Κάρμα και μετενσάρκωση
Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές
Φίλε Sotirio,
φοβάμαι πως δεν μπορώ να σου απαντήσω στις περισσότερες ερωτήσεις σου
πρώτον γιατί αγνοώ τον Ινδικό Εσωτερισμό
δεύτερον, γιατί δεν γνωρίζω κανέναν Θεό των Ορθοδόξων.
Γνωρίζω έναν και μόνο Θεό όλων των ανθρώπων που οι περισσότερες μονοθειστικές θρησκείες προσπαθούν να προσεγγίσουν μέσω διαφορετικών μονοπατιών, ή ατραπών διδασκάλων αν προτιμάς.
Επίσης γνωρίζω (απαντώντας εν μέρει σε σχετική ερώτηση) μόνο μία εκδήλωση του θείου σε ανθρώπινο επίπεδο και αυτή είναι η παρουσία του Χριστού επί της γης.
Απαντώντας σε άλλη ερώτηση, η μετενσάρκωση αποσκοπεί εκεί που αποσκοπεί και η μία ζωή, στον αγώνα δηλαδή για την επιστροφή στο Θεό, απλά δεν είναι αγώνας μιας ζωής, αλλά πολλών μεταξύ τους σχετιζόμενων.
Όπως είπα από την αρχή τα ευαγγέλια έχουν δεκάδες σημεία που αφήνουν να εννοηθούν ιδέες συμβατές με τη μετενσάρκωση. Αντίθετα, οι μη πιστεύοντες σε αυτή έχουν να επιδείξουν από όλη την Καινή Διαθήκη,τίποτε από τα ευαγγέλια, αλλά μία μόνο φράση του αποστόλου Παύλου. Και εκεί στηρίζονται όλα.
Τέλος και εύχομαι να μην επανέλθω στο θέμα, θα πρότεινα να διαβάσετε ένα βιβλίο που είναι εντός του πλαισίου της "νομιμότητας" σας (εκδόσεις Αποστολικής Διακονίας γαρ)
τίτλος "Μετενσάρκωση. Η μεγάλη πλάνη. Ασυμβίβαστη με το Χριστιανισμό" του θεολόγου κ. Ευαγγέλου Καρακοβούνη.
Για μένα ήταν το μεγαλύτερο βοήθημα για να πειστώ υπερ της μετενσάρκωσης.
Με αδελφικούς χαιρετισμούς, Ιωάννης.
φοβάμαι πως δεν μπορώ να σου απαντήσω στις περισσότερες ερωτήσεις σου
πρώτον γιατί αγνοώ τον Ινδικό Εσωτερισμό
δεύτερον, γιατί δεν γνωρίζω κανέναν Θεό των Ορθοδόξων.
Γνωρίζω έναν και μόνο Θεό όλων των ανθρώπων που οι περισσότερες μονοθειστικές θρησκείες προσπαθούν να προσεγγίσουν μέσω διαφορετικών μονοπατιών, ή ατραπών διδασκάλων αν προτιμάς.
Επίσης γνωρίζω (απαντώντας εν μέρει σε σχετική ερώτηση) μόνο μία εκδήλωση του θείου σε ανθρώπινο επίπεδο και αυτή είναι η παρουσία του Χριστού επί της γης.
Απαντώντας σε άλλη ερώτηση, η μετενσάρκωση αποσκοπεί εκεί που αποσκοπεί και η μία ζωή, στον αγώνα δηλαδή για την επιστροφή στο Θεό, απλά δεν είναι αγώνας μιας ζωής, αλλά πολλών μεταξύ τους σχετιζόμενων.
Όπως είπα από την αρχή τα ευαγγέλια έχουν δεκάδες σημεία που αφήνουν να εννοηθούν ιδέες συμβατές με τη μετενσάρκωση. Αντίθετα, οι μη πιστεύοντες σε αυτή έχουν να επιδείξουν από όλη την Καινή Διαθήκη,τίποτε από τα ευαγγέλια, αλλά μία μόνο φράση του αποστόλου Παύλου. Και εκεί στηρίζονται όλα.
