Οἰκουμενισμὸς
Συντονιστής: Συντονιστές
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Οἰκουμενισμὸς
Όχι Αχιλλέα. Η αρτοκλασία δεν συμπεριλαμβάνεται στα Ορθόδοξα Μυστήρια ούτε στα "μυστήρια" καμιάς άλλης ομολογίας. Είναι μια απλή τελετή. Επομένως δεν πρόκειται για λατρεία.
Τέλος πάντων. Καλά θα ήταν να αποφεύγονται συμπροσευχές και άλλα παρόμοια, που δίνουν τη λάθος εντύπωση μιας προσέγγισης που δεν προχωράει και παράλληλα σκανδαλίζουν μεγάλη μερίδα του πληρώματος της Εκκλησίας.
Τέλος πάντων. Καλά θα ήταν να αποφεύγονται συμπροσευχές και άλλα παρόμοια, που δίνουν τη λάθος εντύπωση μιας προσέγγισης που δεν προχωράει και παράλληλα σκανδαλίζουν μεγάλη μερίδα του πληρώματος της Εκκλησίας.
Re: Οἰκουμενισμὸς
Αγαπητέ Διονύση παραφέρεσαι.dionysisgr έγραψε:
Τι λες βρε Pan; Εχεις καταλαβει τι λες;
Αυτα τα γραφεις για να ευθυμησουμε τωρα, η μιλας σοβαρα;
Εισαι σε πληρη συγχυση αδερφε. Οψιμε αντι-οικουμενιστη.
Οταν εγω εγραφα και μιλαγα για Οικουμενισμο,
εσυ και πολλοι αλλοι "αγρον ηγοραζατε". Τωρα τον ανακαλυψες;
Σε ρωτησα εαν υπεγραψες την ομολογια, και δεν απαντας.
Απαιτω μια απαντηση.
Μετα θα μιλας δικαια για οικουμενισμο, οχι μονο στα λογια..
Η θα σεβεσαι τους αλλους, και την πορεια του καθενος,
η θα σου απαντησω αναλογως.
Δεν εισαι σε θεση να μας κανεις αντι-οικουμενικη κατηχηση.
Μην μας προκαλεις αλλο.
Ηρεμησε και μαθε ποιοι ειναι μαζι σου, και ποιοι απεναντι.
Καποιοι εχετε ξεσαλωσει ασχημα εσχατως, και πραγματικα ειναι να αναρωτιεται κανεις,
Χριστιανοι Ορθοδοξοι, και αντι για ειρηνη, να εχετε μια θεση επιθετικη και να κατασκευαζετε
αντιπαλους-εχθρους και προβληματα μεσα στην διανοια σας.
Αμα ειμαστε οι Χριστιανοι ετσι, οι αλλοι τι πρεπει να κανουν;
Να κοβουν κεφαλια και να πινουν αιμα με το καλαμακι;
Aμα ερθουν πιο δυσκολα, δηλαδη, θα τιναξετε τα πεταλα;
Για ηρεμηστε λιγο..
Σε παρακαλώ πολύ άσε τις ύβρεις γιατί δεν αρμόζουν στην μόρφωσή σου.
Και μάθε ότι δεν μίλαγες μόνο ΕΣΥ για τον Οικουμενισμό, μην είσαι απόλυτος.
Δεν με ξέρεις γι' αυτό σε παρακαλώ μην με χαρακτηρίζεις.
Το τι έκανα είναι δικό μου θέμα και δεν σε αφορά.
Προχωρούμε αδελφέ μου παρακάτω.
Το θέμα μας είναι ο Οικουμενισμός, και όχι η φαγωμάρα μας.
Εσύ μπορείς να τα ξέρεις όλα, αλλά άλλοι όμως όχι.
Τι πρέπει να κάνουμε σαν Ορθόδοξοι;
Να τσακονόμαστε ή να λέμε αλήθειες;
Τώρα εάν αναρτώ κείμενα κατά του Οικουμενισμού οποιαδήποτε ώρα και ημέρα, θα ήθελα να ξέρω, ( εάν θέλεις, δεν απαιτώ ) τι σε πειράζει αυτό, αφού είσαι αντι-οικουμενιστής;
Αδελφέ μου δεν προσπαθώ να σε μάθω ή να σε υποκινείσω σε κάτι, συχώρεσέ με εάν νομίζεις κάτι τέτοιο.
Δεν έχω κανένα δόλο για κανέναν, ούτε στον μεγαλύτερο εχθρό μου.
Όσοι με γνωρίζουν με ξέρουν ποιός είμαι.
Σου ζητώ συγνώμη εάν σε πίκρανα.
Αγαπάμε όλοι την Ορθοδοξία μας, και βαδίζουμε στα χνάρια των Αγίων μας.
Προσπαθούμε να μην σβήση η φλόγα στη καρδιά μας για την αγάπη μας προς την Ορθοδοξία μας.
Ζούμε όλοι για την Ορθοδοξία.
Χωρίς καμία ειρωνεία Παναγιώτης ( όχι pan )
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Οἰκουμενισμὸς
"ΠΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ..."
Τρίτη, 01 Οκτώβριος 2013 - από proskynitis.blogspot.gr
Πόσο ευτυχισμένοι είμαστε εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί! Τι Θεό έχουμε!
Είναι αξιολύπητοι όσοι δεν γνώρισαν το Θεό. Αυτοί δεν βλέπουν το αιώνιο φως, και μετά το θάνατο πορεύονται στο αιώνιο σκοτάδι. Αυτό το ξέρουμε, γιατί το Άγιο Πνεύμα πληροφορεί μέσα στην Εκκλησία τους αγίους για το τι υπάρχει στον ουρανό και τι στον άδη.
Ω, πόσο αξιολύπητοι είναι οι πλανεμένοι άνθρωποι! Αυτοί δεν μπορούν να ξέρουν τι είναι η αληθινή χαρά. Μερικές φορές διασκεδάζουν και γελούν, αλλά το γέλιο και η απόλαυση, που δοκιμάζουν, θα μεταβληθούν σε θρήνο και θλίψη.
Δική μας χαρά είναι ο Χριστός. Με τα πάθη Του μας έγραψε στο βιβλίο της ζωής, και στη βασιλεία των ουρανών θα είμαστε αιώνια με το Θεό και θα βλέπουμε τη δόξα Του και θα ευφραινόμαστε μαζί Του.
