Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Παναγιώτη, η ψυχή σου καταλαβαίνει που είναι το σωστό και το ορθό. 'Ελα πίσω και κάνε υπομονή με το θέμα του ημερολογίου το ημερομηνιακό. Τα υπόλοιπα είναι θέμα, σοβαρό θέμα, αλλά για τον καθένα που επιστρέφει στους κόλπους της εκκλησίας, λύνεται με μετάνοια και ταπείνωση και ότι άλλο πει ο Ορθόδοξος πνευματικός.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Αφού, Παναγιώτη, είμαστε αδέλφια, τότε γιατί φύγατε από την οικογένεια και φτιάξατε άλλες δικές σας; Γιατί, αν όπως λέτε, εμείς φύγαμε και εσείς μείνατε στην Εκκλησία, τότε γιατί εμείς μείναμε μια Εκκλησία κι εσείς χωριστήκατε σε πέντε;pan έγραψε:Μισό λεπτό αδελφοί, μην τρέχετε.
Πετάτε ένα θέμα και μου ζητάτε μετά να μην απαντώ;
Δεν θέλω να συνεχίσω το θέμα, αλλά δεν μπορώ να μην απαντώ όταν με λένε οι αδελφοί μου αιρετικό.
Και όχι μόνο το νέο ημερολόγιο, αλλά και το παλαιό έχει βγάλει μεγάλα αναστήματα της Ορθοδοξίας, που ζήσαν και πεθάναν με το Χριστό, και τώρα ζουν με τον Χριστό.
Και άλλοι μεγάλοι πνευματικοί με το νέο ημερολόγιο δεν πολεμάνε και δεν κρίνουν το παλαιό, γιατί ξέρουν. Ξέρουν ότι ήμαστε αδέλφια.
Ήμαστε στην αυλή του Πατέρα μας, αν μπορώ να το πω έτσι, και μας ανέχεται. Δεν μας ανέχεται όμως όταν πηδάμε την μάντρα και πηγαίνουμε σε άλλη αυλή.
Τέλος πάντων, τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Ο Θεός να μας ελεήσει.
Κι αφού εσείς είστε η Εκκλησία κι εμείς οι σχισματικοί, τότε γιατί εσείς χάσατε την Αποστολική διαδοχή κι εμείς τη διατηρούμε;
Πολλές φορές λυπάμαι τους αδελφούς, που ενώ συνειδητοποιούν αργά ή γρήγορα ότι βρίσκονται σε κάτι που μοιάζει με Εκκλησία, αλλά δεν είναι, δεν έχουν το θάρρος να επιστρέψουν, βρίσκοντας διάφορες δικαιολογίες, όπως "οι νεοημερολογίτες είναι όλοι Οικουμενιστές". Όμως αδελφοί μου ο Κώστας παραπάνω αποδεικνύει ότι, ο πραγματικός αγώνας κατά του Οικουμενισμού γίνεται από νεοημερολογίτες επισκόπους και όχι απ' αυτούς, που τον χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία για να διατηρούν τις καρέκλες τους σε μια ανύπαρκτη εκκλησία.
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Νίκο, πρέπει να παραδεχθούμε ότι ορισμένοι ιερείς του παλαιού ημερολογίου, δεν έχουν χάσει την ιεροσύνη τους ,
ενώ παράλληλα παρουσιάζουν μεγαλύτερη κατανυκτικότητα κατά την τέλεση των "διακονημάτων" τους, από πολλούς άλλους ομοίους τους στο νέο.
Θεωρώ ότι είναι αδέλφιά μας , διότι δεν παραβαίνουν τα Δόγματα και έτσι δεν υπάρχει κακοδοξία , (μιλώ γιά τους έχοντας ακόμη Αποστολική διαδοχή), γιά τους άλλους ο Κύριος γνωρίζει.
Δεν θα εξετάσουμε τώρα γιατί μετακινήθηκαν στο παλαιό πάντως , υπάρχουν και ενάρετοι μέσα σε αυτούς
Έτσι λοιπόν , φαίνονται, στα μάτια των απλών ανθρώπων ...
-που ψάχνουν μία διέξοδο στα αδιέξοδά της πίστης τους- .... ως το ζητούμενο σήμερα.
