν προσευχή και νηστεία (Μτ. ιζ΄ 21)
ελεύσονται δε ημέραι όταν απαρθή απ’ αυτών ο νυμφίος και τότε νηστεύσουσιν εν εκείναις ταις ημέραις. (Μρ. β΄ 20)
Ιησούς δε πλήρης Πνεύματος Αγίου υπέστρεψεν από του Ιορδάνου, και ήγετο εν τω Πνεύματι εις την έρημον ημέρας τεσσαράκοντα πειραζόμενος υπό του διαβόλου. και ουκ έφαγεν ουδέν εν ταις ημέραις εκείναις και συντελεσθεισών αυτών ύστερον επείνασεν. (Λουκ. δ΄1-2)
επ’ άρτω ζήσεται άνθρωπος, αλλ’ επί παντί ρήματι εκπορευομένω δια στόματος Θεού (Λουκ. δ΄ 4)
μη δύνασθε τους υιούς του νυμφώνος, εν ώ ο νυμφίος μετ’ αυτών εστι, ποιήσαι νηστεύειν; ελεύσονται δε ημέραι, και όταν απαρθή απ’ αυτών ο νυμφίος, τότε νηστεύσουσιν εν εκείναις ταις ημέραις. (Λουκ. ε΄ 34-35)
Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρουμε το θέμα των στίχων
Ας ξεκινήσω
ΝΗΣΤΕΙΑ
και νηστεύσας (ο Ιησούς) ημέρας τεσσαράκοντα και νύκτας τεσσαράκοντα ύστερον επείνασε. (Μτ. δ’ 2)
Όταν δε νηστεύητε, μη γίνεσθε ώσπερ οι υποκριταί σκυθρωποί (Μτ. στ’ 16)
τούτο δε το γένος ουκ εκππορεύεται ει μη εν προσευχή και νηστεία (Μτ. ιζ΄ 21)
ελεύσονται δε ημέραι όταν απαρθή απ’ αυτών ο νυμφίος και τότε νηστεύσουσιν εν εκείναις ταις ημέραις. (Μρ. β΄ 20)
Ιησούς δε πλήρης Πνεύματος Αγίου υπέστρεψεν από του Ιορδάνου, και ήγετο εν τω Πνεύματι εις την έρημον ημέρας τεσσαράκοντα πειραζόμενος υπό του διαβόλου. και ουκ έφαγεν ουδέν εν ταις ημέραις εκείναις και συντελεσθεισών αυτών ύστερον επείνασεν. (Λουκ. δ΄1-2)
επ’ άρτω ζήσεται άνθρωπος, αλλ’ επί παντί ρήματι εκπορευομένω δια στόματος Θεού (Λουκ. δ΄ 4)
μη δύνασθε τους υιούς του νυμφώνος, εν ώ ο νυμφίος μετ’ αυτών εστι, ποιήσαι νηστεύειν; ελεύσονται δε ημέραι, και όταν απαρθή απ’ αυτών ο νυμφίος, τότε νηστεύσουσιν εν εκείναις ταις ημέραις. (Λουκ. ε΄ 34-35)
<<Και οταν νηστευετε,μη γινεσθε,ως οι υποκριται,σκυθρωποι διοτι αφανιζουσι τα προσωπα αυτων,δια να φανωσιν εις τους ανθρωπους οτι νηστευουσιν αληθως σας λεγω,οτι εχουσιν ηδη τον μισθον αυτων>>
(Κατα Ματθ κεφ ς' στιχ 16 )
<<Μη καταστρεφε το εργον του Θεου δια φαγητον,παντα μεν ειναι καθαρα,κακον ομως ειναι εις τον ανθρωπον οστις τρωγει με σκανδαλον>>
( Ρωμ κεφ ιδ' στιχ 20 )
<<Το φαγητον ομως δεν συνιστα ημας εις τον Θεον διοτι ουτε εαν φαγωμεν,περρισευομεν,ουτε εαν δεν φαγωμεν,ελλατουμεθα>>
( Κορ κεφ η' στιχ 8 )
(Κατα Ματθ κεφ ς' στιχ 16 )
<<Μη καταστρεφε το εργον του Θεου δια φαγητον,παντα μεν ειναι καθαρα,κακον ομως ειναι εις τον ανθρωπον οστις τρωγει με σκανδαλον>>
( Ρωμ κεφ ιδ' στιχ 20 )
<<Το φαγητον ομως δεν συνιστα ημας εις τον Θεον διοτι ουτε εαν φαγωμεν,περρισευομεν,ουτε εαν δεν φαγωμεν,ελλατουμεθα>>
( Κορ κεφ η' στιχ 8 )
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NIKOSZ την Κυρ Δεκ 03, 2006 6:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
:D Να χαρώ μη σαρκοφάγο Tigri ...