Η χαρά μας είναι το Άγιο Πνεύμα. Είναι τόσο γλυκό και ευχάριστο! Αυτό μαρτυρεί στην ψυχή για τη σωτηρία.
Πηγή: ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ
Τρίτη, 01 Οκτώβριος 2013 - από proskynitis.blogspot.gr
Πόσο ευτυχισμένοι είμαστε εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί! Τι Θεό έχουμε!
Είναι αξιολύπητοι όσοι δεν γνώρισαν το Θεό. Αυτοί δεν βλέπουν το αιώνιο φως, και μετά το θάνατο πορεύονται στο αιώνιο σκοτάδι. Αυτό το ξέρουμε, γιατί το Άγιο Πνεύμα πληροφορεί μέσα στην Εκκλησία τους αγίους για το τι υπάρχει στον ουρανό και τι στον άδη.
Ω, πόσο αξιολύπητοι είναι οι πλανεμένοι άνθρωποι! Αυτοί δεν μπορούν να ξέρουν τι είναι η αληθινή χαρά. Μερικές φορές διασκεδάζουν και γελούν, αλλά το γέλιο και η απόλαυση, που δοκιμάζουν, θα μεταβληθούν σε θρήνο και θλίψη.
Δική μας χαρά είναι ο Χριστός. Με τα πάθη Του μας έγραψε στο βιβλίο της ζωής, και στη βασιλεία των ουρανών θα είμαστε αιώνια με το Θεό και θα βλέπουμε τη δόξα Του και θα ευφραινόμαστε μαζί Του.
Η χαρά μας είναι το Άγιο Πνεύμα. Είναι τόσο γλυκό και ευχάριστο! Αυτό μαρτυρεί στην ψυχή για τη σωτηρία.
Πηγή: ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Οἰκουμενισμὸς
Eίναι η Ορθοδοξία η μοναδική κιβωτός της σωτηρίας;
Δημοσιεύθηκε: 3 Οκτωβρίου 2013
Από το ιεραποστολικό περιοδικό “Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός”
Όσοι εκ των Ορθοδόξων Χριστιανών κρατούν με συνέπεια την Ορθόδοξη παράδοση μας και το ήθος της εν Χριστό αγιοπνευματικής μας πολιτείας, δεν θέτουν ποτέ στον εαυτό τους το ερώτημα που είναι και ο τίτλος του παρόντος άρθρου μας. Πιστεύουν δηλαδή ακράδαντα, ότι η Ορθοδοξία είναι η απ’ αρχής Εκκλησία του Χριστού και των Αποστόλων και πορεύονται αταλάντευτα για την πραγματοποίηση του υψίστου σκοπού, που είναι η ψυχική σωτηρία τους.
Υπάρχουν όμως κάποιοι Ορθόδοξοι, μάλιστα διανοούμενοι και ενίοτε μερικοί διδάσκαλοι της Θεολογίας, οι οποίοι αμφισβητούν τη μοναδικότητα αυτή της Ορθόδοξίας μας. Πιστεύουν ότι, επειδή το Άγιο Πνεύμα είναι Θεός και πανταχού παρών, μπορεί να επισκέπτεται και να χορηγεί τη Θεία Χάρη του και σε ανθρώπους εκτός της Ορθόδοξου Εκκλησίας. Όμως, ούτε και εμείς αμφισβητούμε αυτή την ελευθερία και δράση του Αγίου Πνεύματος και σε μη Ορθοδόξους και αλλοθρήσκους ανθρώπους. Άλλωστε ποιός άνθρωπος μπορεί να ελέγξει ή να κηδεμονεύσει το Άγιο Πνεύμα το οποίο είναι Θεός; Δύναται λοιπόν να πνεύσει, σύμφωνα με την Αγία Γραφή (Ιωαν. 3, 8 ), όπου και όπως θέλει, στο νού και στην καρδιά ενος ανθρώπου, δια να τον χειραγωγήσει εως ότου έλθει στην Ορθοδοξία και τελικά να τον σώσει.
Στο παρών άρθρο η μοναδικότητα της Ορθοδοξίας δεν τεκμαίρεται με θεολογικά επιχειρήματα, αλλά αποκαλύπτεται μέσα από θαυμαστά και συγκλονιστικά περιστατικά μέσα από τη ζωή της Εκκλησίας μας στην Αφρική.
Το πρώτο περιστατικό, που θα αφηγηθούμε, συνέβει την εποχή του μακαριστού Ιεραποστόλου π. Κοσμά Γρηγοριάτου, ο οποίος εργάσθηκε στο Κόνγκο δώδεκα χρόνια (1977-1989).
Μια μέρα ήλθε ένα ανδρόγυνο Κονγκολέζων στον π. Κοσμά, έχοντας κοντά τους το άρρωστο παιδί τους, το οποίο έπασχε από δαιμόνιο. Του είπαν:
- Πάτερ, θέλουμε να θεραπεύσεις το παιδί μας, το οποίο παρέλυσαν οι μάγοι με τα μαγικά τους.
- Σε ποιά Εκκλησία ανήκετε;
- Στη Ρωμαιοκαθολική.
- Ε, πηγαίνετε τότε στον ιερέα της Εκκλησίας σας.
Έκαναν υπακοή και πήγαν. Όταν άρχισε ο παπικός ιερέας να διαβάζει τις δικές του ευχές, το δαιμόνιο από το στόμα του μικρού παιδιού, είπε στον ιερέα τα εξής: “ποιός είσαι εσύ βρε καπουτσίνε (μοναχικό τάγμα της παπικής εκκλησίας) που έχεις τη δύναμη να με βγάλεις από αυτό το παιδί;”. Αμέσως το δαιμόνιο βγήκε από το παιδί και μπήκε στο σώμα του παπικού ιερέα.
Βλέποντας οι γονείς του παιδιού αυτό το αναπάντεχο φαινόμενο, εξεπλάγησαν και πήγαν να το πουν στον Ορθόδοξο ιερέα, τον π. Κοσμά.
