Στίχοι Καινής Διαθήκης
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
τι στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την ζωήν και ολίγοι εισίν οι ευρίσκοντες αυτήν! Προσέχετε δε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισί λύκοι άρπαγες. (Ματθ. ζ΄ 14-15)
από των καρπών αυτών επιγνώσεσθε αυτούς (Ματθ. ζ΄ 20)
ο κλαυθμός και ο βρυγμός των οδόντων (Ματθ. η΄ 12)
ο δε Ιησούς είπεν αυτοί, ου βλέπετε ταύτα πάντα; αμήν λέγω υμίν, ου μη αφεθή ώδε λίθος επί λίθον, ός ου καταλυθήσεται. (Ματθ. κδ΄ 2)
πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματί μου λέγοντες, εγώ ειμί ο Χριστός και πολλούς πλανήσουσι (Ματθ. κδ΄ 5)
και πολλοί ψευδοπροφήται εγερθήσονται και πλανήσουσι πολλούς (Ματθ. κδ΄ 11)
και κηρυχθήσεται τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι και τότε ήξει το τέλος (Ματθ. κδ΄ 14)
Όταν ουν ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως το ρηθέν δια Δανιήλ του προφήτου εστώς εν τόπω αγίω –ο αναγιγνώσκων νοείτω- … (Ματθ. κδ΄ 15…)
ώσπερ γαρ η ασατραπή εξέρχεται από ανατολών και φαίνεται έως δυσμών, ούτως έσται και η παρουσία του υιού του ανθρώπου. (Ματθ. κδ΄ 27)
και τότε φανήσεται το σημείον του υιού του ανθρώπου εν των ουρανώ και τότε κόψονται πάσαι αι φυλαί της γης και όψονται τον υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής. (Ματθ. κδ΄ 30)
ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε λόγοι μου ου μη παρέλθωσι (Ματθ. κδ΄ 35).
Περί δε της ημέρας εκείνης και ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ει μή ο πατήρ μου μόνος. (Ματθ. κδ΄ 36)
γρηγορείται ουν, ότι ουκ οίδατε ποία ώρα ο Κύριος υμών έρεχεται. (Ματθ. κδ΄ 42)
… εκεί έσται ο κλαυθμός και ο βρυγμός των οδόντων.(Ματθ. κδ΄ 51)
και συναχθήσεται έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη και αφοριεί αυτούς απ’ αλλήλων ώσπερ ο ποιμήν αφορίζει τα πρόβατα από των ερίφων. (Ματθ. κε΄ 32)
βλέπεις ταύτας τας μεγάλας οικοδομάς; ου μη αφεθή ώδε λίθος επί λίθον ος ου μη καταλυθή. (Μαρκ. ιγ΄2)
βλέπετε μη τις υμάς πλανήση, πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματί μου λέγοντες ότι εγώ ειμι, και πολλούς πλανήσουσιν. (Μαρκ. ιγ΄5-6)
όταν δε ακούσητε πολέμους και ακοάς πολέμων, μη θροείσθε δει γαρ γενέσθαι, αλλ' ούπω το τέλος,
εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος και βασιλεία επί βασιλείαν, και έσονται σεισμοί κατά τόπους, και έσονται λιμοί και ταραχαί,
αρχαί ωδίνων ταύτα. Βλέπετε δε υμείς εαυτούς. παραδώσουσι γαρ υμάς εις συνέδρια και εν ταις συναγωγαίς αυτών δαρήσεσθε, και επί ηγεμόνων και βασιλέων σταθήσεσθε ένεκεν εμού εις μαρτύριον αυτοίς
και εις πάντα τα έθνη δει πρώτον κηρυχθήναι το Ευαγγέλιον.
όταν δε αγάγωσιν υμάς παραδιδόντες, μη προμεριμνάτε τι λαλήσητε, μηδέ μελετάτε, αλλ' ο εάν δοθή υμίν εν εκείνη τη ώρα, τούτο λαλείτε ου γαρ υμείς εστε οι λαλούντες, αλλά το Πνεύμα το άγιον.
παραδώσει δε αδελφός αδελφόν εις θάνατον και πατήρ τέκνον, και επαναστήσονται τέκνα επί γονείς και θανατώσουσιν αυτούς.
και έσεσθε μισούμενοι υπό πάντων δια το όνομά μου ο δε υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται.
Όταν δε ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως το ρηθέν υπό Δανιήλ του προφήτου εστώς όπου ου δει - ο αναγινώσκων νοείτω - τότε οι εν τη Ιουδαία φευγέτωσαν εις τα όρη,
ο δε επί του δώματος μη καταβάτω εις την οικίαν μηδέ εισελθέτω άραί τι εκ της οικίας αυτού,
και ο εις τον αγρόν ων μη επιστρεψάτω εις τα οπίσω άραι το ιμάτιον αυτού.
ουαί δε ταις εν γαστρί εχούσαις και ταις θηλαζούσαις εν εκείναις ταις ημέραις.
προσεύχεσθε δε ίνα μη γένηται η φυγή υμών χειμώνος.
έσονται γαρ αι ημέραι εκείναι θλίψις, οία ου γέγονε τοιαύτη απ' αρχής κτίσεως ης έκτισεν ο Θεός έως του νυν και ου μη γένηται.
και ει μη εκολόβωσε Κυριος τας ημέρας ουκ αν εσώθη πάσα σαρξ αλλά δια τους εκλεκτούς ους εξελέξατο εκολόβωσε τας ημέρας.
και τότε εάν τις υμίν είπη, ιδού ώδε ο Χριστός, ιδού εκεί, μη πιστεύετε.
εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία και τέρατα προς το αποπλανάν, ει δυνατόν και τους εκλεκτούς.
υμείς δε βλέπετε ιδού προείρηκα υμίν άπαντα.
Αλλ' εν εκείναις ταις ημέραις, μετά την θλίψιν εκείνην ο ήλιος σκοτισθήσεται, και η σελήνη ου δώσει το φέγγος αυτής,
και οι αστέρες έσονται εκ του ουρανού πίπτοντες, και αι δυνάμεις αι εν τοις ουρανοίς σαλευθήσονται.
και τότε όψονται τον υιόν του ανθρώπου ερχόμενον εν νεφέλαις μετά δυνάμεως πολλής και δόξης.
και τότε αποστελεί τους αγγέλους αυτού και επισυνάξει τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων, απ' άκρου της γης έως του ουρανού.
Από δε της συκής μάθετε την παραβολήν. όταν αυτής ο κλάδος ήδη γένηται απαλός και εκφύη τα φύλλα, γινώσκετε ότι εγγύς το θέρος εστίν
ούτω και υμείς, όταν ίδητε ταύτα γινόμενα, γινώσκετε ότι εγγύς εστιν επί θύραις.
αμήν λέγω υμίν ότι ου μη παρέλθη η γενεά αύτη μέχρις ου πάντα ταύτα γένηται.
ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε εμοί λόγοι ου μη παρελεύσονται.
Περί δε της ημέρας εκείνης η της ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι εν ουρανώ ουδέ ο Υιός, ει μη ο Πατήρ.
Βλέπετε, αγρυπνείτε και προσεύχεσθε ουκ οίδατε γαρ πότε ο καιρός εστιν.
ως άνθρωπος απόδημος, αφείς την οικίαν αυτού, και δους τοις δούλοις αυτού την εξουσίαν και εκάστω το έργον αυτού, και τω θυρωρώ ενετείλατο ίνα γρηγορή.
γρηγορείτε ουν ουκ οίδατε γαρ πότε ο κύριος της οικίας έρχεται, οψέ η μεσονυκτίου η αλεκτοροφωνίας η πρωϊ
μη ελθών εξαίφνης εύρη υμάς καθεύδοντας.