Τέλος και εύχομαι να μην επανέλθω στο θέμα, θα πρότεινα να διαβάσετε ένα βιβλίο που είναι εντός του πλαισίου της "νομιμότητας" σας (εκδόσεις Αποστολικής Διακονίας γαρ)
τίτλος "Μετενσάρκωση. Η μεγάλη πλάνη. Ασυμβίβαστη με το Χριστιανισμό" του θεολόγου κ. Ευαγγέλου Καρακοβούνη.
Για μένα ήταν το μεγαλύτερο βοήθημα για να πειστώ υπερ της μετενσάρκωσης.
Με αδελφικούς χαιρετισμούς, Ιωάννης.
Μαράν Αθά
Θα συμφωνήσω μαζί σου misha και έχω την εντύπωση πως με αυτή την έννοια το είπε και η ROMFAIA. Σίγουρα ο "ετάζων καρδίας και νεφρούς " δεν καταδικάζει όποιους τον αναζητούν αλλά τους βοηθά να τον πλησιάσουν. Τα αναθέματα όμως υπάρχουν και απευθύνονται κατά των αμετανόητων αιρετικών είτε είναι αιρεσιάρχες είτε οι οπαδοί τους.Misha έγραψε:
τα αναθέματα έχουν ισχύ για τους αιρεσιαρχες και τους επίμονα αιρετικούς,οχι για τους καλοπροαιρετους που ψαχνουν με αγωνία την Αλήθεια και μπορεί να πλανηθούν ή και να διδάξουν ενίοτε εσφαλμένα όπως έκανε ο ιερός Αυγουστίνος.
δεν υπάρχει λογική στο να καταριόμαστε όποιον συνάνθρωπο μας γεννηθηκε και ανατραφηκε σε μη ορθοδοξο περιβάλλον..
Αν για τον lovethink φαίνεται βαριά η λέξη ανάθεμα, παρόλα αυτά είναι λέξη της Εκκλησίας που εκφωνείται κάθε χρόνο την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Λέει όμως και κάτι "βαρύτερο" ας μου επιτραπεί η έκφραση , η Εκκλησία:
"Ο μη λέγων πάσι τοις αιρετικοίς ανάθεμα , ανάθεμα έστω" (πρακτικά Ζ Οικ.Συνόδου) . Αυτό έχει εφαρμογή σε όλους τους εκκλησιαστικούς ηγέτες που όχι μόνο δεν αναθεματίζουν τους αιρετικούς - σαν τον πάπα καλή ώρα - αλλά αντίθετα τους αποκαλούν αδελφούς εν Χριστώ και την "εκκλησία" του την αποκαλούν Αδελφή Εκκλησία".
ROMFAIA έγραψε: ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΨΩΣΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟ.
Να υποθέσω ότι διακόψετε κι εσείς κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους; Aν διακόψουν π.χ. οι Ζήσης , Μεταλληνός κ.α. θα τους ακολουθήσεις;Misha έγραψε:
ελπίζω αυτό να μη συμβεί ΠΟΤΕ,χωρις τις απαραιτητες θεολογικές προυποθεσεις (μετανοια του αιρεσιαρχη Πάπα).....εάν συμβεί τετοια αθλιοτητα (ο μη γενοιτο!!) τοτε με αλλους ομόφρονες αδελφούς και με τους ορθοφρονούντες ποιμένες μας θα δουμε τι θα κανουμε....
Mην απαντήσεις ακόμη αν θέλεις. Ξέρω ότι είναι κρίσιμες οι μέρες αυτές.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3872
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
- Επικοινωνία:
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am
Ioanath λέει
Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις παραινέσεις αλλά κάποιοι κάνουν ένα βασικό λάθος. Προσπαθούν να βάλουν όρια και καλούπια στην πίστη μου. Μακριά από μένα αυτά. Διαβάζω τα ΠΑΝΤΑ, αξιολογώ τα ΠΑΝΤΑ γιατί το μυαλό μου έτσι ευχαριστιέται. Λογοκριτές δε χρειάζομαι.