Ο π. Παύλος χειροτονήθηκε προ ετών κληρικός στην Ι. Επισκοπή Κατάνγκας, ενώ ταυτόχρονα είναι υπάλληλος στα γραφεία του κρατικού σιδηροδρόμου. Εργάζεται λοιπόν τις καθημερινές και τις Κυριακές και άλλες γιορτές επιτελεί τα ιερατικά του καθήκοντα. Προ ετών του συνεύει το εξής περιστατικό:
Ο προϊστάμενος της υπηρασίας του ονόματι Μαρκελλίνος, Ρωμαιοκαθολικός στο θρήσκευμα, είχε ένα περίεργο φαινόμενο στο σπίτι του. Συγκατηκούσε με την αδελφή του τη Σεπφώρα, η οπόια ήταν αραβωνιασμένη. Πολλές βραδιές τα μεσάνυκτα, ενω συτή κοιμόταν, άνοιγε η πόρτα του δωματίου τηςκαι κάποιος έμπαινε μέσα. Με πολύ άγριο τρόπο και φωνές της έλεγε: “Σήκω και φύγε από το κρεβάτι μου…”
Η κοπέλλα ξαφνικά βρισκόταν κάτω στο τσιμεντένιο δάπεδο του δωματίου της, χωρίς να μπορεί να καταλάβει ποιός την κατέβασε από το κρεβάτι της και την έριξε κάτω. Αυτό της συνέβαινε σχεδόν κάθε βράδυ για πολύ καιρό.
Ο πατήρ Παύλος είπε στον προϊστάμενο του και αδελφό της ότι, εφόσον είναι Ρωμαιοκαθολικός στο θρήσκευμα, θα πρέπει να καλέσει δικό τους ιερέα. Εκείνος όμως του είπε ότι πήγε στον ιερέα της θρησκείας τους, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Επέμενε λοιπόν να ζητεί βοήθεια μόνο από τον Ορθόδοξο ιερέα.
Ο π. Παύλος, μπροστά στην επιμονή του, είπε στην αδελφή του να έλθει μια Κυριακή πρωί στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου στην πόλη Λικάσι. Πράγματι ήλθε η κοπέλα και στάθηκε στο πίσω μέρος του Ι. Ναού παρακολουθώντας τα τελούμενα. Στο τέλος, της διάβασε εξορκισμούς και τη ράντισε με Αγιασμό. Κατόπιν της είπε να πάει πλέον χωρίς φόβο στο δωμάτιο της και το βράδυ να κοιμηθεί. Η κοπέλα όντως, κοιμήθηκε την πρώτη βραδυά, χωρίς τον παραμικρό πειρασμό, ομοίως δε και τις άλλες νύκτες. Η δύναμη της προσευχής του π. Παύλου και η εξουσία της Ορθοδόξου πίστεως επάνω στις δυνάμεις του σκότους είχε επιφέρει το ποθούμενο αποτέλεσμα.
Τον Αύγουστο του 2006 ήλθε στο Κολουέζι μια μάνα με τα δύο παιδιά της, σχεδόν παράλυτα από την επίδραση της μαγείας. Με πλησίασε και μου είπε την ιστορία της. Καταγόταν απο την πόλη Μπουκάβου, μια πόλη με πλυθησμό δύο εκατομύρια κατοίκων του Ανατολικού Κογκό. Ήταν Μουσουλμάνα στο θρήσκευμα. Αφού οι μάγοι με τα μαγικά τους της παρέλυσαν τα παιδιά της, εκείνη πήγε κατ’ αρχήν στο Χότζα του τζαμιού της. Όμως όπως μου είπε η ίδια, δεν μπόρεσε να βοηθήσει τα παιδιά της, αντιθέτως χειροτέρευαν. Κατόπιν πήγε στην ιεραποστολή των Ρωμαιοκαθολικών της πόλης. Ο υπεύθυνος, τον οπόιο γνώριζα από το 2005, ονόματι π. Ζιμπλέρ, της είπε τα εξής:
- Η δική μας εκκλησία δεν θεραπεύει δαιμονοπλήκτους και ασθενείς από μάγια. Μόνο μια Εκκλησία έχει τέτοια δύναμη να θεραπευέι δαιμονιζομένους.
- Πού είναι και πως λέγεται αυτή η Εκκλησία;
- Είναι στο νότιο Κονγκό στην πόλη Κολουέζι και λέγεται Ορθόδοξη Εκκλησία. Μόνο σ’αυτήν την Εκκλησία μπορούν τα παιδιά σου να γιατρευτούν.
Πήρε το τραίνο και μετά από ένα μήνα έφθασε στο Κολουέζι με τα παιδιά της. Οι ιερείς μας την ανέλαβαν και διάβασαν εξορκισμούς στα παιδιά της με επικεφαλής τον χαρισματούχο ιερέα και διώκτη δαιμονίων, τον ιθαγενή π. Ιάκωβο Μπάνζα. Με τη χάρη του Θεού και τις προσευχές της Εκκλησίας μας τα αλλόθρησκα παιδιά θεραπεύθηκαν.
Μετά απο τέτοια και άλλα παρόμοια περιστατικά εξηγείται γιατί μετα από λίγα χρόνια ο πάπας της Ρώμης εξέδωσε εγκύκλιο δια της οποίας απαγόρευσε τους εξορκισμούς, εφόσον οι ιερείς του εδαιμονίζοντο.
Ένας απο τους ιερείς της Ι. Επισκοπής Κατάνγκας του νοτίου Κονγκό, ο π. Λάζαρος, είναι απλούστατος και πολύ χαριτωμένος. Η ζωή του είναι γεμάτη από θαυμαστά περιστατικά. Το φθινόπωρο του 2012 τον ρώτησα και πάλι να μου διηγηθεί πως έγινε Ορθόδοξος. Ιδού τι μου είπε: “Γεννήθηκα σε ένα χωριό, 700 χιλιόμετρα μακρυά από το Κολουέζι. Ήμουν από μικρός ορφανός και μεγάλωσα σαν οικιακός βοηθός στο σπίτι ενός Βέλγου.