Ναι όλοι μας ανατρέχουμε πολλές φορές σε στίχους της Αγιας Γραφης και οχι μονο ενος κοματιου της , της Καινής Διαθήκης για να λύσουμε κάποιες απορίες μας
Το θεμα της Νυστείας πχ θελει τον Ησαία του ....
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... ote&p=1848
Ναι όλοι μας ανατρέχουμε πολλές φορές σε στίχους της Αγιας Γραφης και οχι μονο ενος κοματιου της , της Καινής Διαθήκης για να λύσουμε κάποιες απορίες μας
Το θεμα της Νυστείας πχ θελει τον Ησαία του ....
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... ote&p=1848
sotirio έγραψε:Εν τω κρυπτώ φίλοι μου ... ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ !!!
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΣΗ ?
Τι λέτε να έτρωγε ο Χριστός στην έρημο ?
ΑΠΑΤΩ ΑΡΑΓΕ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΤΙΣΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ
( Αστακοί καραβίδες χταποδάκια .... ) ΝΗΣΤΕΊΑ ΜΕ ΓΕΜΆΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΧΟΡΤΑΣΜΟ ΘΑΡΩ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ....
To στόμα τον Κυρίου ελάλησε δια του Ησαΐα και είπε όσα λέτε .
Καλά τα λέτε ..... και ο Ησαΐας πιο καλά :
Ησαΐας 58:1-14 -
Αναβόησον δυνατά, μη φεισθής· ύψωσον την φωνήν σου ως σάλπιγγα και ανάγγειλον προς τον λαόν μου τας ανομίας αυτών και προς τον οίκον Ιακώβ τας αμαρτίας αυτών.
Με ζητούσιν όμως καθ' ημέραν και επιθυμούσι να μανθάνωσι τας οδούς μου, ως έθνος το οποίον έκαμε δικαιοσύνην και δεν εγκατέλιπε την κρίσιν του Θεού αυτού· ζητούσι παρ' εμού κρίσεις δικαιοσύνης· επιθυμούσι να πλησιάζωσιν εις τον Θεόν.
Διά τι ενηστεύσαμεν, λέγουσι, και δεν είδες; εταλαιπωρήσαμεν την ψυχήν ημών και δεν εγνώρισας; Ιδού, εν τη ημέρα της νηστείας σας ευρίσκετε ηδονήν και καταθλίβετε πάντας τους μισθωτούς σας.
Ιδού, νηστεύετε διά δίκας και έριδας και γρονθίζετε ασεβώς· μη νηστεύετε, καθώς την σήμερον, διά να ακουσθή άνωθεν η φωνή σας.
Τοιαύτη είναι η νηστεία, την οποίαν εγώ εξέλεξα; να ταλαιπωρή ο άνθρωπος την ψυχήν αυτού μίαν ημέραν; να κλίνη την κεφαλήν αυτού ως σπάρτον και να υποστρόνη σάκκον και στάκτην εις εαυτόν; νηστείαν θέλεις ονομάσει τούτο και ημέραν δεκτήν εις τον Κύριον;
Η νηστεία την οποίαν εγώ εξέλεξα, δεν είναι αύτη; το να λύης τους δεσμούς της κακίας, το να διαλύης τα βαρέα φορτία και το να αφίνης ελευθέρους τους καταδεδυναστευμένους και το να συντρίβης πάντα ζυγόν;
Δεν είναι το να διαμοιράζης τον άρτον σου εις τον πεινώντα και να εισάγης εις την οικίαν σου τους αστέγους πτωχούς; όταν βλέπης τον γυμνόν, να ενδύης αυτόν, και να μη κρύπτης σεαυτόν από της σαρκός σου;
Τότε το φως σου θέλει εκλάμψει ως η αυγή και η υγιεία σου ταχέως θέλει βλαστήσει· και η δικαιοσύνη σου θέλει προπορεύεσθαι έμπροσθέν σου· η δόξα του Κυρίου θέλει είσθαι η οπισθοφυλακή σου.