Δεν θεωρώ ότι παρασύρονται, ... οι περισσότεροι ,
... ενώ βέβαια , υπάρχει και αυτό, από κακοήθεις, που καπηλεύονται -οι Θεομπαίχτες-, την πίστη των απλών ανθρώπων παλαιού και νέου.
ενώ παράλληλα παρουσιάζουν μεγαλύτερη κατανυκτικότητα κατά την τέλεση των "διακονημάτων" τους, από πολλούς άλλους ομοίους τους στο νέο.
Θεωρώ ότι είναι αδέλφιά μας , διότι δεν παραβαίνουν τα Δόγματα και έτσι δεν υπάρχει κακοδοξία , (μιλώ γιά τους έχοντας ακόμη Αποστολική διαδοχή), γιά τους άλλους ο Κύριος γνωρίζει.
Δεν θα εξετάσουμε τώρα γιατί μετακινήθηκαν στο παλαιό πάντως , υπάρχουν και ενάρετοι μέσα σε αυτούς
Έτσι λοιπόν , φαίνονται, στα μάτια των απλών ανθρώπων ...
-που ψάχνουν μία διέξοδο στα αδιέξοδά της πίστης τους- .... ως το ζητούμενο σήμερα.
Δεν θεωρώ ότι παρασύρονται, ... οι περισσότεροι ,
... ενώ βέβαια , υπάρχει και αυτό, από κακοήθεις, που καπηλεύονται -οι Θεομπαίχτες-, την πίστη των απλών ανθρώπων παλαιού και νέου.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Καταρχήν αφού ανοίξατε το θέμα και θέλετε, ας το συνεχίσουμε.
Αλλά να τα πούμε με ήρεμο τρόπο όλα, χωρίς ύβρεις. Να πούμε Αλήθειες!
Κατά πρώτον:
Ἡ ἀπόφασις τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1583
Παραθέτομεν κατωτέρω τό ὑπό τῆς Συνόδου τοῦ 1583 ἐκδοθέν Σιγγίλιον, τό ὁποῖον καί ἀπεστάλη ὑπό τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ Β’ εἰς ἁπάσας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας:
«Σιγγίλιον Πατριαρχικῆς διατυπώσεως Ἐγκυκλίου τοῖς ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τό μή παραδέχεσθαι τό νεώτερον Πασχάλιον ἤ Καλενδάριον τοῦ καινοτομηθέντος μηνολογίου, ἀλλ' ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ καί καλῶς διατυπωθεῖσι παρά τοῖς Ἁγίοις 318 (τριακοσίοις δέκα ὀκτώ) Θεοφόροις Πατρᾶσι τῆς Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Πρώτης Συνόδου μετ' ἐπιτιμίου καί ἀναθέματος.
Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Η. Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε καί ἐγεννήθητε· καί ὅταν τό καλέση ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύσετε διά νά φυλάξετε τήν Πατροπαράδοτον Πίστιν καί ὁμολογίαν σας· καί φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων καί προσέχετε, ἴνα ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθεῖ ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν, Ἀμήν.