Ποιός σου το είπε αυτό. Η πίστη σου είναι δικό σου θέμα και δεν μου πέφτει λόγος και ούτε με ενδιαφέρει άλλωστε. Άλλο όμως η πίστη σου και άλλο η ορθοδοξία της οποίας το περιεχόμενο και οι κανόνες έχουν αυστηρά καθοριστεί από τις οικουμενικές συνόδους.
Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις παραινέσεις αλλά κάποιοι κάνουν ένα βασικό λάθος. Προσπαθούν να βάλουν όρια και καλούπια στην πίστη μου. Μακριά από μένα αυτά. Διαβάζω τα ΠΑΝΤΑ, αξιολογώ τα ΠΑΝΤΑ γιατί το μυαλό μου έτσι ευχαριστιέται. Λογοκριτές δε χρειάζομαι.
Ποιός σου το είπε αυτό. Η πίστη σου είναι δικό σου θέμα και δεν μου πέφτει λόγος και ούτε με ενδιαφέρει άλλωστε. Άλλο όμως η πίστη σου και άλλο η ορθοδοξία της οποίας το περιεχόμενο και οι κανόνες έχουν αυστηρά καθοριστεί από τις οικουμενικές συνόδους.
ο Θεός κριτής δίκαιος καί ισχυρός και μακρόθυμος και μη οργήν επάγων καθ' εκάστην ημέραν.
Για την Εκκλησια ο καθε συγκεκριμενος ανθρωπος ειναι εικονα του Θεου.Ειναι προσωπο με ψυχη αθανατη και αναντικαταστατη.Ο Απ Παυλος στην προς Εβραιους επιστολη του και στο κεφ θ' στιχ 27 ανφερει οτι <<ο ανθρωπος μια φορα πεθαινει και αμεσως ακολουθει δικαστηριο και ανταποδοση συμφωνα με τα εργα του>>.Μολις πεθανει ακολουθει η λεγομενη κριση,η προσωρινη.Η δογματικη της Ορθοδοξου Εκκλησιας υποστηριζει οτι μετα το σωματικο θανατο διαχωριζονται οσοι αποδεχτηκαν τον Χριστο και το σωτηριωδες εργο του και εζησαν με συνεπεια το περιεχομενο της πιστης,απο αυτους που αρνηθηκαν το Χριστο και το περιεχομενο της πιστης και ακολουθησαν μαι αμαρτωλη ζωη.
Οι πρωτοι προγευονται τον Παραδεισο και νοιωθουν χαρα,ενω οι δευτεροι προγευονται την κολαση και νοιωθουν θλιψη και οδυνη.Κατα την τελικη κριση των ανθρωπων μια για παντα θα παρει ο καθενας το μισθο του καλου η του κακου.Για την Αγια Γραφη λοιπον και την Εκκλησια δεν υπαρχει μετενσαρκωση.Η θεωρια της μετενσαρκωσης ειναι τεχνασμα του διαβολου,για να οδηγησει τον ανθρωπο στην απωλεια.
Ειναι σα να λεγει στον ανθρωπο της μετενσαρκωσης και ολους γενικα,κανετε οσες αμαρτιες θελετε,δεν υπαρχει αμαρτια.Μετα τον θανατο σου,θα πας σε αλλο σωμα και επομενως θα εχεις και αλλη ζωη,οποτε προλαβαινεις να διορθωσεις,οτι κακο κανεις στη γηινη ζωη σου.Με αυτες τις θεωριες ψαρευει ψυχες ο διαβολος στο τηγανι της αιωνιου κολασεως.