Τότε θέλεις κράζει και ο Κύριος θέλει αποκρίνεσθαι· θέλεις φωνάζει και εκείνος θέλει λέγει, Ιδού, εγώ. Εάν εκβάλης εκ μέσου σου τον ζυγόν, την ανάτασιν του δακτύλου και τους ματαίους λόγους·
και ανοίγης την ψυχήν σου προς τον πεινώντα και ευχαριστής την τεθλιμμένην ψυχήν· τότε το φως σου θέλει ανατέλλει εν τω σκότει και το σκότος σου θέλει είσθαι ως μεσημβρία.
Και ο Κύριος θέλει σε οδηγεί πάντοτε και χορταίνει την ψυχήν σου εν ανομβρίαις και παχύνει τα οστά σου· και θέλεις είσθαι ως κήπος ποτιζόμενος και ως πηγή ύδατος, της οποίας τα ύδατα δεν εκλείπουσι.
Και οι από σου θέλουσιν οικοδομήσει τας παλαιάς ερημώσεις· θέλεις ανεγείρει τα θεμέλια πολλών γενεών· και θέλεις ονομασθή, Ο επιδιορθωτής των χαλασμάτων, Ο ανορθωτής των οδών διά τον κατοικισμόν.
Εάν αποστρέψης τον πόδα σου από του σαββάτου, από του να κάμνης τα θελήματά σου εν τη αγία μου ημέρα, και ονομάζης το σάββατον τρυφήν, αγίαν ημέραν του Κυρίου, έντιμον, και τιμάς αυτό, μη ακολουθών τας οδούς σου μηδέ ευρίσκων εν αυτώ το θέλημά σου μηδέ λαλών τους λόγους σου,
τότε θέλεις εντρυφά εν Κυρίω· και εγώ θέλω σε ιππεύσει επί τους υψηλούς τόπους της γης και σε θρέψει με την κληρονομίαν του πατρός σου Ιακώβ· διότι το στόμα τον Κυρίου ελάλησε.
ΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ
Ματθαίος 6:16-18 -
Και όταν νηστεύητε, μη γίνεσθε ως οι υποκριταί σκυθρωποί· διότι αφανίζουσι τα πρόσωπα αυτών, διά να φανώσιν εις τους ανθρώπους ότι νηστεύουσιν· αληθώς σας λέγω, ότι έχουσιν ήδη τον μισθόν αυτών.
Συ όμως όταν νηστεύης, άλειψον την κεφαλήν σου και νίψον το πρόσωπόν σου,
διά να μη φανής εις τους ανθρώπους ότι νηστεύεις, αλλ' εις τον Πατέρα σου τον εν τω κρυπτώ, και ο Πατήρ σου ο βλέπων εν τω κρυπτώ θέλει σοι ανταποδώσει εν τω φανερώ.
