Εργασία θρησκευτικών Β γυμνασίου.
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
-
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 2761
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
- Επικοινωνία:
Εργασία θρησκευτικών Β γυμνασίου.
Αν σας καλούσε ο Χριστός να γίνετε μαθητής του ποιον τρόπο θα διαλέγατε για να τον ευχαριστήσετε (Μάρτυρας, κατηχητής κ.α.) και γιατί;
Απαντήστε σας παρακαλώ.
Απαντήστε σας παρακαλώ.
-
- Βασικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 134
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: gloucester
- Επικοινωνία:
gimnasiou
:D θα πηγενα εκει που δεν ειπαρχει ουτε δηγμα αληθεινου χρειστηανου να κατηχεισο :D
elpis o theos
-
- Βασικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 134
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: gloucester
- Επικοινωνία:
γημνασιο
:D ειναι πολλη δησκολο το να πο ενα λογο λογος δεν ειπαρχει αυτο που μαθαινης πας και το δηδασκεις και σε αλλους γιατη η αλλη μπορει να μην μπορουσαν να μην καταλαβεναν αλλα εσει που μπορεσες και πιρες το μυναμα πας να το δοσεις και σε αλλους :D
elpis o theos
Θα ήθελα πολύ να ήμουν ο εκ δεξιών ληστής-ήταν η τελευταία παρηγοριά του Κυρίου μας-ήταν αυτός που Τον υπερασπίστηκε εκεί που οι άλλοι είτε Τον αρνήθηκαν-είτε κρύφτηκαν-είτε δεν μπορούσαν να είναι δίπλα Του.
Ίσως γι'αυτό και ο Κύριος, τον έσχατο τον εποίησε πρώτο: ο ληστής δηλ. μπήκε πρώτος στον Παράδεισο και περίμενε τον Αναστάντα Ιησού, σύμφωνα με μια απόκρυφη διήγηση.
Ίσως γι'αυτό και ο Κύριος, τον έσχατο τον εποίησε πρώτο: ο ληστής δηλ. μπήκε πρώτος στον Παράδεισο και περίμενε τον Αναστάντα Ιησού, σύμφωνα με μια απόκρυφη διήγηση.
Φίλη τίγρη τα καλά και συμφέροντα έ....
καλά κάνεις βέβαια...ψάχνεις τρόπους να σώσεις την ψυχή σου...
Το ερώτημα όμως είναι αν ήσουν μαθητής Του..... τι θα έκανες?
Εγώ πάντως αν ήμουν μαθητής Του θα προτιμούσα να έπαιρνα τη μερίδα του λέοντα...δηλ. να ήμουν συνέχεια κοντά Του για να μαθαίνω τον Λόγο Του.
"... Μάρθα Μάρθα, μεριμνάς και τυρβάζη περί πολλά, ενός δε εστί η χρεία. Μαρία δε την αγαθήν μερίδα εξελέξατο, ήτις ουκ αφαιρεθήσεται απ' αυτής." ( Κατά Λουκάν)
καλά κάνεις βέβαια...ψάχνεις τρόπους να σώσεις την ψυχή σου...
Το ερώτημα όμως είναι αν ήσουν μαθητής Του..... τι θα έκανες?
Εγώ πάντως αν ήμουν μαθητής Του θα προτιμούσα να έπαιρνα τη μερίδα του λέοντα...δηλ. να ήμουν συνέχεια κοντά Του για να μαθαίνω τον Λόγο Του.
"... Μάρθα Μάρθα, μεριμνάς και τυρβάζη περί πολλά, ενός δε εστί η χρεία. Μαρία δε την αγαθήν μερίδα εξελέξατο, ήτις ουκ αφαιρεθήσεται απ' αυτής." ( Κατά Λουκάν)
Μάλλον θα ήμουν ο της ενδεκάτης ώρας...έχόντας υπόψη μου τον Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο:
Εί τις εις μόνην έφθασε την ενδεκάτην, μη φοβηθή την βραδύτητα, φιλότιμος γαρ ών ο Δεσπότης, δέχεται τον έσχατον, καθάπερ και τον πρώτον, αναπαύει τον της ενδεκάτης, ως τον εργασάμενον από της πρώτης, και τον ύστερον ελεεί, και τον πρώτον θεραπεύει, κακείνω δίδωσι, και τούτω χαρίζεται, και τα έεγα δέχεται και την γνώμην ασπάζεται, και την πράξιν τιμά και την πρόθεσιν επαινεί
Εί τις εις μόνην έφθασε την ενδεκάτην, μη φοβηθή την βραδύτητα, φιλότιμος γαρ ών ο Δεσπότης, δέχεται τον έσχατον, καθάπερ και τον πρώτον, αναπαύει τον της ενδεκάτης, ως τον εργασάμενον από της πρώτης, και τον ύστερον ελεεί, και τον πρώτον θεραπεύει, κακείνω δίδωσι, και τούτω χαρίζεται, και τα έεγα δέχεται και την γνώμην ασπάζεται, και την πράξιν τιμά και την πρόθεσιν επαινεί
-
- Βασικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 134
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: gloucester
- Επικοινωνία:
Η απάντηση στην ερώτηση αυτή, ίσως να βασίζεται σε προηγούμενη γνώση των παιδιών μια φάση της "μεταγνώσης" που λένε και οι παιδαγωγοί. Λοιπόν: Ο Χριστός είχε πει ότι όποιος με αγαπάει θα τηρήσει τις εντολές μου. Πάνω σ' αυτόν τον άξονα πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί και η απάντηση. Όποιος αγαπάει τον Χριστό τηρεί τις εντολές και η αγάπη αυτή μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στο μαρτύριο. Καλό ίσως είναι να δοθεί και η ευρύτερη έννοια του μαρτυρίου, γιατί μαρτύριο είναι και η απέκδυση του παλαιού ανθρώπου.
Πιστεύω, λοιπόν, ότι πάνω σ' αυτούς τους άξονες είναι καλό να απαντήσει, με ένα κείμενο που θα το καταλαβαίνει και το ίδιο το παιδί. Μη ξεχνάμε ότι οι μαθητές γυμνασίου δεν έχουν τη δυνατότητα της αφηρημένης σκέψης σε όλα τα επίπεδα και τις παραμέτρους της, οπο΄τε καλό θα είναι η απάντηση να είναι συγκεκριμένη και εμπλουτισμένη με κάποιο παράδειγμα
Πιστεύω, λοιπόν, ότι πάνω σ' αυτούς τους άξονες είναι καλό να απαντήσει, με ένα κείμενο που θα το καταλαβαίνει και το ίδιο το παιδί. Μη ξεχνάμε ότι οι μαθητές γυμνασίου δεν έχουν τη δυνατότητα της αφηρημένης σκέψης σε όλα τα επίπεδα και τις παραμέτρους της, οπο΄τε καλό θα είναι η απάντηση να είναι συγκεκριμένη και εμπλουτισμένη με κάποιο παράδειγμα