Οι οπαδοι της θεωριας της μετενσαρκωσης ισχυριζονται οτι κανει λογο για την μετενσαρκωση η Αγια Γραφη.Αυτο το στηριζουν στα λογια,που ειπε ο Ιησους Χριστος,οταν τον ρωτησαν οι μαθητες <<γιατι οι γραμματεις υποστηριζουν οτι πρωτα πρεπει να ερθει ο Προφητης Ηλιας και υστερα να ερθει ο Μεσσιας Χριστος....>>.Επειτα καταλαβαν οι μαθητες οτι ο Χριστος εννοουσε τον τον Βαπτιστη Ιωαννη,οταν τους απαντησε οτι <<ο Προφητης Ηλιας ηδη ηρθε και δεν τον αναγνωρισαν>> (Ματθ κεφ ιζ' στιχ 11-13 ).
Βλεπετε,λενε οι οπαδοι της μετενσαρκωσης οτι το λεγει η Αγια Γραφη.Αυτοι ειναι μυθοι,για τους οποιους κανει λογο ο Αποστολος Παυλος στο μαθητη του Τιμοθεο,απο τους οποιους μυθους να απεχει.Για να πραγματοποιηθει η μετενσαρκωση,συμφωνα με τα λεγομενα των οπαδων της,πρεπει πρωτα να πεθανει καποιος και ετσι η ψυχη ελευθερη χωρις το σωμα της,θα μπορεσει να μπει σε καινουργιο σωμα.
Ο Προφητης Ηλιας ομως συμφωνα με την Αγια Γραφη(καθως και ο Ενωχ) δεν εχουν πεθανει.Πως θα ειναι δυνατον να μπει η ψυχη του Προφητη Ηλια στον Αγιο Ιωαννη τον Προδρομο,αφου ως γνωστον αυτη τη στιγμη ο Προφητης Ηλιας βρισκεται στους ουρανους και θα ερθει λιγο πριν την εμφανιση του Αντιχριστου?Ο Χριστος οταν λεγει.....<<Ο Ηλιας ηρθε και οι γραμματεις δεν τον αναγνωριζουν>>,εννοουσε τον Αγιο Ιωαννη τον Προδρομμο.Ποια σχεση εχει ο Προφητης Ηλιας με τον Αγιο Ιωαννη τον Προδρομο,την ξεκαθαριζει ο Αρχαγγελος Γαβριηλ,οταν παρουσιαστηκε στον πατερα του Προδρομου,τον Προφητη Ζαχαρια <<Ο γιος σου που θα ονομαστει Ιωαννης,θα εχει προφητικο χαρισμα,και το θαρρος του Προφητη Ηλια>> ( Λουκας κεφ α' στιχ 17 )
______________________________________________
ΟΙΔΑΜΕΝ ΓΑΡ ΟΤΙ ΕΑΝ Η ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΗΜΩΝ
ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΘΗ
ΟΙΚΟΔΟΜΗΝ ΕΚ ΘΕΟΥ ΕΧΟΜΕΝ
ΟΙΚΙΑΝ ΑΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ
ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
Οι πρωτοι προγευονται τον Παραδεισο και νοιωθουν χαρα,ενω οι δευτεροι προγευονται την κολαση και νοιωθουν θλιψη και οδυνη.Κατα την τελικη κριση των ανθρωπων μια για παντα θα παρει ο καθενας το μισθο του καλου η του κακου.Για την Αγια Γραφη λοιπον και την Εκκλησια δεν υπαρχει μετενσαρκωση.Η θεωρια της μετενσαρκωσης ειναι τεχνασμα του διαβολου,για να οδηγησει τον ανθρωπο στην απωλεια.
Ειναι σα να λεγει στον ανθρωπο της μετενσαρκωσης και ολους γενικα,κανετε οσες αμαρτιες θελετε,δεν υπαρχει αμαρτια.Μετα τον θανατο σου,θα πας σε αλλο σωμα και επομενως θα εχεις και αλλη ζωη,οποτε προλαβαινεις να διορθωσεις,οτι κακο κανεις στη γηινη ζωη σου.Με αυτες τις θεωριες ψαρευει ψυχες ο διαβολος στο τηγανι της αιωνιου κολασεως.