<<Τουτο δε το γενος (των δαιμονων) δεν εξερχεται,ειμη δια προσευχης και νηστειας>>
( Ματθ κεφ ιζ' στιχ 21 )
<<Αλλος μεν πιστευει οτι δυναται να τρωγη παντα,ο δε ασθενων τρωγει λαχανα.Ο τρωγων,ας μη καταφρονη τον μη τρωγοντα και ο μη τρωγων,ας μη κρινη τον τρωγοντα διοτι ο Θεος προσεδεχθη αυτον>>
( Ρωμ κεφ ιδ' στιχ 2-3 )
<<Και αφου εχειροτονησαν εις αυτους πρεσβυτερους κατα πασαν εκκλησιαν,προσευχηθεντες με νηστειας,αφιερωσαν αυτους εις τον Κυριον,εις τον οποιον ειχον πιστευσει>>
( Πραξεις κεφ ιδ' στιχ 23 )
( Ματθ κεφ ιζ' στιχ 21 )
<<Αλλος μεν πιστευει οτι δυναται να τρωγη παντα,ο δε ασθενων τρωγει λαχανα.Ο τρωγων,ας μη καταφρονη τον μη τρωγοντα και ο μη τρωγων,ας μη κρινη τον τρωγοντα διοτι ο Θεος προσεδεχθη αυτον>>
( Ρωμ κεφ ιδ' στιχ 2-3 )
<<Και αφου εχειροτονησαν εις αυτους πρεσβυτερους κατα πασαν εκκλησιαν,προσευχηθεντες με νηστειας,αφιερωσαν αυτους εις τον Κυριον,εις τον οποιον ειχον πιστευσει>>
( Πραξεις κεφ ιδ' στιχ 23 )
Αυτό σκεφτόμουν όταν καταβρόχθιζα κάτι σοκολατίτσες τις προάλλες..σλουρπς!!! :DNIKOSZ έγραψε:<< <<Αλλος μεν πιστευει οτι δυναται να τρωγη παντα,ο δε ασθενων τρωγει λαχανα.Ο τρωγων,ας μη καταφρονη τον μη τρωγοντα και ο μη τρωγων,ας μη κρινη τον τρωγοντα διοτι ο Θεος προσεδεχθη αυτον>>
( Ρωμ κεφ ιδ' στιχ 2-3 )
)
ΠΡΟΣΕΥΧΗ
συ δε όταν προσεύχη, είσελθε εις τω ταμείον σου (ιδιαίτερο δωμάτιο) και κλείσας την θύραν σου πρόσευξαι τω πατρί σου τω εν κρυπτώ και ο πατήρ σου ο βλέπων εν τω κρυπτώ αποδώσει σοι εν τω φανερώ. (Ματθ. στ 6)
Προσευχόμενοι δε μη βαττολογήσητε (πολυλογείτε). (Ματθ. στ )
οίδε γαρ ο πατήρ υμών ών χρείαν έχετε προ του υμάς αιτήσαι αυτόν. (Ματθ. στ 8 )
Κυριακή Προσευχή (Ματθ. στ 9-13 )
Αιτείτε και δοθήσεται υμίν, ζητείτε και ευρήσετε, κρούετε και ανοιγήσεται υμίν. πας γαρ ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και τω κρούοντι ανοιγήσεται (Ματθ. ζ΄ 7-8 )
… εισί δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμί εν μέσω αυτών (Ματθ. ιη΄ 20)
συ δε όταν προσεύχη, είσελθε εις τω ταμείον σου (ιδιαίτερο δωμάτιο) και κλείσας την θύραν σου πρόσευξαι τω πατρί σου τω εν κρυπτώ και ο πατήρ σου ο βλέπων εν τω κρυπτώ αποδώσει σοι εν τω φανερώ. (Ματθ. στ 6)
Προσευχόμενοι δε μη βαττολογήσητε (πολυλογείτε). (Ματθ. στ )
οίδε γαρ ο πατήρ υμών ών χρείαν έχετε προ του υμάς αιτήσαι αυτόν. (Ματθ. στ 8 )
Κυριακή Προσευχή (Ματθ. στ 9-13 )
Αιτείτε και δοθήσεται υμίν, ζητείτε και ευρήσετε, κρούετε και ανοιγήσεται υμίν. πας γαρ ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και τω κρούοντι ανοιγήσεται (Ματθ. ζ΄ 7-8 )
… εισί δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμί εν μέσω αυτών (Ματθ. ιη΄ 20)