α δε υμίν λέγω, πάσι λέγω γρηγορείτε. (Μαρκ. ιγ΄7 – 37)
και όψεσθε τον υιόν του ανθρώπου εκ δεξιών καθήμενον της δυνάμεως και ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού (Μαρκ. ιδ΄62)
ώσπερ γαρ η αστραπή αστραπτουσα εκ της υπ’ ουρανόν εις την υπ’ ουρανόν λάμπει, ούτως έσται και ο υιός του ανθρώπου εν τη ημέρα αυτού (Λουκ. ιζ΄ 24)
εν εκείνη τη ημέρα ός έσται επί του δώματος και τα σκεύη αυτού εν τη οικία, μη καταβάτω άραι αυτά, και ο εν τω αγρώ ομοίως μη επιστρεψάτω εις τα οπίσω (Λουκ. ιζ΄ 31)
ταύτη τη νυκτί δύο έσονται επί κλίνης μιάς, είς παραληφθείσεται και ο έτερος αφεθήσεται (Λουκ. ιζ΄ 34)
όπου το σώμα, εκεί επισυναχθήσονται και οι αετοί (Λουκ. ιζ΄ 37)
τι στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την ζωήν και ολίγοι εισίν οι ευρίσκοντες αυτήν! Προσέχετε δε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισί λύκοι άρπαγες. (Ματθ. ζ΄ 14-15)
από των καρπών αυτών επιγνώσεσθε αυτούς (Ματθ. ζ΄ 20)
ο κλαυθμός και ο βρυγμός των οδόντων (Ματθ. η΄ 12)
ο δε Ιησούς είπεν αυτοί, ου βλέπετε ταύτα πάντα; αμήν λέγω υμίν, ου μη αφεθή ώδε λίθος επί λίθον, ός ου καταλυθήσεται. (Ματθ. κδ΄ 2)
πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματί μου λέγοντες, εγώ ειμί ο Χριστός και πολλούς πλανήσουσι (Ματθ. κδ΄ 5)
και πολλοί ψευδοπροφήται εγερθήσονται και πλανήσουσι πολλούς (Ματθ. κδ΄ 11)
και κηρυχθήσεται τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι και τότε ήξει το τέλος (Ματθ. κδ΄ 14)
Όταν ουν ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως το ρηθέν δια Δανιήλ του προφήτου εστώς εν τόπω αγίω –ο αναγιγνώσκων νοείτω- … (Ματθ. κδ΄ 15…)
ώσπερ γαρ η ασατραπή εξέρχεται από ανατολών και φαίνεται έως δυσμών, ούτως έσται και η παρουσία του υιού του ανθρώπου. (Ματθ. κδ΄ 27)
και τότε φανήσεται το σημείον του υιού του ανθρώπου εν των ουρανώ και τότε κόψονται πάσαι αι φυλαί της γης και όψονται τον υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής. (Ματθ. κδ΄ 30)
ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε λόγοι μου ου μη παρέλθωσι (Ματθ. κδ΄ 35).
Περί δε της ημέρας εκείνης και ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ει μή ο πατήρ μου μόνος. (Ματθ. κδ΄ 36)
γρηγορείται ουν, ότι ουκ οίδατε ποία ώρα ο Κύριος υμών έρεχεται. (Ματθ. κδ΄ 42)
… εκεί έσται ο κλαυθμός και ο βρυγμός των οδόντων.(Ματθ. κδ΄ 51)
και συναχθήσεται έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη και αφοριεί αυτούς απ’ αλλήλων ώσπερ ο ποιμήν αφορίζει τα πρόβατα από των ερίφων. (Ματθ. κε΄ 32)
βλέπεις ταύτας τας μεγάλας οικοδομάς; ου μη αφεθή ώδε λίθος επί λίθον ος ου μη καταλυθή. (Μαρκ. ιγ΄2)
βλέπετε μη τις υμάς πλανήση, πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματί μου λέγοντες ότι εγώ ειμι, και πολλούς πλανήσουσιν. (Μαρκ. ιγ΄5-6)
όταν δε ακούσητε πολέμους και ακοάς πολέμων, μη θροείσθε δει γαρ γενέσθαι, αλλ' ούπω το τέλος,
εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος και βασιλεία επί βασιλείαν, και έσονται σεισμοί κατά τόπους, και έσονται λιμοί και ταραχαί,
αρχαί ωδίνων ταύτα. Βλέπετε δε υμείς εαυτούς. παραδώσουσι γαρ υμάς εις συνέδρια και εν ταις συναγωγαίς αυτών δαρήσεσθε, και επί ηγεμόνων και βασιλέων σταθήσεσθε ένεκεν εμού εις μαρτύριον αυτοίς
και εις πάντα τα έθνη δει πρώτον κηρυχθήναι το Ευαγγέλιον.
όταν δε αγάγωσιν υμάς παραδιδόντες, μη προμεριμνάτε τι λαλήσητε, μηδέ μελετάτε, αλλ' ο εάν δοθή υμίν εν εκείνη τη ώρα, τούτο λαλείτε ου γαρ υμείς εστε οι λαλούντες, αλλά το Πνεύμα το άγιον.
παραδώσει δε αδελφός αδελφόν εις θάνατον και πατήρ τέκνον, και επαναστήσονται τέκνα επί γονείς και θανατώσουσιν αυτούς.
και έσεσθε μισούμενοι υπό πάντων δια το όνομά μου ο δε υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται.
Όταν δε ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως το ρηθέν υπό Δανιήλ του προφήτου εστώς όπου ου δει - ο αναγινώσκων νοείτω - τότε οι εν τη Ιουδαία φευγέτωσαν εις τα όρη,
ο δε επί του δώματος μη καταβάτω εις την οικίαν μηδέ εισελθέτω άραί τι εκ της οικίας αυτού,
και ο εις τον αγρόν ων μη επιστρεψάτω εις τα οπίσω άραι το ιμάτιον αυτού.
ουαί δε ταις εν γαστρί εχούσαις και ταις θηλαζούσαις εν εκείναις ταις ημέραις.
προσεύχεσθε δε ίνα μη γένηται η φυγή υμών χειμώνος.
έσονται γαρ αι ημέραι εκείναι θλίψις, οία ου γέγονε τοιαύτη απ' αρχής κτίσεως ης έκτισεν ο Θεός έως του νυν και ου μη γένηται.
και ει μη εκολόβωσε Κυριος τας ημέρας ουκ αν εσώθη πάσα σαρξ αλλά δια τους εκλεκτούς ους εξελέξατο εκολόβωσε τας ημέρας.
και τότε εάν τις υμίν είπη, ιδού ώδε ο Χριστός, ιδού εκεί, μη πιστεύετε.
εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία και τέρατα προς το αποπλανάν, ει δυνατόν και τους εκλεκτούς.
υμείς δε βλέπετε ιδού προείρηκα υμίν άπαντα.
Αλλ' εν εκείναις ταις ημέραις, μετά την θλίψιν εκείνην ο ήλιος σκοτισθήσεται, και η σελήνη ου δώσει το φέγγος αυτής,
και οι αστέρες έσονται εκ του ουρανού πίπτοντες, και αι δυνάμεις αι εν τοις ουρανοίς σαλευθήσονται.
και τότε όψονται τον υιόν του ανθρώπου ερχόμενον εν νεφέλαις μετά δυνάμεως πολλής και δόξης.
και τότε αποστελεί τους αγγέλους αυτού και επισυνάξει τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων, απ' άκρου της γης έως του ουρανού.
Από δε της συκής μάθετε την παραβολήν. όταν αυτής ο κλάδος ήδη γένηται απαλός και εκφύη τα φύλλα, γινώσκετε ότι εγγύς το θέρος εστίν
ούτω και υμείς, όταν ίδητε ταύτα γινόμενα, γινώσκετε ότι εγγύς εστιν επί θύραις.
αμήν λέγω υμίν ότι ου μη παρέλθη η γενεά αύτη μέχρις ου πάντα ταύτα γένηται.
ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε εμοί λόγοι ου μη παρελεύσονται.
Περί δε της ημέρας εκείνης η της ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι εν ουρανώ ουδέ ο Υιός, ει μη ο Πατήρ.
Βλέπετε, αγρυπνείτε και προσεύχεσθε ουκ οίδατε γαρ πότε ο καιρός εστιν.
ως άνθρωπος απόδημος, αφείς την οικίαν αυτού, και δους τοις δούλοις αυτού την εξουσίαν και εκάστω το έργον αυτού, και τω θυρωρώ ενετείλατο ίνα γρηγορή.
γρηγορείτε ουν ουκ οίδατε γαρ πότε ο κύριος της οικίας έρχεται, οψέ η μεσονυκτίου η αλεκτοροφωνίας η πρωϊ
μη ελθών εξαίφνης εύρη υμάς καθεύδοντας.