Οι οπαδοι της θεωριας της μετενσαρκωσης ισχυριζονται οτι κανει λογο για την μετενσαρκωση η Αγια Γραφη.Αυτο το στηριζουν στα λογια,που ειπε ο Ιησους Χριστος,οταν τον ρωτησαν οι μαθητες <<γιατι οι γραμματεις υποστηριζουν οτι πρωτα πρεπει να ερθει ο Προφητης Ηλιας και υστερα να ερθει ο Μεσσιας Χριστος....>>.Επειτα καταλαβαν οι μαθητες οτι ο Χριστος εννοουσε τον τον Βαπτιστη Ιωαννη,οταν τους απαντησε οτι <<ο Προφητης Ηλιας ηδη ηρθε και δεν τον αναγνωρισαν>> (Ματθ κεφ ιζ' στιχ 11-13 ).
Βλεπετε,λενε οι οπαδοι της μετενσαρκωσης οτι το λεγει η Αγια Γραφη.Αυτοι ειναι μυθοι,για τους οποιους κανει λογο ο Αποστολος Παυλος στο μαθητη του Τιμοθεο,απο τους οποιους μυθους να απεχει.Για να πραγματοποιηθει η μετενσαρκωση,συμφωνα με τα λεγομενα των οπαδων της,πρεπει πρωτα να πεθανει καποιος και ετσι η ψυχη ελευθερη χωρις το σωμα της,θα μπορεσει να μπει σε καινουργιο σωμα.
Ο Προφητης Ηλιας ομως συμφωνα με την Αγια Γραφη(καθως και ο Ενωχ) δεν εχουν πεθανει.Πως θα ειναι δυνατον να μπει η ψυχη του Προφητη Ηλια στον Αγιο Ιωαννη τον Προδρομο,αφου ως γνωστον αυτη τη στιγμη ο Προφητης Ηλιας βρισκεται στους ουρανους και θα ερθει λιγο πριν την εμφανιση του Αντιχριστου?Ο Χριστος οταν λεγει.....<<Ο Ηλιας ηρθε και οι γραμματεις δεν τον αναγνωριζουν>>,εννοουσε τον Αγιο Ιωαννη τον Προδρομμο.Ποια σχεση εχει ο Προφητης Ηλιας με τον Αγιο Ιωαννη τον Προδρομο,την ξεκαθαριζει ο Αρχαγγελος Γαβριηλ,οταν παρουσιαστηκε στον πατερα του Προδρομου,τον Προφητη Ζαχαρια <<Ο γιος σου που θα ονομαστει Ιωαννης,θα εχει προφητικο χαρισμα,και το θαρρος του Προφητη Ηλια>> ( Λουκας κεφ α' στιχ 17 )
______________________________________________
ΟΙΔΑΜΕΝ ΓΑΡ ΟΤΙ ΕΑΝ Η ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΗΜΩΝ
ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΘΗ
ΟΙΚΟΔΟΜΗΝ ΕΚ ΘΕΟΥ ΕΧΟΜΕΝ
ΟΙΚΙΑΝ ΑΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ
ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
Re: ΚΑΡΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ
Διαβαζω στοIoanath έγραψε:Θεώρησα καλό να αφιερώσω λίγο χρόνο και να συντάξω για εσάς, τους φίλους του forum που πιθανά να ενδιαφέρονται, μια πολύ σύντομη περίληψη του βιβλίου «ΚΑΡΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΣΑΡΚΩΣΗ» του Δρ. Χιρόσι Μοτογιάμα ο οποίος είναι Ιάπωνας σιντοϊστής ιερέας παραψυχολόγος και θεραπευτής. Το βιβλίο θεωρείται από τα καλύτερα για το συγκεκριμένο θέμα. .....