<<και οταν προσευχησαι,μη εσο ως οι υποκριται διοτι αγαπωσι να προσευχονται ισταμενοι εν ταις συναγωγαις και εν ταις γωνιαις των πλατειων,δια να φανωσιν εις τους ανθρωπους ' αληθως σας λεγω οτι εχουσιν ηδη τον μισθον αυτον>>
( Ματθ ς' 5 )
<<Ελεγε δε και παραβολην προς αυτους περι του οτι πρεπει παντοτε να προσευχονται και να μην αποκαμνωσι...>>(ακολουθει η παραβολη του αδικου κριτη)
( Λουκ ιη' 1 )
<<ο μεν λοιπον Πετρος εφυλαττετο εν τη φυλακη ' εγινετο δε υπο της εκκλησιας ακαταπαυστος προσευχη προς τον Θεο υπερ αυτου>>
( Πραξ ιβ' 5 )
<<εις την ελπιδα χαιροντες εις την θλιψιν υπομενουντες εις την προσευχη προσκαρτερουντες>>
( Ρωμ ιβ' 12 )
<<Δια τουτο καμπτω τα γονατα μου προς τον Πατερα του Κυριου ημων Ιησου Χριστου>>
( Εφες γ' 14 )
<<προσευχομενοι εν παντι καιρω μετα πασης προσευχης και δεησεως δια του Πνευματος,και εις αυτο τουτο αγρυπνουντες με πασαν προσκαρτερησιν και δεησιν υπερ παντων των αγιων>>
( Εφες ς' 18 )
<<Ευχαριστω τον Θεον μου οσακις σας ενθυμουμαι,παντοτε εν παση προσευχη μου υπερ παντων υμων δεομενος μετα χαρας>>
( Φιλιπ α' 3-4 )
<<Μη μεριμνατε περι μηδενος αλλ'εν παντι πραγματι ας γνωριζωνται τα ζητηματα σας προς τον Θεον μετ'ευχαριστιας δια της προσευχης και της δεησεως>>
( Φιλιπ δ' 6 )
<< Αδιαλειπτως προσευχεσθε.Κατα παντα ευχαριστειτε διοτι τουτο ειναι το θελημα του Θεου προς εσας εν Χριστω Ιησου>>
( Α'θες ε' 17-18 )
( Ματθ ς' 5 )
<<Ελεγε δε και παραβολην προς αυτους περι του οτι πρεπει παντοτε να προσευχονται και να μην αποκαμνωσι...>>(ακολουθει η παραβολη του αδικου κριτη)
( Λουκ ιη' 1 )
<<ο μεν λοιπον Πετρος εφυλαττετο εν τη φυλακη ' εγινετο δε υπο της εκκλησιας ακαταπαυστος προσευχη προς τον Θεο υπερ αυτου>>
( Πραξ ιβ' 5 )
<<εις την ελπιδα χαιροντες εις την θλιψιν υπομενουντες εις την προσευχη προσκαρτερουντες>>
( Ρωμ ιβ' 12 )
<<Δια τουτο καμπτω τα γονατα μου προς τον Πατερα του Κυριου ημων Ιησου Χριστου>>
( Εφες γ' 14 )
<<προσευχομενοι εν παντι καιρω μετα πασης προσευχης και δεησεως δια του Πνευματος,και εις αυτο τουτο αγρυπνουντες με πασαν προσκαρτερησιν και δεησιν υπερ παντων των αγιων>>
( Εφες ς' 18 )
<<Ευχαριστω τον Θεον μου οσακις σας ενθυμουμαι,παντοτε εν παση προσευχη μου υπερ παντων υμων δεομενος μετα χαρας>>
( Φιλιπ α' 3-4 )
<<Μη μεριμνατε περι μηδενος αλλ'εν παντι πραγματι ας γνωριζωνται τα ζητηματα σας προς τον Θεον μετ'ευχαριστιας δια της προσευχης και της δεησεως>>
( Φιλιπ δ' 6 )
<< Αδιαλειπτως προσευχεσθε.Κατα παντα ευχαριστειτε διοτι τουτο ειναι το θελημα του Θεου προς εσας εν Χριστω Ιησου>>
( Α'θες ε' 17-18 )
<<Παρακαλω λοιπον πρωτον παντων να καμνητε δεησεις,προσευχας,παρακλησεις,ευχαριστιας,υπερ παντων ανθρωπων,υπερ βασιλεων(πολιτικους τωρα),και παντων των οντων εν αξιωμασι,δια να διαγωμεν βιον αταραχον και ησυχιον εν παση ευσεβεια και σεμνοτητι>>
