dionysisgr έγραψε:Βρε Γιωργη θα μας τρελλανεις μεσημεριατικο;
Τι λες εδω;
πχ αφού και η Εκκλησία ειναι υπερ κοινοκτημοσύνης αλλα και πτωχειας,
α. γιατι υπαρχει ο πλουτισμος χριστιανων και μαλιστα ιερεων?
Δηλαδη Γιωργο μου, να σε ρωτησω και εγω κατι;
εαν ο Α, ειναι κοπροσκυλο, και κοιμαται ολη μερα,
και περιμενει απο τον μπαμπα και την μαμα, η απο τους αλλους γενικως και αοριστως,
ενω ο Β, δουλευει σαν τον σκυλο ολη μερα, και φτασει να εχει μια περιουσια,
θα πρεπει για καποιο παραξενο και ανεξηγητο μεταφυσικο λογο, να τους εξισωσουμε;
Τι λογικη ειναι αυτη; Παλαιας κοπης Σοβιετικου τυπου; H μηπως μεταμοντερνου συνδικαλιστικου;
Kαι απο που ως που, ο πλουτος, ο δουλεμενος και τιμιος, ειναι καταδικαστεος, ετσι αδιακριτως;
.
ο πλουτος έχει καποιους όρους και προυποθέσεις .
Να μην αποβαινει εις βαρος του πλουτίσαντα και των άλλων καθως και να δινει ενα μερίδιο στο πιο ευαισθητο κομματι της κοινωνιας .
Θυμίζω οτι στην Παλαια Διαθηκη υπηρχε η δεκάτη δηλαδη το 1/10 των ακαθαριστων εισοδηματων (τοτε σε γεωργικα είδη) δινόταν στο ναο.
Σήμερα οι πλουτίσαντες τον δικαιο πλούτον δεν δινουν ουτε το 1% πουθενά. Ουτε σε ιδρυματα ,ουτε σε αναξιοπαθούντες , ουτε σε εράνους .
Όσοι δε απο τους δικαιως πλουτισαντες εχουν καταστηματα αυξάνουν και τις τιμές για να στερηθεί ακόμα περισσότερα ο φτωχός συμπολίτης τους.
Δίκαιος πλούτος ,ναι, με εργασία ναι , αλλα για την ωφέλεια ουδενός.