http://www.greece-japan.com/papalexandropoulos.htm
μια Συνέντευξη με την Ιαπωνολόγο καθηγητή
Στέλιο Παπαλεξανδρόπουλο
Χμ ! Απο την μία :« ....Υπάρχει η ιαπωνική παροιμία, σύμφωνα με την οποία ο Ιάπωνας γεννιέται σιντοϊστής και πεθαίνει βουδιστής. Μ' αυτήν εννοείται το γεγονός ότι, όταν γεννιέται ένα παιδί, στην Ιαπωνία θα το πάνε στον σιντοϊστικό ναό της γειτονιάς, για να πάρει την ευλογία του σιντοϊστή ιερέα, να είναι γερό, υγιές κ.λπ. Και σε άλλες στιγμές της ζωής του ως παιδιού, θα πάει επίσης στον σιντοϊστικό ναό. Όταν όμως πεθάνει, καθώς και μετά τον θάνατο, τις τελετές τις αναλαμβάνουν οι βουδιστικοί ναοί, οι βουδιστές ιερείς. Αυτό συμβαίνει επειδή ο Βουδισμός, με τη διδασκαλία της μετενσάρκωσης (που δεν υπάρχει στον σιντοϊσμό) είναι η κατάλληλη θρησκεία για να εξασφαλίσει μια καλύτερη μετενσάρκωση, συνήθως στον Δυτικό παράδεισο, του Βούδα Αμιντά
Στην Ιαπωνία, λοιπόν, η θρησκεία είναι σύνθετη, με την έννοια ότι οι Ιάπωνες παίρνουν και χρησιμοποιούν από διάφορες θρησκείες ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει καθεμιά από αυτές και που αντιστοιχεί σε κάποιο κομμάτι, άς πούμε, της πραγματικότητας, δηλαδή στη ζωή, στο θάνατο, στις διανθρώπινες σχέσεις κ.λπ. Έτσι το Σίντο είναι μια θρησκεία που προάγει τη ζωή, από την οποία προσπαθεί να απομακρύνει με διάφορους τρόπους, όπως καθάρσεις κ.λπ., τον θάνατο και τις εκδηλώσεις του. Γι αυτό η σύνδεση με τη γέννηση, με την υγεία και όλα αυτά. Σιντοϊστικές είναι οι τελετές που θα συνοδέψουν ό,τι έχει να κάνει με τη ζωή, όπως π.χ. η σπορά και η σοδειά του καινούργιου ρυζιού, η ολοκλήρωση του χτισίματος ενός σπιτιού, η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου, η Πρωτοχρονιά, κατά την οποία φεύγει κάθε τι παλιό, δηλαδή <πεθαμένο>, για να αντικατασταθεί από κάθε τι καινούργιο και <ζωντανό> που περιέχει ο νέος χρόνος κ.ο.κ ..... »
του βιβλίου «ΚΑΡΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΣΑΡΚΩΣΗ» του Δρ. Χιρόσι Μοτογιάμα ο οποίος είναι Ιάπωνας σιντοϊστής ιερέας παραψυχολόγος και θεραπευτής. Το , με τη διδασκαλία της μετενσάρκωσης (που δεν υπάρχει στον σιντοϊσμό) ,
Απο την αλλη :
με τη διδασκαλία της μετενσάρκωσης (που δεν υπάρχει στον σιντοϊσμό) ......
:D Ουδέν σχόλιο .... απλα
Θα ταν πλούτος να χαμε και μουσουλμάνους , εβραίους , κτλ ...
Και πιο μεγάλος πλούτος αν ειχαμε απέναντι μας τα γραφτά , τις απόψεις ,τις Θέσεις σαν σκεπτόμενοι ανθρωποι και οχι τους ανθρώπους σαν κατηχιτές ....
Χμ ! Σε λίγο ένας Αιγύπτιος Ιμάμης θα γράψει για την Ορθοδοξία βιβλίο που θα θεωρείται από τα καλύτερα για το συγκεκριμένο θέμα. .....
ο Ιάπωνας γεννιέται σιντοϊστής και πεθαίνει βουδιστής.
Ο Αιγύπτιος Ιμάμης γεννήθηκε μουσουλμάνος και θα πεθάνει Χριστιανός Ορθοδοξος ! Εγώ γεννήθηκα Χριστιανός Ορθοδοξος , καθολικά διαμαρτυρόμενος για κάτι «ορθόδοξα».....