( Α' Τιμοθ β' 1 )
<<Θελω λοιπον να προσευχονται οι ανδρες εν παντι τοπω,υψονοντες καθαρας χειρας χωρις οργης και δισταγμου>>
( Α' Τιμοθ β' 8 )
<<Διοτι παν κτισμα Θεου ειναι καλον,και ουδεν απορριψιμον,οταν λαμβανηται μετα ευχαριστιας διοτι αγιαζεται δια του λογου του Θεου και δια της προσευχης>>
( Α' Τιμ δ' 4-5 )
<<Κακοπαθει τις μεταξυ σας;ας προσευχηται ' ευθυμει τις;ας ψαλλη.Ασθενει τις μεταξυ σας;ας προσκαλεση τους πρεσβυτερους της εκκλησιας,και ας προσευχηθωσιν επ'αυτον,αλειψαντες αυτον με ελαιον εν τω ονοματι του Κυριου.Και η μετα πιστεως ευχη θελει σωσει τον πασχοντα,και ο Κυριος θελει εγειρει αυτον ' και αμαρτιας αν επραξε,θελουσι συγχωρηθη εις αυτον>>
( Ιακ ε' 13 )
<<Διοτι οι οφθαλμοι του Κυριου ειναι επι τους δικαιους,και τα ωτα αυτου εις την δεησιν αυτων>>
( Α' Πετρ γ' 12 )
<<και φιαλας χρυσας πληρεις θυμιαματων,αιτινες ειναι οι προσευχαι των αγιων>>
( Αποκ ε' 8 )
<<Και ηλθεν αλλος αγγελος,και εσταθη εμπροσθεν του θυσιαστηριου,κρατων θυμιατηριον χρυσουν ' και εδοθησαν εις αυτον θυμιαματα πολλα,δια να προσφερη με τας προσευχας παντων των αγιων επι το θυσιαστηριον το χρυσουν το ενωπιον του θρονου.Και ανεβη ο καπνος των θυμιαματων με τας προσευχας παντων των αγιων εκ της χειρος του αγγελου ενωπιον του Θεου>>
( Αποκ η' 3 )
( Α' Τιμοθ β' 1 )
<<Θελω λοιπον να προσευχονται οι ανδρες εν παντι τοπω,υψονοντες καθαρας χειρας χωρις οργης και δισταγμου>>
( Α' Τιμοθ β' 8 )
<<Διοτι παν κτισμα Θεου ειναι καλον,και ουδεν απορριψιμον,οταν λαμβανηται μετα ευχαριστιας διοτι αγιαζεται δια του λογου του Θεου και δια της προσευχης>>
( Α' Τιμ δ' 4-5 )
<<Κακοπαθει τις μεταξυ σας;ας προσευχηται ' ευθυμει τις;ας ψαλλη.Ασθενει τις μεταξυ σας;ας προσκαλεση τους πρεσβυτερους της εκκλησιας,και ας προσευχηθωσιν επ'αυτον,αλειψαντες αυτον με ελαιον εν τω ονοματι του Κυριου.Και η μετα πιστεως ευχη θελει σωσει τον πασχοντα,και ο Κυριος θελει εγειρει αυτον ' και αμαρτιας αν επραξε,θελουσι συγχωρηθη εις αυτον>>
( Ιακ ε' 13 )
<<Διοτι οι οφθαλμοι του Κυριου ειναι επι τους δικαιους,και τα ωτα αυτου εις την δεησιν αυτων>>
( Α' Πετρ γ' 12 )
<<και φιαλας χρυσας πληρεις θυμιαματων,αιτινες ειναι οι προσευχαι των αγιων>>
( Αποκ ε' 8 )
<<Και ηλθεν αλλος αγγελος,και εσταθη εμπροσθεν του θυσιαστηριου,κρατων θυμιατηριον χρυσουν ' και εδοθησαν εις αυτον θυμιαματα πολλα,δια να προσφερη με τας προσευχας παντων των αγιων επι το θυσιαστηριον το χρυσουν το ενωπιον του θρονου.Και ανεβη ο καπνος των θυμιαματων με τας προσευχας παντων των αγιων εκ της χειρος του αγγελου ενωπιον του Θεου>>
( Αποκ η' 3 )
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NIKOSZ την Δευ Δεκ 04, 2006 9:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.