α δε υμίν λέγω, πάσι λέγω γρηγορείτε. (Μαρκ. ιγ΄7 – 37)
και όψεσθε τον υιόν του ανθρώπου εκ δεξιών καθήμενον της δυνάμεως και ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού (Μαρκ. ιδ΄62)
ώσπερ γαρ η αστραπή αστραπτουσα εκ της υπ’ ουρανόν εις την υπ’ ουρανόν λάμπει, ούτως έσται και ο υιός του ανθρώπου εν τη ημέρα αυτού (Λουκ. ιζ΄ 24)
εν εκείνη τη ημέρα ός έσται επί του δώματος και τα σκεύη αυτού εν τη οικία, μη καταβάτω άραι αυτά, και ο εν τω αγρώ ομοίως μη επιστρεψάτω εις τα οπίσω (Λουκ. ιζ΄ 31)
ταύτη τη νυκτί δύο έσονται επί κλίνης μιάς, είς παραληφθείσεται και ο έτερος αφεθήσεται (Λουκ. ιζ΄ 34)
όπου το σώμα, εκεί επισυναχθήσονται και οι αετοί (Λουκ. ιζ΄ 37)
ΠΡΑΞ κεφ α' στιχ 10-11
Και ενώ ήσαν ατενίζοντες εις τον ουρανόν, ότε αυτός ανέβαινεν, ιδού, άνδρες δύο με ιμάτια λευκά εστάθησαν πλησίον αυτών·
οίτινες και είπον, Ανδρες Γαλιλαίοι, τι ίστασθε εμβλέποντες εις τον ουρανόν; ούτος ο Ιησούς, όστις ανελήφθη εφ'υμών εις τον ουρανόν, θέλει ελθεί ούτω, καθ'όν τρόπον είδετε αυτόν πορευόμενον εις τον ουρανόν.
ΚΟΛ. κεφ γ' στιχ 4
Οταν ο Χριστός, η ζωή ημών φανερωθή, τότε και σείς θέλετε φανερωθή εν δόξη.
Α'ΘΕΣ κεφ γ' στιχ 13
... εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μετά πάντων των αγίων αυτού.
Β' ΘΕΣ κεφ α' στιχ 7
εις εσάς δε τους θλιβομένους άνεσιν μεθ'ημών, όταν ο Κύριος Ιησούς αποκαλυφθή απ'ουρανού μετά τν αγγέλων της δυνάμεως αυτού.
Β' ΘΕΣ κεφ α' στιχ 10
όταν έλθη να ενδοξασθή εν τοις αγίοις αυτού, και να θαυμασθή εν πάσι τοις πιστεύουσιν, (επειδή σείς επιστεύσατε εις την μαρτυρίαν ημών,) εν τη ημέρα εκείνη.
ΤΙΤΟΝ κεφ β' στιχ 13
προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα, και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
ΕΒΡ κεφ θ' στιχ 28
ούτω και ο Χριστός, άπαξ προσφερθείς διά να σηκώση τας αμαρτίας πολλών, θέλει φανεί εκ δευτέρου χωρίς αμαρτίας εις τους προσμένοντας αυτόν διά σωτηρίαν.
ΕΒΡ κεφ ι' στιχ 37
Διότι έτι ολίγον καιρόν, και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει·
ΑΠΟΚ κεφ α' στιχ 7
Ιδού, έρχεται μετά των νεφελών, και θέλει ιδεί αυτόν πάς οφθαλμός, και εκείνοι οίτινες εξεκέντησαν αυτόν· και θέλουσι θρηνήσει επ'αυτόν πάσαι αι φυλαί της γής· ναι, αμήν.
ΑΠΟΚ κεφ ιθ' στιχ 14
Και τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ'ίππων λευκών, ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν. ...
Και ενώ ήσαν ατενίζοντες εις τον ουρανόν, ότε αυτός ανέβαινεν, ιδού, άνδρες δύο με ιμάτια λευκά εστάθησαν πλησίον αυτών·
οίτινες και είπον, Ανδρες Γαλιλαίοι, τι ίστασθε εμβλέποντες εις τον ουρανόν; ούτος ο Ιησούς, όστις ανελήφθη εφ'υμών εις τον ουρανόν, θέλει ελθεί ούτω, καθ'όν τρόπον είδετε αυτόν πορευόμενον εις τον ουρανόν.
ΚΟΛ. κεφ γ' στιχ 4
Οταν ο Χριστός, η ζωή ημών φανερωθή, τότε και σείς θέλετε φανερωθή εν δόξη.
Α'ΘΕΣ κεφ γ' στιχ 13
... εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μετά πάντων των αγίων αυτού.
Β' ΘΕΣ κεφ α' στιχ 7
εις εσάς δε τους θλιβομένους άνεσιν μεθ'ημών, όταν ο Κύριος Ιησούς αποκαλυφθή απ'ουρανού μετά τν αγγέλων της δυνάμεως αυτού.
Β' ΘΕΣ κεφ α' στιχ 10
όταν έλθη να ενδοξασθή εν τοις αγίοις αυτού, και να θαυμασθή εν πάσι τοις πιστεύουσιν, (επειδή σείς επιστεύσατε εις την μαρτυρίαν ημών,) εν τη ημέρα εκείνη.
ΤΙΤΟΝ κεφ β' στιχ 13
προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα, και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
ΕΒΡ κεφ θ' στιχ 28
ούτω και ο Χριστός, άπαξ προσφερθείς διά να σηκώση τας αμαρτίας πολλών, θέλει φανεί εκ δευτέρου χωρίς αμαρτίας εις τους προσμένοντας αυτόν διά σωτηρίαν.
ΕΒΡ κεφ ι' στιχ 37
Διότι έτι ολίγον καιρόν, και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει·
ΑΠΟΚ κεφ α' στιχ 7
Ιδού, έρχεται μετά των νεφελών, και θέλει ιδεί αυτόν πάς οφθαλμός, και εκείνοι οίτινες εξεκέντησαν αυτόν· και θέλουσι θρηνήσει επ'αυτόν πάσαι αι φυλαί της γής· ναι, αμήν.
ΑΠΟΚ κεφ ιθ' στιχ 14
Και τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ'ίππων λευκών, ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν. ...
ΣΩΤΗΡΙΑ
ΜΑΤΘ κεφ α' στιχ 21
θέλει δε γεννήσει υιόν, και θέλεις καλέσει το όνομα αυτού Ιησούν διότι αυτός θέλει σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών.
ΜΑΤΘ κεφ ια' στιχ 28-30
Ελθετε προς με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπάυσει
Αρατε τον ζυγόν μου εφ'υμάς, και μάθετε απ'εμού διότι πράος είμαι και ταπεινός την καρδίαν και θέλετε ευρεί ανάπαυσιν εν ταις ψυχαίς υμών.
διότι ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίον μου ελαφρόν.
ΛΟΥΚ κεφ α' στιχ 68-71
Ευλογητός Κύριος ο Θεός του Ισραήλ, διότι επεσκέφθη και έκαμε λύτρωσιν εις τον λαόν αυτού
και ανήγειρεν εις ημάς κέρας σωτηρίας εν τω οίκω Δαβίδ του δούλου αυτού,
καθώς ελάλησε δια στόματος των αγίων των απ'αιώνος προφητών αυτού
σωτηρίαν εκ των εχθρών ημών, και εκ της χειρός πάντων των μισούντων ημάς
ΛΟΥΚ κεφ ιθ' στιχ 9-10
Είπε δε προς αυτόν (Ζακχαίον) ο Ιησούς, Ότι σήμερον έγεινε σωτηρία εις τον οίκον τούτον, καθότι και αυτός υιός του Αβραάμ είναι.
Διότι ο Υιός του ανθρώπου ήλθε να ζητήσει και να σώσει το απολωλός.
ΙΩΑΝ κεφ α' στιχ 12
Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, εις αυτούς έδωκεν εξουσίαν να γείνωσι τέκνα Θεού, εις τους πιστεύοντας εις το όνομα αυτού.
ΙΩΑΝ κεφ γ' στιχ 16
Διότι τόσον ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε έδωκε τον Υιόν αυτού τον μονογενή, δια να μη απολεσθή πάς ο πιστεύων εις αυτόν, αλλά να έχει ζωήν αιώνιον.
ΙΩΑΝ κεφ γ' στιχ 36
Όστις πιστεύει εις τον Υιόν, έχει ζωήν αιώνιον όστις όμως απειθεί εις τον Υιόν, δεν θέλει ιδεί ζωήν, αλλ'η οργή του Θεού μένει επάνω αυτού.
ΙΩΑΝ κεφ ε' στιχ 24
Αληθώς, αληθώς Σας λέγω, ότι ο ακούων τον λόγον μου, και πιστεύων εις τον πέμψαντά με, έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν δεν έρχεται, αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν.
ΙΩΑΝ κεφ ι' στιχ 9
Εγώ είμαι η θύρα δι'εμού εάν τις εισέλθη, θέλει σωθή, και θέλει εισέλθει και εξέλθει, και θέλει ευρεί βοσκήν.
ΙΩΑΝ κεφ ι' στιχ 27-28
Καθώς σας είπον, τα πρόβατα τα εμά ακούουσι την φωνήν μου, και εγώ γνωρίζω αυτά και με ακολουθούσι.
Και εγώ δίδω εις αυτά ζωήν αιώνιον και δεν θέλουσιν απολεσθή εις τον αιώνα, και ουδείς θέλει αρπάσει αυτά εκ της χειρός μου.