Φεύγοντας από εκεί ακολούθησα την εκκλησία των Μεθοδιστών. Ο πάστορας τους μετά από έξι μήνες κατήχηση, ώρισε την ημέρα της βαπτίσεως μας σε ένα ποτάμι. Η ψυχή μου αντιδρούσε και δεν πήγα. Μ’ έδιωξε ο πάστορας και πήγα σε μια ομάδα των Πεντηκοστιανών. Τα ίδια και εκεί. Μας κάλεσε ο πάστορας για να βαπτιστούμε στο ποτάμι και πάλι αντιδρούσε η χυχή μου και δεν πήγα. Ένα απόγευμα ήμουν στην πόρτα της εκκλησίας αυτής της ομάδος και προχωρούσα για να μπω μέσα. Ξαφνικά ένας άνδρας μ’ έπιασε από τον σβέρκο και με τραβούσε προς τα έξω φωνάζοντας μου:
- Όσκαρ (το όνομα μου πριν βαπτισθώ), ο Θεός σε αγαπά και θέλει να σε σώσει. Μια είναι μόνο η δική Του Εκκλησία και λέγεται Ορθόδοξη. Σ’ αυτή να πας για να σωθείς. Βρίσκεται κοντά στο ταχυδρομείο του Κολουέζι.
Ήθελα να στρέψω τα μάτια μου και να δω ποιός είναι αυτός που μου ομιλεί, αλλά δεν μπορούσα. Αντί όμως να πάω στην Ορθόδοξη Εκκλησία, πήγα στη Ρωμαιοκαθολική που είναι στην ίδια οδό και πλατεία Μαριάπολις. Όταν είχα φθάσει στην πόρτα, ιδού και πάλι ο άγνωστος αυτός αυστηρός άνδρας. Μου λέει πάλι:
- Τι σου είπα, όχι σ’ αυτή αλλά πεντακόσια μέτρα παρακάτω. Η Ορθόδοξη Εκκλησία λέγεται του Αγίου Γεωργίου, στην άλλη πλατεία του ταχυδρομείου, κι αμέσως εξαφανίσθηκε.
Εγώ είχα μαζί μου και ένα φίλο μου. Μπήκαμε στην Εκκλησία του Χριστού μας και η καρδιά μου σκιρτούσε από χαρά. Αισθανόμουν σαν να πετούσα. Εκεί γνώρισα τον π. Κοσμά και μετά από τρία χρόνια κατηχήσεων βαπτίσθηκα.
- Τι αισθάνθηκες όταν βαπτίσθηκες, πάτερ;
- Είδα με τα μάτια μου, μετά τη βάπτιση μας -είμασταν τριακόσια πενήντα άτομα, ημέρα Θεοφανείων του 1984- να φτερουγίζει και να κάθεται πάνω από τα κεφάλια μας ένα περιστέρι…”.
Προφανώς ήταν το Άγιο Πνεύμα εν είδει περιστεράς.
Είναι πάρα πολλά παρόμοια περιστατικά στην Αφρική, από τα οποία διδασκόμεθα μέσα από αυτήν την απλότητα και ειλικρίνεια των ανθρώπων για τη μοναδικότητα της Ορθοδοξίας μας, ως προς το σπουδαιότατο θέμα της σωτηρίας μας.
Οι έχοντες καλή προαίρεση θα δυναμώσουν πνευματικά και θ’ αγωνισθούν χωρίς ενδοιασμούς για τη σωτηρία τους. Όσοι είναι κακοπροαίρετοι αντιθέτως, δε θα ωφεληθούν σε τίποτε. Στερούνται του Θείου φωτισμού και της καθαρότητας του νου τους. Και είναι αδύνατο να πιστεύσουν αφού δεν έχουν αγιοπνευματικές εμπειρίες.
Μοναχός Δαμασκηνός Γρηγοριάτης
Πηγή: Zenon : orthodoxos.com.gr
Δημοσιεύθηκε: 3 Οκτωβρίου 2013
Από το ιεραποστολικό περιοδικό “Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός”
Όσοι εκ των Ορθοδόξων Χριστιανών κρατούν με συνέπεια την Ορθόδοξη παράδοση μας και το ήθος της εν Χριστό αγιοπνευματικής μας πολιτείας, δεν θέτουν ποτέ στον εαυτό τους το ερώτημα που είναι και ο τίτλος του παρόντος άρθρου μας. Πιστεύουν δηλαδή ακράδαντα, ότι η Ορθοδοξία είναι η απ’ αρχής Εκκλησία του Χριστού και των Αποστόλων και πορεύονται αταλάντευτα για την πραγματοποίηση του υψίστου σκοπού, που είναι η ψυχική σωτηρία τους.
Υπάρχουν όμως κάποιοι Ορθόδοξοι, μάλιστα διανοούμενοι και ενίοτε μερικοί διδάσκαλοι της Θεολογίας, οι οποίοι αμφισβητούν τη μοναδικότητα αυτή της Ορθόδοξίας μας. Πιστεύουν ότι, επειδή το Άγιο Πνεύμα είναι Θεός και πανταχού παρών, μπορεί να επισκέπτεται και να χορηγεί τη Θεία Χάρη του και σε ανθρώπους εκτός της Ορθόδοξου Εκκλησίας. Όμως, ούτε και εμείς αμφισβητούμε αυτή την ελευθερία και δράση του Αγίου Πνεύματος και σε μη Ορθοδόξους και αλλοθρήσκους ανθρώπους. Άλλωστε ποιός άνθρωπος μπορεί να ελέγξει ή να κηδεμονεύσει το Άγιο Πνεύμα το οποίο είναι Θεός; Δύναται λοιπόν να πνεύσει, σύμφωνα με την Αγία Γραφή (Ιωαν. 3, 8 ), όπου και όπως θέλει, στο νού και στην καρδιά ενος ανθρώπου, δια να τον χειραγωγήσει εως ότου έλθει στην Ορθοδοξία και τελικά να τον σώσει.
Στο παρών άρθρο η μοναδικότητα της Ορθοδοξίας δεν τεκμαίρεται με θεολογικά επιχειρήματα, αλλά αποκαλύπτεται μέσα από θαυμαστά και συγκλονιστικά περιστατικά μέσα από τη ζωή της Εκκλησίας μας στην Αφρική.
Το πρώτο περιστατικό, που θα αφηγηθούμε, συνέβει την εποχή του μακαριστού Ιεραποστόλου π. Κοσμά Γρηγοριάτου, ο οποίος εργάσθηκε στο Κόνγκο δώδεκα χρόνια (1977-1989).