Ἔτους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ’ Νοεμβρίου Κ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες»
Αὕτη εἶναι ἡ μεγίστης ἱστορικῆς σημασίας πρώτη καταδικαστική ἀπόφασις τοῦ νέου Παπικοῦ Ἡμερολογίου ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἡ πρός τόν Πάπαν ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου
Ἐξεχούσης σημασίας τυγχάνει καί ἡ ἐπιστολή, ἡ ὁποία προσυπογράφεται ὑπό τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως Ἱερεμίου καί τοῦ Ἀλεξανδρείας Σιλβέστρου, πρός τόν ἴδιον τόν Πάπαν. Παραθέτομεν κατωτέρω ἀποσπάσματα ἐξ αὐτῆς:
«…Τά γάρ ἀρχαῖα ἤθη, κρατείτω ὥρισαν (οἱ κανόνες), ὅς δέ βιάζει παρ' ἐνορίας ἐστί καί ἔξω τῆς διδαχῆς τοῦ Χριστοῦ· αὐτός εἶπεν ἀπελθόντες μαθητεύσατε οὐχί βιάσετε…
Ἀλλ' ἔδει καί τούς ὑφ' ἑαυτόν ἑσπερίους μή νέα καί πρόσφατα διδάσκειν σκανδάλου πρόξενα, ἀλλά τήν Χριστοῦ διδαχήν, Ἁγίων Ἀποστόλων, τῶν Ἱερῶν Συνόδων καί ὅσα τοῦ Θείου Πνεύματος εἰσί. Δεύτερον καί ὑφηγούμεθα παντί Χριστιανῶ ὀρθοδόξω βουλομένω ὡς οὐκ ἔστιν ἀσύστατον τό παρ' ἡμῖν Πασχάλιον, ἀλλ' ὡς ἀκόλουθον τοῖς ὁρισθεῖσι τῶν Ἁγίων Πατέρων μένει ὀρθόν, καί εἰς αἰῶνας σταθερόν διαμενεῖ, ἕως οὗ φυλάττει τήν τάξιν, ἥν ἔλαχεν, ἀπαρασάλευτον, ἀρίστως ἐσκεμμένοις τοῖς Θείοις Πατρᾶσιν, ὦν οὐδείς τῶν νῦν οὔτε τήν ἐπιστήμην οἶδεν τῆς ἀστρονομίας, κατ' ἐκείνους τούς ἀρίστους, οὔτε τόν ἁγιασμόν ἔχει πλήν, εἰ μήπου δοκήσει, τά δέ ἄλλα ἐστίν τῆς ἀληθείας μακράν…
Ὅθεν οὐδείς ὅλως νομισάτω ὅτι τούς παναρίστους ἐκείνους Θείους Πατέρας διέλαθε τό δοκοῦν τοῦτο λάθος, ἴνα παρά τῶν νῦν ἀστρονόμων τύχη βελτίονος διορθώσεως· χάριτι γάρ Χριστοῦ, ἀπό τῆς Α’ Συνόδου καί ἕως τοῦ νῦν ἀεί τό Πάσχα Ἱερόν μετά τό Νομικόν γίνεται καί ἐν Κυριακῆ, καί σύγχυσιν τινά οὐκ ἔγνωμεν ἴνα εἰς διόρθωσιν ἀναστῶμεν καλῶς καί γάρ διετυπώθη τοῖς Ἁγίοις Πατρᾶσι καί αἰωνίως διαμένει ἄπταιστον…
Βέλτιον ὅ ἧν αὐτοῖς μή καινοτομεῖν καί τοιαῦτα μεταποιεῖν καί ταῖς Ἐκκλησίαις Χριστοῦ στάσεως οὐ μετρίας γίνεσθαι προξένοις. Ὅθεν εὔλογος λογίζεται ὡς τοῖς ἀντεχομένοις τά καλῶς ὁρισθέντα τοῖς ἱεροαγίοις πατρᾶσι, ποιεῖν ἔργον οὐ μόνον λελογισμένον ἀλλά καί θεῖον…».
Ἔτος ἀπό Θεανθρώπου αφπγ’ Νοεμβρίου Κ’ Ἰνδικτῶνος ιβ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ»
Συνεχίζεται
Αλλά να τα πούμε με ήρεμο τρόπο όλα, χωρίς ύβρεις. Να πούμε Αλήθειες!
Κατά πρώτον:
Ἡ ἀπόφασις τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1583
Παραθέτομεν κατωτέρω τό ὑπό τῆς Συνόδου τοῦ 1583 ἐκδοθέν Σιγγίλιον, τό ὁποῖον καί ἀπεστάλη ὑπό τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ Β’ εἰς ἁπάσας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας:
«Σιγγίλιον Πατριαρχικῆς διατυπώσεως Ἐγκυκλίου τοῖς ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τό μή παραδέχεσθαι τό νεώτερον Πασχάλιον ἤ Καλενδάριον τοῦ καινοτομηθέντος μηνολογίου, ἀλλ' ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ καί καλῶς διατυπωθεῖσι παρά τοῖς Ἁγίοις 318 (τριακοσίοις δέκα ὀκτώ) Θεοφόροις Πατρᾶσι τῆς Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Πρώτης Συνόδου μετ' ἐπιτιμίου καί ἀναθέματος.
Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Η. Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε καί ἐγεννήθητε· καί ὅταν τό καλέση ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύσετε διά νά φυλάξετε τήν Πατροπαράδοτον Πίστιν καί ὁμολογίαν σας· καί φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων καί προσέχετε, ἴνα ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθεῖ ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν, Ἀμήν.