Τα τελευταία νεα με κάνουν Τούρκο !
Θα βρεθεί ορθοδοξος παπάς να με θάψει ?
Για όλοι θα ναι του Πάπα ?
Αχ νέα εποχή τι μου κάνεις !!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sotirio την Κυρ Δεκ 03, 2006 2:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2298
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη
ε καλα πλακα κανεις τωρα;Ioanath έγραψε: Όμως οταν συζητείται ένα θέμα και τριάντα άνθρωποι είναι κατά και ένας υπερ πίστεψέ με είναι δύσκολο να το παρακαλουθήσει αυτός ο ένας. Ειδικά άμα συνδέεται στο forum με βία μιά ώρα την ημέρα. Άσε που είναι και βαρετός ένα τέτοιος διάλογος.
και τι περιμενεις να ενδιαφερουν αυτα που γραφεις πολλους εδω μεσα;
για δες το και αλλιως
να βομβαρδιζω με ορθοδοξα μηνυματα ενα σαιτ βουδιστων,σατανιστων,πεντηκοστιανων κλπ
θα φαω ban με τη μια λεμε
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΕΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:
Συγκεφαλαιώνοντας επισημαίνουμε τούς λόγους για τούς όποιους δεν γίνεται αποδεκτή η δοξασία της μετενσαρκώσεως από το Χριστιανισμό:
1. Η δοξασία αύτη διαλύει την προσωπικότητα του άνθρώπου. Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε διφυής, αποτελούμενος δηλαδή από μία ψυχή και ένα σώμα. Συγχρόνως ο άνθρωπος είναι ένα πρόσωπο, μια ανεπανάληπτη οντότητα πού δεν αφανίζεται, ούτε μεταβιβάζεται. Η ψυχή δεν αποτελεί το μοναδικό στοιχείο της προσωπικότητας του άνθρώπου, αφού συνδέεται με συγκεκριμένο σώμα. Ψυχή και σώμα αποτελούν τον έναν άνθρωπο.
2. Η μετενσάρκωση υποτιμά το ανθρώπινο σώμα. Σε προηγούμενη αναφορά μας επισημάνθηκε ότι τόσο οι αρχαίες φιλοσοφίες όσο και οι σύγχρονες «θρησκείες» πού δέχονται τη δοξασία αύτη υποτιμούν το ανθρώπινο σώμα θεωρώντας το φυλακή της ψυχής απʼ το όποιο πρέπει αύτη να απελευθερωθεί.
3. Δια της δοξασίας της μετενσάρκωσης υποπίπτουμε σ' ένα σοβαρό θεολογικό σφάλμα. Η θεωρία ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι δυνατόν να ενσαρκωθεί σε σώματα ζώων, υπονοεί ότι (η ψυχή) μεταλλάσσεται από λογική σε άλογη. Τότε θα πιστέψουμε ότι και τα ζώα έχουν λογική ψυχή ή ότι ο άνθρωπος και τα ζώα δεν έχουν μεταξύ τους διαφορές.
4. Η μετενσάρκωση προϋποθέτει την κάθαρση του άνθρώπου και μετά το θάνατο, πράγμα το όποιο αναιρεί βασική διδασκαλία της Εκκλησίας ότι δεν υπάρχει μετάνοια μετά το θάνατο του άνθρώπου. Η καλλιέργεια της ελπίδας στη μετά θάνατο κάθαρση του άνθρώπου, καταστρέφει τη σωτηρία του, αφού αφήνεται ασύδοτα να ζει με τις αμαρτίες και τα πάθη του.
5. Αφαιρεί την ελευθερία του άνθρώπου και την υπευθυνότητα των πράξεών του, αφού είναι ενδεχόμενο ο άνθρωπος να αποδίδει κάθε φορά την αίτία των πράξεών του στο «Κάρμα» πού κληρονόμησε από προηγούμενες ζωές.