Μια μέρα ήλθε ένα ανδρόγυνο Κονγκολέζων στον π. Κοσμά, έχοντας κοντά τους το άρρωστο παιδί τους, το οποίο έπασχε από δαιμόνιο. Του είπαν:
- Πάτερ, θέλουμε να θεραπεύσεις το παιδί μας, το οποίο παρέλυσαν οι μάγοι με τα μαγικά τους.
- Σε ποιά Εκκλησία ανήκετε;
- Στη Ρωμαιοκαθολική.
- Ε, πηγαίνετε τότε στον ιερέα της Εκκλησίας σας.
Έκαναν υπακοή και πήγαν. Όταν άρχισε ο παπικός ιερέας να διαβάζει τις δικές του ευχές, το δαιμόνιο από το στόμα του μικρού παιδιού, είπε στον ιερέα τα εξής: “ποιός είσαι εσύ βρε καπουτσίνε (μοναχικό τάγμα της παπικής εκκλησίας) που έχεις τη δύναμη να με βγάλεις από αυτό το παιδί;”. Αμέσως το δαιμόνιο βγήκε από το παιδί και μπήκε στο σώμα του παπικού ιερέα.
Βλέποντας οι γονείς του παιδιού αυτό το αναπάντεχο φαινόμενο, εξεπλάγησαν και πήγαν να το πουν στον Ορθόδοξο ιερέα, τον π. Κοσμά.
Ο π. Παύλος χειροτονήθηκε προ ετών κληρικός στην Ι. Επισκοπή Κατάνγκας, ενώ ταυτόχρονα είναι υπάλληλος στα γραφεία του κρατικού σιδηροδρόμου. Εργάζεται λοιπόν τις καθημερινές και τις Κυριακές και άλλες γιορτές επιτελεί τα ιερατικά του καθήκοντα. Προ ετών του συνεύει το εξής περιστατικό:
Ο προϊστάμενος της υπηρασίας του ονόματι Μαρκελλίνος, Ρωμαιοκαθολικός στο θρήσκευμα, είχε ένα περίεργο φαινόμενο στο σπίτι του. Συγκατηκούσε με την αδελφή του τη Σεπφώρα, η οπόια ήταν αραβωνιασμένη. Πολλές βραδιές τα μεσάνυκτα, ενω συτή κοιμόταν, άνοιγε η πόρτα του δωματίου τηςκαι κάποιος έμπαινε μέσα. Με πολύ άγριο τρόπο και φωνές της έλεγε: “Σήκω και φύγε από το κρεβάτι μου…”
Η κοπέλλα ξαφνικά βρισκόταν κάτω στο τσιμεντένιο δάπεδο του δωματίου της, χωρίς να μπορεί να καταλάβει ποιός την κατέβασε από το κρεβάτι της και την έριξε κάτω. Αυτό της συνέβαινε σχεδόν κάθε βράδυ για πολύ καιρό.
Ο πατήρ Παύλος είπε στον προϊστάμενο του και αδελφό της ότι, εφόσον είναι Ρωμαιοκαθολικός στο θρήσκευμα, θα πρέπει να καλέσει δικό τους ιερέα. Εκείνος όμως του είπε ότι πήγε στον ιερέα της θρησκείας τους, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Επέμενε λοιπόν να ζητεί βοήθεια μόνο από τον Ορθόδοξο ιερέα.
Ο π. Παύλος, μπροστά στην επιμονή του, είπε στην αδελφή του να έλθει μια Κυριακή πρωί στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου στην πόλη Λικάσι. Πράγματι ήλθε η κοπέλα και στάθηκε στο πίσω μέρος του Ι. Ναού παρακολουθώντας τα τελούμενα. Στο τέλος, της διάβασε εξορκισμούς και τη ράντισε με Αγιασμό. Κατόπιν της είπε να πάει πλέον χωρίς φόβο στο δωμάτιο της και το βράδυ να κοιμηθεί. Η κοπέλα όντως, κοιμήθηκε την πρώτη βραδυά, χωρίς τον παραμικρό πειρασμό, ομοίως δε και τις άλλες νύκτες. Η δύναμη της προσευχής του π. Παύλου και η εξουσία της Ορθοδόξου πίστεως επάνω στις δυνάμεις του σκότους είχε επιφέρει το ποθούμενο αποτέλεσμα.
Τον Αύγουστο του 2006 ήλθε στο Κολουέζι μια μάνα με τα δύο παιδιά της, σχεδόν παράλυτα από την επίδραση της μαγείας. Με πλησίασε και μου είπε την ιστορία της. Καταγόταν απο την πόλη Μπουκάβου, μια πόλη με πλυθησμό δύο εκατομύρια κατοίκων του Ανατολικού Κογκό. Ήταν Μουσουλμάνα στο θρήσκευμα. Αφού οι μάγοι με τα μαγικά τους της παρέλυσαν τα παιδιά της, εκείνη πήγε κατ’ αρχήν στο Χότζα του τζαμιού της. Όμως όπως μου είπε η ίδια, δεν μπόρεσε να βοηθήσει τα παιδιά της, αντιθέτως χειροτέρευαν. Κατόπιν πήγε στην ιεραποστολή των Ρωμαιοκαθολικών της πόλης. Ο υπεύθυνος, τον οπόιο γνώριζα από το 2005, ονόματι π. Ζιμπλέρ, της είπε τα εξής:
- Η δική μας εκκλησία δεν θεραπεύει δαιμονοπλήκτους και ασθενείς από μάγια. Μόνο μια Εκκλησία έχει τέτοια δύναμη να θεραπευέι δαιμονιζομένους.
- Πού είναι και πως λέγεται αυτή η Εκκλησία;
- Είναι στο νότιο Κονγκό στην πόλη Κολουέζι και λέγεται Ορθόδοξη Εκκλησία. Μόνο σ’αυτήν την Εκκλησία μπορούν τα παιδιά σου να γιατρευτούν.
Πήρε το τραίνο και μετά από ένα μήνα έφθασε στο Κολουέζι με τα παιδιά της. Οι ιερείς μας την ανέλαβαν και διάβασαν εξορκισμούς στα παιδιά της με επικεφαλής τον χαρισματούχο ιερέα και διώκτη δαιμονίων, τον ιθαγενή π. Ιάκωβο Μπάνζα. Με τη χάρη του Θεού και τις προσευχές της Εκκλησίας μας τα αλλόθρησκα παιδιά θεραπεύθηκαν.