ΙΩΑΝ κεφ ιδ' στιχ 6
Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς ( Θωμά ) , Εγώ είμαι η οδός, και η αλήθεια, και η ζωή ουδείς έρχεται πρός τον Πατέρα ειμή δι'εμού.
ΠΡΑΞ κεφ β' στιχ 21
Και πάς όστις αν επικαλεσθεί το όνομα του Κυρίου, θέλει σωθεί.
ΠΡΑΞ κεφ δ' στιχ 12
Και δέν υπάρχει δι'ουδενός άλλου η σωτηρία διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν.
ΠΡΑΞ κεφ ε' στιχ 31
Τούτον ο Θεός ύψωσε δια της δεξιάς αυτού αρχηγόν και σωτήρα, διά να δώσει μετάνοιαν εις τον Ισραήλ και άφεσιν αμαρτιών.
ΠΡΑΞ κεφ ι' στιχ 43
εις τούτον πάντες οι προφήται μαρτυρούσιν, ότι δια του ονόματος αυτού θέλει λάβει άφεσιν αμαρτιών πάς ο πιστεύων εις αυτόν.
ΠΡΑΞ κεφ ιγ' στιχ 38-39
Έστω λοιπόν γνωστόν εις εσάς ανδρες αδελφοί, ότι δια τούτου κηρύττεται προς εσάς άφεσις αμαρτιών
και από πάντων όσων δεν ηδυνήθητε δια του νόμου του Μωϋσέως να δικαιωθήτε, δια τούτου πάς ο πιστεύων δικαιούταi.
ΠΡΑΞ κεφ ιε' στιχ 11
Αλλά διά της χάριτος του Κυρίου Ιησού Χριστού πιστεύομεν ότι θέλομεν σωθή, καθ'όν τρόπον και εκείνοι.
ΠΡΑΞ κεφ ις' στιχ 31
Οι δε είπον, Πίστευσον εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, και θέλεις σωθεί σύ και ο οίκος σου.
ΠΡΑΞ κεφ κς' στιχ 18
...δια να ανοίξης τους οφθαλμούς αυτών, ώστε να επιστρέψωσιν από του σκότους εις το φώς, και από της εξουσίας του Σατανά προς τον Θεόν, δια να λάβωσιν άφεσιν αμρτιών, και κληρονομίαν μεταξύ των ηγιασμένων, διά της εις εμέ πίστεως.
ΜΑΤΘ κεφ α' στιχ 21
θέλει δε γεννήσει υιόν, και θέλεις καλέσει το όνομα αυτού Ιησούν διότι αυτός θέλει σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών.
ΜΑΤΘ κεφ ια' στιχ 28-30
Ελθετε προς με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπάυσει
Αρατε τον ζυγόν μου εφ'υμάς, και μάθετε απ'εμού διότι πράος είμαι και ταπεινός την καρδίαν και θέλετε ευρεί ανάπαυσιν εν ταις ψυχαίς υμών.
διότι ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίον μου ελαφρόν.
ΛΟΥΚ κεφ α' στιχ 68-71
Ευλογητός Κύριος ο Θεός του Ισραήλ, διότι επεσκέφθη και έκαμε λύτρωσιν εις τον λαόν αυτού
και ανήγειρεν εις ημάς κέρας σωτηρίας εν τω οίκω Δαβίδ του δούλου αυτού,
καθώς ελάλησε δια στόματος των αγίων των απ'αιώνος προφητών αυτού
σωτηρίαν εκ των εχθρών ημών, και εκ της χειρός πάντων των μισούντων ημάς
ΛΟΥΚ κεφ ιθ' στιχ 9-10
Είπε δε προς αυτόν (Ζακχαίον) ο Ιησούς, Ότι σήμερον έγεινε σωτηρία εις τον οίκον τούτον, καθότι και αυτός υιός του Αβραάμ είναι.
Διότι ο Υιός του ανθρώπου ήλθε να ζητήσει και να σώσει το απολωλός.
ΙΩΑΝ κεφ α' στιχ 12
Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, εις αυτούς έδωκεν εξουσίαν να γείνωσι τέκνα Θεού, εις τους πιστεύοντας εις το όνομα αυτού.
ΙΩΑΝ κεφ γ' στιχ 16
Διότι τόσον ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε έδωκε τον Υιόν αυτού τον μονογενή, δια να μη απολεσθή πάς ο πιστεύων εις αυτόν, αλλά να έχει ζωήν αιώνιον.
ΙΩΑΝ κεφ γ' στιχ 36
Όστις πιστεύει εις τον Υιόν, έχει ζωήν αιώνιον όστις όμως απειθεί εις τον Υιόν, δεν θέλει ιδεί ζωήν, αλλ'η οργή του Θεού μένει επάνω αυτού.
ΙΩΑΝ κεφ ε' στιχ 24
Αληθώς, αληθώς Σας λέγω, ότι ο ακούων τον λόγον μου, και πιστεύων εις τον πέμψαντά με, έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν δεν έρχεται, αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν.
ΙΩΑΝ κεφ ι' στιχ 9
Εγώ είμαι η θύρα δι'εμού εάν τις εισέλθη, θέλει σωθή, και θέλει εισέλθει και εξέλθει, και θέλει ευρεί βοσκήν.
ΙΩΑΝ κεφ ι' στιχ 27-28
Καθώς σας είπον, τα πρόβατα τα εμά ακούουσι την φωνήν μου, και εγώ γνωρίζω αυτά και με ακολουθούσι.
Και εγώ δίδω εις αυτά ζωήν αιώνιον και δεν θέλουσιν απολεσθή εις τον αιώνα, και ουδείς θέλει αρπάσει αυτά εκ της χειρός μου.
ΙΩΑΝ κεφ ιδ' στιχ 6
Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς ( Θωμά ) , Εγώ είμαι η οδός, και η αλήθεια, και η ζωή ουδείς έρχεται πρός τον Πατέρα ειμή δι'εμού.
ΠΡΑΞ κεφ β' στιχ 21
Και πάς όστις αν επικαλεσθεί το όνομα του Κυρίου, θέλει σωθεί.
ΠΡΑΞ κεφ δ' στιχ 12
Και δέν υπάρχει δι'ουδενός άλλου η σωτηρία διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν.
ΠΡΑΞ κεφ ε' στιχ 31
Τούτον ο Θεός ύψωσε δια της δεξιάς αυτού αρχηγόν και σωτήρα, διά να δώσει μετάνοιαν εις τον Ισραήλ και άφεσιν αμαρτιών.
ΠΡΑΞ κεφ ι' στιχ 43
εις τούτον πάντες οι προφήται μαρτυρούσιν, ότι δια του ονόματος αυτού θέλει λάβει άφεσιν αμαρτιών πάς ο πιστεύων εις αυτόν.
ΠΡΑΞ κεφ ιγ' στιχ 38-39
Έστω λοιπόν γνωστόν εις εσάς ανδρες αδελφοί, ότι δια τούτου κηρύττεται προς εσάς άφεσις αμαρτιών
και από πάντων όσων δεν ηδυνήθητε δια του νόμου του Μωϋσέως να δικαιωθήτε, δια τούτου πάς ο πιστεύων δικαιούταi.
ΠΡΑΞ κεφ ιε' στιχ 11
Αλλά διά της χάριτος του Κυρίου Ιησού Χριστού πιστεύομεν ότι θέλομεν σωθή, καθ'όν τρόπον και εκείνοι.
ΠΡΑΞ κεφ ις' στιχ 31
Οι δε είπον, Πίστευσον εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, και θέλεις σωθεί σύ και ο οίκος σου.
ΠΡΑΞ κεφ κς' στιχ 18
...δια να ανοίξης τους οφθαλμούς αυτών, ώστε να επιστρέψωσιν από του σκότους εις το φώς, και από της εξουσίας του Σατανά προς τον Θεόν, δια να λάβωσιν άφεσιν αμρτιών, και κληρονομίαν μεταξύ των ηγιασμένων, διά της εις εμέ πίστεως.