Ἔτους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ’ Νοεμβρίου Κ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες»
Αὕτη εἶναι ἡ μεγίστης ἱστορικῆς σημασίας πρώτη καταδικαστική ἀπόφασις τοῦ νέου Παπικοῦ Ἡμερολογίου ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἡ πρός τόν Πάπαν ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου
Ἐξεχούσης σημασίας τυγχάνει καί ἡ ἐπιστολή, ἡ ὁποία προσυπογράφεται ὑπό τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως Ἱερεμίου καί τοῦ Ἀλεξανδρείας Σιλβέστρου, πρός τόν ἴδιον τόν Πάπαν. Παραθέτομεν κατωτέρω ἀποσπάσματα ἐξ αὐτῆς:
«…Τά γάρ ἀρχαῖα ἤθη, κρατείτω ὥρισαν (οἱ κανόνες), ὅς δέ βιάζει παρ' ἐνορίας ἐστί καί ἔξω τῆς διδαχῆς τοῦ Χριστοῦ· αὐτός εἶπεν ἀπελθόντες μαθητεύσατε οὐχί βιάσετε…
Ἀλλ' ἔδει καί τούς ὑφ' ἑαυτόν ἑσπερίους μή νέα καί πρόσφατα διδάσκειν σκανδάλου πρόξενα, ἀλλά τήν Χριστοῦ διδαχήν, Ἁγίων Ἀποστόλων, τῶν Ἱερῶν Συνόδων καί ὅσα τοῦ Θείου Πνεύματος εἰσί. Δεύτερον καί ὑφηγούμεθα παντί Χριστιανῶ ὀρθοδόξω βουλομένω ὡς οὐκ ἔστιν ἀσύστατον τό παρ' ἡμῖν Πασχάλιον, ἀλλ' ὡς ἀκόλουθον τοῖς ὁρισθεῖσι τῶν Ἁγίων Πατέρων μένει ὀρθόν, καί εἰς αἰῶνας σταθερόν διαμενεῖ, ἕως οὗ φυλάττει τήν τάξιν, ἥν ἔλαχεν, ἀπαρασάλευτον, ἀρίστως ἐσκεμμένοις τοῖς Θείοις Πατρᾶσιν, ὦν οὐδείς τῶν νῦν οὔτε τήν ἐπιστήμην οἶδεν τῆς ἀστρονομίας, κατ' ἐκείνους τούς ἀρίστους, οὔτε τόν ἁγιασμόν ἔχει πλήν, εἰ μήπου δοκήσει, τά δέ ἄλλα ἐστίν τῆς ἀληθείας μακράν…
Ὅθεν οὐδείς ὅλως νομισάτω ὅτι τούς παναρίστους ἐκείνους Θείους Πατέρας διέλαθε τό δοκοῦν τοῦτο λάθος, ἴνα παρά τῶν νῦν ἀστρονόμων τύχη βελτίονος διορθώσεως· χάριτι γάρ Χριστοῦ, ἀπό τῆς Α’ Συνόδου καί ἕως τοῦ νῦν ἀεί τό Πάσχα Ἱερόν μετά τό Νομικόν γίνεται καί ἐν Κυριακῆ, καί σύγχυσιν τινά οὐκ ἔγνωμεν ἴνα εἰς διόρθωσιν ἀναστῶμεν καλῶς καί γάρ διετυπώθη τοῖς Ἁγίοις Πατρᾶσι καί αἰωνίως διαμένει ἄπταιστον…
Βέλτιον ὅ ἧν αὐτοῖς μή καινοτομεῖν καί τοιαῦτα μεταποιεῖν καί ταῖς Ἐκκλησίαις Χριστοῦ στάσεως οὐ μετρίας γίνεσθαι προξένοις. Ὅθεν εὔλογος λογίζεται ὡς τοῖς ἀντεχομένοις τά καλῶς ὁρισθέντα τοῖς ἱεροαγίοις πατρᾶσι, ποιεῖν ἔργον οὐ μόνον λελογισμένον ἀλλά καί θεῖον…».