Μετά απο τέτοια και άλλα παρόμοια περιστατικά εξηγείται γιατί μετα από λίγα χρόνια ο πάπας της Ρώμης εξέδωσε εγκύκλιο δια της οποίας απαγόρευσε τους εξορκισμούς, εφόσον οι ιερείς του εδαιμονίζοντο.
Ένας απο τους ιερείς της Ι. Επισκοπής Κατάνγκας του νοτίου Κονγκό, ο π. Λάζαρος, είναι απλούστατος και πολύ χαριτωμένος. Η ζωή του είναι γεμάτη από θαυμαστά περιστατικά. Το φθινόπωρο του 2012 τον ρώτησα και πάλι να μου διηγηθεί πως έγινε Ορθόδοξος. Ιδού τι μου είπε: “Γεννήθηκα σε ένα χωριό, 700 χιλιόμετρα μακρυά από το Κολουέζι. Ήμουν από μικρός ορφανός και μεγάλωσα σαν οικιακός βοηθός στο σπίτι ενός Βέλγου.
Φεύγοντας από εκεί ακολούθησα την εκκλησία των Μεθοδιστών. Ο πάστορας τους μετά από έξι μήνες κατήχηση, ώρισε την ημέρα της βαπτίσεως μας σε ένα ποτάμι. Η ψυχή μου αντιδρούσε και δεν πήγα. Μ’ έδιωξε ο πάστορας και πήγα σε μια ομάδα των Πεντηκοστιανών. Τα ίδια και εκεί. Μας κάλεσε ο πάστορας για να βαπτιστούμε στο ποτάμι και πάλι αντιδρούσε η χυχή μου και δεν πήγα. Ένα απόγευμα ήμουν στην πόρτα της εκκλησίας αυτής της ομάδος και προχωρούσα για να μπω μέσα. Ξαφνικά ένας άνδρας μ’ έπιασε από τον σβέρκο και με τραβούσε προς τα έξω φωνάζοντας μου:
- Όσκαρ (το όνομα μου πριν βαπτισθώ), ο Θεός σε αγαπά και θέλει να σε σώσει. Μια είναι μόνο η δική Του Εκκλησία και λέγεται Ορθόδοξη. Σ’ αυτή να πας για να σωθείς. Βρίσκεται κοντά στο ταχυδρομείο του Κολουέζι.
Ήθελα να στρέψω τα μάτια μου και να δω ποιός είναι αυτός που μου ομιλεί, αλλά δεν μπορούσα. Αντί όμως να πάω στην Ορθόδοξη Εκκλησία, πήγα στη Ρωμαιοκαθολική που είναι στην ίδια οδό και πλατεία Μαριάπολις. Όταν είχα φθάσει στην πόρτα, ιδού και πάλι ο άγνωστος αυτός αυστηρός άνδρας. Μου λέει πάλι:
- Τι σου είπα, όχι σ’ αυτή αλλά πεντακόσια μέτρα παρακάτω. Η Ορθόδοξη Εκκλησία λέγεται του Αγίου Γεωργίου, στην άλλη πλατεία του ταχυδρομείου, κι αμέσως εξαφανίσθηκε.
Εγώ είχα μαζί μου και ένα φίλο μου. Μπήκαμε στην Εκκλησία του Χριστού μας και η καρδιά μου σκιρτούσε από χαρά. Αισθανόμουν σαν να πετούσα. Εκεί γνώρισα τον π. Κοσμά και μετά από τρία χρόνια κατηχήσεων βαπτίσθηκα.
- Τι αισθάνθηκες όταν βαπτίσθηκες, πάτερ;
- Είδα με τα μάτια μου, μετά τη βάπτιση μας -είμασταν τριακόσια πενήντα άτομα, ημέρα Θεοφανείων του 1984- να φτερουγίζει και να κάθεται πάνω από τα κεφάλια μας ένα περιστέρι…”.
Προφανώς ήταν το Άγιο Πνεύμα εν είδει περιστεράς.
Είναι πάρα πολλά παρόμοια περιστατικά στην Αφρική, από τα οποία διδασκόμεθα μέσα από αυτήν την απλότητα και ειλικρίνεια των ανθρώπων για τη μοναδικότητα της Ορθοδοξίας μας, ως προς το σπουδαιότατο θέμα της σωτηρίας μας.
Οι έχοντες καλή προαίρεση θα δυναμώσουν πνευματικά και θ’ αγωνισθούν χωρίς ενδοιασμούς για τη σωτηρία τους. Όσοι είναι κακοπροαίρετοι αντιθέτως, δε θα ωφεληθούν σε τίποτε. Στερούνται του Θείου φωτισμού και της καθαρότητας του νου τους. Και είναι αδύνατο να πιστεύσουν αφού δεν έχουν αγιοπνευματικές εμπειρίες.
Μοναχός Δαμασκηνός Γρηγοριάτης
Πηγή: Zenon : orthodoxos.com.gr
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Οἰκουμενισμὸς
Aγαπητε Παναγιωτη δεν παραφερομαι εγω,
εσυ παρασυρεσαι απο τον ακαιρο ζηλο σου,
και σε παει οπου θελει, και λες πραγματα που δεν αρμοζουν.
Εδω κοντεψες να μας πεις οτι.. δεν θελουμε να γραφεις περι οικουμενισμου,
και μας ρωτησες και ρητορικα εαν ειμαστε εμεις οικουμενιστες..
Και σε ρωταω για τριτη φορα εαν εχεις υπογραψει την Ομολογια κατα του Οικουμενισμου,
και κανεις το κοροϊδο. Δεν ειναι κανενα φοβερο "πνευματικο" μυστικο, πες ναι η οχι.
Να ξερουμε ποιος φωναζει τζαμπα,
και ποιος εχει κανει το ελαχιστο εναντι του οικουμενισμου στην ΠΡΑΞΗ. Το ελαχιστο.
Τοσο δυσκολο σου ειναι να απαντησεις;
Προσωπικα λοιπον δεν εχω κατι μαζι σου, πως θα μπορουσα αλλωστε,
αλλα καλο ειναι να θυμασαι καποια πραγματα χρησιμα.