ΣΩΤΗΡΙΑ
ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι, και ο έχων βρώματα ομοίως ποιείτω (Ιωάννης) (Λουκ. γ΄11)
μηδέν πλέον παρά το διατεταγμένον υμίν πράσσετε (Ιωάννης) (Λουκ. γ΄113)
μηδένα συκοφαντήσητε μηδέ διασείσητε, και αρκείσθε τοις οψωνίοις υμών (Ιωάννης)(Λουκ. γ΄14)
ός εάν ζητήσει την ψυχήν αυτού σώσαι (δια της προσκολλήσεως στα επίγεια), απολέσει αυτήν, και ός εάν απολέση αυτήν, ζωογονήσει αυτήν (Λουκ. ζε΄ 33)
ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι, και ο έχων βρώματα ομοίως ποιείτω (Ιωάννης) (Λουκ. γ΄11)
μηδέν πλέον παρά το διατεταγμένον υμίν πράσσετε (Ιωάννης) (Λουκ. γ΄113)
μηδένα συκοφαντήσητε μηδέ διασείσητε, και αρκείσθε τοις οψωνίοις υμών (Ιωάννης)(Λουκ. γ΄14)
ός εάν ζητήσει την ψυχήν αυτού σώσαι (δια της προσκολλήσεως στα επίγεια), απολέσει αυτήν, και ός εάν απολέση αυτήν, ζωογονήσει αυτήν (Λουκ. ζε΄ 33)
ΡΩΜ κεφ γ' στιχ 24-25
δικαιούνται δε δωρεάν με την χάριν αυτού, δια της απολυτρώσεως της εν Χριστώ Ιησού
τον οποίον ο Θεός προέθετο μέσον εξιλεώσεως διά της πίστεως, εν τω αίματι αυτού, προς φανέρωσιν της δικαιοσύνης αυτού,προς φανερωσιν της δικαιοσυνης αυτου,δια την αφεσιν των προηγουμενων αμαρτηματων,δια της μακροθυμιας του Θεου
ΡΩΜ κεφ ε' στιχ 9-10
πολλώ μάλλον λοιπόν, αφού εδικαιώθημεν τώρα δια του αίματος αυτού, θέλωμεν σωθή από της οργής δι'αυτού.
Διότι, εάν εχθροί όντες εφιλιώθημεν με τον Θεόν δια του θανάτου του Υιού αυτού, πολλώ μάλλον φιλιωθέντες θέλωμεν σωθή διά της ζωής αυτού.
ΡΩΜ κεφ ι' στιχ 9-10
ότι εάν ομολογήσης δια του στόματός σου τον Κύριον Ιησούν, και πιστεύσεις εν τη καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών, θέλεις σωθή
διότι με την καρδίαν πιστεύει τις προς δικαιοσύνην, και με το στόμα γίνεται ομολογία προς σωτηρίαν
Α'ΚΟΡ κεφ α' στιχ 13
Διεμερίσθη ο Χριστός; Μήπως ο Παύλος εσταυρώθη διά σας; ή εις το όνομα του Παύλου εβαπτίσθητε;
ΓΑΛ κεφ δ' στιχ 4-5
οτε όμως ήλθε το πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλεν ο Θεός τον Υιόν αυτού, όστις εγεννήθη εκ γυναικός και υπετάγη εις τον νόμον
δια να εξαγοράση τους υπό νόμον, δια να λάβωμεν την υιοθεσίαν.
ΕΦΕΣ κεφ α' στιχ 7
διά του οποίου έχομεν την απολύτρωσιν διά του αίματος αυτού, την άφεσιν των αμαρτημάτων, κατά τον πλούτον της χάριτος αυτού
ΕΦΕΣ κεφ β' στιχ 8-9
Διότι κατά χαριν είστε σεσωσμένοι διά της πίστεως και τούτο δεν είναι από σας Θεού το δώρον
ουχί εξ έργων, δια να μη καυχηθή τις.
Α'ΤΙΜ κεφ α' στιχ 15
Πιστός ο λόγος και πάσης αποδοχής άξιος, ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθεν εις τον κόσμον διά να σώσει τους αμαρτωλούς, των οποίων πρώτος είμαι εγώ
Α'ΤΙΜ κεφ β' στιχ 6
όστις έδωκεν εαυτόν αντίλυτρον υπέρ πάντων, μαρτυρίαν γενομένην εν ωρισμένοις καιροίς
ΤΙΤ κεφ β' στιχ 11-12
Διότι εφανερώθη η χάρις του Θεού η σωτήριος εις πάντας ανθρώπους,
διδάσκουσα ημάς να αρνηθώμεν την ασέβειαν και τας κοσμικάς επιθυμίας, και να ζήσωμεν σωφρώνως και δικαίως και ευσεβώς εν τω παρόντι αιώνι
ΤΙΤ κεφ γ' στιχ 4-5
Αλλ' ότε εφανερώθη η χρηστότης και η φιλανθρωπία του Σωτήρος ημών Θεού,
ουχί εξ έργων δικαιοσύνης, τα οποία επράξαμεν ημείς, αλλά κατά το έλεος αυτού έσωσεν ημάς, δια λουτρού παλιγγενεσίας, και ανακαινίσεως του Αγίου Πνεύματος.
ΕΒΡ κεφ ε' στιχ 9
Και γενόμενος τέλειος κατεστάθη αίτιος σωτηρίας αιωνίου εις πάντας τους υπακούοντας εις αυτόν.
ΕΒΡ κεφ ζ' στιχ 25
Οθεν δύναται και να σώζει εντελώς τους προσερχομένους εις τον Θεόν δι' αυτού, ζών πάντοτε διά να μεσιτεύση υπέρ αυτών.
ΕΒΡ κεφ ι' στιχ 14
Διότι με μίαν προσφοράν ετελειοποίησε διαπαντός τους αγιαζομένους.
Α'ΠΕΤ κεφ α' στιχ 4-5
εις κληρονομίαν άφθαρτον και αμίαντον και αμάραντον, πεφυλαγμένην εν τοις ουρανοίς δι' ημάς
οίτινες με την δύναμιν του Θεού φυλαττόμεθα δια της πίστεως, εις σωτηρίαν ετοίμην να αποκαλυφθή εν τω εσχάτω καιρώ.
Α'ΠΕΤ κεφ α' στιχ 18-19
εξεύροντες ότι δεν ελυτρώθητε από της ματαίας πατροπαραδότου διαγωγής υμών διά φθαρτών, αργυρίου ή χρυσίου,
αλλά δια του τιμίου αίματος του Χριστού, ως αμνού αμώμου και ασπίλου.
Β'ΠΕΤ κεφ γ' στιχ 15
Και νομίζετε σωτηρίαν την μακροθυμίαν του Κυρίου ημών καθως και ο αγαπητος ημων αδελφος Παυλος εγραψε προς εσας κατα την δοθεισαν εις αυτον σοφιαν
Α'ΙΩΑ κεφ α' στιχ 7
Εαν ομως περιπατωμεν εν τω φωτι καθως αυτος ειναι τω φωτι,εχομεν κοινωνιαν μετ' αλληλων,και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας.
Α'ΙΩΑ κεφ δ' στιχ 14-15
Και ημείς είδομεν, και μαρτυρούμεν, ότι ο Πατήρ απέστειλε τον Υιόν Σωτήρα του κόσμου.
Οστις ομολογηση οτι ο Ιησους ειναι ο Υιος του Θεου,ο Θεος μενει εν αυτω,και αυτος εν τω Θεω.
Α'ΙΩΑ κεφ ε' στιχ 12
Οστις έχει τον Υιόν, έχει την ζωήν όστις δεν έχει τον Υιόν του Θεού, την ζωήν δεν έχει.
ΑΠΟΚ κεφ ιδ' στιχ 13
Και ήκουσα φωνήν εκ του ουρανού λέγουσαν προς εμέ, Γράψον, Μακάριοι οι νεκροί οίτινες αποθνήσκουσιν εν Κυρίω από του νύν, Ναι, λέγει το Πνεύμα, δια να αναπαυθώσιν από των κόπων αυτών και τα έργα αυτών ακολουθούσιν με αυτούς.
δικαιούνται δε δωρεάν με την χάριν αυτού, δια της απολυτρώσεως της εν Χριστώ Ιησού
τον οποίον ο Θεός προέθετο μέσον εξιλεώσεως διά της πίστεως, εν τω αίματι αυτού, προς φανέρωσιν της δικαιοσύνης αυτού,προς φανερωσιν της δικαιοσυνης αυτου,δια την αφεσιν των προηγουμενων αμαρτηματων,δια της μακροθυμιας του Θεου
ΡΩΜ κεφ ε' στιχ 9-10
πολλώ μάλλον λοιπόν, αφού εδικαιώθημεν τώρα δια του αίματος αυτού, θέλωμεν σωθή από της οργής δι'αυτού.
Διότι, εάν εχθροί όντες εφιλιώθημεν με τον Θεόν δια του θανάτου του Υιού αυτού, πολλώ μάλλον φιλιωθέντες θέλωμεν σωθή διά της ζωής αυτού.