Ἔτος ἀπό Θεανθρώπου αφπγ’ Νοεμβρίου Κ’ Ἰνδικτῶνος ιβ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ»
Συνεχίζεται
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Παναγιωτη, επειδη εμενα δεν μου κοβει και πολυ γενικως,
να σου κανω μια ερωτηση, να μαθουμε πεντε πραγματα.
Εγω ακολουθω "παπικο¨ημερολογιο. Ολα καλα μεχρι εδω;
Ετσι για να αναπαυσω τον λογισμο σου, να το δεχτω.
Ανοιγει παρενθεση..
Σου υπενθυμιζω οτι μεχρι τον 11ο αιωνα, εορταζουμε αγιους Ορθοδοξοτατους Παπες και δη ομολογητες.
Και μαλιστα εαν θελεις παλι σου θυμιζω οτι εως και τον 7ο αιωνα επι Μαξιμου Ομολογητου,
οι αιρεσεις γεννιοντουσαν, θεριευαν και θεριζαν κοσμο και κοσμακη στην Ανατολη και οχι στην Δυση.
Ακομα και τις δυο φυσεις του Κυριου, η Δυση τις διεσωσε κατ'ουσιαν με την επιμονη της,
καθως η Ανατολη τα ειχε ξεπουλησει ολα στους μονοφυσιτες χαριν πολιτικης "οικονομιας",
που απαιτουσε εναν δογματικο Χριστολογικο μινιμαλισμο, για να μην κακοκαρδισει τις αντιχαλκηδονιες Εκκλησιες.
Αυτα ως παρενθεση, για να δειξουμε, οτι δεν ειναι a priori μονιμα αιρετικη η Δυση, μεσα στην ιστορια,
ουτε de facto, μονιμα και σταθερα διαχρονικα η Ανατολη εξ'ολοκληρου Ορθοδοξη.
Κλεινει παρενθεση..
Εσυ λοιπον θα μου πεις μια δικαιολογια σοβαρη,
γιατι ακολουθεις ειδωλολατρικο και παγανιστικο ημερολογιο, (Ιουλιανο)
που εχουν θεσπισει οι Ρωμαιοι Αυτοκρατορες που ειχαν μαλιστα την απαιτηση,
να λατρευονται ως υϊοι θεου και αρα ως θεοι οι ιδιοι;
Eαν συμφωνα με το σκεπτικο σου, οτι ημερολογιο ακολουθει καποιος,
αυτου και την προελευση κατα συνεπεια δογματικα-θρησκευτικα ασπαζεται τοτε:
Mηπως εισαι παγανιστης, η ειδωλολατρης, και λατρευεις το Πανθεον της Ρωμης,
με την ιδια ευκολια που λες εμας "παπικους", επειδη παμε με το παπικο κατ΄εσε, Γρηγοριανο ημερολογιο;
Περιμενω απαντηση, με την ησυχια σου..
να σου κανω μια ερωτηση, να μαθουμε πεντε πραγματα.
Εγω ακολουθω "παπικο¨ημερολογιο. Ολα καλα μεχρι εδω;
Ετσι για να αναπαυσω τον λογισμο σου, να το δεχτω.
Ανοιγει παρενθεση..
Σου υπενθυμιζω οτι μεχρι τον 11ο αιωνα, εορταζουμε αγιους Ορθοδοξοτατους Παπες και δη ομολογητες.
Και μαλιστα εαν θελεις παλι σου θυμιζω οτι εως και τον 7ο αιωνα επι Μαξιμου Ομολογητου,
οι αιρεσεις γεννιοντουσαν, θεριευαν και θεριζαν κοσμο και κοσμακη στην Ανατολη και οχι στην Δυση.
Ακομα και τις δυο φυσεις του Κυριου, η Δυση τις διεσωσε κατ'ουσιαν με την επιμονη της,
καθως η Ανατολη τα ειχε ξεπουλησει ολα στους μονοφυσιτες χαριν πολιτικης "οικονομιας",
που απαιτουσε εναν δογματικο Χριστολογικο μινιμαλισμο, για να μην κακοκαρδισει τις αντιχαλκηδονιες Εκκλησιες.
Αυτα ως παρενθεση, για να δειξουμε, οτι δεν ειναι a priori μονιμα αιρετικη η Δυση, μεσα στην ιστορια,
ουτε de facto, μονιμα και σταθερα διαχρονικα η Ανατολη εξ'ολοκληρου Ορθοδοξη.