Υπαρχει "καιρος του λαλειν, και καιρος του σιγαν". Οι Πατερες το λενε αυτο. Διακριση το λεμε.
Οποιος φωναζει μονιμα και χωρις ειδικη αιτια, που να δικαιολογει τον ζωηρο λογο,
μοιαζει με εναν παπαγαλο που επειδη εμαθε πεντε λεξεις, χαιρεται και ηδονιζεται να τις επαναλαμβανει συνεχεια..
Πρεπει να ξερεις ποτε να μιλας, να φωναζεις και ποτε να σωπαινεις,
και να ασχολεισαι με πιο καυτα και επικαιρα θεματα που τρεχουν.
Καλως η κακως αυτην την στιγμη ο οικουμενισμος ΔΕΝ ειναι το πρωτο θεμα,
και το να εγκαλεις τον κοσμο γιατι δεν γραφει και δεν φωναζει γιαυτον,
ειναι και επιπολαιο και να μην σου πω και κωμικοτραγικο στις μερες μας.
Τωρα για να μην νομιζεις οτι καποιος παει να σε "φιμωσει" γραφε και βαζε οτι θες,
αλλα μην ξαναπεις οτι ταχα οι αλλοι δεν ενδιαφερονται και δεν ασχολουνται,
για να μην εχουμε νεες παρεξηγησεις.
Αυτα και καλη δυναμη.
Και διακριση, να το επαναλαβω.
εσυ παρασυρεσαι απο τον ακαιρο ζηλο σου,
και σε παει οπου θελει, και λες πραγματα που δεν αρμοζουν.
Εδω κοντεψες να μας πεις οτι.. δεν θελουμε να γραφεις περι οικουμενισμου,
και μας ρωτησες και ρητορικα εαν ειμαστε εμεις οικουμενιστες..
Και σε ρωταω για τριτη φορα εαν εχεις υπογραψει την Ομολογια κατα του Οικουμενισμου,
και κανεις το κοροϊδο. Δεν ειναι κανενα φοβερο "πνευματικο" μυστικο, πες ναι η οχι.
Να ξερουμε ποιος φωναζει τζαμπα,
και ποιος εχει κανει το ελαχιστο εναντι του οικουμενισμου στην ΠΡΑΞΗ. Το ελαχιστο.
Τοσο δυσκολο σου ειναι να απαντησεις;
Προσωπικα λοιπον δεν εχω κατι μαζι σου, πως θα μπορουσα αλλωστε,
αλλα καλο ειναι να θυμασαι καποια πραγματα χρησιμα.
Υπαρχει "καιρος του λαλειν, και καιρος του σιγαν". Οι Πατερες το λενε αυτο. Διακριση το λεμε.
Οποιος φωναζει μονιμα και χωρις ειδικη αιτια, που να δικαιολογει τον ζωηρο λογο,
μοιαζει με εναν παπαγαλο που επειδη εμαθε πεντε λεξεις, χαιρεται και ηδονιζεται να τις επαναλαμβανει συνεχεια..
Πρεπει να ξερεις ποτε να μιλας, να φωναζεις και ποτε να σωπαινεις,
και να ασχολεισαι με πιο καυτα και επικαιρα θεματα που τρεχουν.
Καλως η κακως αυτην την στιγμη ο οικουμενισμος ΔΕΝ ειναι το πρωτο θεμα,
και το να εγκαλεις τον κοσμο γιατι δεν γραφει και δεν φωναζει γιαυτον,
ειναι και επιπολαιο και να μην σου πω και κωμικοτραγικο στις μερες μας.
Τωρα για να μην νομιζεις οτι καποιος παει να σε "φιμωσει" γραφε και βαζε οτι θες,
αλλα μην ξαναπεις οτι ταχα οι αλλοι δεν ενδιαφερονται και δεν ασχολουνται,
για να μην εχουμε νεες παρεξηγησεις.
Αυτα και καλη δυναμη.
Και διακριση, να το επαναλαβω.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Re: Οἰκουμενισμὸς
dionysisgr έγραψε:Aγαπητε pan, μπραβο σου που ανοιξες ενα θεμα παλι,
που πολλοι το θεωρουν "ξεχασμενο", και μη επικαιρο.
Το εχουμε βεβαια συζητησει αρκετες φορες εδω,
και δεν ξερω εαν εψαξες κατι σχετικο.
Παντως καλα εκανες και το ανακινησες.
Εγω ενα να σημειωσω, για να φρεσκαρουμε την συζητηση.
Re: Οἰκουμενισμὸς
Καλησπέρα αδελφέ Διονύση.dionysisgr έγραψε:
Να ξερουμε ποιος φωναζει τζαμπα,
και ποιος εχει κανει το ελαχιστο εναντι του οικουμενισμου στην ΠΡΑΞΗ. Το ελαχιστο.
Δεν γράφω αδελφέ μου για να βάλω ''κόντρα'' με κάποιον από εδώ μέσα.
Α, εγώ πήγα σε 10 συγκεντρώσεις παραπάνω πριν απο 5, 10, 15 χρόνια πριν,ή ότι έχω υπογράψει, ή ότι πήρα τηλέφωνο στην αρχιεπισκοπή...
Το μόνο που κάνω είναι ότι καταδικάζω τον οικουμενισμό, και δεν είναι άκαιρο γιατί υφίσταται ακόμη.
Και τώρα είναι ο ''καιρος του λαλειν'' . Σε λίγο θα ξανά πάνε γιά διάλογο, που τόσα χρόνια δεν βλέπουμε καλό, αλλά αντίθετα.
Re: Οἰκουμενισμὸς
11/10/13
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος ορίστηκε εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Μικτή Επιτροπή Διαλόγου μετά των Ρωμαιοκαθολικών
Δεύτερη Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. για το μήνα Οκτώβριο
Συνήλθε σήμερα Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013, στην δεύτερη Συνεδρία Της για τον μήνα Οκτώβριο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.
Κατά την σημερινή Συνεδρία :
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εξ αφορμής των πρωτοφανών και επικινδύνων για την ελληνική κοινωνία προσφάτων γεγονότων :
1. Συλλυπείται την οικογένεια του δολοφονηθέντος Παύλου Φύσσα και εύχεται υπέρ αναπαύσεως της ψυχής αυτού.