ΡΩΜ κεφ ι' στιχ 9-10
ότι εάν ομολογήσης δια του στόματός σου τον Κύριον Ιησούν, και πιστεύσεις εν τη καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών, θέλεις σωθή
διότι με την καρδίαν πιστεύει τις προς δικαιοσύνην, και με το στόμα γίνεται ομολογία προς σωτηρίαν
Α'ΚΟΡ κεφ α' στιχ 13
Διεμερίσθη ο Χριστός; Μήπως ο Παύλος εσταυρώθη διά σας; ή εις το όνομα του Παύλου εβαπτίσθητε;
ΓΑΛ κεφ δ' στιχ 4-5
οτε όμως ήλθε το πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλεν ο Θεός τον Υιόν αυτού, όστις εγεννήθη εκ γυναικός και υπετάγη εις τον νόμον
δια να εξαγοράση τους υπό νόμον, δια να λάβωμεν την υιοθεσίαν.
ΕΦΕΣ κεφ α' στιχ 7
διά του οποίου έχομεν την απολύτρωσιν διά του αίματος αυτού, την άφεσιν των αμαρτημάτων, κατά τον πλούτον της χάριτος αυτού
ΕΦΕΣ κεφ β' στιχ 8-9
Διότι κατά χαριν είστε σεσωσμένοι διά της πίστεως και τούτο δεν είναι από σας Θεού το δώρον
ουχί εξ έργων, δια να μη καυχηθή τις.
Α'ΤΙΜ κεφ α' στιχ 15
Πιστός ο λόγος και πάσης αποδοχής άξιος, ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθεν εις τον κόσμον διά να σώσει τους αμαρτωλούς, των οποίων πρώτος είμαι εγώ
Α'ΤΙΜ κεφ β' στιχ 6
όστις έδωκεν εαυτόν αντίλυτρον υπέρ πάντων, μαρτυρίαν γενομένην εν ωρισμένοις καιροίς
ΤΙΤ κεφ β' στιχ 11-12
Διότι εφανερώθη η χάρις του Θεού η σωτήριος εις πάντας ανθρώπους,
διδάσκουσα ημάς να αρνηθώμεν την ασέβειαν και τας κοσμικάς επιθυμίας, και να ζήσωμεν σωφρώνως και δικαίως και ευσεβώς εν τω παρόντι αιώνι
ΤΙΤ κεφ γ' στιχ 4-5
Αλλ' ότε εφανερώθη η χρηστότης και η φιλανθρωπία του Σωτήρος ημών Θεού,
ουχί εξ έργων δικαιοσύνης, τα οποία επράξαμεν ημείς, αλλά κατά το έλεος αυτού έσωσεν ημάς, δια λουτρού παλιγγενεσίας, και ανακαινίσεως του Αγίου Πνεύματος.
ΕΒΡ κεφ ε' στιχ 9
Και γενόμενος τέλειος κατεστάθη αίτιος σωτηρίας αιωνίου εις πάντας τους υπακούοντας εις αυτόν.
ΕΒΡ κεφ ζ' στιχ 25
Οθεν δύναται και να σώζει εντελώς τους προσερχομένους εις τον Θεόν δι' αυτού, ζών πάντοτε διά να μεσιτεύση υπέρ αυτών.
ΕΒΡ κεφ ι' στιχ 14
Διότι με μίαν προσφοράν ετελειοποίησε διαπαντός τους αγιαζομένους.
Α'ΠΕΤ κεφ α' στιχ 4-5
εις κληρονομίαν άφθαρτον και αμίαντον και αμάραντον, πεφυλαγμένην εν τοις ουρανοίς δι' ημάς
οίτινες με την δύναμιν του Θεού φυλαττόμεθα δια της πίστεως, εις σωτηρίαν ετοίμην να αποκαλυφθή εν τω εσχάτω καιρώ.
Α'ΠΕΤ κεφ α' στιχ 18-19
εξεύροντες ότι δεν ελυτρώθητε από της ματαίας πατροπαραδότου διαγωγής υμών διά φθαρτών, αργυρίου ή χρυσίου,
αλλά δια του τιμίου αίματος του Χριστού, ως αμνού αμώμου και ασπίλου.
Β'ΠΕΤ κεφ γ' στιχ 15
Και νομίζετε σωτηρίαν την μακροθυμίαν του Κυρίου ημών καθως και ο αγαπητος ημων αδελφος Παυλος εγραψε προς εσας κατα την δοθεισαν εις αυτον σοφιαν
Α'ΙΩΑ κεφ α' στιχ 7
Εαν ομως περιπατωμεν εν τω φωτι καθως αυτος ειναι τω φωτι,εχομεν κοινωνιαν μετ' αλληλων,και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας.
Α'ΙΩΑ κεφ δ' στιχ 14-15
Και ημείς είδομεν, και μαρτυρούμεν, ότι ο Πατήρ απέστειλε τον Υιόν Σωτήρα του κόσμου.
Οστις ομολογηση οτι ο Ιησους ειναι ο Υιος του Θεου,ο Θεος μενει εν αυτω,και αυτος εν τω Θεω.
Α'ΙΩΑ κεφ ε' στιχ 12
Οστις έχει τον Υιόν, έχει την ζωήν όστις δεν έχει τον Υιόν του Θεού, την ζωήν δεν έχει.
ΑΠΟΚ κεφ ιδ' στιχ 13
Και ήκουσα φωνήν εκ του ουρανού λέγουσαν προς εμέ, Γράψον, Μακάριοι οι νεκροί οίτινες αποθνήσκουσιν εν Κυρίω από του νύν, Ναι, λέγει το Πνεύμα, δια να αναπαυθώσιν από των κόπων αυτών και τα έργα αυτών ακολουθούσιν με αυτούς.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ
ΙΩΑΝΝ κεφ ιζ' στιχ 17
Αγίασον αυτούς εν τη αληθεία σου ο λόγος ο ιδικός σου είναι αλήθεια
στιχ 19
Και υπέρ αυτών εγώ αγιάζω εμαυτόν, διά να ήναι και αυτοί ηγιασμένοι εν τη αληθεία.
ΡΩΜ κεφ ς' στιχ 19
Ανθρωπίνως λέγω διά την ασθένειαν της σαρκός σας. Διότι καθώς παρεστήσατε τα μέλη σας δούλα εις την ακαθαρσίαν και εις την ανομίαν προς την ανομίαν, ούτω τώρα παραστήσατε τα μέλη σας δούλα εις την δικαιοσύνην προς αγιασμόν.
στιχ 22
Αλλά τώρα ελευθερωθέντες από της αμαρτίας, και δουλωθέντες εις τον Θεόν, έχετε τον καρπόν σας εις αγιασμόν το δε τέλος, ζωήν αιώνιον.
Α'ΚΟΡ κεφ ς' στιχ 11
Και τοιούτοι υπήρχετε τινές αλλά απελούσθητε, αλλά ηγιάσθητε, αλλ'εδικαιώθητε, διά του ονόματος του Κυρίου Ιησού,και δια του Πνευματος του Θεου ημων.
Β'ΚΟΡ κεφ ζ' στιχ 1
Εχοντες λοιπόν, αγαπητοί, ταύτας τας επαγγελίας, ας καθαρίσωμεν εαυτούς από παντός μολυσμού σαρκός και πνεύματος, εκπληρούντες αγιωσύνην εν φόβω Θεού.
ΕΦΕΣ κεφ α' στιχ 1
Παύλος απόστολος Ιησού Χριστού διά θελήματος Θεού, προς τους αγίους του όντας εν Εφέσω,και πιστους εν Χριστο Ιησου
Α'ΘΕΣ κεφ δ' στιχ 3-4
Επειδή τούτο είναι το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός σας, να απέχησθε από της πορνείας
να εξέυρη έκαστος υμών να κρατή το εαυτού σκεύος εν αγιασμώ και τιμή
Α'ΘΕΣ κεφ δ' στιχ 7
Διότι ο Θεός δεν εκάλεσεν ημάς προς ακαθαρσίαν, αλλά προς αγιασμόν.
Α'ΘΕΣ ε:23
Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να σας αγιάσει ολοκλήρως?
ΕΒΡ κεφ ι' στιχ 10
Με το οποίον θέλημα είμεθα ηγιασμένοι διά της προσφοράς του σώματος του Ιησού Χριστού άπαξ γενομένης.
ΕΒΡ κεφ ιβ' στιχ 14
Ζητείτε ειρήνην μετά πάντων, και τον αγιασμόν χωρίς του οποίου ουδείς θέλει ιδεί τον Κύριον.