6. Καταργεί ουσιαστικά και αρνείται την ανάσταση του σώματος. Βέβαια η μετενσάρκωση, όπως αναφέραμε, υποτιμά το σώμα. Αν ένας χριστιανός δέχεται τη μετενσάρκωση και παράλληλα την πίστη της Εκκλησίας στην ανάσταση, τότε δημιουργούνται τεράστια προβλήματα. Τι σώμα θα έχει ο άνθρωπος αυτός στη μέλλουσα ζωή, αφού η ψυχή του, κατά το ένα μέρος της πίστης του, θα έχει προσλάβει πολλά σώματα;
Συγκεφαλαιώνοντας επισημαίνουμε τούς λόγους για τούς όποιους δεν γίνεται αποδεκτή η δοξασία της μετενσαρκώσεως από το Χριστιανισμό:
1. Η δοξασία αύτη διαλύει την προσωπικότητα του άνθρώπου. Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε διφυής, αποτελούμενος δηλαδή από μία ψυχή και ένα σώμα. Συγχρόνως ο άνθρωπος είναι ένα πρόσωπο, μια ανεπανάληπτη οντότητα πού δεν αφανίζεται, ούτε μεταβιβάζεται. Η ψυχή δεν αποτελεί το μοναδικό στοιχείο της προσωπικότητας του άνθρώπου, αφού συνδέεται με συγκεκριμένο σώμα. Ψυχή και σώμα αποτελούν τον έναν άνθρωπο.
2. Η μετενσάρκωση υποτιμά το ανθρώπινο σώμα. Σε προηγούμενη αναφορά μας επισημάνθηκε ότι τόσο οι αρχαίες φιλοσοφίες όσο και οι σύγχρονες «θρησκείες» πού δέχονται τη δοξασία αύτη υποτιμούν το ανθρώπινο σώμα θεωρώντας το φυλακή της ψυχής απʼ το όποιο πρέπει αύτη να απελευθερωθεί.
3. Δια της δοξασίας της μετενσάρκωσης υποπίπτουμε σ' ένα σοβαρό θεολογικό σφάλμα. Η θεωρία ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι δυνατόν να ενσαρκωθεί σε σώματα ζώων, υπονοεί ότι (η ψυχή) μεταλλάσσεται από λογική σε άλογη. Τότε θα πιστέψουμε ότι και τα ζώα έχουν λογική ψυχή ή ότι ο άνθρωπος και τα ζώα δεν έχουν μεταξύ τους διαφορές.
4. Η μετενσάρκωση προϋποθέτει την κάθαρση του άνθρώπου και μετά το θάνατο, πράγμα το όποιο αναιρεί βασική διδασκαλία της Εκκλησίας ότι δεν υπάρχει μετάνοια μετά το θάνατο του άνθρώπου. Η καλλιέργεια της ελπίδας στη μετά θάνατο κάθαρση του άνθρώπου, καταστρέφει τη σωτηρία του, αφού αφήνεται ασύδοτα να ζει με τις αμαρτίες και τα πάθη του.
5. Αφαιρεί την ελευθερία του άνθρώπου και την υπευθυνότητα των πράξεών του, αφού είναι ενδεχόμενο ο άνθρωπος να αποδίδει κάθε φορά την αίτία των πράξεών του στο «Κάρμα» πού κληρονόμησε από προηγούμενες ζωές.
6. Καταργεί ουσιαστικά και αρνείται την ανάσταση του σώματος. Βέβαια η μετενσάρκωση, όπως αναφέραμε, υποτιμά το σώμα. Αν ένας χριστιανός δέχεται τη μετενσάρκωση και παράλληλα την πίστη της Εκκλησίας στην ανάσταση, τότε δημιουργούνται τεράστια προβλήματα. Τι σώμα θα έχει ο άνθρωπος αυτός στη μέλλουσα ζωή, αφού η ψυχή του, κατά το ένα μέρος της πίστης του, θα έχει προσλάβει πολλά σώματα;