2. Καταδικάζει κάθε μορφή βίας, από όπου κι αν προέρχεται.
3. Θεωρεί ότι το Δημοκρατικό μας Πολίτευμα διαθέτει ασφαλείς δικλείδες προστασίας του.
4. Υπενθυμίζει ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες ανεξαιρέτως οφείλουμε να διατηρήσουμε σε κάθε περίπτωση την εθνική μας ενότητα και την εφαρμογή των Νόμων του Κράτους μας, «ότι πολλοί κυκλόθεν οι εχθροί ημών».
Ο Μακαριώτατος Πρόεδρος αναφέρθηκε στο πρόσωπο του κεκοιμημένου Πρωτοπρεσβυτέρου Στεφάνου Αβραμίδη, Γραμματέως της Συνοδικής Επιτροπής επί των Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων. Εξήρε το ήθος του, την εργατικότητά του και την υπερτεσσαρακονταετή επιτελεσθείσα προσφορά του στις Συνοδικές υπηρεσίες και την εφημεριακή του διακονία.
Εν συνεχεία η Διαρκής Ιερά Σύνοδος όρισε τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη κ. Ιγνάτιο Σωτηριάδη, Γραμματέα της Συνοδικής Επιτροπής επί των Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων.
Επίσης, όρισε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, ως εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Μικτή Επιτροπή Διαλόγου μετά των Ρωμαιοκαθολικών.
Τέλος, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά ζητήματα και ενέκρινε αποσπάσεις Κληρικών της Εκκλησίας της Ελλάδος σε Ιερές Μητροπόλεις του εξωτερικού.
Εκ της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος ορίστηκε εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Μικτή Επιτροπή Διαλόγου μετά των Ρωμαιοκαθολικών
Δεύτερη Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. για το μήνα Οκτώβριο
Συνήλθε σήμερα Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013, στην δεύτερη Συνεδρία Της για τον μήνα Οκτώβριο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.
Κατά την σημερινή Συνεδρία :
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εξ αφορμής των πρωτοφανών και επικινδύνων για την ελληνική κοινωνία προσφάτων γεγονότων :
1. Συλλυπείται την οικογένεια του δολοφονηθέντος Παύλου Φύσσα και εύχεται υπέρ αναπαύσεως της ψυχής αυτού.
2. Καταδικάζει κάθε μορφή βίας, από όπου κι αν προέρχεται.
3. Θεωρεί ότι το Δημοκρατικό μας Πολίτευμα διαθέτει ασφαλείς δικλείδες προστασίας του.
4. Υπενθυμίζει ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες ανεξαιρέτως οφείλουμε να διατηρήσουμε σε κάθε περίπτωση την εθνική μας ενότητα και την εφαρμογή των Νόμων του Κράτους μας, «ότι πολλοί κυκλόθεν οι εχθροί ημών».
Ο Μακαριώτατος Πρόεδρος αναφέρθηκε στο πρόσωπο του κεκοιμημένου Πρωτοπρεσβυτέρου Στεφάνου Αβραμίδη, Γραμματέως της Συνοδικής Επιτροπής επί των Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων. Εξήρε το ήθος του, την εργατικότητά του και την υπερτεσσαρακονταετή επιτελεσθείσα προσφορά του στις Συνοδικές υπηρεσίες και την εφημεριακή του διακονία.
Εν συνεχεία η Διαρκής Ιερά Σύνοδος όρισε τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη κ. Ιγνάτιο Σωτηριάδη, Γραμματέα της Συνοδικής Επιτροπής επί των Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων.
Επίσης, όρισε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, ως εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Μικτή Επιτροπή Διαλόγου μετά των Ρωμαιοκαθολικών.
Τέλος, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά ζητήματα και ενέκρινε αποσπάσεις Κληρικών της Εκκλησίας της Ελλάδος σε Ιερές Μητροπόλεις του εξωτερικού.
Εκ της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου
Re: Οἰκουμενισμὸς
φίλε Παν (πως σε λένε),
όλο στο ιντερνετ χαλάς το σάλιο σου..
να πηγαίνεις να τσακώνεσαι με διαφόρους παπάδες , ενημερώνοντας τους για ολα αυτά
ώστε να πιάνει τόπο η προσπαθεια σου.
μονο να προσεχεις αν είσαι με το νέο ημερολόγιο , να μην πας με το παλιό.
δεν θελει πολύ πληκτρολόγιο, γιατί δεν γινονται κ πολλα..
ομως κανοντας παράπονα στους προισταμενους ιερεις, όλα καλά..
ετσι ερχεται η αναπτυξη.
εμας τι καθεσαι και τα λες ? ιερεις ειμαστε?
(δηλαδή καλά κανεις και τα λες, αλλα λέμε τώρα).
αυτή ειναι δουλεια περισσοτερο των ιερεων παρα των λαικων.
εμεις τι θα κανουμε, γενική ανακοινωση στο κομπιουτερ?
(δηλαδή καλό ειναι και αυτο, στο φορουμ ο καθένας κολλάει τα δικά του..)
δεν ξέρω ακριβως..
όλο στο ιντερνετ χαλάς το σάλιο σου..
να πηγαίνεις να τσακώνεσαι με διαφόρους παπάδες , ενημερώνοντας τους για ολα αυτά
ώστε να πιάνει τόπο η προσπαθεια σου.
μονο να προσεχεις αν είσαι με το νέο ημερολόγιο , να μην πας με το παλιό.
δεν θελει πολύ πληκτρολόγιο, γιατί δεν γινονται κ πολλα..
ομως κανοντας παράπονα στους προισταμενους ιερεις, όλα καλά..
ετσι ερχεται η αναπτυξη.
εμας τι καθεσαι και τα λες ? ιερεις ειμαστε?
(δηλαδή καλά κανεις και τα λες, αλλα λέμε τώρα).
αυτή ειναι δουλεια περισσοτερο των ιερεων παρα των λαικων.
εμεις τι θα κανουμε, γενική ανακοινωση στο κομπιουτερ?
(δηλαδή καλό ειναι και αυτο, στο φορουμ ο καθένας κολλάει τα δικά του..)
δεν ξέρω ακριβως..
Re: Οἰκουμενισμὸς
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;