Α'ΠΕΤ κεφ α' στιχ 13
Διά τούτο αναζωσθέντες τας οσφύας της διανοίας σας, εγκρατεύεσθε,και εχετε τελειαν ελπιδα εις την χαριν την ερχομενην εις εσας οταν αποκαλυφθει ο Ιησους Χριστος
στιχ 15-16
αλλά καθώς είναι άγιος εκείνος, όστις σας εκάλεσεν, ούτω και σεις γίνεσθε άγιοι εν πάση διαγωγή
διότι είναι γεγραμμένον, «Αγιοι γίνεσθε, διότι εγώ είμαι άγιος»
ΙΩΑΝΝ κεφ ιζ' στιχ 17
Αγίασον αυτούς εν τη αληθεία σου ο λόγος ο ιδικός σου είναι αλήθεια
στιχ 19
Και υπέρ αυτών εγώ αγιάζω εμαυτόν, διά να ήναι και αυτοί ηγιασμένοι εν τη αληθεία.
ΡΩΜ κεφ ς' στιχ 19
Ανθρωπίνως λέγω διά την ασθένειαν της σαρκός σας. Διότι καθώς παρεστήσατε τα μέλη σας δούλα εις την ακαθαρσίαν και εις την ανομίαν προς την ανομίαν, ούτω τώρα παραστήσατε τα μέλη σας δούλα εις την δικαιοσύνην προς αγιασμόν.
στιχ 22
Αλλά τώρα ελευθερωθέντες από της αμαρτίας, και δουλωθέντες εις τον Θεόν, έχετε τον καρπόν σας εις αγιασμόν το δε τέλος, ζωήν αιώνιον.
Α'ΚΟΡ κεφ ς' στιχ 11
Και τοιούτοι υπήρχετε τινές αλλά απελούσθητε, αλλά ηγιάσθητε, αλλ'εδικαιώθητε, διά του ονόματος του Κυρίου Ιησού,και δια του Πνευματος του Θεου ημων.
Β'ΚΟΡ κεφ ζ' στιχ 1
Εχοντες λοιπόν, αγαπητοί, ταύτας τας επαγγελίας, ας καθαρίσωμεν εαυτούς από παντός μολυσμού σαρκός και πνεύματος, εκπληρούντες αγιωσύνην εν φόβω Θεού.
ΕΦΕΣ κεφ α' στιχ 1
Παύλος απόστολος Ιησού Χριστού διά θελήματος Θεού, προς τους αγίους του όντας εν Εφέσω,και πιστους εν Χριστο Ιησου
Α'ΘΕΣ κεφ δ' στιχ 3-4
Επειδή τούτο είναι το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός σας, να απέχησθε από της πορνείας
να εξέυρη έκαστος υμών να κρατή το εαυτού σκεύος εν αγιασμώ και τιμή
Α'ΘΕΣ κεφ δ' στιχ 7
Διότι ο Θεός δεν εκάλεσεν ημάς προς ακαθαρσίαν, αλλά προς αγιασμόν.
Α'ΘΕΣ ε:23
Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να σας αγιάσει ολοκλήρως?
ΕΒΡ κεφ ι' στιχ 10
Με το οποίον θέλημα είμεθα ηγιασμένοι διά της προσφοράς του σώματος του Ιησού Χριστού άπαξ γενομένης.
ΕΒΡ κεφ ιβ' στιχ 14
Ζητείτε ειρήνην μετά πάντων, και τον αγιασμόν χωρίς του οποίου ουδείς θέλει ιδεί τον Κύριον.
Α'ΠΕΤ κεφ α' στιχ 13
Διά τούτο αναζωσθέντες τας οσφύας της διανοίας σας, εγκρατεύεσθε,και εχετε τελειαν ελπιδα εις την χαριν την ερχομενην εις εσας οταν αποκαλυφθει ο Ιησους Χριστος
στιχ 15-16
αλλά καθώς είναι άγιος εκείνος, όστις σας εκάλεσεν, ούτω και σεις γίνεσθε άγιοι εν πάση διαγωγή
διότι είναι γεγραμμένον, «Αγιοι γίνεσθε, διότι εγώ είμαι άγιος»
ΕΝΟΤΗΤΑ
ΠΡΑΞ κεφ β' στιχ 1
Και ότε ήλθεν η ημέρα της Πεντηκοστής, ήσαν άπαντες ομοθυμαδόν εν τω αυτώ τόπω.
ΠΡΑΞ κεφ β' στιχ 44
Και πάντες οι πιστεύοντες ήσαν ομού, και είχαν τα πάντα κοινά·
ΠΡΑΞ κεφ δ' στιχ 32
Του δε πλήθους των πιστευσάντων η καρδία και η ψυχή ήτο μία· και ουδέ είς ελεγεν ότι είναι εαυτού τι εκ των υπαρχόντων αυτού, αλλ' ήχον τα πάντα κοινά.
ΡΩΜ κεφ ιβ' στιχ 4-5
Διότι καθώς έχομεν εν ενί σώματι μέλη πολλά, πάντα Δε τα μέλη δεν έχουσι το αυτό έργον
ούτω και ημείς οι πολλοί έν σώμα είμεθα εν Χριστώ, ο δε καθείς μέλη αλλήλων.
ΡΩΜ κεφ ιβ' σστιχ 16
Εχετε πρός αλλήλους το αυτό φρόνημα·μη υψηλοφρονειτε,αλλα συγκαταβαινετε εις τους ταπεινους μη φανταζεσθε εαυτους φρονιμους.
ΡΩΜ κεφ ιε' στιχ 5-6
Ο δε Θεός της υπομονής και της παρηγορίας είθε να σας δώση να φρονείτε το αυτό εν αλλήλοις κατά Χριστόν Ιησούν
διά να δοξάζητε ομοθυμαδόν εν ενί στόματι τον Θεόν και Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.
Α'ΚΟΡ κεφ α' στιχ 10-13
Σας παρακαλώ Δε, αδελφοί, διά του ονόματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, να λέγητε πάντες το αυτό, και να μή είναι σχίσματα μεταξύ σας, αλλά να ήσθε εντελώς ηνωμένοι, έχοντες το αυτό πνεύμα και την αυτήν γνώμην.
Διότι εφανερώθη εις εμέ παρά των εκ της οικογενείας της Χλόης περί υμών, αδελφοί μου, ότι είναι έριδες μεταξύ σας.
Λέγω δε τούτο, διότι έκαστος από σας λέγει, Εγώ μεν είμαι του Παύλου, εγώ δε του Απολλώ, εγώ δε του Κηφά, εγώ Δε του Χριστού.
Διεμερίσθη ο Χριστός; Μήπως ο Παύλος εσταυρώθη διά σας; ή εις το όνομα του Παύλου εβαπτίσθητε;
Α'ΚΟΡ κεφ ς' στιχ 6
Αλλά αδελφός κρίνεται με αδελφόν, και τούτο ενώπιον απίστων;
ΕΦΕΣ κεφ δ' στιχ 3
σπυδάζοντες να διατηρήτε την ενότητα του Πνεύματος δια του συνδέσμου της ειρήνης.
ΕΦΕΣ κεφ δ' στιχ 13
εωσού καταντήσωμεν πάντες εις την ενότητα της πίστεως, και της επιγνώσεως του Υιού του Θεού, ...
ΦΙΛΙΠ κεφ α' στιχ 27
Μόνον πολιτεύεσθε αξίως του ευαγγελίου του Χριστού, δια να ακούσω, είτε όταν έλθω και σας ιδώ, είτε ενώ είμαι απών, την κατάστασίν σας, ότι στέκεσθε εις έν πνεύμα, συναγωνιζόμενοι εν μιά ψυχή διά την πίστην του ευαγγελίου·
ΦΙΛΙΠ κεφ β' στιχ 2
κάμετε πλήρη την χαράν μου, να φρονείτε πάντες το αυτό, έχοντες την αυτήν αγάπην, όντες ομόψυχοι και ομόφρονες.
ΦΙΛΙΠ κεφ δ' στιχ 2
Παρακαλώ την Ευωδίαν, παρακαλώ και την Συντύχην, να φρονώσι το αυτό εν Κυρίω.
Α'ΠΕΤ κεφ γ' στιχ 8
Τελευταίον δε γίνεσθε πάντες ομόφρονες, συμπαθείς, φιλάδελφοι, εύσπλαχνοι, φιλόφρονες·
ΠΡΑΞ κεφ β' στιχ 1
Και ότε ήλθεν η ημέρα της Πεντηκοστής, ήσαν άπαντες ομοθυμαδόν εν τω αυτώ τόπω.
ΠΡΑΞ κεφ β' στιχ 44
Και πάντες οι πιστεύοντες ήσαν ομού, και είχαν τα πάντα κοινά·
ΠΡΑΞ κεφ δ' στιχ 32
Του δε πλήθους των πιστευσάντων η καρδία και η ψυχή ήτο μία· και ουδέ είς ελεγεν ότι είναι εαυτού τι εκ των υπαρχόντων αυτού, αλλ' ήχον τα πάντα κοινά.