Κλεινει παρενθεση..
Εσυ λοιπον θα μου πεις μια δικαιολογια σοβαρη,
γιατι ακολουθεις ειδωλολατρικο και παγανιστικο ημερολογιο, (Ιουλιανο)
που εχουν θεσπισει οι Ρωμαιοι Αυτοκρατορες που ειχαν μαλιστα την απαιτηση,
να λατρευονται ως υϊοι θεου και αρα ως θεοι οι ιδιοι;
Eαν συμφωνα με το σκεπτικο σου, οτι ημερολογιο ακολουθει καποιος,
αυτου και την προελευση κατα συνεπεια δογματικα-θρησκευτικα ασπαζεται τοτε:
Mηπως εισαι παγανιστης, η ειδωλολατρης, και λατρευεις το Πανθεον της Ρωμης,
με την ιδια ευκολια που λες εμας "παπικους", επειδη παμε με το παπικο κατ΄εσε, Γρηγοριανο ημερολογιο;
Περιμενω απαντηση, με την ησυχια σου..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Αγαπητέ Διονύση καλησπέρα. Άρχησες πάλυ τους χαρακτιρισμούς αλλά θα σου απαντήσω.dionysisgr έγραψε:
Mηπως εισαι παγανιστης, η ειδωλολατρης, και λατρευεις το Πανθεον της Ρωμης,
με την ιδια ευκολια που λες εμας "παπικους", επειδη παμε με το παπικο κατ΄εσε, Γρηγοριανο ημερολογιο;
Περιμενω απαντηση, με την ησυχια σου..
Όχι δεν είμαι με αυτά που μου λες εσύ. Είμαι Ορθόδοξος Χριστιανός.
Δεν είπα τίποτα εγώ τη είσαι και τη δεν είσαι.
Αυτά που παραθέτω είσαι νοήμον και καταλαβαίνεις ποιοί τα λένε.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
===============================================================================================================================================
Μακαριστός Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης :
Εις τα ζητήματα της πίστεως δεν χωρούν ανθρώπινοι συναισθηματισμοί. Αείποτε η Εκκλησία του Χριστού «δια τους λόγους των χειλέων Του εφύλαξεν οδούς σκληράς». Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν. Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, οπότε πρέπει να τας αποβάλη και κατόπιν να έλθη προς ένωσιν Δογματικήν και Εκκλησιαστικήν ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας. Και όχι μόνον δέκα αιώνας, αλλά πλανάται μεθ' όλων των Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και τα πάντα γίνονται άνω κάτω. Και κατά συνέπειαν πρέπει να διορθώσωμεν Ιερούς Κανόνας, να συμπληρώσωμεν το Σύμβολον της Πίστεως, να διασκευάσωμεν τα λειτουργικά μας βιβλία, να χρίσωμεν με ασβέστη τους τοιχογραφημένους αγίους Πατέρας μας και να καύσωμεν τας φορητάς εικόνας των, αφού επλανήθησαν και πλανούν και ημάς τόσους αιώνας. Πρέπει να παύσωμεν του λοιπού να λέγωμεν εις τας προσευχάς μας «δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών». Πρέπει να κλαύσωμεν δια τα πλήθη των Ομολογητών, που εμαρτύρησαν ματαίως και προ του σχίσματος και μετά το σχίσμα. Και πρέπει να σβήσωμεν πλέον και την ιεράν κανδήλαν, που καίει ακοίμητα εις την είσοδον του Ναού του Πρωτάτου, επάνω εις τα άγια λείψανα των Αγιορειτών Πατέρων, που εμαρτύρησαν από τους Ενωτικούς του 13ου αιώνος, διότι δεν εδέχθησαν το μνημόσυνον του Πάπα. Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται. Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, πρέπει να καύσωμεν όλους τους αντιλατινικούς λόγους του Μ. Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Καβάσιλα, Ιωσήφ Βρυεννίου, Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Γενναδίου του Σχολαρίου και τόσων ιερωτάτων θεολόγων μέχρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ως και τας Συνοδικάς αποφάσεις. Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν!