ΡΩΜ κεφ ιβ' στιχ 4-5
Διότι καθώς έχομεν εν ενί σώματι μέλη πολλά, πάντα Δε τα μέλη δεν έχουσι το αυτό έργον
ούτω και ημείς οι πολλοί έν σώμα είμεθα εν Χριστώ, ο δε καθείς μέλη αλλήλων.
ΡΩΜ κεφ ιβ' σστιχ 16
Εχετε πρός αλλήλους το αυτό φρόνημα·μη υψηλοφρονειτε,αλλα συγκαταβαινετε εις τους ταπεινους μη φανταζεσθε εαυτους φρονιμους.
ΡΩΜ κεφ ιε' στιχ 5-6
Ο δε Θεός της υπομονής και της παρηγορίας είθε να σας δώση να φρονείτε το αυτό εν αλλήλοις κατά Χριστόν Ιησούν
διά να δοξάζητε ομοθυμαδόν εν ενί στόματι τον Θεόν και Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.
Α'ΚΟΡ κεφ α' στιχ 10-13
Σας παρακαλώ Δε, αδελφοί, διά του ονόματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, να λέγητε πάντες το αυτό, και να μή είναι σχίσματα μεταξύ σας, αλλά να ήσθε εντελώς ηνωμένοι, έχοντες το αυτό πνεύμα και την αυτήν γνώμην.
Διότι εφανερώθη εις εμέ παρά των εκ της οικογενείας της Χλόης περί υμών, αδελφοί μου, ότι είναι έριδες μεταξύ σας.
Λέγω δε τούτο, διότι έκαστος από σας λέγει, Εγώ μεν είμαι του Παύλου, εγώ δε του Απολλώ, εγώ δε του Κηφά, εγώ Δε του Χριστού.
Διεμερίσθη ο Χριστός; Μήπως ο Παύλος εσταυρώθη διά σας; ή εις το όνομα του Παύλου εβαπτίσθητε;
Α'ΚΟΡ κεφ ς' στιχ 6
Αλλά αδελφός κρίνεται με αδελφόν, και τούτο ενώπιον απίστων;
ΕΦΕΣ κεφ δ' στιχ 3
σπυδάζοντες να διατηρήτε την ενότητα του Πνεύματος δια του συνδέσμου της ειρήνης.
ΕΦΕΣ κεφ δ' στιχ 13
εωσού καταντήσωμεν πάντες εις την ενότητα της πίστεως, και της επιγνώσεως του Υιού του Θεού, ...
ΦΙΛΙΠ κεφ α' στιχ 27
Μόνον πολιτεύεσθε αξίως του ευαγγελίου του Χριστού, δια να ακούσω, είτε όταν έλθω και σας ιδώ, είτε ενώ είμαι απών, την κατάστασίν σας, ότι στέκεσθε εις έν πνεύμα, συναγωνιζόμενοι εν μιά ψυχή διά την πίστην του ευαγγελίου·
ΦΙΛΙΠ κεφ β' στιχ 2
κάμετε πλήρη την χαράν μου, να φρονείτε πάντες το αυτό, έχοντες την αυτήν αγάπην, όντες ομόψυχοι και ομόφρονες.
ΦΙΛΙΠ κεφ δ' στιχ 2
Παρακαλώ την Ευωδίαν, παρακαλώ και την Συντύχην, να φρονώσι το αυτό εν Κυρίω.
Α'ΠΕΤ κεφ γ' στιχ 8
Τελευταίον δε γίνεσθε πάντες ομόφρονες, συμπαθείς, φιλάδελφοι, εύσπλαχνοι, φιλόφρονες·
ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΙΑ
______________
ΜΑΤΘ κεφ ς' στιχ30
Αλλ' εάν τον χόρτον του αγρού, όστις σήμερον υπάρχει, και αύριον ρίπτεται εις κλίβανον, ο Θεός ενδύη ούτω, δεν θέλει ενδύσει πολλώ μάλλον εσάς, ολιγόπιστοι;
ΜΑΤΘ κεφ η' στιχ 26
Και λέγει προς αυτούς, Διά τι είσθε δειλοί, ολιγόπιστοι; Τότε σηκωθείς επετίμησε τους ανέμους και την θάλασσαν, και έγεινε γαλήνη μεγάλη.
ΜΑΤΘ κεφ ιδ' στιχ 30-31
Βλέπων όμως τον άνεμον δυνατόν, εφοβήθη και αρχίσας να καταποντίζηται, έκραξε, λέγων, Κύριε, σώσον με.
Και ευθύς ο Ιησούς εκτείνας την χείρα, επίασεν αυτόν, και λέγει προς αυτόν, Ολιγόπιστε, εις τι εδίστασας;
ΜΑΡΚ κεφ θ' στιχ 24
Και ευθύς κράξας ο πατήρ του παιδίου μετά δακρύων, έλεγε, Πιστεύω Κύριε· βοήθει εις την απιστίαν μου.
ΜΑΡΚ κεφ ις' στιχ 11
Και εκείνοι, ακούσαντες ότι ζή και εθεάθη υπ'αυτής, δεν επίστευσαν.
ΛΟΥΚ κεφ ζ' στιχ 19
Και προσκαλέσας ο Ιωάννης δύο τινάς των μαθητών αυτού, έπεμψε προς τον Ιησούν, λέγων, Σύ είσαι ο ερχόμενος, ή άλλον προσδοκώμεν;
ΛΟΥΚ κεφ κδ' στιχ 25
Και αυτός είπε προς αυτούς, Ώ ανόητοι και βραδείς την καρδίαν εις το να πιστεύητε εις πάντα όσα ελάλησαν οι προφήται
ΡΩΜ κεφ δ' στιχ 19-21
και μη ασθενήσας κατά την πίστιν, δεν εσυλλογίσθη το σώμα αυτού ότι ήτο ήδη νενεκρωμένον, εκατονταετής περίπου ών, και την νέκρωσιν της μήτρας της Σάρρας
ουδέ εδίστασεν εις την επαγγελίαν του Θεού διά της απιστίας, αλλ' ενεδυναμώθη εις την πίστιν, δοξάσας τον Θεόν,
και πεποιθώς ότι εκείνο το οποίον υπεσχέθη, είναι δυνατός και να εκτελέση.
______________
ΜΑΤΘ κεφ ς' στιχ30
Αλλ' εάν τον χόρτον του αγρού, όστις σήμερον υπάρχει, και αύριον ρίπτεται εις κλίβανον, ο Θεός ενδύη ούτω, δεν θέλει ενδύσει πολλώ μάλλον εσάς, ολιγόπιστοι;
ΜΑΤΘ κεφ η' στιχ 26
Και λέγει προς αυτούς, Διά τι είσθε δειλοί, ολιγόπιστοι; Τότε σηκωθείς επετίμησε τους ανέμους και την θάλασσαν, και έγεινε γαλήνη μεγάλη.
ΜΑΤΘ κεφ ιδ' στιχ 30-31
Βλέπων όμως τον άνεμον δυνατόν, εφοβήθη και αρχίσας να καταποντίζηται, έκραξε, λέγων, Κύριε, σώσον με.
Και ευθύς ο Ιησούς εκτείνας την χείρα, επίασεν αυτόν, και λέγει προς αυτόν, Ολιγόπιστε, εις τι εδίστασας;
ΜΑΡΚ κεφ θ' στιχ 24
Και ευθύς κράξας ο πατήρ του παιδίου μετά δακρύων, έλεγε, Πιστεύω Κύριε· βοήθει εις την απιστίαν μου.
ΜΑΡΚ κεφ ις' στιχ 11
Και εκείνοι, ακούσαντες ότι ζή και εθεάθη υπ'αυτής, δεν επίστευσαν.
ΛΟΥΚ κεφ ζ' στιχ 19
Και προσκαλέσας ο Ιωάννης δύο τινάς των μαθητών αυτού, έπεμψε προς τον Ιησούν, λέγων, Σύ είσαι ο ερχόμενος, ή άλλον προσδοκώμεν;
ΛΟΥΚ κεφ κδ' στιχ 25
Και αυτός είπε προς αυτούς, Ώ ανόητοι και βραδείς την καρδίαν εις το να πιστεύητε εις πάντα όσα ελάλησαν οι προφήται
ΡΩΜ κεφ δ' στιχ 19-21
και μη ασθενήσας κατά την πίστιν, δεν εσυλλογίσθη το σώμα αυτού ότι ήτο ήδη νενεκρωμένον, εκατονταετής περίπου ών, και την νέκρωσιν της μήτρας της Σάρρας
ουδέ εδίστασεν εις την επαγγελίαν του Θεού διά της απιστίας, αλλ' ενεδυναμώθη εις την πίστιν, δοξάσας τον Θεόν,
και πεποιθώς ότι εκείνο το οποίον υπεσχέθη, είναι δυνατός και να εκτελέση.