============================================================================================================================================
Μακαριστός Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης :
Εις τα ζητήματα της πίστεως δεν χωρούν ανθρώπινοι συναισθηματισμοί. Αείποτε η Εκκλησία του Χριστού «δια τους λόγους των χειλέων Του εφύλαξεν οδούς σκληράς». Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν. Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, οπότε πρέπει να τας αποβάλη και κατόπιν να έλθη προς ένωσιν Δογματικήν και Εκκλησιαστικήν ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας. Και όχι μόνον δέκα αιώνας, αλλά πλανάται μεθ' όλων των Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και τα πάντα γίνονται άνω κάτω. Και κατά συνέπειαν πρέπει να διορθώσωμεν Ιερούς Κανόνας, να συμπληρώσωμεν το Σύμβολον της Πίστεως, να διασκευάσωμεν τα λειτουργικά μας βιβλία, να χρίσωμεν με ασβέστη τους τοιχογραφημένους αγίους Πατέρας μας και να καύσωμεν τας φορητάς εικόνας των, αφού επλανήθησαν και πλανούν και ημάς τόσους αιώνας. Πρέπει να παύσωμεν του λοιπού να λέγωμεν εις τας προσευχάς μας «δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών». Πρέπει να κλαύσωμεν δια τα πλήθη των Ομολογητών, που εμαρτύρησαν ματαίως και προ του σχίσματος και μετά το σχίσμα. Και πρέπει να σβήσωμεν πλέον και την ιεράν κανδήλαν, που καίει ακοίμητα εις την είσοδον του Ναού του Πρωτάτου, επάνω εις τα άγια λείψανα των Αγιορειτών Πατέρων, που εμαρτύρησαν από τους Ενωτικούς του 13ου αιώνος, διότι δεν εδέχθησαν το μνημόσυνον του Πάπα. Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται. Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, πρέπει να καύσωμεν όλους τους αντιλατινικούς λόγους του Μ. Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Καβάσιλα, Ιωσήφ Βρυεννίου, Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Γενναδίου του Σχολαρίου και τόσων ιερωτάτων θεολόγων μέχρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ως και τας Συνοδικάς αποφάσεις. Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν!
============================================================================================================================================
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
http://www.egolpion.com/zhlotes.el.aspx
http://www.egolpion.com/zhlotes.el.aspx ... _offset=48
Καπετάνιε μου ενοείς αυτούς που Έχουν όμως επικοινωνία με την E κκλησία
Υπάρχου✓ παρατα£εις που Μνημονεύουν τον πατριάρχn
ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ
ΤΩΝ 12,ΠΕΡΙΠΟΥ,
ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ.
π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
(ΠΡΩΗΝ «ΖΗΛΩΤΟΥ»)
http://www.egolpion.com/papadakh_sxismatikoi.el.aspx
http://www.egolpion.com/zhlotes.el.aspx ... _offset=48
Καπετάνιε μου ενοείς αυτούς που Έχουν όμως επικοινωνία με την E κκλησία
Υπάρχου✓ παρατα£εις που Μνημονεύουν τον πατριάρχn
ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ
ΤΩΝ 12,ΠΕΡΙΠΟΥ,
ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ.
π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
(ΠΡΩΗΝ «ΖΗΛΩΤΟΥ»)
http://www.egolpion.com/papadakh_sxismatikoi.el.aspx
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Αγαπητοί να παρακαλέσω ένα ένα τα θέματα για να σας προλαβένω.
Θα τα αναλύσουμε όλα τα θέματα, ένα ένα.
Καταρχήν συμφωνείτε με αυτά που παρέθεσα παραπάνω; ή όχι;
Θα τα αναλύσουμε όλα τα θέματα, ένα ένα.
Καταρχήν συμφωνείτε με αυτά που παρέθεσα παραπάνω; ή όχι;
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Εγώ λέω να τα αφήσουμε αυτά τα θέματα γιατί θα καταλήξουμε σε ΄΄αφορισμούς΄΄.
Παναγιώτη τα ερωτήματα του Διονύση είναι ρητορικά.
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ που ο Παν είναι μαζί μας εδώ.
Έχουμε πολλά που μας ενώνουν.
Ας αφήσουμε στην άκρη τα υπόλοιπα.
Παναγιώτη τα ερωτήματα του Διονύση είναι ρητορικά.
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ που ο Παν είναι μαζί μας εδώ.
Έχουμε πολλά που μας ενώνουν.
Ας αφήσουμε στην άκρη τα υπόλοιπα.